Miehet, mikä on teidän käsitys hyvästä seksistä?

Anonyymi

Oman kokemukseni mukaan se on max. 5 minuutin rynkytys ilman esileikkiä tai toispuoleinen suuseksi.

Missä miehet jotka pitävät suutelusta, läheisyydestä, koskettelusta jne? Tai toiselle nautinnon tuottamisesta?

Nyt kiltit, kertokaa rehellisesti millaista on tai olisi täydellinen seksi.

47

91

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Hyvä seksi on kuin olisi jänismetsällä ilman haulikkoa

• Anonyymi

Täydellisyyttä tavoittelevassa seksissä tärkeintä on tasapuolinen nautinto ja toisen kunnioitus. Esileikki kuuluu ehdottomasti seksiin ja voi alkaa vaikka suudelmilla. Itse miehenä ainakin saan parhaan kiihkon kun näen naisen nauttivan ja saan siitä itse mielihyvää. Itse en ole kertaakaan vongannut suihinottoa vaan se on naisen päätös, itse pidän enemmän siitä kun saan antaa suuseksiä ja nähdä se naisen nautinto.
      Rehellisesti voin sanoa, että omasta viimekerrasta on miltein puolivuotta, koska naistani ei enää seksi ja läheisyys kiinnostanut. Läheisyyden kaipuu on hirveä asia...
      Missä naiset, jotka arvostavat rehellisiä kunnioittavia miehiä niin seksielämässä kuin normaali arjessakin?

- Mies, 22

• Anonyymi

Itse kaipaan seksiltä aggressiota, miehen vahvaa dominanssia kun suudellaan otetaan kiinni tukasta, näykitään, pidetään kiinni.. Itse en valitettavasti juurikaan nauti herkästä rakastetusta, joskus se on mukavaa, mutta vain ollessa tasapainossa tuon dominanssin kanssa

• Anonyymi

Täysin samaa mieltä! Suurin nautinto on kun toinen nauttii.

• Anonyymi

Naiselle piiskaa pyllylle ennen rakastelua

• Anonyymi

Kun menet naisen luo älä unohda ruoskaa. Markiisi De Saden suuria ajatuksia

• Anonyymi

Ja minä olen Markiisi De Sade 2.0

• Anonyymi

Missä on miehet jotka tukistaa ja nussii tosissaan eikä paijaa päätä ja puhu perhosista...😑😑😑

• Anonyymi

Sinulla on selvästi puutteelliset kokemukset miehistä. Kyllä meitä hyvän ja tasapuolisen seksin taitajia on, mutta selvästikään et ole sellaiseen törmännyt. Tässä muutamia hyvän seksin aakkosia, näin 5-kymppisen miehen näkökulmasta:
      - Aikaa. Hätiköinti tai kiirehtiminen ei ole hyvästä. Pitkä esileikki ja huolellinen lämmittely kuuluu asiaan. Ajatukset viritetään sopivaan tilaan jo ennen ensimmäistäkään kosketusta. Oivallinen tapa on esim. valmistella toisen kotiintuloa viestittelemällä.
      - Toisen huomioiminen muunmuassa omasta hygieniasta huolehtimalla. Alapää kuuluu pestä ennen, kuin sitä tarjoaa partnerin lähietäisyydelle. Pesemättömän perseen hajuinen mies ei ole seksikäs.
      - Itse suosin sopivassa vaiheessa suuseksin antamista naiselle. Siinäkin hitaasti lähestyen. Beagle ruokakupilla tekniikkaa en suosittele.
      - Yhdyntä, vsihtelevaa ja monipuolista. Mieluiten saadaan orgasmi mahdollisimman samanaiksisesti.
      - Jäähdyttely, parasta on makoilla sylikkäin ja toista hellästi hyväillen. Jos jäi vähän kesken, niin latautumisen jälkeen uudelle kierrokselle.

Tässä pikaisesti muutamia mietteitä hyvästä seksistä.

• Anonyymi

No siis että alottaa homman kiusoittelulla ja katsella ja tietynlaisiin elein ja pukeutumisella. Niillä kasvattaa kipinää toisten välillä ja arkisissa tilanteissa koskettaa toista ohimennen tai suutelee kaulalle. Illan mittaan kumpikin niin täpinöissään että repii vaatteet toisensa päältä ja sithän kumminkin puolin alkulämmöt ja sen jälkeen hommiin. Tietenkin hommat tauolle välissä ja voi suudella toista ympäri vartaloa kiusotellen samalla. Semmonen molempien muistaminen tilanteessa ja huomioon otto tärkeintä että kumpikin nauttii.

• Anonyymi

2 minuutin armoton rynkytys ilman mitään turhia esileikkejä tms ja lastit sisälle. Lisääntyäkseen ei tarvita kuin miehen siemensyöksy (johon yleensä mukaanlukeutuu orgasmi). Jos evoluutiota ei kiinnosta naisen orgasmi, miksi minuakaan pitäisi kiinnostaa?

