Ei niin romanttiset treffit

Vastapainoksi laitan tähän ei niin romanttiset treffit -ketjun 😅
Ootko sie ollu semmosilla tai pelkäätkö joutuvas? Mikä meni pieleen, mokasitko ite?
Mikä olisi epämieluisa "matka"kohde tai reffiohjelma?
Pietään tämäkin keskustelu mahdollisimman asiallisena (kun toisenkin kanssa on menny hyvin 😉) tänks!

51

91

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mie voin ite alottaa jos kynnys olis sitte matalampi 😉 Kyseessä ei tosin ollu semmoset oikiat treffit vaan hieman toisenlaiset, mutta hyvinkin perinteisellä menin eli juomat sylliin heti kättelyssä. Kauhistus olisi jos treffikumppani tahtos yläilmoihin eli benjiin, varjoon tai muuhunkaan liitoon en suostuisi 😅

    • Anonyymi

      Ei treffeissä mitään vikaa varsinaisesti ollut. Olihan meillä joitain yhteisiä mielenkiinnonkohteitakin, mutta ei ollut säpinää, omalta puolelta. Hän teki jotenkin reippaasti vanhemman vaikutelman livenä ja oli aikas viileää tyyppiä muutenkin.

      • Anonyymi

        Eihän se säpinä tuu välttämättä heti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eihän se säpinä tuu välttämättä heti.

        Joskus tietää selkäytimellä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eihän se säpinä tuu välttämättä heti.

        Jos on hitaasti lämpeävää.
        Itel ainaki on se et halu tavata toista vaikka ei olisi mitään ihme säpinää. Voi silti olla vahvaa tunnetta. Eikä kaikki pysty heti heittäytymään


      • Anonyymi

        Viileä olisi voinut olla vaikkapa ... sängyssä tosi kuuma


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Viileä olisi voinut olla vaikkapa ... sängyssä tosi kuuma

        En jäänyt ottamaan selvää😂


      • Anonyymi kirjoitti:

        Eihän se säpinä tuu välttämättä heti.

        Kyllä, se vaan tulee tai ei ollenkaan.. Tietää melkein heti kättelyssä, että onko sitä kipinää.


      • Anonyymi
        Pioni717 kirjoitti:

        Kyllä, se vaan tulee tai ei ollenkaan.. Tietää melkein heti kättelyssä, että onko sitä kipinää.

        Mitenköhän joidenkin kanssa sitä kemiaa on niin paljon? Että siis joutuu ihan sellaisin ekstaattisiin fiiliksiin, ilman että on mitään fyysistä kosketusta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitenköhän joidenkin kanssa sitä kemiaa on niin paljon? Että siis joutuu ihan sellaisin ekstaattisiin fiiliksiin, ilman että on mitään fyysistä kosketusta.

        Älkää liioitelko, mielikuvitus lentää taas..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitenköhän joidenkin kanssa sitä kemiaa on niin paljon? Että siis joutuu ihan sellaisin ekstaattisiin fiiliksiin, ilman että on mitään fyysistä kosketusta.

        Kuinka kauan sul on jatkunut se sen tyypin kanssa? Ootteko rakastaneet toisianne niin paljon ja ihastuneet toisiinne aina uudestaan?
        Tai nimenomaan se on tahdosta kiinni.
        Ei se aina oo yhtä tunteiden kipinää.
        Monesti voi käydä niin et ei se ekstaattisen mahtava fiilis jatku kovin pitkään ja sitten vaihdetaan kun ei olekaan kokoajan ihan huippu ihmeellistä fiilistä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älkää liioitelko, mielikuvitus lentää taas..

        Joo samaa mieltä. 😅

        Joillekin se tulee heti ja joillekin tullut myöhemmin ja osalle ei tuu lainkaan. Mut heti ei mun mielestä kannata toista teilata vaik ei mitään ihmeellistä kipinää olisikaan. Voi mennä se oikea ihan ohi tuolla tavalla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älkää liioitelko, mielikuvitus lentää taas..

        Sinulle ei ehkä sitten ole vielä osunut kohdalle.. ehkäpä se vielä joku päivä osuu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinulle ei ehkä sitten ole vielä osunut kohdalle.. ehkäpä se vielä joku päivä osuu.

        Kaukaa ihailu ei kerro mitään synkkaamisesta todellisuudessa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaukaa ihailu ei kerro mitään synkkaamisesta todellisuudessa.

        No jos nyt niin haluaa ajatella, mutta onhan siinä ihan hyvät lähtökohdat ainakin jos toinen herättää suuria tunteita vs väkisin väännettyä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuinka kauan sul on jatkunut se sen tyypin kanssa? Ootteko rakastaneet toisianne niin paljon ja ihastuneet toisiinne aina uudestaan?
        Tai nimenomaan se on tahdosta kiinni.
        Ei se aina oo yhtä tunteiden kipinää.
        Monesti voi käydä niin et ei se ekstaattisen mahtava fiilis jatku kovin pitkään ja sitten vaihdetaan kun ei olekaan kokoajan ihan huippu ihmeellistä fiilistä.

        Uudestaan olen aina tähän naiseen törmännyt ja aivan sekaisin mun elämän laittanut.. Ei olla lähempään tuttavuuteen iholle asti päästy. Juttelupuolella todella mielenkiintoiselta vaikuttaa, joten siksi vielä enemmän häneen tykästyin. Ja ekstaattinen fiilis jatkuu KAUAN hänen ollessa kyseessä, eikä siitä fiiliksestä pääse eroon..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Uudestaan olen aina tähän naiseen törmännyt ja aivan sekaisin mun elämän laittanut.. Ei olla lähempään tuttavuuteen iholle asti päästy. Juttelupuolella todella mielenkiintoiselta vaikuttaa, joten siksi vielä enemmän häneen tykästyin. Ja ekstaattinen fiilis jatkuu KAUAN hänen ollessa kyseessä, eikä siitä fiiliksestä pääse eroon..

        Niin joo.
        Mut ootappa vaan kun tapaa naisen jonka kanssa ollaan arki yhdessä ja haluaa hänen kanssa olla loppuelämän. Sitä tunnetta ei voita mikään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älkää liioitelko, mielikuvitus lentää taas..

        No aivot on tärkein erogeeninen elin, ainakin jos neurotieteilijöitä uskoo ;)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin joo.
        Mut ootappa vaan kun tapaa naisen jonka kanssa ollaan arki yhdessä ja haluaa hänen kanssa olla loppuelämän. Sitä tunnetta ei voita mikään.

        Millaista se on? Tuntea niin? Miten kuvailisit tunteita ja missä vaiheessa suhdetta sellaiset tunteet sinulle nousi?


    • Anonyymi

      Hm... romanttiset tai ei romanttiset. Olen varmaankin itse niin epäromanttinen, että tuskin huomaisin eroa 😂

    • Anonyymi

      Tykkään keskustella isoista asioista ja aika nopeasti kyllästyn small-talkiin, tykkään myös kuunnella toista ja tietää mistä hän tykkää, miten katselee maailmaa, kuuntelen niin paljon kuin toinen vain jaksaa kertoa. 😊
      En tarkoita että pitää papattaa taukoamatta, sellainen tietty intensiivisyyden fiilis pitää kuitenkin olla. Aiheella ei väliä, kunhan treffikumppanille on mieluisaa puhua, on tietty hauskaa jos löytyy yhteisiä juttuja, mutta olen aina valmis ja utelias ihmettelemään itselle uusia asioita.

      En tykkää itsekeskeisyydestä, eli juttujen taso/tyyli on se pointti.
      Toki kuuntelen kyllä ihan kaikki mitä kerrotaan, mielellään haluankin tietää heti onko millainen luonne ym, joten sekin on hyvä jos itsekeskeisyys paljastuu heti ekoilla treffeillä. Haluan myös nähdä tunteet puheen takana, ujouskaan ei haittaa, sen erotan ja ujous on itseasiassa mulle merkki mahdollisesti hyvin kiintoisasta ihmisestä!

      Olisi ihan kaameaa jos toinen olisi ihan tuppisuu ja välittyisi jotenkin kylmä/nega fiilis...

