Täällä kun on ollu nyt tuo romanttisuus tapetilla, niin minkälaiset ne on sun mielestäsi romanttiset treffit? Ootko ollu semmosilla vai haaveiletko vain? Pietään keskustelu asiallisena jos soppii, tänks 😉
Romanttiset reffit
136
1047
Vastaukset
- Anonyymi
No mun mielestä romanttisimmat treffit olisi sellaiset, missä treffikumppani kutsuisi ihan vain omaan kotiinsa istumaan iltaa, tilattaisiin/haettaisiin jostain ruokaa (paitsi jos hän haluaisi itse kokata), juteltaisiin, katsottais ehkä hyvä elokuva kainalokkain.
Pikku iltakävelykin keskustelua käsikkäin sopisi mahdollisesti mukaan.
Jos oikein hyvin menisi, vietettäisi myös yö yhdessä, eikä haittaisi ollenkaan jos vain nukuttaisi lusikassa (jos suhde oisi vielä tosi uusi). <3- Anonyymi
Juu just näin.
Ihan vaan kotona toisen luona rauhassa. ☺️ Tuo kuulostaa oikein hyvältä 👍😉 Mie en kyllä uskaltais ainakaan ihan heti yöksi lusikkaan jäähä kenenkään kanssa, vaan ujona haarukkana kömpsisin illan päätteeksi ommaan sänkyyn 😅
- Anonyymi
Vautsi, kuulostaa ihanalta❤ Sellaisessa ympäristössä olisi helpompi olla oma itsensä ja näkisi toisestakin enemmän. Hyvä idea ❤ Noutoruoka ja elokuva voisi olla kivan rentoa ja jättää tilaa muulle lähentymiselle ❤ Se olisi ihanaa ❤
Anonyymi kirjoitti:
Vautsi, kuulostaa ihanalta❤ Sellaisessa ympäristössä olisi helpompi olla oma itsensä ja näkisi toisestakin enemmän. Hyvä idea ❤ Noutoruoka ja elokuva voisi olla kivan rentoa ja jättää tilaa muulle lähentymiselle ❤ Se olisi ihanaa ❤
Mikäpäs se olisi semmonen kiva leffa jota kahtoa, ideoita?
Oisko se
- Kauhua, niin jotta voisi vaivihkaa mennä piiloon toisen kainaloon tai vaihtoehtosesti silitellä pelkäävää
- Komedijjaa, että voisi nauraa yhessä vejet silmissä
Vai
- jotaki muuta?- Anonyymi
En_osaaEn_tunne kirjoitti:
Oisko se
- Kauhua, niin jotta voisi vaivihkaa mennä piiloon toisen kainaloon tai vaihtoehtosesti silitellä pelkäävää
Vai
- jotaki muuta?Hmm minä olen aika kaikkiruokainen elokuvien suhteen. Joku romanttinen elokuva voisi myös olla. Viime talvena tuli joku elokuva, jota en sitten nähnyt kinossa. Lieneisikö se jo dvd: nä tai palvelussa? Nimeä en nyt muista, mutta historiallista ja runollista oli kahden naisen suhteesta.. Concussion on myös katsomatta itsellä vielä, millainen sitten onkaan..
- Anonyymi
Oisko se
Vai
- jotaki muuta?Leffalla ei niin väliä. Kunhan saa treffikumppanin hyvälle tuulelle ja päästään luontevasti koskettamaan toisiamme.
Parhaassa tapauksessa leffa pyörii taustalla ja me keskitymme pussailemaan. 😁 Anonyymi kirjoitti:
Hmm minä olen aika kaikkiruokainen elokuvien suhteen. Joku romanttinen elokuva voisi myös olla. Viime talvena tuli joku elokuva, jota en sitten nähnyt kinossa. Lieneisikö se jo dvd: nä tai palvelussa? Nimeä en nyt muista, mutta historiallista ja runollista oli kahden naisen suhteesta.. Concussion on myös katsomatta itsellä vielä, millainen sitten onkaan..
Mä tykkäsin semmosesta kuin "Paistetut vihreät tomaatit" ja nyt näistä uudemmista leffoista tahtosin nähhä "Toven".
Mua rupes nyt vähän häiritsemmään, kun en muista itekään mikä sen n vuoden takaisen leffan nimi oli 🤔Anonyymi kirjoitti:
Leffalla ei niin väliä. Kunhan saa treffikumppanin hyvälle tuulelle ja päästään luontevasti koskettamaan toisiamme.
Parhaassa tapauksessa leffa pyörii taustalla ja me keskitymme pussailemaan. 😁No joo, onhan se näinkin 😉 Se, että saa toisen hyvälle tuulelle, hymyilemään ja nauramaanki, on kyllä ainaki itestä tosi kiva juttu ☺️
- Anonyymi
Mä tykkäsin semmosesta kuin "Paistetut vihreät tomaatit" ja nyt näistä uudemmista leffoista tahtosin nähhä "Toven".
Mua rupes nyt vähän häiritsemmään, kun en muista itekään mikä sen n vuoden takaisen leffan nimi oli 🤔Se leffa missä on rikas neliraaja halvaantunut pyörätuoliin joutunut mies, joka menettänyt puolisonsa ja tummaihoinen avustajaksi pakattu. Miehet ystävystyy ja täysin vastakkaiset tyypit. Tässä leffassa saa nauraa, mutta myös liikuttua. Elokuva perustuu tositapahtumiin, en muista nimeä, mutta suosittelen! Yksi parhaista.