• Varaa aika jonnekin....

• Anonyymi
        Ratsastaja1 kirjoitti:

Varaa aika jonnekin....

Menikö faktat tunteisiin?

• Anonyymi

Saadakseen sen keskimääräisen pari lasta, elämässä riittää siis pari kertaa parin minuutin rynkytystä.
        Jos se riittää sulle niin mikäs siinä sitten.

• Anonyymi kirjoitti:

Menikö faktat tunteisiin?

Joo, meni kyllä. Kynsiä puren...

• Ratsastaja1 kirjoitti:

Joo, meni kyllä. Kynsiä puren...

Mietin,,, ei oo kyllä mitään tunteita sua kohtaan... 🤔

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Saadakseen sen keskimääräisen pari lasta, elämässä riittää siis pari kertaa parin minuutin rynkytystä.
        Jos se riittää sulle niin mikäs siinä sitten.

Hienosti päätelty poikaseni

• Anonyymi

Dorka. Evoluutiota kyllä kiinnostaa naisen orgasmi. Normaalisti nainen jota mies ei ole kiinnostunut tyydyttämään, ei edes anna pillua sellaiselle miehelle. Yleensä nainen on sitä paitsi se joka viime kädessä ylipäätään päättää, että harrastetaanko koko seksiä edes vai ei (miehet tulevat iskemään, nainen joko hyväksyy tai hylkää).

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hienosti päätelty poikaseni

Kiitos ;) Joko oot löytänyt halukkaan naisen osallistumaan täydelliseen pikaiseen seksielämääsi vai onko homma vielä hoitamatta?

Terv. Tyttönen

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Dorka. Evoluutiota kyllä kiinnostaa naisen orgasmi. Normaalisti nainen jota mies ei ole kiinnostunut tyydyttämään, ei edes anna pillua sellaiselle miehelle. Yleensä nainen on sitä paitsi se joka viime kädessä ylipäätään päättää, että harrastetaanko koko seksiä edes vai ei (miehet tulevat iskemään, nainen joko hyväksyy tai hylkää).

Korkki kiinni ja valot päälle. Eipä se nainen tiedä saako orgasmin vai ei kun antaa vihreän valon vai onko niillä joku skanneri tai kenties kyky nähdä tulevaisuuteen? Eiköhän se päätös ole molemminpuoleinen eikä vain naisen xd Ja epätoivoisia ja yksinäitä naisia kyllä riittää tässä maailmassa joille ei kovin isoa panosta tartte antaa että sänkyyn pääsee.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Korkki kiinni ja valot päälle. Eipä se nainen tiedä saako orgasmin vai ei kun antaa vihreän valon vai onko niillä joku skanneri tai kenties kyky nähdä tulevaisuuteen? Eiköhän se päätös ole molemminpuoleinen eikä vain naisen xd Ja epätoivoisia ja yksinäitä naisia kyllä riittää tässä maailmassa joille ei kovin isoa panosta tartte antaa että sänkyyn pääsee.

Dorka. Et tiedä mitä jäät vaille.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kiitos ;) Joko oot löytänyt halukkaan naisen osallistumaan täydelliseen pikaiseen seksielämääsi vai onko homma vielä hoitamatta?

Terv. Tyttönen

Tyttöjä ja naisia riittää joka sormelle ja varpaalle, kiitos vain kysymästä. Tälläkin hetkellä mulla on internetissä tsekissä vai oliko se tsekeissä kolme tyttöystävää internetissä.

Terv. Jessen isoveli Jorma

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Dorka. Et tiedä mitä jäät vaille.

Hyvä tarina. Kysyks joku?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hyvä tarina. Kysyks joku?

Kyllä kysyi, luepa aloitus uudelleen jos pääsi unohtumaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä kysyi, luepa aloitus uudelleen jos pääsi unohtumaan.

Aloittajan kysymys:Miehet, mikä on teidän mielestä hyvää seksiä?
        Sun vastaus: "Dorka. Et tiedä mitä jäät vaille."
        Jos käytät yhtään aivosolujasi huomaat ettei tarinasi vastaa mitenkään aloituksen kysymykseen ja jos siihen yritit vastata niin miksi tägäsit sun fantasiat mun kommenttiin? Käy se peruskoulu läpi ennen ku tuut pätemään tänne

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Aloittajan kysymys:Miehet, mikä on teidän mielestä hyvää seksiä?
        Sun vastaus: "Dorka. Et tiedä mitä jäät vaille."
        Jos käytät yhtään aivosolujasi huomaat ettei tarinasi vastaa mitenkään aloituksen kysymykseen ja jos siihen yritit vastata niin miksi tägäsit sun fantasiat mun kommenttiin? Käy se peruskoulu läpi ennen ku tuut pätemään tänne

Etkö ymmärrä miten tämä keskustelu toimii ja mikä kommentti on vastaus kelle, dorka?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Etkö ymmärrä miten tämä keskustelu toimii ja mikä kommentti on vastaus kelle, dorka?

