Onko muilla samoja ongelmia

Anonyymi

Kertokaa kokemuksia narsistin kanssa parisuhteessa olevana

19

51

    Vastaukset

    • Anonyymi

      Kerro sinä kun aloititkin

    • Anonyymi

      Mitä samoja?

    • Anonyymi

      No kerrotaan sitten... Isäni oli narsisti ja ajatteli aina vain itseään ja kun äitiini iskivät vanhuuden vaivat ja astianpesukonetta rupesi pyytämään isä lupasi aina katsoa tai ostaa sellaisen puolen vuoden päästä. Sai näin vedätettyä ostoa niin kauan ettei tarvinnut enää ostaa, äiti joutui kokonaan petipotilaaksi. Ei kuulemma naisella muutakaan liikuntaa ollut niin tiskatkoon käsin . Tämmöinen on kunnon narsisti, valehtelu ja lahjonta kuuluvat taudin kuvaan.

      • Anonyymi

        Kurjia kokemuksia. Myötätuntoa sinulle.
        Joo, narsisti osaa pyörittää parisuhdetta ja läheisiä todella. Koskaan ei ole mitään vikaa hänessä, vain muissa jotka eivät olllenkaan ymmärrä mitään. Puhutaan peili-efektistä, eli narsisti etsii toisista omaa kuvaansa loputtomiin. Mikään muu kuin ihailu ei ole kuitenkaan sallittua. Jos panee hanttiin, tulee jopa väkivaltaa.
        Parasta on ottaa hatkat ja pian. Natsisti ei koskaan muutu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kurjia kokemuksia. Myötätuntoa sinulle.
        Joo, narsisti osaa pyörittää parisuhdetta ja läheisiä todella. Koskaan ei ole mitään vikaa hänessä, vain muissa jotka eivät olllenkaan ymmärrä mitään. Puhutaan peili-efektistä, eli narsisti etsii toisista omaa kuvaansa loputtomiin. Mikään muu kuin ihailu ei ole kuitenkaan sallittua. Jos panee hanttiin, tulee jopa väkivaltaa.
        Parasta on ottaa hatkat ja pian. Natsisti ei koskaan muutu.

        Menipäs hyvin: natsisti. Joo, typo oli vaikka kuulostaa freudilaiselta totuudelta.


    • Anonyymi

      Narsistin kanssa ei edes pysty puhumaan normaalisti.keskeyttää koko ajan ,omat asiat aina tärkeämpiä kun puolison ,huutaa kovalla äänellä jos vähän jotakin eripuraa.naisia useampia yhtäaikaa ja kaikille valehtelee.kavereiden kanssa teeskentelee ystävää ja selän takana haukkuu.yleensä riitatilanteissa uhkaileva ja väkivaltainen.alkoholi ei sovi ollenkaan,koska tilanteet kärjistyvät hänen ne sotkiessa päälaelleen luulotellessaan väärin.kyllä on raskas parisuhde sellaisen kanssa.hyvä jos selväjärkisenä pääsee eroon .

      • Anonyymi

        Tiedän yhden tutun, joka on narsisti. On tiettävästi parisuhteessa, vaikka naisiakin kyllä riittää ulkopuolellakin. Haalii heitä aina silloin kun huomaa, että hyötyy heistä. Kaikki kelpaa illan ja vaikka viikonkin seuraksi matkoille. Ja sanoo rakastavansa kaikkia. Hän ei oikein itse osallistu työntekoon, mutta vie kaiken kunnian, yrittää muita väkisin työskentelemään hänen puolestaan ja auta armias, kun työ valmis, kukas sitä onkin koko pääjehu. Kirjoituttaa itsestään jatkuvasti artikkeleita lehtiin. Hänen kanssaan menee hyvin, kun jaksaa aina kehua, vaikkei kehumista olisikaan. Viinaan menevä. Joka bileissä syö ja juo niin paljon kuin ilmaiseksi kehtaa ottaa. Onko tuttua?


    • Anonyymi

      Nais narsku, ne vasta onkin ,,,,voi hyvä luoja...todella myrkyllisiä ja mestareita valehteleen , manipuloimaan, ja osaavat vedättää uskottavan tuntuisesti myöskin ammattilaisia eli viranomaisia jossa tosin auttaa samankaltaisuus..

    • Anonyymi

      Voin kertoa ,et ei nyt omas parisuhteessa,mut aika lähisuvussa kyllä ,ja totta on ,et eivät ole niitä mukavimpia persoonija suvulle,ehkä ulkopuolisille,jotka eivät viel oikein tunne asiaa. No minuun ei vaikuta,olen erilainen nuori,sanoi Juice aikoinaan. yli 60 nuori. Mut ei hyvä luonneyhtymä ole sellanen !

