Selkäkipu alaselässä

Kaaduin yksi päivä liukkaalla selälleen viime perjantaina ja nyt minulla vieläkin on alaselässä vasemalla hirveä kipu ja on välillä vaikea nousta auton kyytiin, kävellä, nukkua jne. Olisiko mitään niksiä miten hoitaa alaselkä? Kipu on vasemmalla puolella aivan vasemman persposken yläpuolella. Ulkopuolelta vammoja ei näy yhtään.

2

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

käypäs tohtorin luona juttelemassa. Voi olla revähtymä. Kenties joku sisäelinkin on voinut saada tärskyn. Itselläni kävi kaatuminen keväällä 1990. Olin töissä insinööritoimistossa ja piirtelin tussilla seisoma-asennossa teknistä kuvaa. Istahdin alas mutta toimistotuoli olikin liukunut pers....ni alta pois. Lensin komeasti taaksepäin selälleni ja löin alaselkäni toisen insinööripiirustuslaudan nostovipuun. Aika raskas täräys. Monta kuukautta jomotti. Jotain oli hajonnut. En käynyt tietenkään lääkärissä kun olin ja olen kenties vieläkin sitä jääräpäistä puupäistä miestyyppiä joka "kestää" kivut ja kolhut nurkumatta. Lapsuudessa opetettiin että valittaminen on selkärangattomuutta. Etenkin kun kaatuminen oli ihan oma töppäys. Kivut hävisivät aikanansa. Niinpä. Saikkua olisin varmaan saanut, mutta saikku särkylääkkeillä ei itsessänsä mitään paranna.

• Pitäs lääkärin jutulla vaan käyä niin ettei vanhemmat tiiä😕

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä haluaisit sanoa kaivatullesi

tällä hetkellä?
      Ikävä
      288
      3491
    2. Luulen etten kelvannut sulle nainen

Tiedän että käyt täällä
      Ikävä
      62
      1884
    3. Sullahan on nainen

Varmasti kaikki mitä tarvitset, ei sinulta puutu kaiketi mitään?
      Ikävä
      100
      1692
    4. Kuinka paljon teillä on ikäeroa?

Ja kuinka ison ikäeron olisit valmis hyväksymään?
      Ikävä
      106
      1685
    5. Ei mee kauaa ni saa

Pimperoo naapurin rouvalta :D
      Ikävä
      84
      1610
    6. Kuinka vanha olet?

Ite olen 35-vuotias. Kiinnostaa että onko se paljon vai vähän palstalaiseksi? Nyt ikiä pöytään :)
      Sinkut
      215
      1262
    7. Olen nainen sairaalassa

Musta ei kuulu tänään. Yöllä iski rytmihäiriöt.
      Ikävä
      63
      1189
    8. Miten abortin tekemisestä kieltäytyminen on "ihmisvihaa"?

Kertokaapa minulle tyhmälle, miten se on "ihmisvihaa", jos joku terveydenhuollon ammattilainen ei halua vakaumuksensa ja
      Luterilaisuus
      366
      1151
    9. Epävakaan persoonallisuuden kera "ihana" olla

Se on mulla ainakin niin, että päivästä toiseen mieliala heittelee mitä ilosimmasta mitä matalimpaan. Ja se vaihtelu tap
      Tunteet
      253
      1090
    10. Kyynel vierähtää silmäkulmaan

Ku mietin kaikkea mitä meillä oli, vaikkei se paljoo ollut oli se enemmän ku mitä olen ikinä kokenut. Ehkä se ei ikinä r
      Ikävä
      42
      1059
    Aihe