Mitä sitten?

Anonyymi

Kunnanjohtajanko vika se on ku kaikki menöö päin persettä,tuskin. Vaihtakaa tai tuokaa esille positiivisiakin asioota Kuhmosta. Mun mielestä olosuhdeista huolemetta siellä asuu ihan hyviä ja järki-ihmisiä. Perintö ja historia kunniaan,eikä tuhota historiaa.

11

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ei ole! Luulen jälkien johtavan jonnekin muualle ja politiikkahan se siellä päätään nostaa. Valtuuston ja hallituksen tulisi olla palvelijoina, mutta monessa paikassa ollaankin herroja tai tullaan sellaiseksi luottamustoimen noustua hattuun. Sana "luottamus" tarkoittaa juuri sitä itseään. Mikä ihme siinä on, ettei ihminen osaa enää päättää ja ajatella omilla aivoillaan, vaan kaikessa sotketaan mukaan politiikka. Onko kepulainen yhtä kova tuhlaamaan kuin persu? Onko viherpiipertäjä sitten säästeliäs? Oman ääneni annan ihmiselle, mikäli sellainen löytyy.

• Anonyymi

Suuresti ihmetyttää kaupungin virassa olevat lukuisissa kunnan omissa luottamuspaikoissa istuvat. No, kunnan hommissa ehtii istua kunnan kokouksissa, mutta että nostaa niistä vielä palkan päälle kokoyspalkkiot. Ei ole tervettä!

• Anonyymi

Sinulle An 20.24: Oletko muuten tietoinen, että monet virkamiehet ovat ihan virkansa puolesta velvollisia ja pakotettuja istumaan noissa kokouksissa?? Koskee myös johtavia luottamuhenkilöitä esim valtuuston tai khll jäseniä. Olisihan se hienoo kun vaikkapa lautakunnanluottamushenkilöt ihan itekseen pääsisivät sekä päättelemään, että päättämään asiat🤣🤣🤣🤣

• Anonyymi

Historia kunniaan, kyllä! Mutta kun on tullut näitä eläkeläisten eliittipiirejä kuten Kamarimusiikki, Juminkeko, Wild Taiga. Muutama mainitakseni.

• Anonyymi

Ei taida olla helpotusta tiedossa ennenkuin johtaja vaihtuu. Nyt on pieni sisäpiiri joka tekee vain työtö omia etuja ajaen.

• Anonyymi

”Mun mielestä”.. kuka Kuhmossa noin kirjoittaa? Hhmmm; kukahan tässä historiaa uusiksi kirjoo. Tehdään tästäkin näytelmä; MUN MIELESTÄ

• Anonyymi

"Vastuunkantajat saavat muualla olla ihan rauhakseen, mutta Kuhmossa paskaa niskaan kaikesta. "

No..ei taida olla ihan niin, koska harva luottaa sataprosenttisesti kunnan tai kaupungin toimintoihin. Turhanvalittajat ovat ryhmä erikseen.

• Anonyymi

Olen saanut Kuhmossa olla humalassa. Naisissakin olen käynyt. Venäläistä tupakkaa olen polttanut. Kuha kala on Kuhmossa hyvää, kun sen laittaa venäläinen nainen. Moni on saanut kuhmolaisen emännän itselleen, ja on siihen iki_onnellinen...

• Anonyymi

Kuntoutustoiminnaksi sahdinkeitto isossa tynnyrissä, riittää kaikille halukkaille maisteltavaa, kasvihuone yhteisöön lähiötuvan läheisyyteen tomaattia, kurkkua ja muuta vihreää ... Oman kuvan veistäminen kaaadettavista puista kankaalla ja pölkkyukot riviin. Tammitynnyrien tekoa, kerätä ylijäämä maidonkuljetus tonkat jatkojalostusta varten purojen läheisyyteen ja korpikuusen katveeseen nuotiopiirin pitoa. On kursseille halukkuutta ellei tunkua.

• Anonyymi

Kunnanjohtajalla on suuri vastuu kunnan johtamisesta.

• Anonyymi

Itketään yhdessä. Sillä on terapeuttinen vaikutus.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka Purra leikkasi alimmalta tulodesiililtä 15 %

Muistaako kukaan Riikka Purran kovaäänisen vaalilupauksen ennen eduskuntavaaleja? https://yle.fi/a/74-20221152 "THL o
      Maailman menoa
      333
      6277
    2. Muistele nainen niitä meidän yhteisiä hetkiä

Miltä ne tuntui? Enkö aina huokunut välittämistä, kiintymystä. Eikö sinulla aina ollut hyvä olo kanssani? Minulla ainaki
      Ikävä
      48
      3756
    3. Sofia Virta: bänet!

Matkailuautoilija metsänomistaja puoliso on nyt entisen teeren poikia, ja Sofia tekee comebackin vapaille markkinoille.
      Maailman menoa
      154
      2938
    4. "Suomi voisi ottaa taloudessa oppia Espanjasta"

"Espanjassa talouspolitiikka on löysempää, mutta velka-aste on kääntynyt jopa laskuun.", pohdiskelee Suomen seuraava pää
      Maailman menoa
      227
      2200
    5. Kokoomus: SDP johtaa kansalaisia harhaan

(Umpityhmät palstademarit ovat taas uskoneet Lindtmanin höpötykset Espanjasta.) SDP harhaanjohtaa kansalaisia talouspol
      Maailman menoa
      108
      1776
    6. Otan vielä joskus yhteyttä

Ja jos et vastaa, niin tulen sinne. Pakko puhua.
      Ikävä
      73
      1326
    7. Niin että miten

Haluatko oikeasti olla minun kanssa oikeassa elämässä, vai onko tämä vain kirjoittelua
      Ikävä
      83
      1122
    8. Nuoriso on tyhmää tutkijat ovat todenneet

Nyt se on todettu ääneen mitä kaikki ovat jo pitkään epäilleet. Nuoriso on tyhmentynyt tasaiseen tahtiin. Kohta pitää ni
      Sinkut
      145
      993
    9. Ikävä tilanne rikoksen vuoksi Espanjassa - Jari Sillanpää pistää uutta matoa koukkuun

Jari Sillanpää on ehkä yksi suosituimmista tangokuninkaallisista. Ex-tangokuningas juhli viime syksynä 30 vuotista uraan
      Suomalaiset julkkikset
      12
      984
    10. Tätä ei tv:ssä: Farmi-tippuja Amski rehellisenä ongelmista kuvauksissa

Ennakkosuosikki Amskidabamski Anne-Mari Tarkkio joutui ulos Farmi Suomi -realitystä. Voimatehtävässä vastakkain asettui
      Tv-sarjat
      11
      934
    Aihe