Moi. Oon 13v tyttö ja haluisin instan mutta kun vanhemmat eivät vain suostu.
Ikärajahan on 13v..
miten saisin vanhemmat suostumaan instagramiin?
Ei sitten sellaisia kommentteja että eihän siihen instaan vanhempia tarvita koska MULLA ON SE S****LIN FAMILY LINK!!
Sama mun 15v isosisko.
Silläki on eikä sekää saa instaa.
MITE SAIS VANHEMMAT SUOSTUUN??
KIITTI JOS VASTAATTE.
Miten saisin instagramin?
7
200
Vastaukset
- Anonyymi
No mikä on vanhempiesi syy siihen, ettet saa ladata Instagramia?
- Anonyymi
En itseasiassa tiedä.
Isä vaan sanoo että "En mä nyt tämmösii teille lataa" ja äiti antoi kerran isosiskoni ladata instan, mutta isä torjui samantien.
- aloittaja - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En itseasiassa tiedä.
Isä vaan sanoo että "En mä nyt tämmösii teille lataa" ja äiti antoi kerran isosiskoni ladata instan, mutta isä torjui samantien.
- aloittajaEhkä isä tietää minkälaiset tyypit katsoo netissä teinien instakuvia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ehkä isä tietää minkälaiset tyypit katsoo netissä teinien instakuvia.
En olisi edelleenkään itse ehkä niitä laittamassa, vaan seuraamassa esim kavereita.
-aloittaja
- Anonyymi
Yritä perustella hyvin miksi haluaisit insta. Ja ei pelkästään että vout seurata julkkiksia jne. Vaan vetoo esim johonkin harrastukseen.
- Anonyymi
Harrastan lentopalloa ja instaan tulee kyllä mun mielestä jotakin siihen liittyvää ihan siltä seuralta ja sitten sellaista nuorisotoimintaa järjestetään täällä kaupungissa niin ne tekee myös päivityksiä.
Ja haluaisin seurata siellä myös kavereitani.
En ehkä haluaisi välttämättä itse laittaa kuvia.
Siskoni harrastaa myös lajia josta löytyy päivityksiä instassa aika paljonkin varmaan enkä tiedä onko hän vedonnut harrastus asiaan.
- aloittaja - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Harrastan lentopalloa ja instaan tulee kyllä mun mielestä jotakin siihen liittyvää ihan siltä seuralta ja sitten sellaista nuorisotoimintaa järjestetään täällä kaupungissa niin ne tekee myös päivityksiä.
Ja haluaisin seurata siellä myös kavereitani.
En ehkä haluaisi välttämättä itse laittaa kuvia.
Siskoni harrastaa myös lajia josta löytyy päivityksiä instassa aika paljonkin varmaan enkä tiedä onko hän vedonnut harrastus asiaan.
- aloittajaJa vielä, että ku oon kysyny instaa aiemmin niin isä on myös sanonut että sitten olemme liikaa kiinni kännyköissä jos lataa meille instan.
Mutta emmä me ole muutenkaan kovin paljoa kännyköillä..
- aloittaja
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Elikkä Riikka Purra ei kannusta Suomea edes euroviisuissa
Sellaista on persujen "isänmaallisuus", oma kansa viimeiseksi ja ulkomaalaiset ensimmäisiksi. https://www.iltalehti.fi/1852719- 1642539
Victoria-tytär, 16, vertaa Martina Aitolehteä ja Esko Eerikäistä: "Iskä on enemmän..."
Martina Aitolehti ja Esko Eerikäinen ovat ex-pari ja heillä on yksi yhteinen tytär, Victoria. Eerikäinen oli Huomenta Su1182227Riikka: 3 euron bensa, Ruotsi: bensavero jopa alle EU-minimin
Eipä vaan suomalainen autoilija saa kaikkien rakastamalta Riikalta sympatiaa. Ruotsissa on eri meininki, siellä diskutee612084Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."31739"UKRAINA HYÖKKÄÄ LATVIAN ÖLJYVARASTOON JA JUNAAN"!!!
"MATKUSTAJAJUNA SAI UKRAINALAISLENNOKEISTA VAKAVIA VAURIOITA"!!!591454Hilma Hallo-ahon kuvat julki - kiistää SSK ryhmän nimen merkityksen
Eduskunnan puhemies Jussi Halla-ahon tyttären ympärille on noussut skandaali. Lehdistö sai selville Hilma Hallo-ahon kuu2051440Miten kestätte tyhmiä?
Miten usein turhaudutte tai suututte ihmisiin, joilla on matala älykkyys? Minulla tätä tapahtuu useita kertoja viikossa2261173Sofia Belorf rehellisenä suhteen alusta Jeff-miljonäärirakkaaseen: "Hän ei..."
Sofia Belórfin elämä on tapetilla Sofia Bling Bling Dubai -realityssä. Näyttävien puitteiden rinnalla Belórf avaa elämää931148Äänestän seuraavissa eduskuntavaaleissa persuja.
Persut on ainoa puolue, joka aidosti vastustaa islamisaatiota Suomessa.3701073