Mö-rakennus

Anonyymi

Onko kyseinen firma tuttu? Kannattaako sieltä ottaa palveluita? Onko Naantalissa tuo firma?

21

2081

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ihan outo firma kyseessä. Googlen mukaan näyttäisi olevan toimipaikka Kreivinkadulla.

    • Anonyymi

      Mikäköhän ihmeen firma tälläinen Mö-rakennus oikein mahtaa olla. Taloustiedot ovat ainakin kovin vanhoja. Liekö enää edes olemassa koko firmaa.

      • Anonyymi

        Ei se ainakaan Kreivinkadulla ole.


      • Anonyymi

        Firma on ollut "jäissä" kun on ollut töissä muualla välissä, hei haloo....


    • Anonyymi

      Facebookin mukaan kyseisellä firmalla on ollut remontti joka valmistunut viime perjantaina. Kuvista päätellen ihan ammattilaisen jälkeä.

      • Anonyymi

        Vai muka ammattilainen. Niin varmaan. Kuka tahansa pystyisi asuntonta remontoimaan ilman mitään "ammattilaisen" taitoja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vai muka ammattilainen. Niin varmaan. Kuka tahansa pystyisi asuntonta remontoimaan ilman mitään "ammattilaisen" taitoja.

        Kyllä ei taloyhtiö suostunut ottamaan muita tekijöitä kuin Tmi...


    • Anonyymi

      Kylppäriremontti, kesto kuusi kuukautta, hinta 190 euroa. Ei todellakaan paha.

      • Anonyymi

        Ihan helvetin edullista vaikuttaisi olevan. Kuitilla vai ilman? Epäilen ilman.


      • Anonyymi

        No eihän tuolla hinnalla saisi edes euroa/ t, absurdia tuollaisia laitella vai onko mennyt numerot sekaisin kirjoittaessa... Kh tulee maksamaan aina useamman tonnin riipåpuen tekeekö itse purun ym.


    • Anonyymi

      Mö-rakennukselta ollaan tilattu jo useampi remontti ja aina ollut edullista sekä luotettavaa. Kuitti on aina saatu.

      • Anonyymi

        Mulla just kh s hänen kauttaan ja aion käyttää jatkossakin! Seuraava remontti jo sovittu kunhan saan rahoituksen kuntoon!


    • Anonyymi

      Voin suositella lämpimästi, hienoa jälkeä! Osaa hommansa. Nimimerkki: uuden kylpyhuoneen lumoissa

    • Anonyymi

      Kyllä on taas ihme mustamaalaamista, kun epäillään ilman minkäänlaisia perusteita! Tmi:llä on yleensä oma kotiosoite . Olen juuri teettänyt kh s remontin kyseisellä firmalla eikä minkäänlaista ongelmaa! Myös kouluikäiset lapseni pitivät hänestä kun jutteli mukavia. keittelin hyvälle työmiehelle kahvit aina ollessani kotna. Auttoi monessa muussakin yh-äitiä, mm iskuporakoneella taulun paikat, seinien tasoitus ennen maalausta jne. kaikki materiaalit sain halvemmalla kuin suoraan hakiessa sekä jo loppuneen tarjouksen sai vielä kontaktiensa kautta sovittua minulle. Remontti kesti kauemmin kuin piti, joka tuli molemmille yllätyksenä, mutta ei johtunut hänestä sekään. Oli hyvin huolellinen kuivausaikojen ym suhteen ennen kuin siirtyi seur vaiheeseen. Hinta oli sovittu etukäteen ja taisi siinä ottaa takkiinsakin kun aikaa meni enemmän. ja kuitilla toimittiin, tuntiveloitus varsin kohtuullinen lisätöistä.
      Jos joku epäilee, voi tulla Nli katsomaan mun remontin lopputuloksen! osoite on [email protected].

      • Anonyymi

        Olisin kiinostunut remontin lopputuloksesta. Mihin osoitteeseen saisi tulla katsomaan?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Olisin kiinostunut remontin lopputuloksesta. Mihin osoitteeseen saisi tulla katsomaan?

