Koulussa vessassa

Anonyymi

Moi!
Käyttekö yleensä koulupäivän aikana kusella?
Ite oon kasilla eli 14/06. Koulua yleensä 8-15 ja joskus 16 asti. Jos on tuonne 16 asti vikalla tunnilla on jo hieman kusihätä mutta pärjään kotiin asti. Joskus kyllä pakko käydä kusel jos tulee juotua esim. kahvia tai energiajuomia. kesken tunnin en kyllä kehtaa lähteä kuselle, kerran olikin hirvee kusihätä matikantunnil mutta selvisin välitunnilla asti, onneksi ei ollut sentään liikuntaa. Meillä koulussa vessat on sellaisia isoja huoneita jossa parit kopit ja muutamia pisuaareja, ite käytän yleensä pisuaareja kun helpompia vrt vessakopit.

92

4546

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ite oon ysillä ja usein käyn kusella kesken tunnin ja joskus välitunnilla. Juon paljon vettä, kun usein koulumatka menee juosten ja janohan siinä toki tulee. Välillä kusen jopa ihan pyörä tienvarteen jos tulee hätä kesken matkan. Ei mua kiinnosta jos ei oo sopivaa. Ei oo kukaan tullut siitä valittaakaan.

    • Anonyymi

      Ruokiksella joskus käyn mutta yleensä selviän koko päivän käymättä. Olen lukiolaispoika.

      Alaluokilla piti melkein aina käydä ruokiksen jälkeen lorauttamassa mutta onneksi modernissa koulussa oli ja on siistit kopilliset veskit.

      Kannattaa kyllä jättää kahvi ja energiajuomat ja colat vähemmälle aamulla ja koulupäivän aikana. Kofeiinista tulee yllättävän iso hätä yllättävän äkkiä.

      • Anonyymi

        pyöräytän Herra ruskean

        tienvarteen


    • Anonyymi

      Mikä kysymys tää nyt on?

      • Anonyymi

        kaikkee saaa kysyy ja voihan se olla ettei aina kehtaa mennä pissalle koulussa, jos sinne tulee muitakin.... kivempi käyä kesken tunnilla... voi rauhassa pissata !


      • Anonyymi

        Alueen aihealueeseen liittyvä kysymys.

        Itse en käy koskaan koulussa vessassa koska ei ole tarve ja ne on muutenkin niin saastasia. Kun juo vain vähän niin voi yli 10h olla käymättä kusel.


    • Anonyymi

      Koulussa en juurikaan koskaan käynyt kusella, jos jätti aamulla juomisen väliin. Aamulla jos tuli juotua, niin sai ruokatunnilla käydä vessassa. Olen 15v poika

    • Anonyymi

      Ala-asteella kävin ehkä pari kertaa, vain jos oli todella paha hätä, tosin sitä ei tapahtunut usein. Kotiin tullessa kyllä kusetti paljon aina. Ylä-asteella muutaman kerran myös, mutta vain koska halusin nähdä vessat edes muutaman kerran, muuten en koskaan.

    • Anonyymi

      Ite kusen kotona aamul ennen kouluun menemistä ja sitte koulun jälkee käyn puskas jos energiajuomat kusettaa nii ei tarvi koulus käydä vessas

    • Anonyymi

      Ite käyn kanssa aamulla kotona kusella. Joskus harvoin tulee koulussa hätä, jos on tullut juotua kahvia yms, mutta aina oon pystyny pidättään. Minimoin juomisen koulussa ja aamulla, niin hätä ei pääse kasvaan koskaan liian kovaks. Oon siis 8 lk

      • Anonyymi

        Ootko poika vai?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ootko poika vai?

        Juu


    • Anonyymi

      Ite oon amiksessa, enkä kyllä itekkään käy koulussa vessassa, jos ei ihan pakko ole.

    • Anonyymi

      Mä en pysty kusemaan jos on muita ympärillä, siksi vältän aina koulun vessoja ja muita julkisia vessoja. Mielummin pidätän ja jos on pakko niin käyn kotimatkalla yhessä roskakatoksessa jossa saan kusta rauhassa.

      • Anonyymi

        Mulla on aika sama. Joskus tulee tukalia hetkiä kun koulusta lähtee suoraan kavereitten kanssa keskustaan.