- Anonyymi
Mua rupes nyt vähän häiritsemmään, kun en muista itekään mikä sen n vuoden takaisen leffan nimi oli 🤔"Paistettuja vihreitä tomaatit" leffaa en ole pitkään aikaan nähnyt. Se elokuva, jota muistelin oli ranskalainen elokuva "Nuoren naisen muotokuva" , jos Piano-leffasta tykkää. "Tove" on myös näkemättä. Tuo on kyllä tärkeä pointti, että keskitytään pussailemaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se leffa missä on rikas neliraaja halvaantunut pyörätuoliin joutunut mies, joka menettänyt puolisonsa ja tummaihoinen avustajaksi pakattu. Miehet ystävystyy ja täysin vastakkaiset tyypit. Tässä leffassa saa nauraa, mutta myös liikuttua. Elokuva perustuu tositapahtumiin, en muista nimeä, mutta suosittelen! Yksi parhaista.
Hmmm, milloin olet tämän katsonut? Oli vaan salaisen ihastuksen kanssa juuri tästä leffasta puhe 🤔 mutta et varmaan voi olla hän🙈
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se leffa missä on rikas neliraaja halvaantunut pyörätuoliin joutunut mies, joka menettänyt puolisonsa ja tummaihoinen avustajaksi pakattu. Miehet ystävystyy ja täysin vastakkaiset tyypit. Tässä leffassa saa nauraa, mutta myös liikuttua. Elokuva perustuu tositapahtumiin, en muista nimeä, mutta suosittelen! Yksi parhaista.
Koskemattomat, intouchables, aivan mahtava elokuva 👌👌
Anonyymi kirjoitti:
"Paistettuja vihreitä tomaatit" leffaa en ole pitkään aikaan nähnyt. Se elokuva, jota muistelin oli ranskalainen elokuva "Nuoren naisen muotokuva" , jos Piano-leffasta tykkää. "Tove" on myös näkemättä. Tuo on kyllä tärkeä pointti, että keskitytään pussailemaan.
Joo, tuohan se oli. Muistelin, että oli jotain ehkä maalaamiseen liittyvää, mutta siihen se muistikuva sitten jäikin 😄Tomaatit kannattaa ehottomasti kattoa uuvestaan 👍
Anonyymi kirjoitti:
Saatiinhan tällekin leffalle nimi 👍Täytyypä kattoa jos vaikka kirjastosta löytys.
- Anonyymi
Saatiinhan tällekin leffalle nimi 👍Täytyypä kattoa jos vaikka kirjastosta löytys.
Kiinnostaa tuo "Koskemattomat" elokuva, minäkään en ole tätä elokuvaa nähnyt. Kylläkin niin, että kosketus olisi mukana, vaikka sohvalla elokuvaa katsottaessa. Sydän.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiinnostaa tuo "Koskemattomat" elokuva, minäkään en ole tätä elokuvaa nähnyt. Kylläkin niin, että kosketus olisi mukana, vaikka sohvalla elokuvaa katsottaessa. Sydän.
Tätä on ihan kauhee ees ajatella.
Tulee mieleen et jos koskaan ei tuu tälläistä tilaisuutta.
Haluan vain hänet. ❤️ Anonyymi kirjoitti:
No ei paha, kannatan tuotakin vaihtoehtoa ☺️ Popparit pittää tietysti myös olla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hmmm, milloin olet tämän katsonut? Oli vaan salaisen ihastuksen kanssa juuri tästä leffasta puhe 🤔 mutta et varmaan voi olla hän🙈
Onhan siitä aikaa, olen nähnyt leffan kahdesti. En ole puhunut siitä kenellekään ... muistaakseni.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiitos! Pitäs ain kirjoittaa hyvät leffat ylös johki. Usein nämä tositarinaan perustuvat on hyviä. 👍
- Anonyymi
Mahtaisiko Netflixissä olla... muistaakseni sieltä katsoin sen
Anonyymi kirjoitti:
Mahtaisiko Netflixissä olla... muistaakseni sieltä katsoin sen
Mittään Flixiä mulla ei ole, kun oon vähä nykyajasta jälessä 😉 mutta ehin jo kattoa ja kirjastosta löytyy 👍Ois kirjanaki, mutta ranskaksi ja sitä en ossaa kuin sen Je 't aime eikä taija riittää 😅
- Anonyymi
Oisko se
Vai
- jotaki muuta?Romanttinen lesboleffa, että voi yhessä olla kiusaantuneita seksikohtauksissa
- Anonyymi
Samaa mieltä. Toisen kotona yhdessä kokaten ja hyvää viiniä ruoan kanssa. Mielestäni kotioloissa tutustuu parhaiten ja muutenkin tuntuu rennommalta. Ja voi pussailla niin paljon kun haluaa :D
- Anonyymi
Tämä voisi olla romanttista ❤ Tehdä yhdessä ateriaa rauhallisemmin ja tutustua jutellen samalla viiniä siemaillessa❤ Se olisi ihanaa ❤ Täällä on paljon hyviä ideoita ❤
Mun mielestä myös piknikki (kesällä) kauniissa ja rauhallisissa maisemissa olis aika romanttista ☺️
- Anonyymi
Totta, sellainen olisi romanttista minustakin 😊
- Anonyymi
Kertokaa vielä kokemuksia niistä treffeistänne, että tietää miten kannattaa tehdä.
- Anonyymi
Minäkin haluaisin kuulla lisää 😊
- Anonyymi
Minusta uuden tuttavuuden kanssa romanttinen ilta voi olla näin. Syömään yhdessä, juttelua, tutustumista ja silmiin katselua. Ehkä käteen tarttumista. Sitten yhdessä jomman kumman luo juttelemaan, kainalossa istumaan ja ehkä juoman lasillinen viiniä. Siis tutustumista, keskustelua, lähestymistä ja perhosia mahassa.
