se onnen kätkeköön...
Vanha sanonta, jota en ole koskaan ymmärtänyt.
Miksei saisi iloita jotain asiaa elämässään ilman, että se aiheuttaa kateellisuutta ja katkeruutta? Eikö päinvastoin pitäisi olla iloinen, kun jollain on aihetta hymyyn ja riemuun?
Kun ikää tulee, niin on tullut ajateltua syvemmin noita joitain vanhoja sanontoja. Jokainen on oman elämänsä seppä, niin on aika viisas, kun sitä oikein miettii.
Tuosta ilosta ja onnesta, niin mikä saa teidät tuntemaan iloa?
Mä tuun onnelliseksi vaikkapa näteistä sanoista (Kiitos Ariel 💗)
Ja ihan vaan siitä, kun kuulen mulle rakkaiden ihmisten naurun. Kun heillä on kaikki hyvin, niin silloin on mullakin ❤
Kellä onni on...
107
<50
Vastaukset
Ja ne mun sanat olivat muuten täyttä totta... (◕‿◕✿)
Mulle aiheuttaa onnea se ihana asia, että mulla on enää vajaa viikko mun työmatkaan liittyvää karanteenia jäljellä. Ja mulla on uunissa paistumassa piparkakkuja, jotka aion koristella karkeilla ja sitten syödä... (◠‿◠✿)- Anonyymi
Heitäpäs tulemaan tännekkin suuntaan, maistuisi glögin kera:P
Ne sun sanat kyllä ilahdutti niin valtavasti 😊
Miten voikin noin nuorella olla niin valtavan suuri ja lämmin sydän...
Oot kyllä harvinainen nuori nainen 💞
On varmasti tosi helpotus päästä tuollaisesta karanteenista.
Vähän niinku olis "vangittu" kotiinsa :{
Kuulostaa nannalta noi sun piparit. Kohta minäkin pääsen taas leivoskelemaan kaikenlaista :P
Söin muutes äsken kaupasta ostetun joulutortun, joka oli kyllä todella hyvää. Sen tortun nimi oli pihlajantorttu :)
En saanu selvää, että mitä hilloa siinä oli...
Nimestä vois aatella, että olis ollu pihlajanmarjoista, mut en tiiä :)- Anonyymi
tinttu-liina kirjoitti:
Ne sun sanat kyllä ilahdutti niin valtavasti 😊
Miten voikin noin nuorella olla niin valtavan suuri ja lämmin sydän...
Oot kyllä harvinainen nuori nainen 💞
On varmasti tosi helpotus päästä tuollaisesta karanteenista.
Vähän niinku olis "vangittu" kotiinsa :{
Kuulostaa nannalta noi sun piparit. Kohta minäkin pääsen taas leivoskelemaan kaikenlaista :P
Söin muutes äsken kaupasta ostetun joulutortun, joka oli kyllä todella hyvää. Sen tortun nimi oli pihlajantorttu :)
En saanu selvää, että mitä hilloa siinä oli...
Nimestä vois aatella, että olis ollu pihlajanmarjoista, mut en tiiä :)Kiva nuori nainen joka tulee kaikkien kanssa toimeen!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Heitäpäs tulemaan tännekkin suuntaan, maistuisi glögin kera:P
Saakos udella neitosen parisuhdetilannetta?;)
- Anonyymi
Täällä olisi juttuseuraa tarjolla jos vaan kiinnostaa:) On vapaata töistä ja sitä rataa. Tunnet mut ennestään nikillä 19-vee_jäbä vuodelta miekka ja ruusu (2016) :)
- Anonyymi
Muistatkos kun viestittelin kanssasi palstalla jokunen vuosi takaperin? Tukkirekka oli nikkini. Tsemppasin mm. autokouluun menoa ja kannustin opinnoissasi. Vertailimme päiväkirjojenpitotapojamme. Vetäydyin takavasemmalle, kun otsaani läimäistiin nuoren naisen perässä juoksevan setämiehen leima. Olin kiinnostunut susta ihmisenä, se oli motiivini. Mitä tässä koitan sanoa on, että jäit mieleen positiivisella tavalla. Iloisuutesi piristi. Tämmöisiä pohdin itsekseni.
Tv. Tukkirekka Anonyymi kirjoitti:
Muistatkos kun viestittelin kanssasi palstalla jokunen vuosi takaperin? Tukkirekka oli nikkini. Tsemppasin mm. autokouluun menoa ja kannustin opinnoissasi. Vertailimme päiväkirjojenpitotapojamme. Vetäydyin takavasemmalle, kun otsaani läimäistiin nuoren naisen perässä juoksevan setämiehen leima. Olin kiinnostunut susta ihmisenä, se oli motiivini. Mitä tässä koitan sanoa on, että jäit mieleen positiivisella tavalla. Iloisuutesi piristi. Tämmöisiä pohdin itsekseni.