      • Anonyymi

        Onko sulla ujopissa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko sulla ujopissa?

        Kai tää jotain sellasta on


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kai tää jotain sellasta on

        Et saa tavallaan pissaa tulemaan?


      • Anonyymi

        Miten kova pissahätä sulla on ollut?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten kova pissahätä sulla on ollut?

        Kyllä se pari kertaa on ollut ihan jäätävä. Koulussa on eka 7.5h ja sen jälkeen keskustaan jossa hengataan 2-4h ja siitä vielä kotiin bussilla. Onneks oon aika hyvä pidättään


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä se pari kertaa on ollut ihan jäätävä. Koulussa on eka 7.5h ja sen jälkeen keskustaan jossa hengataan 2-4h ja siitä vielä kotiin bussilla. Onneks oon aika hyvä pidättään

        Et sit käy pissalla koko aikana?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et sit käy pissalla koko aikana?

        Miten täynnä rakko jo sitten on?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et sit käy pissalla koko aikana?

        No en oo käynyt kun vältän koulun vessoja ja kaupungillakaan ei oo rauhallisia vessoja tarjolla


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten täynnä rakko jo sitten on?

        Jos ei 12h oo käyny vessassa niin on se siinä vaiheessa jo todella täynnä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos ei 12h oo käyny vessassa niin on se siinä vaiheessa jo todella täynnä

        Käykö muut kaverit pissalla?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos ei 12h oo käyny vessassa niin on se siinä vaiheessa jo todella täynnä

        Miten jos olet kyläpaikassa pidempään vaikka yötä niin saatko siellä pissattua?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten jos olet kyläpaikassa pidempään vaikka yötä niin saatko siellä pissattua?

        Juu, kun saa käydä vessassa rauhassa. Ja kun en juo paljoo, niin ei pissaakaan kauheesti tule


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juu, kun saa käydä vessassa rauhassa. Ja kun en juo paljoo, niin ei pissaakaan kauheesti tule

        Oletko jossakin kyläpaikassa ollut kovassa pissahädässä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletko jossakin kyläpaikassa ollut kovassa pissahädässä?

        Kerran oli kun olin jotain 11-12v. Lähdin koulusta suoraan kaverille äidin kyydillä enkä ollut käyny koulussa vessassa. Sitten kun pääsin kaverille niin lähdettiin samantien kauppaan, jossa oli todella tuskaa. Olin aika ujo pienenä, niin en saanut sanottua kaverille että olisi hätä. Kaupasta mentiin kaverin kotiin, johon vietiin vaan nopeestintavarat ja siitä lähdettiin nopeesti uimarannalle. Pukukopissa meinas tulla jo kaikki uimasortseihin mutta onneks sain estettyä. Siitä sit menin muistaakseni suoraan vaan veteen johon sit lopulta tyhjensin rakkoni.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kerran oli kun olin jotain 11-12v. Lähdin koulusta suoraan kaverille äidin kyydillä enkä ollut käyny koulussa vessassa. Sitten kun pääsin kaverille niin lähdettiin samantien kauppaan, jossa oli todella tuskaa. Olin aika ujo pienenä, niin en saanut sanottua kaverille että olisi hätä. Kaupasta mentiin kaverin kotiin, johon vietiin vaan nopeestintavarat ja siitä lähdettiin nopeesti uimarannalle. Pukukopissa meinas tulla jo kaikki uimasortseihin mutta onneks sain estettyä. Siitä sit menin muistaakseni suoraan vaan veteen johon sit lopulta tyhjensin rakkoni.

        Saatko pissattua junan tai bussin vessassa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Saatko pissattua junan tai bussin vessassa?

        Ei oo ollu tarvetta niissä käydä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei oo ollu tarvetta niissä käydä

        Saisitko niissä pissattua jos pitäisi pissata?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kerran oli kun olin jotain 11-12v. Lähdin koulusta suoraan kaverille äidin kyydillä enkä ollut käyny koulussa vessassa. Sitten kun pääsin kaverille niin lähdettiin samantien kauppaan, jossa oli todella tuskaa. Olin aika ujo pienenä, niin en saanut sanottua kaverille että olisi hätä. Kaupasta mentiin kaverin kotiin, johon vietiin vaan nopeestintavarat ja siitä lähdettiin nopeesti uimarannalle. Pukukopissa meinas tulla jo kaikki uimasortseihin mutta onneks sain estettyä. Siitä sit menin muistaakseni suoraan vaan veteen johon sit lopulta tyhjensin rakkoni.

