kuuluuko tällainen ahdistus vaihdevuosiin?

Anonyymi

käytän laastaria ja keltarauhashormonia jaksottain, kuumat aallot ovat hävinneet mutta ahdistukseen ei tunnu estrogeenihoito auttavan. ahdistus iskee joinakin päivinä, herään aamuyöstä ja maailma tuntuu kaatuvan, saattaa itkettää ja mikään ei innosta. Hermosto käy ylikierroksilla ja on levoton olo. Sitten toisina päivinä kaikki on ok...auttaisiko magnesium tms lisä vai pitääkö hakea masennuslääkkeet?

8

166

Vastaukset 8

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Oletko kokeillu viinaa?

• Anonyymi

No itseasiassa, kun kerran kysyt, niin täytyy sanoa että rohkenin sitten kokeilemaan viinaa. Sen myötä sitten pystyin jättämään laastarit ja keltarauhashormonit pois kokonaan. :)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No itseasiassa, kun kerran kysyt, niin täytyy sanoa että rohkenin sitten kokeilemaan viinaa. Sen myötä sitten pystyin jättämään laastarit ja keltarauhashormonit pois kokonaan. :)

Jesh. Kiva että saa olla avuksi :)
        Valtiokin kiittää :( :(

• Anonyymi

Tuleeko sinulla keltaraushormoni-jakson aikana noita ikäviä olotiloja? Nimittäin se voi aiheuttaa tuollaista.

• Anonyymi

Jätä jo vittu ne keltarauhases jonnekki. Ei tuota tartte jokaiseen ketjuun olla tarjoomassa.
        "Hei mun auto ei lähde käyntiin"
        "Ootko tarkastanu sun keltarauhashormoonit?"

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jätä jo vittu ne keltarauhases jonnekki. Ei tuota tartte jokaiseen ketjuun olla tarjoomassa.
        "Hei mun auto ei lähde käyntiin"
        "Ootko tarkastanu sun keltarauhashormoonit?"

Miksi miestenkin pitää tulla tänne kiukuttelemaan?
        Ja vielä keskellä yötä!
        Haloo, hanki vaikka joku harrastus.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miksi miestenkin pitää tulla tänne kiukuttelemaan?
        Ja vielä keskellä yötä!
        Haloo, hanki vaikka joku harrastus.

Menis mullaki yöunet, jos ois joku sunlainen pelle tarjoomassa jokaikiselle foorumille keltarauhas-hormooneja. Eiks sua yhtään hävetä??

• Anonyymi

Sinulla on joko liian pieni estrogeeniannos tai väärä annostelutapa. Ihon kautta on kyllä turvallisin. Käy erityisesti vaihdevuosiin erikoistuneella lääkärillä ja pyydä arvioimaan tilanne ja ehdottamaan korjausta.

Käytän itse geeliä tuubista, pumppupullossa tuntui olevan laatuvaihtelua. Geelin määrää voi säädellä vuosien kuluessa yhdessä lääkärin kanssa suunnitellen oireiden muuttuessa enempään tai vähempään.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä mieltä olet?

Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo
      Ikävä
      160
      1532
    2. Muistakaa pojat tämä.

Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.
      Ikävä
      137
      1206
    3. Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin

Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset
      Ikävä
      216
      879
    4. Oletko päättänyt

Että luovutat minun suhteeni
      Ikävä
      65
      801
    5. Pahoin pelkään nainen

että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus
      Ikävä
      63
      717
    6. Mikä sua mies vaivaa?

Siis oikeasti.
      Ikävä
      46
      695
    7. 52
      690
    8. 76
      586
    9. Annan aikaa jos sitä vielä tarvit

mutta loputonta odottamista en kestä. Naiselle
      Ikävä
      52
      582
    10. Martina avaa suhdettaan

IL 22.7: Martina avaa suhdettaan nuoreen Muhikseen. Nyt on jo vakavaa, on käyty syömässä Itä-Helsingissä. Onkohan muutt
      Kotimaiset julkkisjuorut
      187
      568
    Aihe