TUIn tarjous Kanarialle

Anonyymi

Pelkkä matkan varaus puhelimitse maksaa 18 euroa! ("Palvelumaksu") Tässähän olisi idea niille kaupoille, joissa on yhä myyjiä. Kassalla lisättäisiin 18 euron palvelumaksu.

Onneksi soittaminen firmaan on sentään halvempaa, 19,2 senttiä minuutilta, ja jonotus tietysti yhtä halpaa.

Matkaajasta pidetään sentään huolta. Tosin turistin odotetaan tarvittaessa itse varaavan kyydin lentokentälle, jos TUI ei pysty sitä järjestämään.

5

96

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Köyhälle kaikki on kallista. Pysy kotona jos ei ole rahaa. Tai mene Tallinnaan.

• Anonyymi

Kävin Tallinnassa juuri vuonna 1993. Täytyy keksiä joku toinen paikka.

• Anonyymi

Mitä! Mistä lähtien matkanjärjestäjän on pitänyt järjestää kuljetus kodilta kentälle?

• Anonyymi

Köyhälle kaiken pitää olla ilmaista.

• Anonyymi

Ei tietääkseni mistään lähtien. Sen sijaan kuljetuksen matkakohteen hotellilta lentokentälle useimmat matkatoimistot ovat järjestäneet jo 60-luvulta lähtien. TUI ilmoittaa verkkosivuillaan, että matkustaja saattaa joutua järjestämään sen itse.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Hyvää syntymäpäivää Sanna 40 vee!!!!

ᕼᗩᑭᑭY ᗷIᖇTᕼᗞᗩY Sister ❣️🥰 🎉🎂✨🍰🥳 🥳🎂🥂 🎉🎊🎁🎈🎂
      Maailman menoa
      140
      5886
    2. Mikä on vaikeinta siinä, että menetti yhteyden kaivattuun, jota vielä ajattelee?

Mikä jäi kaihertamaan? Jos jokin olisi voinut mennä toisin, mitä se olisi ollut? Mitä olisit toivonut vielä ehtiväsi san
      Ikävä
      421
      2830
    3. Kerro kaivattusi etunimi

Miehille..
      Ikävä
      142
      2694
    4. Persut rahoittavat velkarahalla rikkaiden ökyelämää

Minkä vuoksi persut eivät leikkaa rikkailta, joilla on maksukykyä? Tuskinpa tuo persujen käytös saa Suomen kansalta hyv
      Maailman menoa
      19
      2148
    5. Onhan tää tyhmää ajatella sua kun tuskin ees muistat mua

Hyvää yötä sinne jonnekin. 💔
      Ikävä
      20
      2145
    6. Kerro kaivattusi etunimi

Naisille
      Ikävä
      74
      1360
    7. Veronmaksajat kustantavat yrittäjien eläkkeitä jo yli 500 miljoonalla

Suomalaista yrittäjää ei kommunistista erota. Aktiivisen "yrittämisen" maksattaa yritystukina yhteiskunnalla, ja vieläpä
      Yrittäjyys
      11
      1147
    8. Kun ei numeroa

niin en edes voi viestittää, et suunnitelmiin tuli muutos. Ikävä on, ja kasvaa vaan🤍
      Ikävä
      10
      1092
    9. Mikä musta tekee

Oikein haluttavan sun silmissä? Mä en ymmärrä. Parasta aika mennyt ko ohi 😃
      Ikävä
      52
      988
    10. Millainen on

Ihanne kumppani
      Ikävä
      86
      937
    Aihe