Kaaduin yksi päivä liukkaalla selälleen viime perjantaina ja nyt minulla vieläkin on alaselässä vasemalla hirveä kipu ja on välillä vaikea nousta auton kyytiin, kävellä, nukkua jne. Olisiko mitään niksiä miten hoitaa alaselkä? Kipu on vasemmalla puolella aivan vasemman persposken yläpuolella. Ulkopuolelta vammoja ei näy yhtään.
Selkäkipu alaselässä
2
124
Vastaukset
- Anonyymi
käypäs tohtorin luona juttelemassa. Voi olla revähtymä. Kenties joku sisäelinkin on voinut saada tärskyn. Itselläni kävi kaatuminen keväällä 1990. Olin töissä insinööritoimistossa ja piirtelin tussilla seisoma-asennossa teknistä kuvaa. Istahdin alas mutta toimistotuoli olikin liukunut pers....ni alta pois. Lensin komeasti taaksepäin selälleni ja löin alaselkäni toisen insinööripiirustuslaudan nostovipuun. Aika raskas täräys. Monta kuukautta jomotti. Jotain oli hajonnut. En käynyt tietenkään lääkärissä kun olin ja olen kenties vieläkin sitä jääräpäistä puupäistä miestyyppiä joka "kestää" kivut ja kolhut nurkumatta. Lapsuudessa opetettiin että valittaminen on selkärangattomuutta. Etenkin kun kaatuminen oli ihan oma töppäys. Kivut hävisivät aikanansa. Niinpä. Saikkua olisin varmaan saanut, mutta saikku särkylääkkeillä ei itsessänsä mitään paranna.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1017503
Siekkilässä ajettu ihmisten yli- mitä tapahtui? Länsi-Savo ei ole uutisoinut asiata
Manneja, vaiko matuja?945328- 834977
- 1364354
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan113120- 522739
- 462732
- 552322
Törkeää toimintaa
Todella törkeitä kaheleita niitä on Ylivieskassakin. https://www.ess.fi/uutissuomalainen/8570818112299Suudeltiin unessa viime yönä
Oltiin jossain rannalla jonkun avolava auton lavalla, jossa oli patja ja peitto. Uni päättyi, kun kömmit viereeni tähtit211900