Moi, olen 17v ja tuntuu että vanhempani ehkä ovat hieman kohtuuttomia verrattuna millaista muilla kavereillani on. Kotiintuloajat on aina olleet melko aikaiset (klo 7-9), mutta pikkuhiljaa tuntuu että homma on jo liioiteltua kun olen 17v ja arkena kotiintuloajat ovat noin 6-8 aikaan ja viikonloppuisin 8-9 aikaan. En saa myöskään kantaa ollenkaan käteistä kunnes olen 18v koska jäin kerran juomisesta kiinni heinäkuussa tänä vuonna, jonka takia on mahdotonta esim. mennä kavereiden auton kyydillä jonnekkin kun ei voi maksaa bensoja. Pihalla en ole saanut käydä kuukausiin nyt ja ärsyttää nähdä kuinka muut viettävät iltoja, yms. Ei ole yhtä paljon sosiaalista kontaktia enää.
Meneekö tää liian pitkälle?
Anonyymi
1
135
Vastaukset
- Anonyymi
Et olisi juonut salaa hah pitäsi varmaan mennä vieroitushoitolaan, että saat ongelmasi pois. HARAM
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1105875Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631453833Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503285Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4652691Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2681720- 871396
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde321383Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito151346- 771268
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1541255