Kerran vielä

Anonyymi

Sunnuntai aamuna aikainen heräys, jostain syystä. Aamupuuro naamaan ja suihkun kautta ulos kävelemään. Yhtäkkiä kirkonkellojen kumina säpsäytti. Olin ajatuksissani kävellyt kirkon vieritse ja klo oli sopivasti vähän vaille kymmenen.
No mikäs siinä, ajattelin, ja astuin sisään. Siitä onkin aikaa, ja saahan täältä kirkkokahvit.
Olin ensimmäisiä sisällä. Jättäydyin tyypillisesti suhteellisen taakse, ja katselin miten kirkkokansaa alkoi valua sisään. Oli hiljainen päivä tänään, ei montaakaan ihmistä, ajattelin. Niin kaunis kirkko ja aamu myös.
Availin veisukirjaa, enkä huomannut, kun joku käveli vieritseni ja istahti viereeni. Kohotin hieman katsettani, ja näin hyvän näköiset sääret ristissä vieressäni. Musta kirkkopuku ja mustat sukat, mustat kengät. Ilmassa tuoksui laventeli.
Vereni kuohahti. Ei nyt, olen kirkossa.
Nostin katseeni. Minua katsoi vaikeästi itseäni hieman vanhemman oloinen nainen hymynkare suupielissä.
Rauhaa nuori mies. Miltä aamu näyttää?
Vastasin totuudenmukaisesti että erittäin antoisalta. Hän hymähti, mitähän tuo sitten tarkoittaneekaan mutta onnea matkaan.
Sitä tarvitsen rutkasti, luulen, vastasin enkä saanut katsettani irti hänen sääristään.
Hän hymyili ja sanoi, pidätkö näkemästäsi? Olen oikein otettu kun katsot minua noin, kuin olisit nälkäinen.
Olin yllätyksellä lyöty. Mitä ihmettä...
Tuota, olen kyllä nälkäinen, kaikenlainen eroottinen kiihottaa niin ruokahalua kuin muutakin halua, anteeksi suoruuteni.
Hän naurahti, ja tarttui käteeni ja asetti sen polvelleen. Lämmin iho karhean pinnan alla antoi uuden lämpimän sykäyksen.
Kuule, mitä jos...
Älä sano mitään. Nousen tästä nyt ja lähden kävelemään ulos. Tule perässä hetken päästä jos haluat. Auto on rakennuksen edessä, jos haluat lähteä mukaani, en asu kaukana täältä.
Katsoin häntä tarkemmin, hieman harmaata ohimolla, siisti huoliteltu olemus ja...hyvänen aika. Valkoisen paidan kaulus tullessaan esiin mustan puvun alta, näytti yhtäkkiä kuin ne olisivat olleet sokeripalat, siis liperit. Ei hyvänen aika...no ei sentään, hetken jo näytti...no huh.
Sanoin että ok, seuraa johtajaa. Hän nousi ja lähti. Jäin hetkeksi, uruista alkoi tulvia avaussävelet. Aah mikä fiilis. Urut pauhasivat ja veri pauhasi suonissa jännityksestä ja kiihotuksesta. Tiesin mitä kohti olemme menossa, aivan pian.
Nousin ja loin katseen alttaritauluun. Tämä ei ole oikein nyt, voi sentään mutta mikäs teet kun luonto houkuttaa...kävelin ulos hänen peräänsä...

9

2633

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Jatkuu kunhan tulen vessasta.

