Tulin tänään kaapista ulos mun vanhemmille ja ne ei hyväksy mua :( ne alko ragee mulle 😭 ja joudun laitokseen/ muuttaa pois, en tiiä miten on mahdollista oon vasta 14 😭😭
Auttakaa en tiiä mitä tehdä 😭😭
Vihaan mun perhettä...
1
125
Vastaukset 1
- Anonyymi
sun vanhemmat voi vaan olla erilailla kasvatettuja jotka ei oikeen osaa suhtautua oikealla tavalla nykyajan nuoriin ja niillä on vaan omia ongelmia.
Kiva että osasit tänne kirjottaa kuitenkin avun pyyntöjä, koska muutenhan ett saa mitään apuu jos ett sitä pyydä. Nuorille on myös muita lähteitä joista voi kysyy apuja ja niitä myös täällä keskustelukanavissa myös mainittu. Ne kyll osaa varmaan neuvoo enempi sua tossa asiassa, jos ei kerran omat vanhemmat sitä osaa tehdä.
Yritän linkittää sulle jonku paikan jonne voisit soittaa...tms...
tsemppii !!!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Orpo pelästyi, kun asiat tulivat ilmi ? Hallitus ei enää tuekaan Garden hanketta
Pääministerinä Orpo on vastuussa hallituksensa päätöksenteosta. Hallitus päätti avokätisestä tuesta hankkeelle, joka ei3671415- 63936
- 116885
- 83880
- 62825
- 94701
- 45681
Voisitko mies auttaa..
Ottaisit yhteyttä vielä kerran, jos haluat? 🤔 Jätäthän ilkeät kommentit pois.49599En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.56594Miksi naiset tuoksuvat vaihdevuosien tietyssä vaiheessa todella etäännyttäviltä
Mietin tätä, onko luojalla ollut jokin tarkoitus näin voimakkaan lemun aikaan tekemiselle. Monet ajattelevat miten joku112534