Ois kiva vaihtaa jonkun kanssa s-posteja.

Heio.

Olen 27-vuotias nörttityty ja haluaisin mahdollisesti kirjoitella kivojen ja asiallisten ihmisten kanssa s-posteja. En etsi seurustelua tai mitään vastaavaa, haluan vain pitkäaikaisia ystäviä tai e-kirjekavereita! Voin myös harkita muitakin yhteydenpitotapoja, jos sähköpostittelu ei oo just sun juttus, mut muuten kiinnostas tutustua.

Mun vapaa-aika menee pääasiassa tietokonepeleihin ja koiraan. Joskus koitan jotain luovaa tehdä. Öisin tykkään töllistellä tähtiä, nuorempana olin enemmänkin kiinnostunut ihan harrastusmielessä tähtitieteestä, mutta nykyään tyydyn vaan ihailemaan tuntemiani tähtikuvioita. Luonto on edelleen lähellä sydäntä, viihdyn metsissä koiran kanssa ja nuotion valossa.

Luonteeltani olen aika avoin ja helposti lähestyttävä. Ihmiset jostain syystä tykkää usein avautua mulle niiden suruista ja tähän rooliin tottuneena otan helposti kuuntelijan roolin. Tykkään auttaa muita ihmisiä; korjaan sun tietokoneen tai halaan sua niin kauan, että sun rikkinäiset palaset loksahtaa paikoilleen.
Oon tosi huono kuvailemaan itteeni, joten tutustuminen on ainoo varma keino selvittää millanen mä oikeesti olen. Oon ihan kiva jos mua ei liikaa ujostuta ja jutut on tiety aina ihan hulluja.

Musiikillisesti tunnustaudun metallistiksi, mutta kuuntelen kyllä salaa kaikkea muutakin. 5FDP ja Sanktio on pitäneet mut hengissä viime aikoina. :) TV:stä (tai oikeastaan suoratoistopalveluista) tuijotan tällä hetkellä mm. The Big Bang Theoryä, Housea, Supernaturalia, The Haunting of Hill Housea sekä Ratchediä. Joskus jotain satunnaisia mysteerijuttuja Netflixistä, kuten vaikka "Outoja kokemuksia" -sarja.

Jos mielenterveysjutut ja seksuaalivähemmistöt triggeraa, niin ei kannata olla yhteydessä. :)

Otan riskin ja sanon, että iällä tai naamakertoimella ei ole merkitystä, jos haluat jutustella. :D

[email protected]

2

110

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

ootsä vielä...

• Anonyymi

niin voisin mä kirjoittaa suoraan s-postiinkin...kai

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 537
      8797
    2. Aamuseuraa/rehevää naista

uhkean rehevät m-xxxl naiset/rouvat/pari 18-80v kutsu luokses 31.1 aamusta päiväpanoille 32v hetero mies.oon innokas nuo
      Keuruu
      7
      3758
    3. 24h Kirppis

Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?
      Jämsä
      10
      2252
    4. Suomessa eletään liian pitkään

"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy
      Maailman menoa
      175
      1322
    5. Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain

Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja
      Joensuu
      17
      976
    6. Sun ulkonäkö on

Kyllä viehättävä. Kauniit piirteet. Todella sievät. Ja olemus on ihana. Olet tehnyt vaikutuksen.
      Ikävä
      40
      814
    7. Näyttääkö kaivattusi

Miten hyvältä ❤️
      Ikävä
      51
      797
    8. Oletko koskaan

Tavannut/tuntenut ihmistä, jonka kanssa vuosisadan rakkaustarina olisi ollut mahdollinen, mutta joku este tuli väliin?
      Sinkut
      72
      764
    9. Olen niin haaveillut

Sinusta. Ollut hullun rakastunut. Ajatellut kaikkea mitä yhdessä voisimme tehdä. Mutta ei ei yhtään mitään. Usko vaan lo
      Ikävä
      57
      762
    10. En voi ottaa

Jos ikinä aiot ottaa yhteyttä, niin tee se nyt. On aika, kun todella todella tarvitsisin sinua. Naiselle.
      Ikävä
      37
      672
    Aihe