      • Anonyymi

        Astuin ulos. Hän odotti autonsa vieressä selin minuun. Katsoin haltioituneena hänen muotojaan.
        Niin seksikäs vartalo, sopivan pyöreä sopivista paikoista, polven peittävä musta hame, ja houkuttelevan näköiset ohuisiin mustiin verhotut sääret.
        Tiesin, että hän tietää minun olevan tässä. Hän halusi antaa minun katsoa rauhassa, hän tiesi vahvuutensa. Olin myyty.
        Hän vilkaisi olkansa yli hymy suupielessään, varmistuakseen että olin jo hänen pauloissaan. Kyllä olin.
        Nuo kovat, mutta pehmeät kasvot, älykkään näköiset silmälasit nenällä, viekoitteleva hymy ja ilkikurinen katse veivät miestä. Etumuksessa tuntui jo painetta.
        Astuin hänen taaksensa, hänen kätensä oli heti valmiina koskettelemaan etumustani. Hienoa, hän sanoi, mennään. Ajoimme hänen luokseen.
        Talo oli vähän taajaman ulkopuolella, pensaat pitivät huolen että oma rauha vallitsi pihassa. Kadulta ei ollut näkyvyyttä pihaan.
        Nousimme autosta ja astuimme sisään.
        Sain jälleen ihailla tuota virheetöntä vartaloa takaapäin, ja se teki hyvää.
        Sisällä oli hienoa, kaikki näytti olevan tip top, mutta en juuri kyennyt keskittymään mihinkään toisarvoisiin asioihin. Oli vain hän ja minä. Liekki ja sammutin.
        Hän potkaisi kengät jalastaan, otti kädestäni kiinni ja vei minut suoraan makuuhuoneeseen. Se oli hieno, kuin pieni palatsi. Peiliseinä, ja katossa oli peilit.
        Hän kääntyi minuun päin, otti puseronsa pois ja avasi hameensa vetoketjun. Hame valahti nilkkoihin.
        Hän istahti sängylle ja vetäytyi selinmakuuasentoon polvet koukussa ja haarat auki. Mikä näky.
        Pikkuhousuja ei ollut. Housuissani oli piukat paikat. Avasin vyön ja pudotin housut lattialle, paita perään.
        Kuin unessa asetuin jalkoväliin, huulet valmiina vastaanottamaan ensimmäisen kosketuksen. Herkullinen mätäs edessäni, olin aistivinani kosteutta sifonginohuessa verhoilussa. Huomasin että juuri hävyn kohdalle oli kirjailtu pieniä mustia sydämiä.
        Hän sanoi että vaistot ovat tallella, hän tiesi millaista miestä hakee. Sydämet olivat sellaista miestä varten. Se teki hyvää itsetunnolle.
        Valmistauduin puraisemaan puutarhansa mehukkainta hedelmää, hän valmistautui vastaanottoon. Kun suuni avautui, hän sulki silmänsä...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Astuin ulos. Hän odotti autonsa vieressä selin minuun. Katsoin haltioituneena hänen muotojaan.
        Niin seksikäs vartalo, sopivan pyöreä sopivista paikoista, polven peittävä musta hame, ja houkuttelevan näköiset ohuisiin mustiin verhotut sääret.
        Tiesin, että hän tietää minun olevan tässä. Hän halusi antaa minun katsoa rauhassa, hän tiesi vahvuutensa. Olin myyty.
        Hän vilkaisi olkansa yli hymy suupielessään, varmistuakseen että olin jo hänen pauloissaan. Kyllä olin.
        Nuo kovat, mutta pehmeät kasvot, älykkään näköiset silmälasit nenällä, viekoitteleva hymy ja ilkikurinen katse veivät miestä. Etumuksessa tuntui jo painetta.
        Astuin hänen taaksensa, hänen kätensä oli heti valmiina koskettelemaan etumustani. Hienoa, hän sanoi, mennään. Ajoimme hänen luokseen.
        Talo oli vähän taajaman ulkopuolella, pensaat pitivät huolen että oma rauha vallitsi pihassa. Kadulta ei ollut näkyvyyttä pihaan.
        Nousimme autosta ja astuimme sisään.
        Sain jälleen ihailla tuota virheetöntä vartaloa takaapäin, ja se teki hyvää.
        Sisällä oli hienoa, kaikki näytti olevan tip top, mutta en juuri kyennyt keskittymään mihinkään toisarvoisiin asioihin. Oli vain hän ja minä. Liekki ja sammutin.
        Hän potkaisi kengät jalastaan, otti kädestäni kiinni ja vei minut suoraan makuuhuoneeseen. Se oli hieno, kuin pieni palatsi. Peiliseinä, ja katossa oli peilit.
        Hän kääntyi minuun päin, otti puseronsa pois ja avasi hameensa vetoketjun. Hame valahti nilkkoihin.
        Hän istahti sängylle ja vetäytyi selinmakuuasentoon polvet koukussa ja haarat auki. Mikä näky.
        Pikkuhousuja ei ollut. Housuissani oli piukat paikat. Avasin vyön ja pudotin housut lattialle, paita perään.
        Kuin unessa asetuin jalkoväliin, huulet valmiina vastaanottamaan ensimmäisen kosketuksen. Herkullinen mätäs edessäni, olin aistivinani kosteutta sifonginohuessa verhoilussa. Huomasin että juuri hävyn kohdalle oli kirjailtu pieniä mustia sydämiä.
        Hän sanoi että vaistot ovat tallella, hän tiesi millaista miestä hakee. Sydämet olivat sellaista miestä varten. Se teki hyvää itsetunnolle.
        Valmistauduin puraisemaan puutarhansa mehukkainta hedelmää, hän valmistautui vastaanottoon. Kun suuni avautui, hän sulki silmänsä...

        Ja lopuksi heräsit äipän viekusta jelly jortikka ja raamattu perseessäs


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja lopuksi heräsit äipän viekusta jelly jortikka ja raamattu perseessäs

        Eikö sinulle ole muita ihmisiä elämässä kuin äippä kun et muusta osaa puhua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikö sinulle ole muita ihmisiä elämässä kuin äippä kun et muusta osaa puhua.

        Poika on kateellinen aknenaama joka ei milloinkaan saa naista. Sen se tietää kun katsoo peiliin. Ja sekös sitä kiukuttaa. Raukka parka.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Poika on kateellinen aknenaama joka ei milloinkaan saa naista. Sen se tietää kun katsoo peiliin. Ja sekös sitä kiukuttaa. Raukka parka.

        Ei tällaista voi tapahtua muille.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei tällaista voi tapahtua muille.

        Ei kenellekään.


    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      168
      2941
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      2065
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      2024
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      89
      1845
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      69
      1567
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      19
      1323
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      37
      1222
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      10
      1221
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1193
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      9
      1181
    Aihe