Unohdin että se koko äänestyksessä edes oli.
Ei haittaa. Paula ja Ob parhaimmat.
Marko lähti
11
106
Vastaukset
- Anonyymi
Taas hyvin näki kuinka tuotanto on valmiiksi päättänyt lähtijän. Ensin voittajasuosikki Marko on lähes kärjessä eniten ääniä saaneena ja inhokit vili ja julia häntäpäässä. Yhtäkkiä parissa minuutissa asia kääntyykin muka päälaelleen. Jos totuus olisi tämä niin kai Trump saattaisi vielä yllättää loppu äänien laskussa ja voittaakin 50 miljoonalla äänellä.
Vilpistä on kohkattu viimeviikot mut jos joku on selkeää vilppiä niin tämä.- Anonyymi
No tämähän on puolueellista onhan tämä nähty .ei kannata syytää rahoja tuonne.
- Anonyymi
Ob on tampooni. Onko sinne tullut Birgitan seuraksi uusi asukas?
- Anonyymi
Todella kummallista, että Marko lähti. Oli 2 min ennen äänestyksen päättymistä vielä toisena yli 20% äänillä ja 2 min jälkeen ulos.. En usko äänestystulokseen yhtään. Talosta lähti ainoa MIES. Muut munakkaat täydellisiä lapasia.
- Anonyymi
En usko myöskään, että äänestys oli oikea.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En usko myöskään, että äänestys oli oikea.
Kyllä, äänestys oli oikea ja oikein.
- Anonyymi
No eihän se ole oikein paska juttu .kaippa tämä on tässä sitte.
- Anonyymi
Kuka pöljä pistää rahansa äänestykseen se nähtiin taas ?
- Anonyymi
Minä, sinne meni 50€ mutta hyvään taekoitukseen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä, sinne meni 50€ mutta hyvään taekoitukseen
Varmaan hyvä tarkoituksesi oli häätää esim Vili ulos pommittamalla äänilläsi Juliaa. Samoin tekivät myös ne, jotka halusivat ehdottomasti Julian ulos - äänestivät loppumetreillä ainoastaan Viliä. Kukaan näistä ”pöljistä” äänestäjistä ei muistanutakaan enää äänestää sitä oikeaa suosikkiaan ja siksi se sitten putosikin. Tärkeämpää oli siis yrittää äänestää kikkailemalla inhokkia pois sen sijaan, että olisi äänestetty sitä suosikkia. Sitten jälkikäteen syytellään tuotantoa - miksi ihmeessä ne haluaisivat suositun asukkaan ulos..?
- Anonyymi
No niin nyt on saatu kaikki oikeat miehet ulos ,nuo onnettomat kolme jäivät ja onhan siellä Vili.käsittämätön tulos joka tapauksessa uskoo ken tahtoo ,minä en usko että on rehellistä peliä .
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.42447- 1161617
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361356Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051044- 571041
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46909- 60882