- Anonyymi
No onko vaikka sulla noi treffit onnistuneet? Kaipaisin kokemuksia minkä tyyppiset treffit teillä on yleensä menneet hyvin ja on tullut jatkoa, uudet treffit jne. Jotenkin turhaa jos kukaan ei kerro miten ne treffit sitten meni.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No onko vaikka sulla noi treffit onnistuneet? Kaipaisin kokemuksia minkä tyyppiset treffit teillä on yleensä menneet hyvin ja on tullut jatkoa, uudet treffit jne. Jotenkin turhaa jos kukaan ei kerro miten ne treffit sitten meni.
No kysyt kyllä, millaiset mielestäsi on romanttiset treffit.
Mutta en ihan viime vuosina oo tällaisilla treffeillä ollut, joten en osaa sanoa miten onnistuneet olisi.
Ja se mikä toimii toiselle, ei välttämättä toimi toiselle. Ekat treffit ei minusta vielä pidä olla romanttiset (ahdistuisin esim romanttisista sokkotreffeistä), mutta jos ekat sujuu hyvin, niin sitten. Myös käsikädessä elokuvissa olisi romanttista tai kävely luonnossa.
Kuuntele trefgikaveriasi, että mitä hän kaipaa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mutta en ihan viime vuosina oo tällaisilla treffeillä ollut, joten en osaa sanoa miten onnistuneet olisi.
Ja se mikä toimii toiselle, ei välttämättä toimi toiselle. Ekat treffit ei minusta vielä pidä olla romanttiset (ahdistuisin esim romanttisista sokkotreffeistä), mutta jos ekat sujuu hyvin, niin sitten. Myös käsikädessä elokuvissa olisi romanttista tai kävely luonnossa.
Kuuntele trefgikaveriasi, että mitä hän kaipaa.Kysyin kyllä kokemuksia. Jos joku on ihan tosielämässä ollut treffeillä, mun mielestä olisi hyötyä kuulla niistä kokemuksista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuuntele trefgikaveriasi, että mitä hän kaipaa.Kysyin kyllä kokemuksista. Enivei, jos joku nyt on ollut ihan tosielämässä treffeillä, olisi hyötyä kuulla niitä kokemuksia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kysyin kyllä kokemuksista. Enivei, jos joku nyt on ollut ihan tosielämässä treffeillä, olisi hyötyä kuulla niitä kokemuksia.
Ei sellaisia kokemuksia vielä naisen kanssa, joten minäkin rohkaisutarinoita kaipaan :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuuntele trefgikaveriasi, että mitä hän kaipaa.Tuo on hyvä huomio, että ensin olisi hyvä luoda kontaktia toisin :) Olisiko se kävely vai jotain muuta?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuo on hyvä huomio, että ensin olisi hyvä luoda kontaktia toisin :) Olisiko se kävely vai jotain muuta?
No vaikka kävely tai kahvit jossain julkisella paikalla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuulostaa hyvältä :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuulostaa hyvältä :)
Mä haluisin suoraan jomman kumman luokse. Rennompaa. ☺️
Anonyymi kirjoitti:
Kävely jollakin kivalla luontopolulla olis kyllä 👍😉
- Anonyymi
Kävely jollakin kivalla luontopolulla olis kyllä 👍😉
No niin ois!
- Anonyymi
Voisko joku nyt kertoa omista treffeistään, pliis!!
- Anonyymi
Epäilen ettei täällä ole ketään jolla on ollut treffit naisen kanssa. Muuten kuin päiväunissa.
Anonyymi kirjoitti:
Epäilen ettei täällä ole ketään jolla on ollut treffit naisen kanssa. Muuten kuin päiväunissa.
Miepä epäilen, jotta sie oot väärässä.
- Anonyymi
Miepä epäilen, jotta sie oot väärässä.
No mikset voi nyt sitten kertoa omista treffeistäsi, saisi muut vinkkejä. Mitä panttaatte niitä tietoja, ei voi millään ymmärtää..
Anonyymi kirjoitti:
No mikset voi nyt sitten kertoa omista treffeistäsi, saisi muut vinkkejä. Mitä panttaatte niitä tietoja, ei voi millään ymmärtää..
Kokeneemmat kertokoon 😉 ja mie taisin olla tässä se ken kyseli.
- Anonyymi
Tuskin kukaan kertoo, täällähän tulee sen päiväinen show joka asiasta nykyisellään.
- Anonyymi
Muistan ikuisesti eräät treffit. Tapanani oli käydä ravintolassa tanssissa. Ihailin erästä miestä hän haki aina tassimaan yhden kerran. Sitten kerran hän pyysi voisinko viedä hänet kotiin koska olin autolla. Hän asui kosken rannalla, oli kaunis kesäaamu linnut lauloi omenapuut kukki istuimme keinussa hiljaa ja pidimme toisiamme kädestä.
- Anonyymi
Ruoka ei mene alas, kun jännittää tai on ihastunut. Joku kiva miljöö ja ihan vaan teetä tai kahvia.
- Anonyymi
Totta tuokin asia, ja mieluummin keskittyisi vain kaihon kohteeseen :)
- Anonyymi
Kannattaa keskittyä treffiseuralaisen valintaan, jos haluaa onnistuneet treffit. Parhaiten sujuu valitsemalla samantyyppinen nainen kuin itsekin on. Esimerkkinä jos itsellä sosiaaliset taidot eivät ole ihan tapissa, toinen samantyyppinen ei vaadi liikaa sen suhteen jne. Itsetuntemus on olennaista näissä(kin) asioissa.
