Nyt minulla on Toyota ja voin sanoa etten ole tyytyväinen mutta olisiko Skoda parempi.
Olisiko Skoda hyvä auto?
18
<50
Vastaukset
- Anonyymi
No eiköhän mikä tahansa auto ole parempi.
- Anonyymi
Skoda on paljon parempi.
- Anonyymi
Se riippuu mitä haet paremmuudella?
Meillä ocu ja camry.näissä ergonomia ja ajettavuus aika samalla tasolla.ocu hiljaisempi maantiellä,tojo mukavampi kaupungissa.
Tojo myös pienempi kulutuksinen.
Ocun käyttöjärjestelmä selkeämpi.
Camryn lämppäristä ei vielä pakkasilla kokemusta,ocussa nyt tarkenee..ehkä hieman hidas lämpeemään edelliseen verrattuna. - Anonyymi
Se riippuu täysin siitä minkäväriset lasit on nokalla. Molemmat on hyviä mutta erilaisia.
Molemmissa on harminsa ja hyvät puolensa.
Itse valitsen autoni niiden huonojen puolen perusteella eli itselle oleellisissa asioissa auton pitää olla vähiten huono. Sillä että auto olisi jossain asiassa paras ei ole minulle merkitystä.- Anonyymi
Minä ostan autoni aina TM lasit päässä, eikä sen suhteen päätäni käännä mikään mahti maailmassa! 😂🤣
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä ostan autoni aina TM lasit päässä, eikä sen suhteen päätäni käännä mikään mahti maailmassa! 😂🤣
Minä taas ostan autoni aina Teknavin yhden ratakierroksen perusteella. Se mm. kertoo auton luotettavuuden erittäin luotettavasti....
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä taas ostan autoni aina Teknavin yhden ratakierroksen perusteella. Se mm. kertoo auton luotettavuuden erittäin luotettavasti....
Teknavin ratakierros kyllä kertoo pysyykö autolla tiellä.. Toisilla pysyy toisilla ei.. Onhan se monissa testikisoissa nähty.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Teknavin ratakierros kyllä kertoo pysyykö autolla tiellä.. Toisilla pysyy toisilla ei.. Onhan se monissa testikisoissa nähty.
Kaikki suomessa myytävät autot pysyvät kyllä tiellä, kunhan osaa vaan ajaa, mutta yksi ratakierros ei kuitenkaan kerro luotettavuudesta yhtään mitään, joka on minulle kuitenkin se ykkösprioriteetti autoni valinnassa.
En halua viettää korjaamoilla aikaani.
- Anonyymi
Skoda on markkinoiden ykkönen.
- Anonyymi
Oletkos nyt kuitenkaan ihan viime aikoina vilkaissut myyntitilastoja?.....😂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oletkos nyt kuitenkaan ihan viime aikoina vilkaissut myyntitilastoja?.....😂
No skeidan surkeaan myyntiinhän viime aikoina on olemassa ihan looginen selitys. Korona vei työpaikat, ja sitä kautta myös työsuhde skeidat. Omalla rahallahan noita ostaa vain aniharva.
- Anonyymi
Nyt puhutaan siis Itä-Euroopan markkinoista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nyt puhutaan siis Itä-Euroopan markkinoista.
Niin sieltähän ne toyotat tulee.
- Anonyymi
Miksi ruokitte hööpön trollitehdasta. ei tässä viihde/ajankulu trollauksessa mitään järkeä. . trollausta trollausta. . viihrettä/ajankulua syrjäytyneelle. . trollausta trollausta. . tuhannen spammii pitää tälläkin viikolla spammätä. . spämmätä. . trooooool. . .viihrettä. . mielikuvitus vika spammii. . tuhansiii
- Anonyymi
Joo, mut kaikesta huolimatta aina Audei, Mersui, Bemarei, Opelei, Volkkarei.
- Anonyymi
Skodalla saa kyykytettyä muita, Toyotalla vain itsensä.
Arvostetun Auto Bildin arvio Skodasta. On pari vuotta vanha mutta eipä tämä Suomen Skooda-kantakaan ole niin kovin uutta vuosimallia...
Tässä muutama ote:
- Eniten testaajia ärsytti Octavian nykivä DSG-automaattivaihteisto
- epätasainen maalipinta
- kojelaudasta kantautuvat nitinät
- Käynnistyspainike jouduttiin puolestaan vaihtamaan jatkuvien käynnistysongelmien vuoksi reilun 35 000 kilometrin jälkeen.
- vikoja ilmeni auton vakionopeussäätimessä, joka alkoi mennä itsestään pois päältä jo reilun 11 000 kilometrin jälkeen
- moottorin melu on lehden näkemyksen perusteella vaimennettu Volkswageneita heikommin- Anonyymi
Skoda on venäläinen auto.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä1013522Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda3091896Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2471717- 971582
IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!
Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel4141535Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik21430Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että4311428Esko Eerikäinen tatuoi kasvoihinsa rakkaan nimen - Kärkäs kommentti "Ritvasta" lävähti somessa
Ohhoh! Esko Eerikäinen on ottanut uuden tatuoinnin. Kyseessä ei ole mikä tahansa kuva minne tahansa, vaan Eerikäisen tat431190MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar291034Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun3581030