..myös armeijassa kiusattiin. Olin mm. ammattikoulussa kohtalaisen hyvä oppilas, samoin armeijassa menestyi vaikka sitä en itse edes yrittänyt, tein sen minkä käskettiin.
Työpaikalla olin puurtaja koska mieluummin tein töitä kuin vetelehdin päivän, työpäivä meni näin nopeammin.
Olen aikoinani katkaissut kaikki sillat takanani ja syystä. Vanhemmiten minusta tullut tyytyväinen "erakko" joka viihtyy mieluiten yksin.
Tyytyväisenä olen huomannut että eräs koulukiusaajani on kuollut, toisella syöpä. Eräs työpaikkakiusaajani jäi vielä jatkamaan työtään kun minä samasta firmasta lähdin mutta ilokseni olen saanut tietää että tämä kiusaajani alkoholisoitui, teki pahoinpitelyjä, sai ehdottoman vankilatuomion, kaksikin ja näin menetti työpaikkansa myös. Tätä olen odottanut kymmeniä vuosia, toivonut että "Siperia opettaa" ja näin on käynyt, minä porskutan hyvissä voimissa ...ainakin vielä hetken. Eikä tässä aivan kaikki kiusaajani, vielä on muutama joiden elämä ei ole ollut ihan ruusuilla tanssimista. Tämän tyytyväisyyden itselleni nyt suon.
Olin nuorena koulu/työpaikkakiusattu
Anonyymi
2
58
Vastaukset
- Anonyymi
Minkä taakseen jättää sen edestään löytää... Kiusaajakin.
- Anonyymi
Kiusaajat, tehkää parannus ettette joutuisi helvettiin!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475196- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131848Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701517Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681467Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh331221- 811214
- 361056
- 421035
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21984