Olisiko Skoda hyvä auto?

Anonyymi

Nyt minulla on Toyota ja voin sanoa etten ole tyytyväinen mutta olisiko Skoda parempi.

18

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

No eiköhän mikä tahansa auto ole parempi.

• Anonyymi

Skoda on paljon parempi.

• Anonyymi

Se riippuu mitä haet paremmuudella?
      Meillä ocu ja camry.näissä ergonomia ja ajettavuus aika samalla tasolla.ocu hiljaisempi maantiellä,tojo mukavampi kaupungissa.
      Tojo myös pienempi kulutuksinen.
      Ocun käyttöjärjestelmä selkeämpi.
      Camryn lämppäristä ei vielä pakkasilla kokemusta,ocussa nyt tarkenee..ehkä hieman hidas lämpeemään edelliseen verrattuna.

• Anonyymi

Se riippuu täysin siitä minkäväriset lasit on nokalla. Molemmat on hyviä mutta erilaisia.
      Molemmissa on harminsa ja hyvät puolensa.

Itse valitsen autoni niiden huonojen puolen perusteella eli itselle oleellisissa asioissa auton pitää olla vähiten huono. Sillä että auto olisi jossain asiassa paras ei ole minulle merkitystä.

• Anonyymi

Minä ostan autoni aina TM lasit päässä, eikä sen suhteen päätäni käännä mikään mahti maailmassa! 😂🤣

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minä ostan autoni aina TM lasit päässä, eikä sen suhteen päätäni käännä mikään mahti maailmassa! 😂🤣

Minä taas ostan autoni aina Teknavin yhden ratakierroksen perusteella. Se mm. kertoo auton luotettavuuden erittäin luotettavasti....

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minä taas ostan autoni aina Teknavin yhden ratakierroksen perusteella. Se mm. kertoo auton luotettavuuden erittäin luotettavasti....

Teknavin ratakierros kyllä kertoo pysyykö autolla tiellä.. Toisilla pysyy toisilla ei.. Onhan se monissa testikisoissa nähty.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Teknavin ratakierros kyllä kertoo pysyykö autolla tiellä.. Toisilla pysyy toisilla ei.. Onhan se monissa testikisoissa nähty.

Kaikki suomessa myytävät autot pysyvät kyllä tiellä, kunhan osaa vaan ajaa, mutta yksi ratakierros ei kuitenkaan kerro luotettavuudesta yhtään mitään, joka on minulle kuitenkin se ykkösprioriteetti autoni valinnassa.
        En halua viettää korjaamoilla aikaani.

• Anonyymi

Skoda on markkinoiden ykkönen.

• Anonyymi

Oletkos nyt kuitenkaan ihan viime aikoina vilkaissut myyntitilastoja?.....😂

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oletkos nyt kuitenkaan ihan viime aikoina vilkaissut myyntitilastoja?.....😂

No skeidan surkeaan myyntiinhän viime aikoina on olemassa ihan looginen selitys. Korona vei työpaikat, ja sitä kautta myös työsuhde skeidat. Omalla rahallahan noita ostaa vain aniharva.

• Anonyymi

Nyt puhutaan siis Itä-Euroopan markkinoista.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nyt puhutaan siis Itä-Euroopan markkinoista.

Niin sieltähän ne toyotat tulee.

• Anonyymi

Miksi ruokitte hööpön trollitehdasta. ei tässä viihde/ajankulu trollauksessa mitään järkeä. . trollausta trollausta. . viihrettä/ajankulua syrjäytyneelle. . trollausta trollausta. . tuhannen spammii pitää tälläkin viikolla spammätä. . spämmätä. . trooooool. . .viihrettä. . mielikuvitus vika spammii. . tuhansiii

• Anonyymi

Joo, mut kaikesta huolimatta aina Audei, Mersui, Bemarei, Opelei, Volkkarei.

• Anonyymi

Skodalla saa kyykytettyä muita, Toyotalla vain itsensä.

• Arvostetun Auto Bildin arvio Skodasta. On pari vuotta vanha mutta eipä tämä Suomen Skooda-kantakaan ole niin kovin uutta vuosimallia...

Tässä muutama ote:
      - Eniten testaajia ärsytti Octavian nykivä DSG-automaattivaihteisto
      - epätasainen maalipinta
      - kojelaudasta kantautuvat nitinät
      - Käynnistyspainike jouduttiin puolestaan vaihtamaan jatkuvien käynnistysongelmien vuoksi reilun 35 000 kilometrin jälkeen.
      - vikoja ilmeni auton vakionopeussäätimessä, joka alkoi mennä itsestään pois päältä jo reilun 11 000 kilometrin jälkeen
      - moottorin melu on lehden näkemyksen perusteella vaimennettu Volkswageneita heikommin

• Anonyymi

Skoda on venäläinen auto.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mistä puhuitte viimeksi kun näitte

Kerro yksi aiheista
      Ikävä
      50
      3794
    2. Olenko saanut sinut koukkuun?

Hyvä. Rakastan sua.
      Ikävä
      105
      3405
    3. ROTAT VALTAAVAT ALUEITA

Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj
      Äänekoski
      34
      2781
    4. Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan

Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️
      Ikävä
      26
      2418
    5. Sisäsiittosuus

Tämän kevään ylioppilaista 90% oli sama sukunimi?
      Suomussalmi
      20
      1859
    6. Alavuden sairaala

Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan
      Ähtäri
      5
      1779
    7. Kerro todelliset motiivit

kaivattuasi kohtaan?
      Ikävä
      185
      1736
    8. Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut

Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh
      NATO
      384
      1437
    9. Se on hyvästi

Toivottavasti ei tavata.
      Ikävä
      27
      1427
    10. Huomenta kulta

En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo
      Ikävä
      9
      1218
    Aihe