Tulin tänään kaapista ulos mun vanhemmille ja ne ei hyväksy mua :( ne alko ragee mulle 😭 ja joudun laitokseen/ muuttaa pois, en tiiä miten on mahdollista oon vasta 14 😭😭
Auttakaa en tiiä mitä tehdä 😭😭
Vihaan mun perhettä...
1
68
Vastaukset
- Anonyymi
sun vanhemmat voi vaan olla erilailla kasvatettuja jotka ei oikeen osaa suhtautua oikealla tavalla nykyajan nuoriin ja niillä on vaan omia ongelmia.
Kiva että osasit tänne kirjottaa kuitenkin avun pyyntöjä, koska muutenhan ett saa mitään apuu jos ett sitä pyydä. Nuorille on myös muita lähteitä joista voi kysyy apuja ja niitä myös täällä keskustelukanavissa myös mainittu. Ne kyll osaa varmaan neuvoo enempi sua tossa asiassa, jos ei kerran omat vanhemmat sitä osaa tehdä.
Yritän linkittää sulle jonku paikan jonne voisit soittaa...tms...
tsemppii !!!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k354463- 553065
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut462958- 302763
Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.3412685Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s82665- 382339
Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t542085- 51981
Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta461703