Heio.
Olen 27-vuotias nörttityty ja haluaisin mahdollisesti kirjoitella kivojen ja asiallisten ihmisten kanssa s-posteja. En etsi seurustelua tai mitään vastaavaa, haluan vain pitkäaikaisia ystäviä tai e-kirjekavereita! Voin myös harkita muitakin yhteydenpitotapoja, jos sähköpostittelu ei oo just sun juttus, mut muuten kiinnostas tutustua.
Mun vapaa-aika menee pääasiassa tietokonepeleihin ja koiraan. Joskus koitan jotain luovaa tehdä. Öisin tykkään töllistellä tähtiä, nuorempana olin enemmänkin kiinnostunut ihan harrastusmielessä tähtitieteestä, mutta nykyään tyydyn vaan ihailemaan tuntemiani tähtikuvioita. Luonto on edelleen lähellä sydäntä, viihdyn metsissä koiran kanssa ja nuotion valossa.
Luonteeltani olen aika avoin ja helposti lähestyttävä. Ihmiset jostain syystä tykkää usein avautua mulle niiden suruista ja tähän rooliin tottuneena otan helposti kuuntelijan roolin. Tykkään auttaa muita ihmisiä; korjaan sun tietokoneen tai halaan sua niin kauan, että sun rikkinäiset palaset loksahtaa paikoilleen.
Oon tosi huono kuvailemaan itteeni, joten tutustuminen on ainoo varma keino selvittää millanen mä oikeesti olen. Oon ihan kiva jos mua ei liikaa ujostuta ja jutut on tiety aina ihan hulluja.
Musiikillisesti tunnustaudun metallistiksi, mutta kuuntelen kyllä salaa kaikkea muutakin. 5FDP ja Sanktio on pitäneet mut hengissä viime aikoina. :) TV:stä (tai oikeastaan suoratoistopalveluista) tuijotan tällä hetkellä mm. The Big Bang Theoryä, Housea, Supernaturalia, The Haunting of Hill Housea sekä Ratchediä. Joskus jotain satunnaisia mysteerijuttuja Netflixistä, kuten vaikka "Outoja kokemuksia" -sarja.
Jos mielenterveysjutut ja seksuaalivähemmistöt triggeraa, niin ei kannata olla yhteydessä. :)
Otan riskin ja sanon, että iällä tai naamakertoimella ei ole merkitystä, jos haluat jutustella. :D
[email protected]
Ois kiva vaihtaa jonkun kanssa s-posteja.
2
98
Vastaukset
- Anonyymi
ootsä vielä...
- Anonyymi
niin voisin mä kirjoittaa suoraan s-postiinkin...kai
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 175800
Jouluinen bonus VB:ltä 250 ilmaiskierrosta 0x kierrätys min 20e talletuksella
No nyt pätkähti! Ainutlaatuinen tarjous VB:ltä. 250 ilmaiskierrosta peliin Blue Fortune, 0x kierrätys ja minimitalletus04641- 502849
Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin2262846Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon332286Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella452280Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme211825Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731747- 381500
- 1711363