      Kauheata/ei-romanttista olisi:
      *itsekeskeisyys, kylmyys
      *"kovat arvot" etusijalla
      *negatiivisuus
      *small talk joka jatkuu jatkuu...
      *ei kiinnostu yhtään minusta/ei kysy mitään/ei selvästi kuuntele
      *ei tunnetaitoja
      *ei anna oikein mitään itsestään, tosi sulkeutunut

      ^On ollut parit huonot kokemukset just noista edellisistä piirteistä... ei onneksi samassa paketissa sentään kaikki 😄

      Ai niin ja kerran oli treffikumppani tunnin myöhässä. Hänen piti hankkia leffaliput, mutta tekstasi jo myöhässä että voinko minä hakea ne, koska myöhästyy "vähän". Hirveät selitykset päälle kun ilmaantui sille miksi oli myöhässä (en muista syytä, mutta muistan ettei kyllä menisi mun treffien edelle). Eipä nähty enää, ja mä en lähde kyllä enää leffaan treffeille, eihän siellä voi edes tutustua. Leffa on ok jos jo seurustelee, ei ekoille treffeille ainakaan. Ja olin tosi nuori vielä tuolloin, enää en kyllä odottelisi ketään tuntia 😅

      • Anonyymi

        No käännä itse small talk syvemmälle tasolle.

        Mitäs jos se toinen on vaan kokematon ja ei helposti avaudu tai osaa näyttää tunteita?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No käännä itse small talk syvemmälle tasolle.

        Mitäs jos se toinen on vaan kokematon ja ei helposti avaudu tai osaa näyttää tunteita?

        Sosiaalisia taitoja voi harjoittaa ja itse parantaa, siinä missä monia muitakin asioita. Ei voi odottaa että toinen vain vetää juttua eteenpäin eikä itse osallistu juurikaan.
        T. Ex-ujo


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sosiaalisia taitoja voi harjoittaa ja itse parantaa, siinä missä monia muitakin asioita. Ei voi odottaa että toinen vain vetää juttua eteenpäin eikä itse osallistu juurikaan.
        T. Ex-ujo

        Ei kyse olekaan siitä et toinen vetää juttua.
        Mut ei elämässä ikinä oo valmis.

        T. Edelleen ujo, pikkuhiljaa eteenpäin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei kyse olekaan siitä et toinen vetää juttua.
        Mut ei elämässä ikinä oo valmis.

        T. Edelleen ujo, pikkuhiljaa eteenpäin

        Ei kai kukaan valmis ole, eikä tarvitsekaan olla. Ole rauhassa sellainen kuin olet.
        Itselleni ei vain sovi sellainen suhdedynamiikka jossa keskustelu ei rullaa tasapuolisesti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei kai kukaan valmis ole, eikä tarvitsekaan olla. Ole rauhassa sellainen kuin olet.
        Itselleni ei vain sovi sellainen suhdedynamiikka jossa keskustelu ei rullaa tasapuolisesti.

        Ehkä oikean ihmisen kanssa se juttelu luonnistaakin.
        Jos on tosi ihastunut toiseen voi aluksi myös sen takia juttelu olla jännittävämpää. Mitä enemmän tutustuu toiseen sitä luontevammaksi se käy


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ehkä oikean ihmisen kanssa se juttelu luonnistaakin.
        Jos on tosi ihastunut toiseen voi aluksi myös sen takia juttelu olla jännittävämpää. Mitä enemmän tutustuu toiseen sitä luontevammaksi se käy

        Tämä vaivaa itseäni erityisesti kun olen oikein kovasti ihastunut. Kaikenlainen viestiminen tulee vaikeaksi. Muutoin en niin ujo, enkä vähäsanainen ole, mutta sen ihastuksen kanssa, huh huh... Ja siis monessa asiassa tuntuu että olisi vielä keskusteltavaakin ja omia näkemyksiäkin aiheisiin olisi, mutta niiden kertominen taas ei onnistu siinä ihastuksen tilassa. Kyllä sitä vaan saa itseään ihmetellä :O Pään pyöritys...


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tämä vaivaa itseäni erityisesti kun olen oikein kovasti ihastunut. Kaikenlainen viestiminen tulee vaikeaksi. Muutoin en niin ujo, enkä vähäsanainen ole, mutta sen ihastuksen kanssa, huh huh... Ja siis monessa asiassa tuntuu että olisi vielä keskusteltavaakin ja omia näkemyksiäkin aiheisiin olisi, mutta niiden kertominen taas ei onnistu siinä ihastuksen tilassa. Kyllä sitä vaan saa itseään ihmetellä :O Pään pyöritys...

