Kertokaa kaikki 60-luvun mustangien omistajat ex-omistajat kokemuksistanne ja elämäntaipaleestanne Mustangien kanssa. KAnnattaako moiseen haksahtaa?
Ford Mustang
1
295
Vastaukset
- Late
Osta ihmeessä jos hyvän löydät. Mustangia fiksumpaa harrasteautoa tuskin on, osia saa järkihinnoilla, imago ja fiilis on ihan omaa luokkaansa ja maassa on erinomainen Mustang klubi johon kannattaa ehdottomasti liittyä jos Mustin hankit. Itse puhun kolmen vuoden ympärivuotisella kokemuksella 69 vuoden Mustista, tällä hetkellä ajelen opiskelujen takia vähän käytännöllisemmällä USA-Fordilla, mutta ei Mustang-innostus häviä, heti sellainen hankitaan kun vain on mahdollisuus.
Tutki markkinoita kaikessa rauhassa, Mustangeista löytyy valikoimaa, ei kannata ostaa huonoa kun hyviäkin löytyy. Mielestäni kannattaa hankkia mahdollisimman alkuperäine Mustang, viritellyistä ja rakennelluista kun ei aina tiedä kuinka suurella ammattitaidolla ne on tehty.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1291313
- 99833
- 75640
- 50567
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa11481ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40454Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m149408Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..30387Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;174372- 25368