      • Anonyymi

        Minun miehen sukua asuu saarijärvellä suorastaan inhokkeja onneksi ei olla missään tekemisissä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minun miehen sukua asuu saarijärvellä suorastaan inhokkeja onneksi ei olla missään tekemisissä.

        Oletko Etelä Suomesta?


      • Anonyymi

        Sama kirjoitus on julkaistu monessa keskustelussa, kukapa lienee alkuperäinen kirjoittaja?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sama kirjoitus on julkaistu monessa keskustelussa, kukapa lienee alkuperäinen kirjoittaja?

        Pyhä-pietari nimimerkki on sen alkuperäisen kirjoittanut. Joku nyt tuntuu saaneen pakkomielteen jakaa jokaiseen keskusteluun sitä!


    • Anonyymi

      Senverran muutosta tuohon jutun alkulauseisiin ,et ei todellakaan anna hyvää kuvaa edes omille perheenjäsenilleen ,aikoinaan kun sisarukset olimme viel samas talos ,kaikkea muuta ,kuin hyvän kuvan ,jatkui9 viel paljon pahempana ja edelleen , mut oikeilla konsteilla ei haittaa enää !

    • Anonyymi

      Todella karsee tilanne . Minulla on peilikuvani kanssa joka aamu ongelmia. Peilikuvani on aina eri mieltä joka asiasta ja moittii minua. Kun pesen naamaani, peilikuvani vain mököttää eikä tee samaa. Kun ajan partani, ryhtyy peilikuvani vasta sitten pesemään naamaansa ja kun olen saanut aamutoimet valmiiksi, peilikuvani on aina täysin toista mieltä ja moittii minun tehneen asiat väärässä järjestyksessä ja kehuu aina vain itseään ja vain hän on oikeassa. Odottaa varmaan että alkaisin väittelemään hänen kanssaan, mutta siihen en tietenkään ryhdy vaan poistun ja sammutan kylppäristä valot joten jääköön sinne yksin pimeään rähjäämään. Kerran olen onnistunut saamaan hänet häipymään koko peilistä kun aloitin aamutoimet pesemällä mulkkuni ihan ekana. Eipä näkyny enää tyyppiä koko päivänä mutta seuraavana aammuna oli taas paikalla väittämässä ihan kaikesta. Sitä seuraavana aamuna järkytyin todella. Aloitin aamutoimet normaalisti ja samalla peilikuvani ilmestyi paikalle ja alkoi pesemään pilluaan ja persettään mikä mielestäni oli täysin mahdoton ja absurdi tilanne. Jätin aamutoimet siltä aamulta pois. En tiedä mikä neuvoksi noinkin hankalan tyypin kanssa vaikka on vain peilikuva, jota en kertakaikkiaan tunnista omakseni.

      • Anonyymi

        Miksi kopioit toisen kirjoittamaa tekstiä? Sinäkö sitä jaat joka keskusteluun?


      • Anonyymi

        Ne kommentit on poistettu. Alkuperäisen aloittajan keskustelussa joku itsepintaisesti väitti näin. Myös sönkötti jostain rahanlainaajasta ym. älyttömästä. Sitten näkyy jostain janakkalasta jankuttavan.
        Mikähän se sun lunihääriö on?
        Otappa näistä selvää...


    Ketjusta on poistettu 38 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      69
      1275
    2. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      106
      1207
    3. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      113
      1125
    4. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      73
      1060
    5. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      52
      811
    6. IS viikonloppu 18-19.5.2024.

      Laatija Toni Pitkälä on itse laatinut ja kuvittanut 3- arvoista ristikkonsa. Nihkeästi tuntuu löytyvän ensimmäisiä var
      Sanaristikot
      74
      736
    7. Oliko vähä sometettu taas vai?

      Tuli aiva liika nopiaa traktorin perä vastahan. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/2b3857b3-f2c6-424e-8051-506c7525223a
      Kauhava
      9
      672
    8. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      40
      657
    9. S on minun etunimen kolmas kirjain.

      Mikä sinun etunimen kolmas kirjain on?
      Ikävä
      53
      646
    10. Kristityn megahyökkäys idän palstoilla on kauhistuttava

      Terroristikristityn megahyökkäys joka puolella on kauhistuttava, hänen viesteissään on järjetön määrä vihaa. Hän on idän
      Idän uskonnot
      349
      625
    Aihe