- Anonyymi
Eräällä palstalla olisin halunnut kysyä yhden kysymyksen.
- Anonyymi
Olen aina ihaillut sosiaalisesti taitavia ihmisiä ja seurustellutkin sellaisten kanssa nuoruudessani. He hyvän mielikuvituksen kanssa on ollut minua kaikkein eniten kiehtova ihmistyyppi nuoresta saakka. Eräs heistä on spindoktor tällä hetkellä ;) Omat taitoni eivät ole kovin korkealla, mutta haluan kehittyä tulevaisuudessa sillä puolella.
- Anonyymi
Mul on taas vähän eri kokemus.
Oon aika hiljainen ja ujo. Naiset kehen oon ihastunut on olleet sosiaalisia ja itsevarmempia. He myös ovat osanneet viedä juttua luontevasti eteenpäin jolloin itse myös rentoutunut. Vastakohdat vetää usein puoleensa. Mut ollaan sit muuten oltu aika samanlaisia. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oon aika hiljainen ja ujo. Naiset kehen oon ihastunut on olleet sosiaalisia ja itsevarmempia. He myös ovat osanneet viedä juttua luontevasti eteenpäin jolloin itse myös rentoutunut. Vastakohdat vetää usein puoleensa. Mut ollaan sit muuten oltu aika samanlaisia.Ujollakin voi olla hyvät sosiaaliset taidot.
Anonyymi kirjoitti:
Ujollakin voi olla hyvät sosiaaliset taidot.
Tämä on muuten justiinsa näin!
Anonyymi kirjoitti:
Oon aika hiljainen ja ujo. Naiset kehen oon ihastunut on olleet sosiaalisia ja itsevarmempia. He myös ovat osanneet viedä juttua luontevasti eteenpäin jolloin itse myös rentoutunut. Vastakohdat vetää usein puoleensa. Mut ollaan sit muuten oltu aika samanlaisia.Ujous on tosi yleistä. Mie oon nuorempana ollu aika ujo ja hiljanen, erityisesti isommassa porukassa ja sillon kun tyypit on ollu itelle vieraita. Nyt kun ikkää on jo vähän enemmän 😅 niin rohkeuttakin on tullu. Kahden kesken oon aina pystyny aika hyvin juttelemmaan ja joskus pulputan liikaakin, kiitos savolaisten geenien 😄
- Anonyymi
Ujous on tosi yleistä. Mie oon nuorempana ollu aika ujo ja hiljanen, erityisesti isommassa porukassa ja sillon kun tyypit on ollu itelle vieraita. Nyt kun ikkää on jo vähän enemmän 😅 niin rohkeuttakin on tullu. Kahden kesken oon aina pystyny aika hyvin juttelemmaan ja joskus pulputan liikaakin, kiitos savolaisten geenien 😄
Ihastukseni seurassa ujostelen aivan liikaa, enkä saa suutani auki. Hän ajattelee varmaan, että minulta puuttuu useampiakin palikoita päästä. Siksi on kivaa, kun hän johdattelee keskustelua niin ehkä saatan joskus jotain enemmän ja vähemmän älykästä pystyä ynähtämään. Äääk! :x :D
Anonyymi kirjoitti:
Ihastukseni seurassa ujostelen aivan liikaa, enkä saa suutani auki. Hän ajattelee varmaan, että minulta puuttuu useampiakin palikoita päästä. Siksi on kivaa, kun hän johdattelee keskustelua niin ehkä saatan joskus jotain enemmän ja vähemmän älykästä pystyä ynähtämään. Äääk! :x :D
Miepä en usko, että se sun ihastuksesi kohde aattelee yhdenkään palikan puuttuvan sun päästäsi. Mie ainaki oon sitä mieltä, jotta sulla näyttäs olevan semmonenki palikka, jota kaikilla ei ole ja sen nimi on huumoripalikka 👍 Jotta äläpä huoli nyt yhtään siellä sen siun ujoutesi kanssa 😉
- Anonyymi
Miepä en usko, että se sun ihastuksesi kohde aattelee yhdenkään palikan puuttuvan sun päästäsi. Mie ainaki oon sitä mieltä, jotta sulla näyttäs olevan semmonenki palikka, jota kaikilla ei ole ja sen nimi on huumoripalikka 👍 Jotta äläpä huoli nyt yhtään siellä sen siun ujoutesi kanssa 😉
Huumori on minulla matkassa joskus vaikeissakin tilanteissa. Jopa silloin kun koen räksyttäviä koiria pelkoineen lähistölläni. Vähän niin kuin täällä palstalla saa kaikki vastakkaiset mielipiteet pelkoineen niskaan. Silloin näen asian lempeästi hyväksyen ne pelot. Vaikka joku haukkuisi minua, näen sen taakse. Sen pelon mikä siellä kytee. Silloin kuuntelen.
Anonyymi kirjoitti:
Huumori on minulla matkassa joskus vaikeissakin tilanteissa. Jopa silloin kun koen räksyttäviä koiria pelkoineen lähistölläni. Vähän niin kuin täällä palstalla saa kaikki vastakkaiset mielipiteet pelkoineen niskaan. Silloin näen asian lempeästi hyväksyen ne pelot. Vaikka joku haukkuisi minua, näen sen taakse. Sen pelon mikä siellä kytee. Silloin kuuntelen.
