Mikä on "must" HANIAssa ?

Tädit matkalle

Meitä on pari täti-ihmistä lähdössä Haniaan huhtikuun viimeisellä viikolla.

Olisin kiitollinen, jos kertoisitte, mitä teidän mielestänne oli erityisesti kokemisen tai näkemisen arvoista siellä. Olemme kiinnostuneet melkein mistä tahansa muusta paitsi ostosretkistä. Autattehan, ettei kävisi niin että vasta kotiin palattuamme kuulisimme jostain ihan naapurissa tarjolla olleesta "ehdottomasta jutusta".

Olisikohan siellä mielenkiintoisia veneretkiä jo tähän aikaan vuodesta tarjolla?

Mihin pikkukylään kannattaisi ehdottomasti tutustua?

Vuokrataanko siellä polkupyöriä?

Ovatko vuoristotiet hyvässä kunnossa, että siellä uskaltaisi ajaa vuokra-autolla?

Pääsisiköhän siellä kalastajien mukaan merelle aamulla?

Nämä ja paljon muita kysymyksiä on mielessä.

5

1408

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Simply the best

      Olen matkaillu Kreetalla useasti ja saanut pahan riippuvuuden. Aina on mentävä takaisin.
      Haniassa on tietysti venetsialainen satama, joka on must iltaisin. Hinnat ravintoloissa on tietysti yläkanttiin, mutta voihan siellä vain kävellä ja katsella. Kauppahallissa kannattaa ehdottomasti käydä myös. Lähellä on pieni kalastajakylä Kalives, jos haluaa sellaisen nähdä. Ja bussilla pääsee kätevästi muihin rantakyliin vartissa. Ja siellä voi viettää päivän mukavasti rannalla, jos haluaa.
      Jos olette ensikertalaisia kannattaa mennä tervetuloiltaan, jonka meidän matkoillamme ainakin oppaat aina järkkäsivät ekaksi iltapäiväksi tai illaksi. Siellä sai sellasta perustietoa.

      • mää vaan

        En tiedä minkä kuntoisia ja ikäisiä olette,
        mutta itse olen 58 vuotias ja ole ihastunut
        Kretan rotkovaelluksiin, ainakin Samarian
        vaellus on väsyttävä, mutta hieno kokemus!

        Toinen rotko taas kuuluisa perhosistaan.


      • piipa
        mää vaan kirjoitti:

        En tiedä minkä kuntoisia ja ikäisiä olette,
        mutta itse olen 58 vuotias ja ole ihastunut
        Kretan rotkovaelluksiin, ainakin Samarian
        vaellus on väsyttävä, mutta hieno kokemus!

        Toinen rotko taas kuuluisa perhosistaan.

        Minkä niminen se toinen rotko on, se jossa on perhosia?


      • mää vaan kirjoitti:

        En tiedä minkä kuntoisia ja ikäisiä olette,
        mutta itse olen 58 vuotias ja ole ihastunut
        Kretan rotkovaelluksiin, ainakin Samarian
        vaellus on väsyttävä, mutta hieno kokemus!

        Toinen rotko taas kuuluisa perhosistaan.

        Luin jostain että Samarian rotkovaelluksia järjestetään toukokuun puolivälistä eteenpäin.

        Pääseekö sinne hyvin myös itsekseen?
        Onko siellä selvät reitit vai pitääkö ottaa kartta ja kompassi mukaan, jos lähtee omatoimiretkelle?


      • helmiliini
        optimisti-orvokki kirjoitti:

        Luin jostain että Samarian rotkovaelluksia järjestetään toukokuun puolivälistä eteenpäin.

        Pääseekö sinne hyvin myös itsekseen?
        Onko siellä selvät reitit vai pitääkö ottaa kartta ja kompassi mukaan, jos lähtee omatoimiretkelle?

        Suosittelen hyppämään linja-autoon ja tekemään päivän reissun Rethymonniin. On oikein ihana paikka. Jossa kannattaa tutustua linnoitukseen sekä vanhaan kaupunkiin. Matka ei ole kovin pitkä vaikka niillä pikkuteillä matkan teko ei ole nopeaa. Linja-auto matka ei maksa montaa euroa.

        Itse lomailimme viikon Rethymonnissa ja teimme päivänreissun Haniaan.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1343
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      100
      871
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      703
    4. 51
      595
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      13
      501
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      474
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      451
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      407
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      175
      384
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      381
    Aihe