Kovasti näyttäisi kyllä siltä että sinä et ymmärrä miten tämä keskustelu toimii. Sinä tässä aloitukseen viittasit kun kysyin "kysyiks joku"vaikka vastasit minun kommenttiin :D Eikä siinä kun sun päättömät jutut ei tuo minkäänlaista arvoa tälle keskustelulle. Mut hei, joidenkin täytyy olla tyhmiä et jotkut voi olla järkeviä. Ja oot vissii kaveriporukkas kovin huumorimies ku et muuta sanaa osaa kuin "dorka" :D

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kovasti näyttäisi kyllä siltä että sinä et ymmärrä miten tämä keskustelu toimii. Sinä tässä aloitukseen viittasit kun kysyin "kysyiks joku"vaikka vastasit minun kommenttiin :D Eikä siinä kun sun päättömät jutut ei tuo minkäänlaista arvoa tälle keskustelulle. Mut hei, joidenkin täytyy olla tyhmiä et jotkut voi olla järkeviä. Ja oot vissii kaveriporukkas kovin huumorimies ku et muuta sanaa osaa kuin "dorka" :D

Siinä sitä tuli lisäarvoa keskustelulle ja täysin ilman pätemistä 😆

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Siinä sitä tuli lisäarvoa keskustelulle ja täysin ilman pätemistä 😆

Ensimmäinen kommenttini vastasi aloittajan kysymykseen, mutta siinä olet oikeassa että nämä kaikki muut siihen liittyneet kommentit eivät tuoneet mitään arvoa keskusteluun. Mutta se yksi minun kommentti toi jo enemmän arvoa kuin esim sinun itkemiset täällä kuinka et ole samaa mieltä kanssani. Ja jos joku kiddo tulee tänne pätemään minulle niin tottakai päden takaisin varsinkin jos sen pätemiset on 0IQ juttuja :Ddd

• Anonyymi

Tällä hetkellä Parasta ku saa naapurin vanhalta rouvalta takaa. Kerran viikossa nopea pano, spermat lattialle ettei hänen mies ystävä huomaa. Sit kerran kuukaudessa pidempi sessio jossa myös rouva nauttii.

• No, eikö se isäntä paremmin huomaa mällin pirtin lattialla, kuin kurttuisenkertun perseestä...?

• Anonyymi

Naapurin rouva...?.... Ompa isot mietteet ja kuvitelmat pienellä pilillä...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Naapurin rouva...?.... Ompa isot mietteet ja kuvitelmat pienellä pilillä...

Ihan hyvä vaan. Eikä varmaan kenelläkään oo myöskään tunteita sua kohtaan ku täällä postailet "mieli tekis" juttuja mutta vastaukset ja yhteydenotot taitaa olla aika vähissä ;( mut ei se mitään hei, ens kerralla paremmin. Ja lopeta perkele se kynsien pureskeleminen saastainen paska

• Anonyymi

Tännehän voi, tai saa kirjoittaa myös ihan asiallisia kommentteja kai't...? Ja onhan noita muutamia joukossa, mutta kyllä tämän palstan ilmiö on asiattomat viestit.... Valitettavasti..!
      Hyvä seksi on kuin kaunis tarina tai musiikkikappale johonka uppoutuneena kumpikin osapuoli kulkee läpi tarinan. Eikä se ole aina samanlaisena parasta. Aina voi olla uutta tai jo hyväksi opittua.. Itse olen ehdottomasti sitä mieltä, että vakikumppanin kanssa löytää seksin parhaimmat puolet. Luottamus toisen kosketukseen on tärkeimpiä asioita löytääkseen täydellisen nautinnon...

• Anonyymi

Ei sitä oikein voi määritellä. Naiset ja heidän tarpeensa ja halunsa ovat niin erilaisia.

Parasta seksiä on aina sellainen jossa kumpikin antaa asioiden sujua omalla painollaan. Jonkun kanssa niin, jonkun toisen kanssa noin.

Omaa kokemusta on viidestä naisesta ja kaikki ovat olleet erilaisia. Olen nelikymppinen ja äskettäin vietimme kuusivuotishääpäivää.

• Anonyymi

Hienoa, kun täällä sentään joku kirjoittaa ihan asiallisesti...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hienoa, kun täällä sentään joku kirjoittaa ihan asiallisesti...

Kiitän mutta en kumarra, ettei pää kolahda läppärin näyttöön.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kiitän mutta en kumarra, ettei pää kolahda läppärin näyttöön.