👍Huumori kannattaa pittää kyllä matkassa, kun eipä se paljon painakaan, niin ei luulis senkään olevan este. Hienosti ossaat kyllä suhtautua asioihin. Mulla on tuossa vielä jonkin verran opittavaa ☺️
- Anonyymi
Mua veti puoleensa nainen kuka on aika lailla vastakohta musta. ☺️
Mut sit syvemmällä tasolla ollaankin ihan samanlaisia vaik aluks ei uskoisi. Vähän pitää olla erilaisuutta. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mua veti puoleensa nainen kuka on aika lailla vastakohta musta. ☺️
Mut sit syvemmällä tasolla ollaankin ihan samanlaisia vaik aluks ei uskoisi. Vähän pitää olla erilaisuutta.Minulla on saman tyylinen kokemus eräästä naisesta. Tunnen syvää yhteyttä hänen kanssaan. Hän on ihanasti erilainen, mutta samanlainen.
- Anonyymi
Entäpä sauna treffipaikkana jos on jo kahvilla ja kävelyllä käyty? 😉
- Anonyymi
Heti viemässä saunan taakse toisen. Varjele!
Ei tulis kuuloonkaan lähteä tuossa vaiheessa saunomaan. Joku saattaa tietysti lähteä ja viä avannon kautta 😄 Mun ajatuksissa omakotitalon rakentaminen tullee kyllä ennen saunaa.
- Anonyymi
Ei tulis kuuloonkaan lähteä tuossa vaiheessa saunomaan. Joku saattaa tietysti lähteä ja viä avannon kautta 😄 Mun ajatuksissa omakotitalon rakentaminen tullee kyllä ennen saunaa.
Mutta kun, ei täällä mittään lähetyssaarnaajia olla, vai ollaanko? Minä en ole, niin miksipä ei 😉
Anonyymi kirjoitti:
Mutta kun, ei täällä mittään lähetyssaarnaajia olla, vai ollaanko? Minä en ole, niin miksipä ei 😉
Ootpa sie hätäne 😄
- Anonyymi
Ootpa sie hätäne 😄
Tiedän että täällä on muitakin hätäisiä ;)
Anonyymi kirjoitti:
Tiedän että täällä on muitakin hätäisiä ;)
No onko se sullaki? Mikäli ompi niin kerrotko, jotta mikä on hätänä. Tiietään ehkä sitten paremmin jos mie vaikka mie voisin sua jeesata taikka peesata 😉
No onko se sullaki? Mikäli ompi niin kerrotko, jotta mikä on hätänä. Tiietään ehkä sitten paremmin jos mie vaikka mie voisin sua jeesata taikka peesata 😉
Jos taas mua tarkotit, niin voin vakuuttaa jotta mulla ei ole kauhia kiire minnekään.
- Anonyymi
Jos taas mua tarkotit, niin voin vakuuttaa jotta mulla ei ole kauhia kiire minnekään.
Jaa, minä kun olen saanut erilaisen käsityksen asioista. Kiireisten seurassa olen uskonut liikkuvani. Hämmentävää.
Anonyymi kirjoitti:
Jaa, minä kun olen saanut erilaisen käsityksen asioista. Kiireisten seurassa olen uskonut liikkuvani. Hämmentävää.
Enpä tiiä mistä tuommosen käsityksen oot saanu, enkä tiiä toisten mahollisista kiireistä ollenkaan. Liekö tuo hämmennys tarttuvaa.
Anonyymi kirjoitti:
Äläpä sie hoppuile
Hommissasi hötkyile
Turha se on viilettää
Joka paikkaan rynnistää
Ota iisist, rauhas mene
Unoha se pikavene 😉
Hyvää yötä, vaik kaik tais jo mennä. Ehtii sinne sänkyyn hittaamminkin 😉- Anonyymi
Äläpä sie hoppuile
Hommissasi hötkyile
Turha se on viilettää
Joka paikkaan rynnistää
Ota iisist, rauhas mene
Unoha se pikavene 😉
Hyvää yötä, vaik kaik tais jo mennä. Ehtii sinne sänkyyn hittaamminkin 😉Rakas ajatus. Toivottavasti totta ❤
Anonyymi kirjoitti:
Tuohon (eilisen) vastaukseni alkuun tahtosin näin jälkikätteen laittaa kysymysmerkin, kun en siinä hetkessä tajunnu.
- Anonyymi
Aika intiimiä..elkei sitten uimahallissa..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ai ja toisemme sitten saippuloisimne suihkussa vai..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aika intiimiä..elkei sitten uimahallissa..
No ei kai nyt uimahallista tässä kukaan puhunut?! 😛😂 Jotain rajaa! Vaan kutsusta privaattisaunaan..
Anonyymi kirjoitti:
Ai ja toisemme sitten saippuloisimne suihkussa vai..
Multa ei kysytty, mutta kun mun yks syntini on vastata aika monesti vaikka ei kysyttäis 😅 niin juu, rauhallisin ottein ja erityisesti joihinkin kohtiin hellästi paneutuen.
Anonyymi kirjoitti:
No ei kai nyt uimahallista tässä kukaan puhunut?! 😛😂 Jotain rajaa! Vaan kutsusta privaattisaunaan..
Joo, eipä sentään kaikkien nähden.
- Anonyymi
Multa ei kysytty, mutta kun mun yks syntini on vastata aika monesti vaikka ei kysyttäis 😅 niin juu, rauhallisin ottein ja erityisesti joihinkin kohtiin hellästi paneutuen.
Joo, just niin. Ja sit mä tekisin sen saman sulle.. Kuulostaa unelmatreffeiltä hetkeen jolloin tuntee toista muutoin jo ihan tarpeeksi ;)
- Anonyymi
Ottaisin mielelläni jeesi ja peesi apua, sehän on selvä ;)
- Anonyymi
🤤😘
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
🤤😘
Ja minä ottaisin kaiken paneutumisen nauttien vastaan veden valuessa yllämme..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja minä ottaisin kaiken paneutumisen nauttien vastaan veden valuessa yllämme..