        Luuletko että julkisesti tänne anonyyminä kirjoitteleville lairan kotiosoitteen? Säpo löytyy tuosta ylempää. Jos haluat tulla katsonaan, laita viestiä sitä kautta.


      • Anonyymi
        Minttu78 kirjoitti:

        Luuletko että julkisesti tänne anonyyminä kirjoitteleville lairan kotiosoitteen? Säpo löytyy tuosta ylempää. Jos haluat tulla katsonaan, laita viestiä sitä kautta.

        Minä voisin tulla katsomaan, mutta sulla on myös vastuu näin Korona-aikana eli ketään katsojaa ei pidä nyt päästää sisälle. Jos asuntosi on vielä hyvässä kunnossa silloin kun Korona helpottaa niin palaan asiaan silloin.


    • Anonyymi

      Voin suositella! useamman tekijän kilpailutin ja oli paras hinta ja myöhemmin tarkasteltuna myös laatu! Huolellista jälkeä, ei pidä kiirettä vaan antaa kuivua kunnolla ennen seur vaiheeseen siirtymistä ym.

      • Anonyymi

        Itselläni vain hyviä kokemuksia. Vessa remontoitiin ja jälki oli loistavaa. Hinta sovittiin etukäteen ja valmistui aikataulussa.
        Olen myös suositellut lähipiirilleni ja suosittelen jatkossakin.

        Tmi yrittäjillä usein oma osoite, kun ei ole erillisiä toimitiloja. Itselläni ainakin näin.


    • Anonyymi

      Pieni mies, kun osoite on pl Naantali. Harva sitä mahtuu postilokeroon.

      • Tmi tuo pl olisi varsin kätevä. Muuten kaikki hullut saa tietoon kotiosoitteen... Tmi harvoin toimitiloja kummemmin on.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Ilouutinen! Anniina Valtonen heitti jymy-yllätyksen - Tämä ei jätä kylmäksi!

      Ohhoh, tämäpä ylläri! Anniina Valtonen sai puolisonsa kanssa lapsen viime vuoden lopulla. Lue lisää: https://www.suomi2
      Suomalaiset julkkikset
      42
      3333
    2. Ootko muuten vieläkään hiffannut

      Että en kuulu sinun maailmaasi? On meissä samaa, ja samaa aaltopituutta oli, mutta tunsin oloni usein hyvin vaivautuneek
      Ikävä
      183
      1841
    3. Mistä vuodesta

      lähtien olet ikävöinyt kaivattuasi?
      Ikävä
      166
      1806
    4. Miten nyt sanoisin

      tämän sinulle. Oletko mielessäni päivittäin, kysyin itseltäni ja vastaus oli, kyllä olet. Yllätyin, päädyin oudoille tei
      Ikävä
      88
      1635
    5. Susta on tullut

      Ihana nainen. ❤️
      Ikävä
      55
      1447
    6. Tällä kertaa Marinia kadehtii Minäminä Päivärinta

      Kokoomuksen tyhjäntoimittelija itkeä tuhertaa, kun kansainvälinen superstaramme ei leiki hänen kanssaan. Oikean puoluee
      Maailman menoa
      357
      1281
    7. Miksi koulut pakottavat

      Lapset uimaan sekaryhmänä? Murrosikäiset tunnetusti häpeilevät vartalossa tapahtuvia muutoksia. Tulee turhia poissaoloja
      Maailman menoa
      113
      1110
    8. Minua itkettää tämä tilanne

      Meidän pitäisi jutella. Eikö niin? Miehelle.
      Ikävä
      96
      1101
    9. Tämä ei voi jatkua

      Näin. Eilisen jälkeen tulin siihen tulokseen.
      Ikävä
      55
      1044
    10. Voitko vain unohtaa

      Minut. En ole sinun arvoisesi
      Ikävä
      62
      997
    Aihe