Niillä ei pääse edes Tampereelle !
https://www.hs.fi/autot/art-2000007615902.html
Ilman että joutuu etsii toimivaa latauspaikkaa ! Surkeeta.
Sähköautot on surkeita
12
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Tuosta voi vain ja ainoastaan päätellä että Japanin autoteollisuus on pahasti jäljessä. Toyotan sähköautolla ei taida päästä edes lähikauppaan.
- Anonyymi
Ei osaa japanialainen tehdä sähköautokaan. Onneksi ei tarvii ostaa japsia kun parempaakin on tarjolla.
- Anonyymi
Lääkärit tulevat vielä kieltämään sähköautot, koska ne tulevat olemaan merkittävä syy ylipainoisuuteen.
Jatkuvia kahvi, pulla ja ruokataukoja matkalla Tampereelta Helsinkiin. - Anonyymi
Taas yksi esimerkki siitä kuinka japsit eivät osaa.
https://www.youtube.com/watch?v=koPcwHJ4aSk
Tässä 1.000km sähköautolla reilussa 10 tunnissa. Saksalainen osaa tehdä kaikenlaiset autot japseja paremmin. - Anonyymi
Minä olen aina ollut sitä mieltä että itselataava Toyota on paras vaihtoehto ylimenokaudelle siirryttäessä muihin energiamuotoihin. Se voi kestää vielä 20 vuotta.
- Anonyymi
Pelkkää potaskaa taas kerran. Ylimenovaihe on mennyttä aikaa kaikille joille tulee sähköä kotiin. Ei mitään syytä enää maksaa kallista bensaveroa kun saa sähköä töpselistä paljon edullisemmin.
Typerykset odottavat jotain joka on jo valmiina tarjolla joka kodissa.
- Anonyymi
Latausaika: 8A noin vuorokausi!!!
- Anonyymi
Surkeita ovat sähköautot vielä laidasta lukien. Toyota paras, osaa ladata itsensä.
- Anonyymi
Fossiilipoltin joka tekee sähkönsä bensasta viisi kertaa kalliimmalla kuin verkosta saa. Idiootin hommaa jos joku.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Fossiilipoltin joka tekee sähkönsä bensasta viisi kertaa kalliimmalla kuin verkosta saa. Idiootin hommaa jos joku.
Toyotan täyshybridillä pääsee aina perille toisin kuin varauksensa menettäneillä patteriautoilla merkkiin katsomatta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toyotan täyshybridillä pääsee aina perille toisin kuin varauksensa menettäneillä patteriautoilla merkkiin katsomatta.
niin mutta eihän siinä ole mitään järkeä tehdä polttomoottorilla sähköä ja ajaa sitten sähköllä.
Miksi ei voisi ajaa pelkästään polttomoottorilla tai sitten pelkällä patteriautolla. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
niin mutta eihän siinä ole mitään järkeä tehdä polttomoottorilla sähköä ja ajaa sitten sähköllä.
Miksi ei voisi ajaa pelkästään polttomoottorilla tai sitten pelkällä patteriautolla.Mitä sitä kuljettelmaan mukana turhaa painoa (akusto ja sähkömoottori) kun pidemmät matkat joutuu kuitenkin ajamaan polttomoottorilla. Itselataavavat tekevät sen vähäisenkin käyttämänsä sähkön bensiinillä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m1944952Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o1124032Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä363589- 573515
- 513420
Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest372907Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu182569- 232316
SDP:n kansanedustaja Nazima Radmyar uhriutuu somessa saamistaan viesteistä.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011854410.html Miksi Razmyar ei kestä kansan palautetta oikean kansanedustajan tavo282056UMK-juontajakaksikon pari isoa "mokaa" ihmetyttää - Mitäs tykkäsit Syköstä ja Uotisesta juontajina?
Tänä vuonna UMK-lavalla nähtiin artistien lisäksi juontajakolmikko Jorma Uotinen, Sami Sykkö ja Jasmin Beloued. Juontami211949