Miltä teistä luonteeltaan hiirulaisista seinäruusuista

Tuntuu kun joku nainen on teitä kiinnostavampi, karismaattisempi, ihanampi jne. vaikka ehkä olisitte ulkoisesti viehättävämpiä, niin tämä nainen vie huomion teiltä valloittavalla luonteellaan 6-0 ?
15139
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 15

Vanhimmat

Jaa. Eipä ole vielä käynyt niin mulle tässä elämässä. 😅 aika yleisesti ottaen muutenkin suhteellisia käsitteitä nuo adjektiivit ”ihanampi..” jne. Koska kaikilla on oma makunsa että mikä on ihanaa. En kyllä ole muutenkaan ikinä kokenut muita naisia kilpailijoikseni, vaikka näin minut on koettu vähän liiaksikin. Mulle vähän vierasta sellainen asettelu että nainen ois naiselle susi. ;) lopulta..

Äänestä
  • Ja tämä vastaus M naiselta.

Äänestä

Itse olen tavallinen seinäruusu enkä muuta kuvittele. Pysyn poissa muiden tieltä.

Kaikki on sellaisia kuin on. En ymmärrä kateellisia ihmisiä.

Äänestä

Olen se karismaattinem, ihana ja kiinnostava joten ei tietoa noista hiirulaisista. Ymmärtänet, että tällä palstalla ei ne hiirulaiset pitkään viihdy. Täällä pitää olla itsetunto kohdillaan, koska täällä on aika paljon mielenvikaista kiusaajaa. Kuten sä aloittaja esimerkiksi.

Äänestä
  • Tai niin kuin sä.

Äänestä

Ei seinäruusua pidetä viehättävänä, siksihän sitä seinäruusuksi sanotaan. Musta kuka tahansa nainen vie voiton ihan heittämällä. Joskus jotkut tutut ovat seuraansa huolineet, kun mun vierellä ollessa he näyttävät entistä paremmilta minuun verrattuna.

Äänestä

Ei kiinnosta sellainen, jonka huomion joku muu vie. Se ei silloin ollut sopiva, oikea, mahdollinen tai muuta vastaavaa. Vain hyvä, että seulontaa tapahtuu jo tuossa vaiheessa, lopuista voi löytyä sitten se oma kullanmuru.

Äänestä

Yksi tykkää hiirulaisesta, toinen kälättäjästä! Miehiä ja makuja on niin monenlaisia, että se on turha yrittää nostaa itseä jollekin jalustalle 😄

Äänestä

Sen asian vaan hyväksyy. Joskus harvoin käy niin että joku minuun ihastuu enkä suostu sitä uskomaan. Sitten kun suostun uskomaan sen on jo löytyt parempi tilalleni. Se on sitä elämää.

Äänestä

Millainen ihminen tulee tällaiselle palstalle todistelemaan omaa parhauttansa? On peiliin katsomisen paikka.

Äänestä

Siis makuja on monelaisia, jotkut tykkää hiirulaisista toiset rääväsuista ja ulospäin suuntautuneista.

ei se mukavalta tunnu, en ole koskaan nauttinut suosiota vastakkaisen sukupuolen keskuudessa, vaikka oisin ollut mitä.

ja itseään ei tule muuttaa ainakaan toisten takia, ainoastaan itsensä.

Äänestä

Me olemme kaikki kauniita kedon kukkia
me ihanaiset, ruusuiset, hurmaavat naiset
olemme sitten blondeja, puna-tai tummatukkia
me suloisimmat, naiset, niin upean satumaiset

Ihania myös vaikka ilman sukkia tai tukkia
ilman meitä ois maailma tylsää ja ankeaa
eli annetaan kaikkien kukkia kukkia
kyllähän nuo miehet meihin ruusuihin lankeaa

Keiju

Äänestä

Hyvältä tuntuu, saa olla rauhassa.

Äänestä

Eipä juu pyöri miehet kimpussa. Oon täyttä ilmaa. Hyvältä tuntuu

Äänestä
  • Samaa mieltä. Ihana oma rauha.

Äänestä

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastainen viesti.

Kommentoi aloitusta

Anonyymi kirjoitti:

Tuntuu kun joku nainen on teitä kiinnostavampi, karismaattisempi, ihanampi jne. vaikka ehkä olisitte ulkoisesti viehättävämpiä, niin tämä nainen vie huomion teiltä valloittavalla luonteellaan 6-0 ?

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

• Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

• Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

• Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

• Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

• Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

• Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu