Moi. Oon 13v tyttö ja haluisin instan mutta kun vanhemmat eivät vain suostu.
Ikärajahan on 13v..
miten saisin vanhemmat suostumaan instagramiin?
Ei sitten sellaisia kommentteja että eihän siihen instaan vanhempia tarvita koska MULLA ON SE S****LIN FAMILY LINK!!
Sama mun 15v isosisko.
Silläki on eikä sekää saa instaa.
MITE SAIS VANHEMMAT SUOSTUUN??
KIITTI JOS VASTAATTE.
Miten saisin instagramin?
7
212
Vastaukset
- Anonyymi
No mikä on vanhempiesi syy siihen, ettet saa ladata Instagramia?
- Anonyymi
En itseasiassa tiedä.
Isä vaan sanoo että "En mä nyt tämmösii teille lataa" ja äiti antoi kerran isosiskoni ladata instan, mutta isä torjui samantien.
- aloittaja - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En itseasiassa tiedä.
Isä vaan sanoo että "En mä nyt tämmösii teille lataa" ja äiti antoi kerran isosiskoni ladata instan, mutta isä torjui samantien.
- aloittajaEhkä isä tietää minkälaiset tyypit katsoo netissä teinien instakuvia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ehkä isä tietää minkälaiset tyypit katsoo netissä teinien instakuvia.
En olisi edelleenkään itse ehkä niitä laittamassa, vaan seuraamassa esim kavereita.
-aloittaja
- Anonyymi
Yritä perustella hyvin miksi haluaisit insta. Ja ei pelkästään että vout seurata julkkiksia jne. Vaan vetoo esim johonkin harrastukseen.
- Anonyymi
Harrastan lentopalloa ja instaan tulee kyllä mun mielestä jotakin siihen liittyvää ihan siltä seuralta ja sitten sellaista nuorisotoimintaa järjestetään täällä kaupungissa niin ne tekee myös päivityksiä.
Ja haluaisin seurata siellä myös kavereitani.
En ehkä haluaisi välttämättä itse laittaa kuvia.
Siskoni harrastaa myös lajia josta löytyy päivityksiä instassa aika paljonkin varmaan enkä tiedä onko hän vedonnut harrastus asiaan.
- aloittaja - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Harrastan lentopalloa ja instaan tulee kyllä mun mielestä jotakin siihen liittyvää ihan siltä seuralta ja sitten sellaista nuorisotoimintaa järjestetään täällä kaupungissa niin ne tekee myös päivityksiä.
Ja haluaisin seurata siellä myös kavereitani.
En ehkä haluaisi välttämättä itse laittaa kuvia.
Siskoni harrastaa myös lajia josta löytyy päivityksiä instassa aika paljonkin varmaan enkä tiedä onko hän vedonnut harrastus asiaan.
- aloittajaJa vielä, että ku oon kysyny instaa aiemmin niin isä on myös sanonut että sitten olemme liikaa kiinni kännyköissä jos lataa meille instan.
Mutta emmä me ole muutenkaan kovin paljoa kännyköillä..
- aloittaja
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1651576
- 104921
- 75743
- 51635
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa16605ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40537Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45488Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m158486Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;186425- 26419