Kuivaatko mut sitten peseydyttyämme..mennäänkö sitten lakanoiden väliin..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuivaatko mut sitten peseydyttyämme..mennäänkö sitten lakanoiden väliin..
Kyllä rakas, kuivaan sinut.. mennään, haluan suudella niskaasi..
Anonyymi kirjoitti:
Ottaisin mielelläni jeesi ja peesi apua, sehän on selvä ;)
Kerrotko vielä, jotta mikä sulla oli hätänä ja mihkä tarttet tuota jeesiä peesin kera, niin mie ossaan vähän valmistautua etukätteen 😅😉
Anonyymi kirjoitti:
Joo, just niin. Ja sit mä tekisin sen saman sulle.. Kuulostaa unelmatreffeiltä hetkeen jolloin tuntee toista muutoin jo ihan tarpeeksi ;)
Eiköhän tarvittavat asiat ole jo selväksi käyny ja tyypit tutuiks 😅 Tuo pesuhommahan on vaan yks pieni osa niitä unelmatreffejä. Kaikkea ei passaa täällä kertoa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä rakas, kuivaan sinut.. mennään, haluan suudella niskaasi..
Ah ihanaa..just niskaan mä haluaisin suudelmia.. sinne myös sua suutelisin ja muualle myös..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ah ihanaa..just niskaan mä haluaisin suudelmia.. sinne myös sua suutelisin ja muualle myös..
Suutelisin kylkiäsi, pitkin tienoitasi...
Ei siinä sänkyyn ehdittäisi?
Voi v olen kuumissani. Anonyymi kirjoitti:
Voi v olen kuumissani.😅 Sori. Mutta tartteeko sitä ehtikään.
😅 Sori. Mutta tartteeko sitä ehtikään.
Kato kun nappaa kirjainta välistä...mistä lie johtuu 😉
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voi v olen kuumissani.Aaah, ei varmaankaan.. Sinun niskasi, hiusrajasi.. Rintasi ja vatsasi sivu, reidet.. Kaikkialle suutelisin... Eipä sänkyyn asti, ei sinun kanssasi ehdittäisi, koska olet niin ihana..
- Anonyymi
Kato kun nappaa kirjainta välistä...mistä lie johtuu 😉
Heh, kiirus kiirus on.. Sinun luo, hän 😍
Anonyymi kirjoitti:
Heh, kiirus kiirus on.. Sinun luo, hän 😍
...sai mut nauramaan hän (tai ainaki hymyilemmään itekseen) 😀 Alakaa olemaan Maijan kuttumishetki...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Saunaan sitten kun ollaan tutumpia, miksipä ei. Ja sellaisen naisen kanssa kenen kanssa kipinöi, tietysti😁😉
- Anonyymi
Liiba laabaa ...
No tämä ketju on kyllä lähteny raiteiltaan ja mieki oon sen suistamisessa osani tehny (niinku muutamassa muussakin ketjussa). Ei sitä osaa näköjään itekään tuota omaa "kehotustaan" noudattaa 🙄 No tästä ketjusta kannattaa ehkä lukea vaan alaku.
- Anonyymi
No tämä ketju on kyllä lähteny raiteiltaan ja mieki oon sen suistamisessa osani tehny (niinku muutamassa muussakin ketjussa). Ei sitä osaa näköjään itekään tuota omaa "kehotustaan" noudattaa 🙄 No tästä ketjusta kannattaa ehkä lukea vaan alaku.
Varmaankin
Anonyymi kirjoitti:
Varmaankin
No tämä vastaus soppii kyllä näihin mun kaikkiin toteamuksiin pl. tuo minkä perässä on emoji. Siihen voi sannoo vaikkapa "niinpä" jos tahtoo ykssananen olla, vaikka sillon olis kyllä jo kaks eikä tietäs mihkä mikin on.
- Anonyymi
Vähän on nolo olo 🙊😳😂. Eipä pysynyt tämäkään ketju pelkässä romantiikassa vaikka kuinka yritettiin.. Mutta voisiko sitä ajatella että romanttinen lähestymistapa on tosi tehokas kun päästään näin sinne vällyjenkin väliin 😉😀
Anonyymi kirjoitti:
Vähän on nolo olo 🙊😳😂. Eipä pysynyt tämäkään ketju pelkässä romantiikassa vaikka kuinka yritettiin.. Mutta voisiko sitä ajatella että romanttinen lähestymistapa on tosi tehokas kun päästään näin sinne vällyjenkin väliin 😉😀
No et ole ainoa kellä on. Voihan sitä kai yrittää tuolleen ajatella, mutta en mä tiiä auttaako se kauheesti. Mie lähen nyt muihin touhuihin ja häppeen samalla 🙄😅
- Anonyymi
No et ole ainoa kellä on. Voihan sitä kai yrittää tuolleen ajatella, mutta en mä tiiä auttaako se kauheesti. Mie lähen nyt muihin touhuihin ja häppeen samalla 🙄😅
Usko tai älä, mutta nämä ovat olleet tässä joku aika sitten ensimmäiset tällaiset kirjoitetut viestit ikinä mulla..
Anonyymi kirjoitti:
Usko tai älä, mutta nämä ovat olleet tässä joku aika sitten ensimmäiset tällaiset kirjoitetut viestit ikinä mulla..