        Eiköhän tuommonen ole aika normaalia 😉


    • Anonyymi

      Olin treffeillä ihmisen kanssa, joka paljastui kunnon törkyturvaksi. Kiroili todella paljon ja isoon ääneen kailotti ravintolassa että ei ymmärrä ruokalistan annoksista mitään koska ei normaalisti käy hienoissa ravintoloissa, arvatkaa vaan oliko viinin tilaaminen yhtä maanpäällistä helvettiä. Hävetti ihan kamalasti. Joi myös tosi paljon ja alkoholin avuttama kertoi olevansa äärimmäisen haluttu kaikkien femmenaisten silmissä ja tunnettu lesbopiireissä. Tässä vaiheessa teki jo mieli juosta ovesta ulos. Vaikka en itsekään lasiin sylje täysin, niin en varsinkaan treffeillä viitsi ihan lärvejä huitasta. Treffien loputtua deitti lähti itekseen Mänssille, kun mua ei jostain syystä huvittanut jatkaa iltaa tämän uljaan ja seksikkään sankarin kanssa. Itse menin järkyttyneenä kotiin ja poistin tinderin. Ei enää ikinä treffejä virtuaalimaailmasta :D

      • Anonyymi

        Älä vielä luovuta, koska tinderissä on hyviäkin tyyppejä, sulle sattui vaan huono tuuri 💛


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älä vielä luovuta, koska tinderissä on hyviäkin tyyppejä, sulle sattui vaan huono tuuri 💛

        Ei oo tinder ainakaan mun juttu.
        Ei sit yhtään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älä vielä luovuta, koska tinderissä on hyviäkin tyyppejä, sulle sattui vaan huono tuuri 💛

        Ehkä en vaan sovi tinderiin. Luulen että mulle on todella tärkeää ensikohtaaminen. Ja se tunne mikä tulee. Vaikka en mielestäni kauhean vaativa ole ihmisten suhteen, niin tinder treffejen kanssa tuntui että aina oli jokin todella iso asia vinksallaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ehkä en vaan sovi tinderiin. Luulen että mulle on todella tärkeää ensikohtaaminen. Ja se tunne mikä tulee. Vaikka en mielestäni kauhean vaativa ole ihmisten suhteen, niin tinder treffejen kanssa tuntui että aina oli jokin todella iso asia vinksallaan.

        Mulla ei ole kokemusta tindereistä yms treffeistä. Live tapaaminen on ihanaa kun tapaa oikeassa elämässä ja siinä ihastuu..


      • Anonyymi

        Uljas ja seksikäs sankari tosiaan😂onneksi haistan kaukaa tämmöset tyypit niin ei ole tullut koettua vastaavaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Uljas ja seksikäs sankari tosiaan😂onneksi haistan kaukaa tämmöset tyypit niin ei ole tullut koettua vastaavaa.

        Mäkin yleensä huomaan tuon sankaripiirteen, mutta nyt mulla meni pahasti metsään. Tinder selkeästi sekoitti aistit.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mäkin yleensä huomaan tuon sankaripiirteen, mutta nyt mulla meni pahasti metsään. Tinder selkeästi sekoitti aistit.

        Tuo Tinderi on varmaan aikamoinen blenderi, vaikka ei mulla varmaa tietoa ole, kun en ole kokkeillu. Enkä kokiksi ala.


      • Anonyymi
        En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Tuo Tinderi on varmaan aikamoinen blenderi, vaikka ei mulla varmaa tietoa ole, kun en ole kokkeillu. Enkä kokiksi ala.

        Juu, ei mullakaan ole kokemusta muista treffipalveluista, eikä kyllä siis sen kummemmin näistäkään, kun treffeillä en ole yksilläkään käynyt. En muita etsi, vain yhtä vain kaipailen. Ei voisi vähempää muut kiinnostaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mulla ei ole kokemusta tindereistä yms treffeistä. Live tapaaminen on ihanaa kun tapaa oikeassa elämässä ja siinä ihastuu..

        Pienellä paikkakunnalla tämä livetapaaminen jää haaveeksi ja koronakin rajoittaa tapaamisia. Ei jää jäljelle, kun deittisivustot.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juu, ei mullakaan ole kokemusta muista treffipalveluista, eikä kyllä siis sen kummemmin näistäkään, kun treffeillä en ole yksilläkään käynyt. En muita etsi, vain yhtä vain kaipailen. Ei voisi vähempää muut kiinnostaa.

