" Tehnyt useimmat lapsensa Väestöliiton muumimukissa” – naiselle tuomio Facebook-kirjoituksesta
Eilen klo 20:45/IL
Hämäläisnainen sai 20 päiväsakkoa kunnianloukkauksesta. Hän joutuu
maksamaan vanhalle vihamiehelleen 200 euroa korvausta sekä miehen yli tuhannen euron oikeudenkäyntikulut"
Kun luin tuon artikkelin, järkytyin.
Voiko nainen olla noin julma ja kaunainen miehelle.
Tuo jos mikä on halveksiva ja törkeä ilmaisu.
En ole koskaan kirjoittanut sanaakaan faceen, enkä kirjoita.
Jopas siellä on tasokasta keskustelua.
Pysyn täällä 24:ssä.
Muumimuki käytössä
15
150
Vastaukset
- Anonyymi
Liittäisitkö jutun tänne, koska ei ole harmainta haisua asiasta.
Beng - Anonyymi
Joskus koti-inseminaatiosta käytetään tuttavallisemmin myös nimeä ¿muumimuki-menetelmä¿, mikä juontaa juurensa siitä, että muumimukeja on sateenkaaripiireissä käytetty menestyksekkäästi em. astioina. (Tosin lasitettu posliini ei kuitenkaan joidenkin näkemyksien mukaan ole erityisen suositeltava astian materiaali.)
Metallista, styroksista tai alumiinista astiaa ei tule käyttää, sillä ko. materiaalit eivät ilmeisesti ole hyväksi siittiöille. Maineestaan huolimatta posliininen muumimukikaan ei välttämättä ole paras vaihtoehto."Muumimuki" sana näyttää olevan kaikille mysteeriä.
Sitä sanaa käytetään kun tehdään inseminaato. Eli keinohedelmöitys.
Mies antaa näytteen astiaan eli "muumimukiin"
Kun lapsen teko on vaikeaa.
Tai kun lesbopari haluaa lapsen.
Syytettynä olevan nainen käytti facessa herjaavasti miestä kohtaan tätä ilmaisua.
Sai syytteen herjauksesta.
Tämä asia taitaa olla liian vaikea 60 vuorokauden palstalla. Ja tämäon slangisana
Täytyy pysyä helpommissa aiheissa.2lesken kirjoitti:
"Muumimuki" sana näyttää olevan kaikille mysteeriä.
Sitä sanaa käytetään kun tehdään inseminaato. Eli keinohedelmöitys.
Mies antaa näytteen astiaan eli "muumimukiin"
Kun lapsen teko on vaikeaa.
Tai kun lesbopari haluaa lapsen.
Syytettynä olevan nainen käytti facessa herjaavasti miestä kohtaan tätä ilmaisua.
Sai syytteen herjauksesta.
Tämä asia taitaa olla liian vaikea 60 vuorokauden palstalla. Ja tämäon slangisana
Täytyy pysyä helpommissa aiheissa.Korj.
Ei 60-vuorokauden vaan 60-vuotiaiden- Anonyymi
2lesken kirjoitti:
Korj.
Ei 60-vuorokauden vaan 60-vuotiaidenVai niin. Ja sinä palstan ainoa tietoviisas, joka kuitenkin turvautuu valmiisiin uutisiin. Kuzeppa muumimukiin.
- Anonyymi
2lesken kirjoitti:
"Muumimuki" sana näyttää olevan kaikille mysteeriä.
Sitä sanaa käytetään kun tehdään inseminaato. Eli keinohedelmöitys.
Mies antaa näytteen astiaan eli "muumimukiin"
Kun lapsen teko on vaikeaa.
Tai kun lesbopari haluaa lapsen.
Syytettynä olevan nainen käytti facessa herjaavasti miestä kohtaan tätä ilmaisua.
Sai syytteen herjauksesta.
Tämä asia taitaa olla liian vaikea 60 vuorokauden palstalla. Ja tämäon slangisana
Täytyy pysyä helpommissa aiheissa.käsintehtynä tulee laadukasta tavaraa
njj Anonyymi kirjoitti:
Vai niin. Ja sinä palstan ainoa tietoviisas, joka kuitenkin turvautuu valmiisiin uutisiin. Kuzeppa muumimukiin.
Ano 18:30
Äläpäs herjaa.- Anonyymi
2lesken kirjoitti:
njj
Onko näyttöä?järkikin jo sanoo ilman kokemusta, että laadukkaampaa on, kun siihen
ei kukaan ole ejukoloinut
nj
- Anonyymi
Jospa pysyttäisiin mummimukeissa ja ukkimukeissa. Ei nuo pruikut ole tämän ikäluokan ongelma.
" 63-vuotias nainen julkaisi viime joulukuussa Facebook-aikajanallaan kirjoituksen, jossa tölväisi netissä aktiivista keski-ikäistä miestä. Hän väitti julkaisussaan, että mies on tehnyt suurimman osan lapsistaan ”Väestöliiton muumimukissa”.
Mummuikäinen herjasi keski-ikäistä miestä tästä asiasta ja sai sakot.
Kuuluu siis tälle palstalle.- Anonyymi
2lesken kirjoitti:
" 63-vuotias nainen julkaisi viime joulukuussa Facebook-aikajanallaan kirjoituksen, jossa tölväisi netissä aktiivista keski-ikäistä miestä. Hän väitti julkaisussaan, että mies on tehnyt suurimman osan lapsistaan ”Väestöliiton muumimukissa”.
Mummuikäinen herjasi keski-ikäistä miestä tästä asiasta ja sai sakot.
Kuuluu siis tälle palstalle.Ai,,että tämmöistä.
Mitäs meni tölvimään.
Ketjun juttu on minulle aivan 'uutinen'.
Beng - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ai,,että tämmöistä.
Mitäs meni tölvimään.
Ketjun juttu on minulle aivan 'uutinen'.
BengVeteli kuivat muumimukiin, josta lesbo sörkki siimahäntiä. Voi herranpieksut sentäs!
Anonyymi kirjoitti:
Veteli kuivat muumimukiin, josta lesbo sörkki siimahäntiä. Voi herranpieksut sentäs!
Ano 14:24
Jotkut naiset haluaa lapsia, mutta ei miestä.
Jotkut miehet haluaa lapsia, mutta ei näistä.
Nämä on niitä sateenkaariperheitä.- Anonyymi
2lesken kirjoitti:
Ano 14:24
Jotkut naiset haluaa lapsia, mutta ei miestä.
Jotkut miehet haluaa lapsia, mutta ei näistä.
Nämä on niitä sateenkaariperheitä.saatat olla oikeassa, jotkut näistä tykkää tekotatavasta, mutta ei vastuusta
nj
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1251238
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89904- 90845
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede21786- 93717
Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat282712- 109636
- 32603
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.49543Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet117530