Ai, pää....?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ai, pää....?

Ei kun äläpää

• Anonyymi

Hyvää seksiä olisi sellainen jossa on fyysisyyden lisäksi mukana myös henkisesti. Eli kumpikin osoittaa omalla käytöksellä että hän nauttii, on kiihottunut, haluaa, ja on aktiivinen ja ennenkaikkea kommunikoi ja jakaa ainakin jollakin tasolla samankaltaisia fantasioita.

Hyvää seksiä on myös se, että kumppani pitää sopimuksistaan ja lupauksistaan kiinni ja vaikka orgasmin saisikin kesken seksin, niin toisesta pidetään huolta sen jälkeenkin, eikä kiinnostus lakkaa välittömästi sen jälkeen.

Hyvää seksiä on sekin että osaa leikkiä seksillä, ei suhtaudu siihen liian vakavasti, ja on muutoinkin eroottinen ja seksikäs kun seksiä ei harrasteta. Esimerkiksi lähettelee seksikkäitä viestejä tms.

Ja lopuksi, hyvää seksiä on se että tekee aloitteita ja panostaa seksikkyyteen ja eroottisuuteen.

Eli lyhyesti sanottuna, hyvä seksi on kommunikaatiota.

Olisipa tuollaista omassa parisuhteessa, mutta oma kumppani muistuttaa aloittajan kumppania, ainoalla erolla että hän on nainen.

• Pidän itseäni vähän outona mutta nautin enemmän toisen hellittelystä ja hyväilystä kuin oman tyydytyksen saamisesta. Unelma tilanteessa sitolisin naiseni kädet kiinni sängyn päätyyn. Aloittaisin suutelemalla hänen kaulaansa ja valuisin hitaasti alaspäin kohti rintoja joita näykkisin hellästi ja samalla kuin varkain toinen käteni hivuttautuisi kohti jalkoväliä. Huuleni liukuisivat vatsan ja navan yli kohti pimppaa. Pyörittelisin kieltäni klitalla ja ottaisin mukaan dildon jonka hivuttaisin G-pisteen luo... well... kuvittele itse loput ❤

• Anonyymi

Et ole aivan ainoa, joka nauttii enemmän toisen hellittelystä ja hyväilystä kuin oman tyydytyksen saamisesta.

• Anonyymi

Se on sellaista että ensin hieroskelen naisen vartaloa ja suutelen ja koskettelen pitkään ja nainen siinä vähän jo kiihottuu. Sitten koskettelen häpyhuulia ja hieroskelen ja nuolen niitä silleen kiusottelevasti. Kyllä nainen orgasmin lopulta saa kun klitorista hyväilee ja samalla sormella tyydytän naista.

• Anonyymi

Monille naisille unelma on mies, joka vetää tukasta ja ottaa väkisin ja panee kunnolla ainakin sen 15min. Tämä on vastoin feministi nistien mielenkuvaa. Nainen haluaa tulla otetuksi, mutta ei satutetuksi. Tosimies ei pane toista kertaa, vaan tosimies panee kunnolla ja pitkään nauttien.

• Anonyymi

Sellanen eroottinen yhteinen tunne.Jossa naisen kiihottuminen ja sen tunteen mahdollisimman suuri innostus saadaan korkealle,pitkät esileikin ja kiihottunut mieli vaikka koko päivän.

• Anonyymi

Kaikki on hyvää semmoisen ihmisen kanssa jota kohtaan on todellisia tunteita. Pitää olla tietynlainen yhteys ja vetovoima että seksi "toimii" ja että naidessa pääsee "taivaaseen".

• Anonyymi

Hienompaa kuin perinteiset nyyhky hautajaiset ja papin puhe "taivaaseen menosta" nussimalla "taivaan portille odottaa" sisäään pääsyä💒💒💒

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.

Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.
      Kittilä
      175
      2207
    2. Pilasit mun

Elämän. Sitäkö halusit?
      Ikävä
      121
      1941
    3. Viiimeinen viesti

Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill
      Suhteet
      58
      1612
    4. Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...

Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi
      Maailman menoa
      179
      1492
    5. Mikä olisi sinun ja kaivattusi

Tarinan kertovan elokuvan nimi?
      Ikävä
      161
      1419
    6. Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin

Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin
      Maailman menoa
      179
      1405
    7. Lasse Peltonen on kunnanjohtaja

18/21 ääntä 1 Stoor ja 2 Vauhkonen
      Sysmä
      52
      1248
    8. Olet tärkeä

mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.
      Ikävä
      76
      1203
    9. Syntymäpäivä

Milloin on kaipaamasi henkilön syntymäpäivä!? Hänellä miehellä on tammikuussa.
      Ikävä
      59
      1178
    10. Onko kaivattusi täysin vietävissä ja

vedätettävissä?
      Ikävä
      120
      1088
    Aihe