        Joo minäkin vain hänet haluan ikuisesti. En ketään muuta ikinä.


    • Anonyymi

      Ihan ku tääl ei olis tarpeeks negatiivisuutta niin piti sit viel tällänen aloittaa.

      Keskitytään enempi siihen haikailuun tai onnistumisten kertomiseen.

      • Mikäs se tässä alotuksessa nyt mättää? 😉 Eipä tuo haikailukaan kuuleman mukaan kaikille sovi.


    • Anonyymi

      Treffit tuntuivat työhaastattelulta. Henkilö sinänsä vaikutti ihan mukavalta ja asialliselta, mutta hänellä oli paljon kovempi CV kuin minulla enkä saanut Linkedin-kutsua edes...

    • Anonyymi

      Yhdet treffit oli semmoiset että daami oli kutsunut kotiinsa. Ei siis ekat treffit, mutta tapailuvaiheessa oltiin, ei mitään puhetta seurustelusta. Kämppä oli hämyvalossa, musiikki pehmeää, kynttilöitä sytytetty aistikkaasti sinne tänne ja sydämenmuotoisia suklaakonvehteja tarjolla. Illan emäntä kierrätti mua asunnossa ja osoitteli että eikös olekin romanttista ja eikös tuokin ole tosi romanttista.

      Mutta kun ei. Silloin kun ei ole oikeaa tunnetta siinä pohjalla, niin tuommoinen imelyys on lähinnä kiusallista. Mä en ole mikään pökkelö ja osaan itsekin huomioida naista kukilla ja koruilla, mutta se toimii ainoastaan kun on rakastunut tai vähintään ihastunut.

      • Anonyymi

        No aika hieno ele ja ainakin yritystä. Aika sympaattista. Ei tuo ainakaan tilannetta pahentaisi. Mut tietty voi olla hiukan kiusallista jos ei ite oo ihastunut vielä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No aika hieno ele ja ainakin yritystä. Aika sympaattista. Ei tuo ainakaan tilannetta pahentaisi. Mut tietty voi olla hiukan kiusallista jos ei ite oo ihastunut vielä.

        Vähän jäi sellainen olo, että oli yritystä pelata mun tunteilla. En tiiä, ehkä olin turhan skeptinen, mutta ei siitä suhdetta olis kumminkaan tullut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vähän jäi sellainen olo, että oli yritystä pelata mun tunteilla. En tiiä, ehkä olin turhan skeptinen, mutta ei siitä suhdetta olis kumminkaan tullut.

        Lähinnä kiusallista toi meininki tapailuvaiheeessa🙈


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vähän jäi sellainen olo, että oli yritystä pelata mun tunteilla. En tiiä, ehkä olin turhan skeptinen, mutta ei siitä suhdetta olis kumminkaan tullut.

        Tuo onkin mielenkiintoinen ajatus "aitouden" ja romantiikalla hurmaamisen, manipulaation suhteesta. Hmm.. Miettisin tarvetta sen takana..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuo onkin mielenkiintoinen ajatus "aitouden" ja romantiikalla hurmaamisen, manipulaation suhteesta. Hmm.. Miettisin tarvetta sen takana..

        Sitä on kiinnostava pohtia näin jälkeenpäin. Ymmärsin että oli edellisessä suhteessa tullut petetyksi monella tasolla ja tavalla, joista yksi hyvin epätavallisen kiero. Luulen että hänen on mahdotonta omin avuin päästä sille tasolle, että pystyisi luottamaan ihmisiin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sitä on kiinnostava pohtia näin jälkeenpäin. Ymmärsin että oli edellisessä suhteessa tullut petetyksi monella tasolla ja tavalla, joista yksi hyvin epätavallisen kiero. Luulen että hänen on mahdotonta omin avuin päästä sille tasolle, että pystyisi luottamaan ihmisiin.

        Millaisen petoksen hän oli kokenut?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Millaisen petoksen hän oli kokenut?

        Liian tunnistettavaa, en halua kertoa sitä tässä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Liian tunnistettavaa, en halua kertoa sitä tässä.

        Kiero rakkaus..?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      67
      6579
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      27
      4243
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      270
      2647
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      2040
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      30
      1558
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      97
      1407
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      55
      1111
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1107
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      77
      1066
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      1031
    Aihe