Olisiko Skoda hyvä auto?

Anonyymi

Nyt minulla on Toyota ja voin sanoa etten ole tyytyväinen mutta olisiko Skoda parempi.

18

59

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      No eiköhän mikä tahansa auto ole parempi.

    • Anonyymi

      Skoda on paljon parempi.

    • Anonyymi

      Se riippuu mitä haet paremmuudella?
      Meillä ocu ja camry.näissä ergonomia ja ajettavuus aika samalla tasolla.ocu hiljaisempi maantiellä,tojo mukavampi kaupungissa.
      Tojo myös pienempi kulutuksinen.
      Ocun käyttöjärjestelmä selkeämpi.
      Camryn lämppäristä ei vielä pakkasilla kokemusta,ocussa nyt tarkenee..ehkä hieman hidas lämpeemään edelliseen verrattuna.

    • Anonyymi

      Se riippuu täysin siitä minkäväriset lasit on nokalla. Molemmat on hyviä mutta erilaisia.
      Molemmissa on harminsa ja hyvät puolensa.

      Itse valitsen autoni niiden huonojen puolen perusteella eli itselle oleellisissa asioissa auton pitää olla vähiten huono. Sillä että auto olisi jossain asiassa paras ei ole minulle merkitystä.

      • Anonyymi

        Minä ostan autoni aina TM lasit päässä, eikä sen suhteen päätäni käännä mikään mahti maailmassa! 😂🤣


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä ostan autoni aina TM lasit päässä, eikä sen suhteen päätäni käännä mikään mahti maailmassa! 😂🤣

        Minä taas ostan autoni aina Teknavin yhden ratakierroksen perusteella. Se mm. kertoo auton luotettavuuden erittäin luotettavasti....


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä taas ostan autoni aina Teknavin yhden ratakierroksen perusteella. Se mm. kertoo auton luotettavuuden erittäin luotettavasti....

        Teknavin ratakierros kyllä kertoo pysyykö autolla tiellä.. Toisilla pysyy toisilla ei.. Onhan se monissa testikisoissa nähty.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Teknavin ratakierros kyllä kertoo pysyykö autolla tiellä.. Toisilla pysyy toisilla ei.. Onhan se monissa testikisoissa nähty.

        Kaikki suomessa myytävät autot pysyvät kyllä tiellä, kunhan osaa vaan ajaa, mutta yksi ratakierros ei kuitenkaan kerro luotettavuudesta yhtään mitään, joka on minulle kuitenkin se ykkösprioriteetti autoni valinnassa.
        En halua viettää korjaamoilla aikaani.


    • Anonyymi

      Skoda on markkinoiden ykkönen.

      • Anonyymi

        Oletkos nyt kuitenkaan ihan viime aikoina vilkaissut myyntitilastoja?.....😂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletkos nyt kuitenkaan ihan viime aikoina vilkaissut myyntitilastoja?.....😂

        No skeidan surkeaan myyntiinhän viime aikoina on olemassa ihan looginen selitys. Korona vei työpaikat, ja sitä kautta myös työsuhde skeidat. Omalla rahallahan noita ostaa vain aniharva.


      • Anonyymi

        Nyt puhutaan siis Itä-Euroopan markkinoista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nyt puhutaan siis Itä-Euroopan markkinoista.

        Niin sieltähän ne toyotat tulee.


    • Anonyymi

      Miksi ruokitte hööpön trollitehdasta. ei tässä viihde/ajankulu trollauksessa mitään järkeä. . trollausta trollausta. . viihrettä/ajankulua syrjäytyneelle. . trollausta trollausta. . tuhannen spammii pitää tälläkin viikolla spammätä. . spämmätä. . trooooool. . .viihrettä. . mielikuvitus vika spammii. . tuhansiii

      • Anonyymi

        Joo, mut kaikesta huolimatta aina Audei, Mersui, Bemarei, Opelei, Volkkarei.


    • Anonyymi

      Skodalla saa kyykytettyä muita, Toyotalla vain itsensä.

    • Arvostetun Auto Bildin arvio Skodasta. On pari vuotta vanha mutta eipä tämä Suomen Skooda-kantakaan ole niin kovin uutta vuosimallia...

      Tässä muutama ote:
      - Eniten testaajia ärsytti Octavian nykivä DSG-automaattivaihteisto
      - epätasainen maalipinta
      - kojelaudasta kantautuvat nitinät
      - Käynnistyspainike jouduttiin puolestaan vaihtamaan jatkuvien käynnistysongelmien vuoksi reilun 35 000 kilometrin jälkeen.
      - vikoja ilmeni auton vakionopeussäätimessä, joka alkoi mennä itsestään pois päältä jo reilun 11 000 kilometrin jälkeen
      - moottorin melu on lehden näkemyksen perusteella vaimennettu Volkswageneita heikommin

    • Anonyymi

      Skoda on venäläinen auto.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      123
      1205
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      894
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      87
      767
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      19
      736
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      93
      717
    6. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      282
      692
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      626
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      32
      593
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      543
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      115
      511
    Aihe