        Uidessa sitten tyhjensit rakon?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Uidessa sitten tyhjensit rakon?

        Jep, oli pakko


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Saisitko niissä pissattua jos pitäisi pissata?

        En tiiä kun ei oo tullu koitettua


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En tiiä kun ei oo tullu koitettua

        Käykö sun kaverit pissalla koulussa ja kaupungilla?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Käykö sun kaverit pissalla koulussa ja kaupungilla?

        Kaupungilla en oo ainakaan nähny että olisi vessaan menny. Koulussa ehkä käyvät, mutta en ole sitäkään nähnyt


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaupungilla en oo ainakaan nähny että olisi vessaan menny. Koulussa ehkä käyvät, mutta en ole sitäkään nähnyt

        Rakot sit heilläkin täynnä? Aamulla herätessä käyt varmaan pissalla?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Rakot sit heilläkin täynnä? Aamulla herätessä käyt varmaan pissalla?

        Voi olla mutta eivät siitä ainakaan koskaan valita eikä näytä siltä että pidättelis. Käyn mää aamulla ku muuten tulee koulussa hirvee hätä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi olla mutta eivät siitä ainakaan koskaan valita eikä näytä siltä että pidättelis. Käyn mää aamulla ku muuten tulee koulussa hirvee hätä.

        Kusetko koulun jälkeen sitte siel roskakatoksessa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kusetko koulun jälkeen sitte siel roskakatoksessa?

        En kun mun koulun matkalla ei ole oikein hyviä kusipaikkoja mutta kotona käyn heti


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En kun mun koulun matkalla ei ole oikein hyviä kusipaikkoja mutta kotona käyn heti

        Harvassa on varmaan hyvät pissapaikat


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi olla mutta eivät siitä ainakaan koskaan valita eikä näytä siltä että pidättelis. Käyn mää aamulla ku muuten tulee koulussa hirvee hätä.

        Mites luokkaretkellä olet pissannut?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En kun mun koulun matkalla ei ole oikein hyviä kusipaikkoja mutta kotona käyn heti

        Onks sulla ollu koskaa nii kova hätä et on ollu pakko käydä jossain kusipaikas?


    • Anonyymi

      Mä koitin olla koko koulupäivän et en käy kertaakaan vessas, mutta en pystynyt. 14:30 alkoi olla niin kauhee hätä et oli pakko lähtee kesken kaiken veskiin ku tuntu et tulee housuun enkä meninannu pystyy enää pidättelee ,mut melkein meni 15.00 olis päättynyt päivä.

      Yleensä siis on ainakin pakko kerran päivässä käydä koulus veskis.

    • Anonyymi

      Join kerran aamuulla 0,5l energiajuoman ennen kouluu ja sittten ku päästään vasta ekal tunnill niin sitten jo heti silloin ahhh saanks mä lähtee vessaan?

    • Anonyymi

      En käy mut helpotan matkalla hädän pois esim alikulkutunnelissa mis kukaa ei nää

    • Anonyymi

      Ite en käy ku jääny traumat ku frendi jäi jumiin vessaa

    • Anonyymi

      No nyt se meni. Koko koulupäivä ilman veski käyntii.. Kyl se menee jos ei hirveesti juo mitään. Paljon juominen mulla ainakin laukaisee kauheen hädä, mutta jos ei hirveesti juo niin ei sitten tuu hätäkään.

      • Anonyymi

        Milloin ja missä sit pissasit koulun jälkeen?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Milloin ja missä sit pissasit koulun jälkeen?

        Kotona lähtiessä kouluun ja kotona heti kun tulin kolusta. Hieman joutu pidättelee vikal tunnil , mutta ei mikään kauhee hätä ollut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kotona lähtiessä kouluun ja kotona heti kun tulin kolusta. Hieman joutu pidättelee vikal tunnil , mutta ei mikään kauhee hätä ollut.