Miks mie en uskos, vaikka annoitkin molemmat vaihtoehdot. Mikäpä se sinut tähän sysäsi? Joidenkin asioijen kohalla sanovat, jotta joskus ne on alotettava. En tiiä oisko tämmösen asian kohalla niin. Mulla on ollu monta kertaa vaikeuksia alottamisen kanssa, mutta lopettaminen se vasta vaikiaa mulle onkin. Tekis mieli laittaa tähän taas se jotta tuonkin (ainaki) Luo.. tietää, kun on muodostunut vähän jo vakilauseeksi, mutta enpä laita. Tullee muuten helposti väärinkäsityksiä, niinku monesta muustakin sanavalinnasta.
- Anonyymi
Miks mie en uskos, vaikka annoitkin molemmat vaihtoehdot. Mikäpä se sinut tähän sysäsi? Joidenkin asioijen kohalla sanovat, jotta joskus ne on alotettava. En tiiä oisko tämmösen asian kohalla niin. Mulla on ollu monta kertaa vaikeuksia alottamisen kanssa, mutta lopettaminen se vasta vaikiaa mulle onkin. Tekis mieli laittaa tähän taas se jotta tuonkin (ainaki) Luo.. tietää, kun on muodostunut vähän jo vakilauseeksi, mutta enpä laita. Tullee muuten helposti väärinkäsityksiä, niinku monesta muustakin sanavalinnasta.
No rakkauteni tietysti. Muuten en mitään tällaista tekisi..
Anonyymi kirjoitti:
No rakkauteni tietysti. Muuten en mitään tällaista tekisi..
Juu, tuon saman asian vuoksi miekin olen työntänyt junnaa välillä väärään suuntaan. Joskus oon myös juossut sen perässä ja suistunut itekin pahemman kerran raiteilta.
- Anonyymi
Juu, tuon saman asian vuoksi miekin olen työntänyt junnaa välillä väärään suuntaan. Joskus oon myös juossut sen perässä ja suistunut itekin pahemman kerran raiteilta.
En tiedä mikä on oikea suunta. Yksi tapa olla vai toinen tapa.. Totta on, että ajattelin että jos joskus rakastun teen kaikkeni sen rakkauden eteen, että saan oikean arjen rakkaan kanssa. Intuitioni sanoo että rakkautemme on molemminpuolista. Eikö silloin pitäisi tehdä kaikki?
Anonyymi kirjoitti:
En tiedä mikä on oikea suunta. Yksi tapa olla vai toinen tapa.. Totta on, että ajattelin että jos joskus rakastun teen kaikkeni sen rakkauden eteen, että saan oikean arjen rakkaan kanssa. Intuitioni sanoo että rakkautemme on molemminpuolista. Eikö silloin pitäisi tehdä kaikki?
En miekään tiiä mikä on oikea suunta, mutta tavallaan tässä kaikki mennään sinne yhteen ja sammaan suuntaan. Sanovat, jotta intuitioon pitäs luottaa, mutta liekö sais isomman varmuuden kysymällä.
Anonyymi kirjoitti:
Jatkan vielä tähän jos sallit. Omalla kohalla tuon intuition ja sanojen kohalla on aika isoa ristiriitaa. Sanottu on toista kuin mitä I. sannoo. Tiiä sitte kumpaa uskos.
- Anonyymi
Jatkan vielä tähän jos sallit. Omalla kohalla tuon intuition ja sanojen kohalla on aika isoa ristiriitaa. Sanottu on toista kuin mitä I. sannoo. Tiiä sitte kumpaa uskos.
Miksi näin? Intuitioon pitää mielestäni luottaa, muuten eksyy ja on onneton. Sanat ovat tyhjiä. Teot merkitsevät. Ne pitää linjata intuition tietoon. Minä tiedän että kuulun yhteen tämän sielun kanssa.
Anonyymi kirjoitti:
Miksi näin? Intuitioon pitää mielestäni luottaa, muuten eksyy ja on onneton. Sanat ovat tyhjiä. Teot merkitsevät. Ne pitää linjata intuition tietoon. Minä tiedän että kuulun yhteen tämän sielun kanssa.
Tämä oli erittäin hyvin kirjotettu 👍Palaan asiaan kun kerkiän, jos soppii?
Anonyymi kirjoitti:
Sie oot aivan oikeessa tuossa, jotta teot on ne jotka merkitsee. Sanat kun voivat olla totta tai sitte sitä helinää. Tarkemmin ajateltuna tässä omassa tapauksessa on kyse juuri näiden kahden ristiriidasta eikä niinkään intuitiosta. Tekojen perusteella olen siis päätellyt, jotta asiat ei ole niinkuin niiden on sanottu olevan.
Joskus on tuo intuitioki (kauhean vaikea sana) jottain sanonu, mutta en ole aina uskonu.- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hienoa, vielä parempi jos hän tuntee samoin. Oletko ottanut selvää asiasta?
- Anonyymi
Sie oot aivan oikeessa tuossa, jotta teot on ne jotka merkitsee. Sanat kun voivat olla totta tai sitte sitä helinää. Tarkemmin ajateltuna tässä omassa tapauksessa on kyse juuri näiden kahden ristiriidasta eikä niinkään intuitiosta. Tekojen perusteella olen siis päätellyt, jotta asiat ei ole niinkuin niiden on sanottu olevan.
Joskus on tuo intuitioki (kauhean vaikea sana) jottain sanonu, mutta en ole aina uskonu.No mitä tekoja on tapahtunut? Tai ei ole tapahtunut?
Anonyymi kirjoitti:
No mitä tekoja on tapahtunut? Tai ei ole tapahtunut?
