Täällä ei taida juuri aikuisia kirjoitella, kuin harvakseltaan, mutta kiusaaminen pitäisi saada kokonaan loppumaan ja se on meidän aikuisten tehtävä ennen kaikkea!
Onko täällä paikkaa missä aikuiset voisivat keskustella kiusaamisesta?...
6
85
Vastaukset
- Anonyymi
Tää kysymys nyt siis ennen kaikkea niille aikuisille joita täällä harvakseltaan pyörii, kiusattuja auttamassa tai sitä edes yrittämässä...
- Anonyymi
Kyllä kai täällä saa aikuisetkin kirjoitella kiusatuksi tulemisesta . Juuri avasi uuden viestiketjun aiheesta, lukekaa! Voi vaikuttaa vahingon iloiselta kommentilta mutta ehkä se sitä onkin, silloin aikoinaan kärsin minä ja kiusaaja nautti nyt on kääntynyt asia päälaelleen.
- Anonyymi
Ok no hyvä, mietin vaan kun on nuorten alue. Vaikka juuri lapsia ja nuoria haluaisin olla auttamassa, heitähän koulukiusaaminen koskee ja he ovat vielä kovin puolustuskyvyttömiä. Asiasta olisi tarpeen pystyä keskustelemaan aikuisten kesken, toki siitä ei mitään haittaa ole jos keskusteluun osallistuvat myös lapset ja nuoret itse.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ok no hyvä, mietin vaan kun on nuorten alue. Vaikka juuri lapsia ja nuoria haluaisin olla auttamassa, heitähän koulukiusaaminen koskee ja he ovat vielä kovin puolustuskyvyttömiä. Asiasta olisi tarpeen pystyä keskustelemaan aikuisten kesken, toki siitä ei mitään haittaa ole jos keskusteluun osallistuvat myös lapset ja nuoret itse.
Hyvin moni koulukiusattu pärjääkin aikuisiässä hyvin kuten monen julkkiksen kohdalla on havaittu.
- Anonyymi
Tukinetissä on ryhmiä aikuisille.
- Anonyymi
Ja sitten on myös valopilkku, mutta en tiedä siitä paljoa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne1096973- 954461
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista524063- 513558
Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee483532- 1923525
Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san242989- 672734
- 492559
- 131934