Pesu onnistui hyvin

Anonyymi

Kertakäyttöisten kasvomaskien pesu onnistui hyvin, pesun-, kuivauksen jälkeen ne tutuivat paremmilta, pehmeiltä.

Pesin ensin pyykinpesukoneen tyhjällä 30 lämpötilan pikapesulla vähän suolaa ja pyykinpesunestettä.

Pesin kertakäyttöiset kasvomaskit noin 10kpl lämpotilalla 60, laitoin hajutonta pyykinpesuainetta vain hyvin vähän noin pienen teelusikallisen.

Jossain kerrottiin joidenki kertakäyttöisten kasvomaskien kestävän pesua 60 lämpötilassa noin kymmenen pesun kerran?

7

74

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Maski on vihonviimeinen pöpö pesä en todellakaan käytä

• Anonyymi

Minäkin innostuin pesemään, pesin sukat ja alkkarit pitkästä aikaa, nyt tuntuvat ihan oudoilta. ..oudon pehmeät. Eipä niitä ole ostamisen jälkeen tullut pestyäkään, ostin nuo sukat ja alkkarit muistaakseni itselleni synttärilahjaksi kolme vuotta sitten.

• Anonyymi

Kalsarit ja sukat ovat niin halpoja ettei niitä kannata pestä. Pitää viikon ja heittää roskiin.

• Anonyymi

Voiko joku kertoa kun internetissä tällä hetkellä lukee Suomessa
      19 419 Todettua sairastumista
      14 000 Parantunutta
      369 Kuollutta

Mitä ne 5050 ihmistä todetuista sairastuneista ihmisistä on? Onko ne niitä edelleen sairaita?

Sitten vielä, jos jokin koronavirusrokote on vaikkapa jonkun tuntemattomien ikäluokan joukosta tehty testiryhmän tuloksena vaikkapa 95% suoja niin jää vielä 5%. Joten kuntodennäköistä kuitenki on, ettei lääketeollisuuden henkilöt ole ottaneet mukaan testeihin kovinkaan iäkkäitä henkilöitä niin voiko olettaa 5% olevan niitä jotka rokotteista huolimatta sairastuisivat vakavasti?
      Jotenko 100 000 ihmisestä kuolisi 5 000 ihmistä kun / jos teoria on ettei 5%:a ihmisistä rokote (nykyuuteisten tiedon) auta?
      1 000 000 / 5% = 50 000
      Suomen väkiluku noin 5 500 000 / 5% = ?

Myös sekin on kiinnostavaa, rokotteen valinta. Onko 2-3% suojavalinnalla merkitystä, jos jollain yrityksellä on alle 93% suoja tutkimus ja jollain toisella alle 95%?

Onko testiryhmä puutteellinen kun minä en ainakaan tietä minkä ikäisiä lääketehtaat on testeissä käyttäneet testattavin määrä kuitenki suppea?

Lisäksi (? kun ei tiedä), tieteessä kun on tapahtuu, voiko suoja muuttua myöhemmin koronavirusta "ruokkivaksi?" Kun kuullut esimerkiksi maataloudessa torjonta-aineiden teho voi heiketä koska haitalliset kasvit / pienet eläimet sopeutuneet???

• Anonyymi

Olen myös pessyt koneessa kertakäyttö maskeja. Terveyskeskuksen akka kun motkotti kerran mulle näin-ne kertakäyttö maskit tulevat kalliiksi yhteiskunnalle...sen vuoksi kangasmaskit käyttöön vähävaraisille! Sanoin että me vähävaraiset henkilöt olemme yhtä arvokkaita kuin te duunaritkin,tällanen epäkohtelais nainen Kyllössä. Pesen tästä lähin ettei tartte tulla kalliksi yhteiskunnalle,toisin kuin maskittomat moukat.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olen myös pessyt koneessa kertakäyttö maskeja. Terveyskeskuksen akka kun motkotti kerran mulle näin-ne kertakäyttö maskit tulevat kalliiksi yhteiskunnalle...sen vuoksi kangasmaskit käyttöön vähävaraisille! Sanoin että me vähävaraiset henkilöt olemme yhtä arvokkaita kuin te duunaritkin,tällanen epäkohtelais nainen Kyllössä. Pesen tästä lähin ettei tartte tulla kalliksi yhteiskunnalle,toisin kuin maskittomat moukat.

Osta naisten pikkuhousunsuojia paketti. Ei tarvita kuminauhoja kun teippi pitää vehkeen paikallaan. Voi myös huuhtaista tarvittaessa. Testasin nousemalla kerrostalon kuudenteen, ihan hyvä hapenläpäisy. Suodattaa 120% kaikesta saastasta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Osta naisten pikkuhousunsuojia paketti. Ei tarvita kuminauhoja kun teippi pitää vehkeen paikallaan. Voi myös huuhtaista tarvittaessa. Testasin nousemalla kerrostalon kuudenteen, ihan hyvä hapenläpäisy. Suodattaa 120% kaikesta saastasta.

Asennetaanko se pysty- vai vaaka-asentoon kasvoille?

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      97
      4399
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      29
      3273
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2360
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      35
      1368
    5. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      10
      999
    6. Harmittaako sinua yhtään?

Tuntuuko pahalta ollenkaan?
      Ikävä
      32
      996
    7. Minulla on käsitys

Ettet ole kovin se k s uaalinen ihminen.
      Ikävä
      25
      990
    8. 153
      985
    9. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      914
    10. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      862
    Aihe