Kaaduin yksi päivä liukkaalla selälleen viime perjantaina ja nyt minulla vieläkin on alaselässä vasemalla hirveä kipu ja on välillä vaikea nousta auton kyytiin, kävellä, nukkua jne. Olisiko mitään niksiä miten hoitaa alaselkä? Kipu on vasemmalla puolella aivan vasemman persposken yläpuolella. Ulkopuolelta vammoja ei näy yhtään.
Selkäkipu alaselässä
2
<50
Vastaukset
- Anonyymi
käypäs tohtorin luona juttelemassa. Voi olla revähtymä. Kenties joku sisäelinkin on voinut saada tärskyn. Itselläni kävi kaatuminen keväällä 1990. Olin töissä insinööritoimistossa ja piirtelin tussilla seisoma-asennossa teknistä kuvaa. Istahdin alas mutta toimistotuoli olikin liukunut pers....ni alta pois. Lensin komeasti taaksepäin selälleni ja löin alaselkäni toisen insinööripiirustuslaudan nostovipuun. Aika raskas täräys. Monta kuukautta jomotti. Jotain oli hajonnut. En käynyt tietenkään lääkärissä kun olin ja olen kenties vieläkin sitä jääräpäistä puupäistä miestyyppiä joka "kestää" kivut ja kolhut nurkumatta. Lapsuudessa opetettiin että valittaminen on selkärangattomuutta. Etenkin kun kaatuminen oli ihan oma töppäys. Kivut hävisivät aikanansa. Niinpä. Saikkua olisin varmaan saanut, mutta saikku särkylääkkeillä ei itsessänsä mitään paranna.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2883491
- 621884
- 1001692
- 1061685
- 841610
Kuinka vanha olet?
Ite olen 35-vuotias. Kiinnostaa että onko se paljon vai vähän palstalaiseksi? Nyt ikiä pöytään :)2151262- 631189
Miten abortin tekemisestä kieltäytyminen on "ihmisvihaa"?
Kertokaapa minulle tyhmälle, miten se on "ihmisvihaa", jos joku terveydenhuollon ammattilainen ei halua vakaumuksensa ja3661151Epävakaan persoonallisuuden kera "ihana" olla
Se on mulla ainakin niin, että päivästä toiseen mieliala heittelee mitä ilosimmasta mitä matalimpaan. Ja se vaihtelu tap2531090Kyynel vierähtää silmäkulmaan
Ku mietin kaikkea mitä meillä oli, vaikkei se paljoo ollut oli se enemmän ku mitä olen ikinä kokenut. Ehkä se ei ikinä r421059