Ajattelen niin, jotta sitä tahtoo olla sen ihmisen lähellä jota rakastaa. Jos ei ole isommin kaipuuta vierelle, niin kyllä se mun mielestä jotain kertoo 🙄
- Anonyymi
Ajattelen niin, jotta sitä tahtoo olla sen ihmisen lähellä jota rakastaa. Jos ei ole isommin kaipuuta vierelle, niin kyllä se mun mielestä jotain kertoo 🙄
On valtava kaipuu vierelle, koko kehoon koskee.. Aivan kamala olo jatkuvasti kun en ole hänen luonaan.. Kaikki on niin väärin kun en ole hänen vieressään..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On valtava kaipuu vierelle, koko kehoon koskee.. Aivan kamala olo jatkuvasti kun en ole hänen luonaan.. Kaikki on niin väärin kun en ole hänen vieressään..
Voiko asialle tehdä jotain?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voiko asialle tehdä jotain?
En ansaitse häntä.
Jos oon liian epävarma itsestäni sen suhteen et en usko olevani riittävä hänelle niin onko tälläinen ihminen hyväksi hänelle jota kaikkein eniten rakastaa? 💔💔💔
En tämän vuoksi pysty lähestymään. - Anonyymi
Niin kertoo, voi olla montakin syytä esim. suuttumus tai voi toisella olla jo syli täynnä ja vaikka kaipaajia jo joka oksalla
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin kertoo, voi olla montakin syytä esim. suuttumus tai voi toisella olla jo syli täynnä ja vaikka kaipaajia jo joka oksalla
Ei ole suuttumusta, ei ketään toista, en halua ketään muuta kuin hänet.
Ylempänä kerroin mietteeni - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole suuttumusta, ei ketään toista, en halua ketään muuta kuin hänet.
Ylempänä kerroin mietteeniKuka kaappasi keskustelun? Nukuin kerrankin pitkään. Tämän kanssa olen samaa mieltä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niinkö? Onko joku suuttunut toisen? Onko toisella syli jo täynnä ja kaipaajia joka oksalla? Entä jos toinen osaa pyytää anteeksi, eikä välitä muista vaan kaipaa ainoastaan tätä yhtä luokseen?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niinkö? Onko joku suuttunut toisen? Onko toisella syli jo täynnä ja kaipaajia joka oksalla? Entä jos toinen osaa pyytää anteeksi, eikä välitä muista vaan kaipaa ainoastaan tätä yhtä luokseen?
Ollako sina Suomi vai ulkom? Ei saada selva mina sinu kiritus.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ollako sina Suomi vai ulkom? Ei saada selva mina sinu kiritus.
Puhelimen ennakkosyöttö taas.. Eli onko joku suututtanut toisen? Sen voi korjata selvittämällä asiat.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En ansaitse häntä.
Jos oon liian epävarma itsestäni sen suhteen et en usko olevani riittävä hänelle niin onko tälläinen ihminen hyväksi hänelle jota kaikkein eniten rakastaa? 💔💔💔
En tämän vuoksi pysty lähestymään.Olemme riittäviä toisillemme, emmehän me muutoin näin toisiamme kohtaan tuntisi. Ihastunut rakastaa toista juuri sellaisena kuin hän on, ja näkee toisen kokonaisvaltaisesti ihanana kaikkine puolineen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olemme riittäviä toisillemme, emmehän me muutoin näin toisiamme kohtaan tuntisi. Ihastunut rakastaa toista juuri sellaisena kuin hän on, ja näkee toisen kokonaisvaltaisesti ihanana kaikkine puolineen.
Tää on totta. ❤️
Sitä just meinasin et jos niin epävarma itsestään et mietityttää lähestyminen ihmistä kohtaan ketä eniten rakastaa. Uskon ja tiedän silti et tää selviää. Anteeksi tää et mul kestää. Tiedän et mun toimettomuus on maailman isoin virhe minkä teen. Mut silti luotan tulevaan. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En ansaitse häntä.
En tämän vuoksi pysty lähestymään.Antaisit hänelke mahdollisuuden.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tarkoitin sinulla !
Anonyymi kirjoitti:
Näitäpä ei voi tietää eli en tiiä jos häntä joku kaipailee itseni lisäksi. No oli miten oli, niin ei tämä nyt kovin nätisti mennyt 😔
- Anonyymi
Näitäpä ei voi tietää eli en tiiä jos häntä joku kaipailee itseni lisäksi. No oli miten oli, niin ei tämä nyt kovin nätisti mennyt 😔
Se voidaan tehdä nätisti. Vain yhdellä on väliä. Sydän.
Anonyymi kirjoitti:
Se voidaan tehdä nätisti. Vain yhdellä on väliä. Sydän.
Kaikki ei mee aina sillä tavalla kuin toivois, eikä aina tule sitä kaunista loppua. Rakastan yhä ja mua sattuu.
- Anonyymi
Mentäis halailemaan puita metsään. Sellaisia jonka ympärille mahtuu kummankin kädet. Työnnettäis sormet ristiin toistemme sormien kanssa. Kun ote irrotettaisiin suudeltaisiin. Lopuksi halattaisiin. Puista saa energiaa.
- Anonyymi
Ihanaa, tuon haluan tehdä heti 😍 Ikävä ❤
- Anonyymi
Päädytään tanssimaan hitaita jommankumman kotiin illasta tai yöstä. Enemmän ihokosketusta kuin varsinaista tanssia kuitenkin.😉
- Anonyymi
Kuulostaa täydellisiltä romanttisilta treffeiltä ❤
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .17810276Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde523495Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja493233- 642855
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että2042207- 1162193
Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai252013Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä671628Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa
Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t221426Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1121376