Meitä on pari täti-ihmistä lähdössä Haniaan huhtikuun viimeisellä viikolla.
Olisin kiitollinen, jos kertoisitte, mitä teidän mielestänne oli erityisesti kokemisen tai näkemisen arvoista siellä. Olemme kiinnostuneet melkein mistä tahansa muusta paitsi ostosretkistä. Autattehan, ettei kävisi niin että vasta kotiin palattuamme kuulisimme jostain ihan naapurissa tarjolla olleesta "ehdottomasta jutusta".
Olisikohan siellä mielenkiintoisia veneretkiä jo tähän aikaan vuodesta tarjolla?
Mihin pikkukylään kannattaisi ehdottomasti tutustua?
Vuokrataanko siellä polkupyöriä?
Ovatko vuoristotiet hyvässä kunnossa, että siellä uskaltaisi ajaa vuokra-autolla?
Pääsisiköhän siellä kalastajien mukaan merelle aamulla?
Nämä ja paljon muita kysymyksiä on mielessä.
Mikä on "must" HANIAssa ?
5
1401
Vastaukset
- Simply the best
Olen matkaillu Kreetalla useasti ja saanut pahan riippuvuuden. Aina on mentävä takaisin.
Haniassa on tietysti venetsialainen satama, joka on must iltaisin. Hinnat ravintoloissa on tietysti yläkanttiin, mutta voihan siellä vain kävellä ja katsella. Kauppahallissa kannattaa ehdottomasti käydä myös. Lähellä on pieni kalastajakylä Kalives, jos haluaa sellaisen nähdä. Ja bussilla pääsee kätevästi muihin rantakyliin vartissa. Ja siellä voi viettää päivän mukavasti rannalla, jos haluaa.
Jos olette ensikertalaisia kannattaa mennä tervetuloiltaan, jonka meidän matkoillamme ainakin oppaat aina järkkäsivät ekaksi iltapäiväksi tai illaksi. Siellä sai sellasta perustietoa.- mää vaan
En tiedä minkä kuntoisia ja ikäisiä olette,
mutta itse olen 58 vuotias ja ole ihastunut
Kretan rotkovaelluksiin, ainakin Samarian
vaellus on väsyttävä, mutta hieno kokemus!
Toinen rotko taas kuuluisa perhosistaan. - piipa
mää vaan kirjoitti:
Toinen rotko taas kuuluisa perhosistaan.Minkä niminen se toinen rotko on, se jossa on perhosia?
mää vaan kirjoitti:
Toinen rotko taas kuuluisa perhosistaan.Luin jostain että Samarian rotkovaelluksia järjestetään toukokuun puolivälistä eteenpäin.
Pääseekö sinne hyvin myös itsekseen?
Onko siellä selvät reitit vai pitääkö ottaa kartta ja kompassi mukaan, jos lähtee omatoimiretkelle?- helmiliini
optimisti-orvokki kirjoitti:
Luin jostain että Samarian rotkovaelluksia järjestetään toukokuun puolivälistä eteenpäin.
Pääseekö sinne hyvin myös itsekseen?
Onko siellä selvät reitit vai pitääkö ottaa kartta ja kompassi mukaan, jos lähtee omatoimiretkelle?Suosittelen hyppämään linja-autoon ja tekemään päivän reissun Rethymonniin. On oikein ihana paikka. Jossa kannattaa tutustua linnoitukseen sekä vanhaan kaupunkiin. Matka ei ole kovin pitkä vaikka niillä pikkuteillä matkan teko ei ole nopeaa. Linja-auto matka ei maksa montaa euroa.
Itse lomailimme viikon Rethymonnissa ja teimme päivänreissun Haniaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saisinpa halata sinua joka päivä
ja kertoa miten paljon sinusta välitän. Vaikka olisi jommalla kummalla huono päivä, väsynyt päivä tai kiireinen päivä, a718416Me työeläkeläiset äänestämme SDP:tä
SDP on luonut koko työeläkejärjestelmän, jonka hedelmistä saamme nyt nauttia. Kansaneläkelaitos on Maalaisliiton tekele,1354768Kolmen tuiki tavallisen demariahdistelijan nimet julki
Nyt tiedetään ketkä kolme oli niissä niin tavanomaisissa demarin jokapäiväisissä askareissa avustajia ahdistelemassa. K1123876Eikö tunnukin kamalalta, kun en
anna periksi vaikka parhaasi olet tehnyt antaaksesi täystyrmäyksen? Ja kyllähän minä monta iskua olen saanut ja maannut773417Sannahan laski sähkön ALV:n 10 prosenttiin, Riikka runnoi 25,5 %:iin
Tässäkin nähdään kumpi on Suomen kansan puolella, ja kumpi omaa vastaan. Putinistipersuille Suomen kansa tulee aina vii743006Kansalaispalkka ja maksuton joukkoliikenne
Noilla pienillä parannuksilla saadaan Suomesta taas hitusen parempi paikka peruskansalaiselle, joka elää ekologisesti ja1412730SDP on selvästi paras valinta äänestyskopissa
Puolueella on arvomaailma kohdallaan, sillä on hyvä CV itsenäisen Suomen historiassa vastuunkantajana ja hyvinvointivalt112424SDP:n selitykset ontuu pahasti - "On käsitelty heti, mutta kukaan ei tiedä"
Kokoomuslaiset pistää taas demareita nippuun. Tuppuraisen mukaan mukaan SDP:n useat ahdistelutapaukset on käsitelty het392167Antti Lindtman: "Ainahan kaikenlaisia huhuja liikkuu"
Näin hän siis vastaa SDP:n häirintäkohuun, väistelee vastuutaan Juttuhan on niin, että Lindtman ja Tuppurainen on tasan631983Kenen juontajan pitäisi voittaa tänään Kultainen Venla? Ehdolla Pimiä, Holma ja Vaaherkumpu
Kultainen Venla gaalassa jaetaan tänään tv-alan palkintoja. Yksi suosituimmista kategorioista on Juontaja. Vappu Pimiä561968