        Jos kova hätä niin Tuleeko pissa hyvin?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kotona lähtiessä kouluun ja kotona heti kun tulin kolusta. Hieman joutu pidättelee vikal tunnil , mutta ei mikään kauhee hätä ollut.

        Miten luokkaretkellä olet saanut pissattus?


    • Anonyymi

      Mä 15v ja mun tosi hankala saada pissattua vieraissa paikoissa.

      • Anonyymi

        Joudutko usein pidättelemään? Mihin sitte lopulta oot kussu ku ei vessas oo pystyny käymään?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joudutko usein pidättelemään? Mihin sitte lopulta oot kussu ku ei vessas oo pystyny käymään?

        Kyllä välillä pidättelemään kauankin kun en ole veskis saanut pissaa tulemaan. Sit matkalla kotiin jossakin puskassa tai sopivassa paikassa että kukaan ei näe


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä välillä pidättelemään kauankin kun en ole veskis saanut pissaa tulemaan. Sit matkalla kotiin jossakin puskassa tai sopivassa paikassa että kukaan ei näe

        Eiks sua pelota et joku näkis sut siel puskassa? Vai pystytkö iha hyvin siinä rentoutumaan ja lorottelemaan?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eiks sua pelota et joku näkis sut siel puskassa? Vai pystytkö iha hyvin siinä rentoutumaan ja lorottelemaan?

        Ei pelota ja kyllä sit saan yksikseni hyvin pissattua. Rakko usein sit jo ääriäänmyöden täynnä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei pelota ja kyllä sit saan yksikseni hyvin pissattua. Rakko usein sit jo ääriäänmyöden täynnä

        Okei tulee varmaa iha kunnon paineella ulos. Mihin kaikkialle oot tyhjentäny täyden rakon? Ootko ikinä pissannu esim alikulkutunneliin tai johonkin enemmän julkiselle paikalle?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Okei tulee varmaa iha kunnon paineella ulos. Mihin kaikkialle oot tyhjentäny täyden rakon? Ootko ikinä pissannu esim alikulkutunneliin tai johonkin enemmän julkiselle paikalle?

        Ei sit enää paineella tule kun rakko ollut kauan tosi täynnä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Okei tulee varmaa iha kunnon paineella ulos. Mihin kaikkialle oot tyhjentäny täyden rakon? Ootko ikinä pissannu esim alikulkutunneliin tai johonkin enemmän julkiselle paikalle?

        Ei tule paineella sit enää kun rakko on ollut pitkään aivan täynnä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei tule paineella sit enää kun rakko on ollut pitkään aivan täynnä

        Juotko sitten vähän päivisin,ettei tulisi vessahätä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juotko sitten vähän päivisin,ettei tulisi vessahätä

        Joo kyllä mä tosi vähän juon päivisin. Sitten hankalaa jos jossakin kyläpaikassa vaikka pitää juoda kahvia ja vaikka koko illan siellä olen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juotko sitten vähän päivisin,ettei tulisi vessahätä

        Ja olen mä kyläpaikoissa veskis käynyt mutta en ole saanut pissaa tulemaan läheskään joka kerta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo kyllä mä tosi vähän juon päivisin. Sitten hankalaa jos jossakin kyläpaikassa vaikka pitää juoda kahvia ja vaikka koko illan siellä olen

        Kylässä on muutenkin vähän pakko juoda aina kaikkee etenkin kahvi tekee nopeesti kusihädän. Oletko muuten tyttö vai poika


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kylässä on muutenkin vähän pakko juoda aina kaikkee etenkin kahvi tekee nopeesti kusihädän. Oletko muuten tyttö vai poika

        Ikävintä on olla kylässä kun itsellä on hirvee kusihätä. Ainakin mun mielestä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ikävintä on olla kylässä kun itsellä on hirvee kusihätä. Ainakin mun mielestä

        Olen poika. Oletko itse ollut hirveessä pissshädässä kylässä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen poika. Oletko itse ollut hirveessä pissshädässä kylässä?

        Olen kerran ollut, kun en kehdannu vessaan mennä jostain syystä. Oli meinaan tuskallinen kyläily, kun rakko räjähdys pisteessä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen kerran ollut, kun en kehdannu vessaan mennä jostain syystä. Oli meinaan tuskallinen kyläily, kun rakko räjähdys pisteessä

        Miksi et kehdannut mennä veskiin? Olitko siellä kyläpaikassa miten pitkään? Missä sit pissasit?


