Vinkit Playstation 5 konsolin ostoon

Anonyymi

Eli on 2020 ja ps5 saatavuus on todella rajattua. 19.11 julkaistaan konsoli ja sitä ei tule kuulema kivijalkamyymälöihin lainkaan. Tämä sivusto auttaa playstation 5 ostossa koska kerätty kaikki tarpeellinen info pleikkarien myyntiin liittyen. Hyviä vinkkejä myös ja infoa tulevista peleistä yms
https://playstation5info.webnode.fi/

10

4642

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Joo keväällä ehkä saa kaupasta. Ei tuota saa verkostakaan kun kaikki varattu ja ennakkomyyty.

• Anonyymi

minä en ole ostanut vielä edes PS4:sta, Kolmospleikkari on mulla uusin pleikkari, tosin Xbox One S:n ostin viime joulukuussa, nyt sekin jo vanheni käsiin alle vuodessa...

• Anonyymi

PS 4:lla pärjää vielä hyvin seuraavat 2 vuotta tai ylikin onhan PS3:lla pärjännyt myös. PS 5 uusimmat pelit julkaistaan myös PS 4:lle ja PS 4 pelit on yhteensopivia PS 5 konsoliin joten ei mitään kiirettä hankkia ja hinta tulee alaspäin.

• Anonyymi

Joistakin verkkokaupoista saa kyllä edelleen jos malttaa muutaman päivän odottaa. Itse tilasin viime viikolla ubergaming.fi :stä ja tänään tuli jo paketti postiin.

• Anonyymi

Itsekin tilasin juuri mutta pakko sanoa että paikka vaikuttaa aika hämärältä. Kauanko meni että sait vahvistuksen tilauksen lähetyksestä ja saitko seurantatunnusta?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Itsekin tilasin juuri mutta pakko sanoa että paikka vaikuttaa aika hämärältä. Kauanko meni että sait vahvistuksen tilauksen lähetyksestä ja saitko seurantatunnusta?

Onko kukaan saanut tuolta Uber gamingistä oikeaa tuotetta käsiinsä?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mene poliisille, katsoin sitä verkkosivua ja huomasin että niillä ei oo sosiaali mediaa tai mitään historiaa

• Anonyymi

Ihan kusetustahan tuo Ubergaming on ja harmi, jos jotkut ovat sinne rahojaan laittaneet.

En usko, että uusi verkkokauppa saa Sonyn kanssa mitään sopimuksia tehtyä PS5 myynnistä ja saa niitä vielä varastoon, kun ei niitä kenelläkään muullakaan ole varastossa.

• Anonyymi

Ps5 kannattaa kysyä sonylta.

• Anonyymi

Juu ei saa mistään ostettua ja kuulema vasta 2023 saa "kaupoista ostettua" :)
      tuohon mennessä on jo varmaan tullut ps5 slim ja ps5 pro

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä kaivatussasi

Oikein häiritsee?
      Ikävä
      147
      1909
    2. Stubb kävi pelaamassa golfia Trumpin kanssa Floridassa

Presidentit tapasivat aamiaisella, pelasivat kierroksen golfia ja lounastivat yhdessä. Vierailu oli luonteeltaan epävir
      Maailman menoa
      285
      1037
    3. Minä tiedän sen

Sinun ei tarvitse nainen sitä sanoa, minä tiedän jo sen.
      Ikävä
      35
      858
    4. Mies, miksi et vaikuta halukkaalta?

Ihmeellistä käytöstä mieheltä. Toki et ole mikään teinipoika enää.
      Ikävä
      80
      854
    5. Minkä kultakimpaleen

Menetän jos en saa häntä. Joku muu saisi nauttia siitä hellyydestä, huumorista ja intohimosta. Ehkä hän ymmärtää nyt mik
      Ikävä
      31
      769
    6. Joustoasuminen , kyykyttämistä vai ihan vaan mielenvikaisuutta?

https://yle.fi/a/74-20149669 Kun asumistukia leikataan joittenkin sääntöjen mukaan,olis pakko muuttaa halvempaan. Mutta
      Maailman menoa
      17
      723
    7. Onko kaivattusi

Työelämässä vai ei? Jo on niin mitä ajattelet hänen ammatistaan? Jos ei ole niin haittaako se sinua?
      Ikävä
      44
      681
    8. Helppo selvittää onko oma täällä

Laittaa yhden selvän kysymyksen ja jos kukaan ei osaa vastata, niin oikea ei ole täällä. Saa käyttää vapaasti hyödykse
      Ikävä
      48
      666
    9. 68
      665
    10. Ikävä on häntä

Josta on tullut niin tärkeä ja rakas. Olisinko onnellinen hänen kanssaan. Ne rakastavat silmät jotka mua katsoo aina jos
      Ikävä
      58
      664
    Aihe