käytän laastaria ja keltarauhashormonia jaksottain, kuumat aallot ovat hävinneet mutta ahdistukseen ei tunnu estrogeenihoito auttavan. ahdistus iskee joinakin päivinä, herään aamuyöstä ja maailma tuntuu kaatuvan, saattaa itkettää ja mikään ei innosta. Hermosto käy ylikierroksilla ja on levoton olo. Sitten toisina päivinä kaikki on ok...auttaisiko magnesium tms lisä vai pitääkö hakea masennuslääkkeet?
kuuluuko tällainen ahdistus vaihdevuosiin?
8
94
Vastaukset
- Anonyymi
Oletko kokeillu viinaa?
- Anonyymi
No itseasiassa, kun kerran kysyt, niin täytyy sanoa että rohkenin sitten kokeilemaan viinaa. Sen myötä sitten pystyin jättämään laastarit ja keltarauhashormonit pois kokonaan. :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No itseasiassa, kun kerran kysyt, niin täytyy sanoa että rohkenin sitten kokeilemaan viinaa. Sen myötä sitten pystyin jättämään laastarit ja keltarauhashormonit pois kokonaan. :)
Jesh. Kiva että saa olla avuksi :)
Valtiokin kiittää :( :(
- Anonyymi
Tuleeko sinulla keltaraushormoni-jakson aikana noita ikäviä olotiloja? Nimittäin se voi aiheuttaa tuollaista.
- Anonyymi
Jätä jo vittu ne keltarauhases jonnekki. Ei tuota tartte jokaiseen ketjuun olla tarjoomassa.
"Hei mun auto ei lähde käyntiin"
"Ootko tarkastanu sun keltarauhashormoonit?" - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jätä jo vittu ne keltarauhases jonnekki. Ei tuota tartte jokaiseen ketjuun olla tarjoomassa.
"Hei mun auto ei lähde käyntiin"
"Ootko tarkastanu sun keltarauhashormoonit?"Miksi miestenkin pitää tulla tänne kiukuttelemaan?
Ja vielä keskellä yötä!
Haloo, hanki vaikka joku harrastus. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi miestenkin pitää tulla tänne kiukuttelemaan?
Ja vielä keskellä yötä!
Haloo, hanki vaikka joku harrastus.Menis mullaki yöunet, jos ois joku sunlainen pelle tarjoomassa jokaikiselle foorumille keltarauhas-hormooneja. Eiks sua yhtään hävetä??
- Anonyymi
Sinulla on joko liian pieni estrogeeniannos tai väärä annostelutapa. Ihon kautta on kyllä turvallisin. Käy erityisesti vaihdevuosiin erikoistuneella lääkärillä ja pyydä arvioimaan tilanne ja ehdottamaan korjausta.
Käytän itse geeliä tuubista, pumppupullossa tuntui olevan laatuvaihtelua. Geelin määrää voi säädellä vuosien kuluessa yhdessä lääkärin kanssa suunnitellen oireiden muuttuessa enempään tai vähempään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies, miksi et vaikuta halukkaalta?
Ihmeellistä käytöstä mieheltä. Toki et ole mikään teinipoika enää.1232558- 1351964
Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet
Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K1151291Ikävä on häntä
Josta on tullut niin tärkeä ja rakas. Olisinko onnellinen hänen kanssaan. Ne rakastavat silmät jotka mua katsoo aina jos631286En kai koskaan saa sinua
Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k771141HESARI: Kahden Pasin pankki OmaSp
Toinen entinen työntekijä sanoi, että Turtio oli organisaatiossa “Jumalasta seuraava, ylöspäin” https://www.hs.fi/visio271133Minkä kultakimpaleen
Menetän jos en saa häntä. Joku muu saisi nauttia siitä hellyydestä, huumorista ja intohimosta. Ehkä hän ymmärtää nyt mik351122Tykkäsit nainen
Aina eniten lähetyssaarnaajassa, muistan miten nautit!😎😚 meidän pitää päästä vielä kokemaan se.451089- 961053
Kerroppas nyt
M mies, että kenestä sinä oikein tykkäät, niin saadaan tämä asia muillekin selväksi 😉841048