    • Anonyymi

      Protip: Ei kannata juoda hirveästi koulupäivän aikana, jos meinaa ettei tarvi käydä koulupäivän aikana kusella. Ruokatunnilla voi juoda lasillisen maitoa / vettä.

      Itse 9. lk syksyllä pitkällä välitunnilla join pari-kolme lasia vettä niin vikalla tunnilla oli jo niin jäätävä kusihätä, et ihme ettei tullu housuihin. Kävi mielessä jo pyytää opettajalta lupaa käydä kusella, mutta kestin. Tietty heti tunnin jälkeen menin vessaan kuselle, onneksi se oli ihan luokan vieressä. Oli kyl helvetin vapauttavaa kun sai rakon tyhjäksi. Kotiin oli about puol kilometriin niin en olisi millään pystynyt kävelemään sitä matkaa.

      Samana syksynä olin juonut muutaman lasin vettä ennen kouluun menoa ja tietenkin kusihätä yllätti jo ekan tunnin puolen välin aikoihin vielä kun oli koe.. no se meni vähän pipariksi kun joutui jalat ristissä. No voi miettiä miten koe sitten meni, tuli 5 1/2.

      Myönnän, että olen siltä osalta ujo etten kehtaa frendille sanovani käyväni kusella. Saati kouluaikana opettajalle.

      Vaikka onhan kyseessä maailman luonnollisin asia, kun pitäähän jokaisen käydä kusella. Jotkut kyllä pystyy mennä frendin kanssa jopa samaan vessaan ja käyttämään pisuaareja.

      Onneksi omaa semi-ison rakon..

      • Anonyymi

        Ite oon kans 9llä. Ite en kouluaamuina juo mitään ja koulussa just juon lasillisen ruokailussa. Koulusta päästessä on pitkän koulupäivän jälkee alkavan hädän tuntua mut lyhyinä päivinä hätä ei kerkiä tuleen.

        Ite en kans kehtaa mennä kavereiden nähden vessaan en tiä mikä siinä nolottaa mut niin se vaa on. Se alko joskus 7lk lopulla. Itsekkin on tullu niin paljon pidäteteltyä et kova hätä ei ihan nopeesti tule.


    • Anonyymi

      Itseä ainakin ällöttää koulun vessoissa se että niissä on melkein aina jonkun kuset pöntössä ja yleensä vielä rinkulallakin.

    • Anonyymi

      Yleensä käyn kulus veskis, mutta tänään koitin.
      Kävin 7.00 aamu pissalla ja kello on nyt 15.15 ja nyt alkaa olla niinkauhee kusihätä et on pakko mennä vessaan.

      Eli pystyin oleen yli 8h kusematta. kyl se menee, mutta aikamoiseks pidättelyks meni vika tunti ja nyt oon kotona ja alkaa olla niin kova hätä et nyt on pakko mennä vessaan ettei tuu housuun.
      Eli menee se jos en hirveesti juo mitään ja hieman joutuu pidättelemään..

    • Anonyymi

      Itse juon koulupäivinä tosi vähän ja sit vielä kun välkillä pelaan jalkkista niin hikoillessakin poistuu nestettä. Yleensä koulusta päästessä ei ole hätä olleskaan

    • Anonyymi

      Mulle tuli tänään kesken tunnin niin kauhee pissahätä et oli pakko kysyy ja lähtee vessaan kesken tunnin. Onneks pääsin. Hätä oli niin kauhee et en meinannut pystyy enää pidättelemään.

    • Anonyymi

      Oisit tehny housuun?

      • Anonyymi

        Olis ollu kyl jännä nähdä mikä olis ollut muiden oppilaiden ja open reaktio kun olis päästäny pitkään pidätellyn hädän hosuun varmaa melki litra pissaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olis ollu kyl jännä nähdä mikä olis ollut muiden oppilaiden ja open reaktio kun olis päästäny pitkään pidätellyn hädän hosuun varmaa melki litra pissaa.

        Olisit kokeillu, mitä ope ois asiaan reagoinut. Ens kerralla sitte vaan teet housuun


      • Anonyymi

        Itsellä oli tilanne kans viime vuoden keväänä. En kerinnyt käymään ennen kouluun menoa aamupissalla jote hätä oli heti aamusta lähtien. Ruokailun jälkeisellä tunnilla oli joku hauskajuttu en muista enään tarkkaan niin sillon sit lirahti housuun. Onneks mull oli mustat verkkarit nii niistä ei näkyny mut haistoin kyllä sen koko loppu tunnin. Välkällä oli pakko mennä päästään loput ja pyyhkiin vähän housuja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itsellä oli tilanne kans viime vuoden keväänä. En kerinnyt käymään ennen kouluun menoa aamupissalla jote hätä oli heti aamusta lähtien. Ruokailun jälkeisellä tunnilla oli joku hauskajuttu en muista enään tarkkaan niin sillon sit lirahti housuun. Onneks mull oli mustat verkkarit nii niistä ei näkyny mut haistoin kyllä sen koko loppu tunnin. Välkällä oli pakko mennä päästään loput ja pyyhkiin vähän housuja.

        Onneks oli vain liraus eikä tullu kaikkea housuun. Et lähteny kesken tunnin vessaan kun tuli jo liraus?


    • Anonyymi

      No en usein iha hirvee mielellää mut jos on iha jäätävä kusi hätä nii joo


      On se vähä nolompaa kusee kouluu housus ku käydä vessassa koulussa

    • Anonyymi

      Ai sä oot kussu housuun? Missä tilanteessa :0

    • Anonyymi

      Käyn koulussa kusella. Lorottelen pisuaariin.

    • Anonyymi

      Mä luokkaretkellä olin koko päivän pissaamatta

      • Anonyymi

        Et tainnu kauheesti sit juoda? Oliko ees hätä ku pääsit kotii


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et tainnu kauheesti sit juoda? Oliko ees hätä ku pääsit kotii

        Oli rakko aivan täynnä kun takaisin koululla illalla oltiin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oli rakko aivan täynnä kun takaisin koululla illalla oltiin

        Mikset muuten käynyt päivän aikana kusella jos kerran hätä oli?

        Muistan kun joskus 6 lk luokkaretkellä käytiin Oulussa niin kävin pari krt kusella päivän aikana muistaakseni, mutta lähtökin tais olla klo 7 ja takas koululla klo 21 jälkeen..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oli rakko aivan täynnä kun takaisin koululla illalla oltiin

        Hyvä suoritus kyllä olla niin pitkään vessassa käymät


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikset muuten käynyt päivän aikana kusella jos kerran hätä oli?

        Muistan kun joskus 6 lk luokkaretkellä käytiin Oulussa niin kävin pari krt kusella päivän aikana muistaakseni, mutta lähtökin tais olla klo 7 ja takas koululla klo 21 jälkeen..

        Mulla oli ujopissa ja tuskin olisi tullut mitään kun siellä oli muitakin taukopaikoilla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvä suoritus kyllä olla niin pitkään vessassa käymät

        Miten täynnä sulla jo rakko oli kun pissalla kävit?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikset muuten käynyt päivän aikana kusella jos kerran hätä oli?

        Muistan kun joskus 6 lk luokkaretkellä käytiin Oulussa niin kävin pari krt kusella päivän aikana muistaakseni, mutta lähtökin tais olla klo 7 ja takas koululla klo 21 jälkeen..

        Missä silloin pissalla kävit?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikset muuten käynyt päivän aikana kusella jos kerran hätä oli?

        Muistan kun joskus 6 lk luokkaretkellä käytiin Oulussa niin kävin pari krt kusella päivän aikana muistaakseni, mutta lähtökin tais olla klo 7 ja takas koululla klo 21 jälkeen..

        Oliko pitkä bussimatka?


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      78
      1805
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1689
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      16
      1504
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      19
      1193
    5. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1184
    6. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1172
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      12
      1136
    8. Annetaanko olla vaan

      Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N
      Ikävä
      29
      1121
    9. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      6
      1119
    10. Pakkoruotsi on leikkikieli, jota ei ole tarkoituskaan osata

      Pakkoruotsi on leikkikieli. Ennen leikkikieltä sanottiin siansaksaksi, sitten keksittiin tilalle pakkoruotsi. Pakkoruot
      Kielipolitiikka
      7
      1104
    Aihe