itel menee kaikki nostot alle 100 ja ei lihasta
homojen salitulokset
11
69
Vastaukset
- Anonyymi
Ehkä yksi neljästä sadasta omaa lihaksia.
- Anonyymi
Olen jäntevän oloinen, lihomisen vaaraa en ole huomannut itselläni. Hauiksen ympärys 32 cm ja jos alan treenaamaan niin luku vain pienenee.
Salilla en saa kummisikaan tuloksia, kestävyyslajeissa olen parhaan kymmenyksen joukossa. Monissa kohtuullisesti voimaa vaativissa töissä päihitän helposti pullukan miehen. - Anonyymi
Pelkästä ulkonäöstä on melkoisen vaikea arvioida kuinka paljon jollakulla on voimaa.
- Anonyymi
Ns. rekkalesbot ovat kovia voimanostajia.
- Anonyymi
Minulle kelpaa vaikka nostaisi vain 140kg penkissä sarjoja, kunhan on kunnon rintakehä sekä harteikkuutta.
En ole kyennyt itsekkään parempaan suoritukseen.
Ps.
Minimi 185cm - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minulle kelpaa vaikka nostaisi vain 140kg penkissä sarjoja, kunhan on kunnon rintakehä sekä harteikkuutta.
En ole kyennyt itsekkään parempaan suoritukseen.
Ps.
Minimi 185cmööö no 200 o maksimi ei 140 nii huono mut oot lyhyt jos haluut pitkii
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
ööö no 200 o maksimi ei 140 nii huono mut oot lyhyt jos haluut pitkii
Eri mies.
Olen 187cm (17cm)
- Anonyymi
Monella salilla vaan heppi nousee
- Anonyymi
Siis gaymiesten yksityissaleilla Euroopassa 😁
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siis gaymiesten yksityissaleilla Euroopassa 😁
Joka salilla ihan varmana, tuolla vaan ei "treenata" samoja lihaksia kuin tavissaleilla
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joka salilla ihan varmana, tuolla vaan ei "treenata" samoja lihaksia kuin tavissaleilla
Anuslihaksia pelkästään.
Tämä on fakta.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2102793
Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan1252659En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.771743Exän käytös hämmentää (taas)
Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k2331305Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va631288- 471098
- 991001
- 108841
Susanna Laine paljastaa - Tästä farmilaiset yllättyvät joka kaudella: "Ettei olekaan niin paljon..."
Farmi Suomi vie Pieksämäelle maaseudulle ja suosikkirealityn juontajan puikoissa on Susanna Laine. Uudella kaudella muka6823- 46823