Nopea helpotus

Anonyymi

Tunsin miten veri alkoi pakkautua alapäähäni. Istuin aivan hievahtamatta paikoillani ja yritin laskea käteni jotenkin suojaksi syliini. Olin päätynyt tyttöystäväni Marin kanssa hänen bestiksensä poikaystävän luo jatkoille ja nyt istuimme nelisin saunassa. Mari istui vieressäni eikä varmaan ollut vielä huomannut kiihottumistani, mutta vastapäätä olevat Tanja ja Jaska varmasti olivat. Tanjan isot ja kiinteät rinnat olivat imaisseet minut tuijottelemaan niitä ja tunsin miten esinahka kiristyi kiristymistään. Yritin keksiä jotakin syytä poistua löylyistä, mutta silloin Tanja avasi hieman jalkoväliään ja katseeni jumittui hänen posliiniksi ajeltuun pimppiinsä. Seitsemäntoistaikäisenä kullini eli aivan omaa elämäänsä enkä voinut seisokilleni yhtään mitään. Olimme harrastelleet hieman käsipelejä Marin kanssa, mutta yhdyntään asti emme olleet vielä päässeet. Tanja vei kätensä aivan huomaamatta Jaskan vielä löysänä roikkuvalle kullille ja veti muutaman runkkausliikkeen edestakaisin. Tämän huomasi jo Marikin ja jotenkin ujosti naurahti tilanteelle. Tanja nyökäytti Marille päätään osoittaen minun suuntaani, muttei sanonut mitään. Minun mulkkuni osoitti suoraan kattoa kohti ja pelkäsin jo oikeasti, että voisin laueta tuohon kiihottavaan tilanteeseen.

Silloin Tanja veti Marin käsistä kiinni pitäen istumaan heidän väliinsä ja silloin Mari näki suoraan seisovaan mulkkuuni. Hänen ilmeensä oli yhtä ällistynyt kuin minunkin, mutta Tanja otti tilanteen haltuun välittömästi. Hän vei kätensä Marin rinnoille ja ohjasi tämän kädet omillensa. Samalla Mari näytti Jaskalle ohjetta siirtyä istumaan minun viereeni. Jaska teki työtä käskettyä ja siirtyi edelleen mulkku melko löysänä viereeni mimmejä vastapäätä. Minä en saanut sanaa suustani vaan tuijotin tyttöjä, niin, että terskani pullisteli jo todella paksuna ja tunsin kiveksissänikin kummallista kihelmöintiä. Kukaan ei sanonut sanaakaan ja Tanja jatkoi Marin pienten rintojen pyörittelyä. Mari ihasteli Tanjan rintojen kokoa ja vertaili niitä selkeästi omiinsa.

Nyt huomasin jo Jaskan runkkaavan vieressäni aivan avoimesti ja hän uskalsikin kehua mimmien rintoja ääneen. Minä pidättelin jo tulevaa siemensyöksyäni aivan tuskissani. Tunsin hien valuvan otsaltani ja kullini jo hieman sykähtelevän, Esinahka puristui aivan ahtaalle enkä voinut tehdä muuta kuin katsella ihania naisten vartaloita edessäni. Silloin Jaska teki liikkeensä ja siirtyi Tanjan viereen myös hieromaan hänen rintojaan. Tanja tarttui Jaskan kovaan kulliin ja alkoi vetelemään sen esinahkaa rytmikkäästi eestaas. Tanja levitti jalkojaan niin, että Jaskan sormet pääsivät touhuamaan hänen liukkaalla pimpillään. Minä pidin lauteesta kaksin käsin kiinni ja tunsin miten siemensyöksy teki tuloaan. Kivikova kullini alkoi huojua pientä liikettä itsekseen enkä voinut ajatellakaan koskevani siihen. Tanjan runkatessa Jaskaa kuului ihana litinä kun Jaska sormetti Tanjan litimärkää pillua. Mari katseli tilannetta täysin hämmentyneenä eikä liikkuneut minnekään. Nyt Jaskan sormet puristelivat Tanjan turvoksissa olevia nännejä ja tuo näky oli yksinkertaisesti minulle liikaa. Ynähdin muutaman kerran hiljaa ja näin mulkustani lentävän spermasuihkun toisensa jälkeen. Tunsin heikotusta ja järjetöntä häpeää. Olin tullut ilman mitään kosketusta ja kullini valahti melko löysäksi kovin nopeasti. Tanja otti ilon irti tilanteesta ja nauroi uskomattoman ivallista naurua ja jatkoi Jaskan mulkun runkkaamista. Pian Tanja nousi ja kipusi Jaskan mulkun päälle kasvot minuun päin ratsastamaan. Mari istui vieressä kasvot tulipunaisina ja Tanja hamusi Marin käsiä koskettelemaan isoja rintojaan. Tanja piti kovaa ääntä ratsastaessaan Jaskan päällä ja tilanne oli täysin absurdi. Minun kullistani valui spermaa muutama tippa ja Tanja osoitteli mulkkuani puhuen jostain pikakullista tai vastaavasta. Onneksi tilanne tasoittui myöhemmin ja pääsin Marin kanssa puuhastelemaan muutamaankin otteeseen, mutta tuo kokemus oli niin vaikuttava nuorelle pojalle, että muistan sen loppuikäni...

1

6630

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Huh, melkein tuli omat teiniajat mieleen. Ennen treffeille menoa oli pakko purkaa paineita kerran tai kaksi ettei muna jököttänyt kun naisen viereen pääsi. Yhtenä viikonloppuna pääsin tansseista selvästi itseäni vanhemman naisen matkaan. Hän sai minut naimaan itseään useita tunteja. Toki muutama lepohetkikin välissä syliteltiin. En edes uskaltanut laskea montako kertaa mälli lensi, mutta viimeisillä kerroilla se oli niin ohutta lirua eikä sitä tullut kuin pieni sykäyksellinen...

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      40
      2042
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      45
      1577
    3. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      29
      1461
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      19
      1447
    5. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1431
    6. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1405
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      2
      1377
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1310
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1240
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      5
      1227
    Aihe