Kuinka paljon ammattilaiset ottavat tuntitaksaa sisätiloissa?
Valokuvaajan palkka
5
91
Vastaukset
Jos olet kuvaaja joka myy palvelujaan niin sinähän laskutat yrittäjänä. Saadusta summasta sitten maksetaan kaiken maailman maksut eläke ynnä muut ja vasta sitten lopun voit ottaa palkkana.
Sanoisin karkeasti niin, että jos laskutat 100 euroa niin nettopalkaksi jää tuskin viittäkymppiä.- Anonyymi
Joskus voi tietysti olla tuntitaksakin. Yleensä laskutetaan kuvista.
- Anonyymi
Hinnoittelussa kannattaa käyttää valmiita laskureita eikä arpoa hintoja foorumeilla. Kustannukset ja palkkatavoite luo raamit hinnoittelulle.
Huom! Hinta ei ole ainoa kilpailukeino. - Anonyymi
Liikaa. Kannattaa kuvata itse. Valokuvaajan taksalla saa jo hyvän kameran.
- Anonyymi
Mene liittoon tutkimaan.
Noilla tuntitaksoilla ei niin suuresti hilluta ja suurin osa työstä on tuntipalkatonta.
Kaksi päivää kuvaamassa ja loppu viiko tietokoneen ääressä, kuten eräs tunnettu täkäläinen kuvaaja asiaa luonnehti.
Tärkeintä on markkinointi. Eräs toinen ansaitsi yksittäisillä kuvilla 4000 € kpl.
Mutta silloin pitää myydä kansainvälisillä markkinoilla ja rajoitetuilla sarjoilla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1818407
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264558- 504118
- 543572
- 513136
- 502880
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262586- 362325
- 292046
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382043