Tv. TukkirekkaNo olisit pitäny itelläs tuon läpinäkyvän litaniankin...
Anonyymi kirjoitti:
Tv. TukkirekkaMun on rehellisesti tunnustettava, että noihin aikoihin olin niin keskittynyt piirittämään mun tulevaa rakasta, etten juurikaan muista mun muita kirjoituksia. Eli sun vetäytymisellä ei ollut sikäli mitään merkitystä, että olin löytänyt jo hänet, jonka kanssa halusin jakaa mun elämän. Ja kyseessä on siis mun oma ihanan rakas Toljanter, jota suorastaan palvon, jos jollekulle mun tunteet ovat vielä epäselviä... ♡♡♡♡(ʘ‿ʘ✿)♡♡♡♡
- Anonyymi
tinttu-liina kirjoitti:
Näin on! :)
Taisitpa kerran vihjaista kirjoittaneesi monilla palstoilla ennen tänne tuloa. Sanopas, tuliko pareja muualla? Ihastuivatko kirjoittajat toisiinsa ja homma lähti etenemään? Onko yleistäkin? Jospa sitä itsekkin yrittäisi;)
Anonyymi kirjoitti:
Taisitpa kerran vihjaista kirjoittaneesi monilla palstoilla ennen tänne tuloa. Sanopas, tuliko pareja muualla? Ihastuivatko kirjoittajat toisiinsa ja homma lähti etenemään? Onko yleistäkin? Jospa sitä itsekkin yrittäisi;)
Kyllä sellaista tapahtui. Eräskin pari muutti yhteen, kun olivat tutustuneet sillä palstalla. Rakastuneita piisas, mut en tiedä johtiko ne sit mihinkään.
Meikäläinenkin oli ihastunut yhteen kaukana asuvaan tyyppiin :)))))- Anonyymi
tinttu-liina kirjoitti:
Kyllä sellaista tapahtui. Eräskin pari muutti yhteen, kun olivat tutustuneet sillä palstalla. Rakastuneita piisas, mut en tiedä johtiko ne sit mihinkään.
Meikäläinenkin oli ihastunut yhteen kaukana asuvaan tyyppiin :)))))No kuinkas kävi jos saa udella?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Näillä saiteilla vaikuttaa yksi vapaa naishenkilö, onnea matkaan vaan hänen kanssaan. On harvinaisen luotaantyöntävä kaiken kaikkiaan. Kiertäisin kaukaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Näillä saiteilla vaikuttaa yksi vapaa naishenkilö, onnea matkaan vaan hänen kanssaan. On harvinaisen luotaantyöntävä kaiken kaikkiaan. Kiertäisin kaukaa.
Meinaatko 'Kukkaa'? Ei hemmetti, siinä sälli väisti tappavan luodin:D
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Meinaatko 'Kukkaa'? Ei hemmetti, siinä sälli väisti tappavan luodin:D
Jep, armoton valittaja ja telaketjufeministi.
Anonyymi kirjoitti:
No kuinkas kävi jos saa udella?
Ai, siinä meikäläisen ihastumisessa?
No, oli liian kaukana :)- Anonyymi
tinttu-liina kirjoitti:
Ai, siinä meikäläisen ihastumisessa?
No, oli liian kaukana :)Oliko se stadin jannu?
Anonyymi kirjoitti:
Oliko se stadin jannu?
No ei ollu. Tuosta jutusta on jo aikaa ainaski 100v...
Hyvä, ettei Artsi ollu vielä margariinipaketissa ;))))
No ei sentäs...No hah hah...
Kyllä olet ihan itse hoitanu nuo maalauspuuhat :)))))
Tuli kyllä aikoinaan susta sellanen paska fiilis, eikä se kyllä ole muuttunut miksikään :)))))tinttu-liina kirjoitti:
No hah hah...
Kyllä olet ihan itse hoitanu nuo maalauspuuhat :)))))
Tuli kyllä aikoinaan susta sellanen paska fiilis, eikä se kyllä ole muuttunut miksikään :)))))Niin muutes...Sähän voit nyt mennä kirjoittamaan sinne päiväkirjaas vaikkapa näin:
Rakas päiväkirja, sain JÄLLEEN lemput nuorelta neitoselta.. yhyy..niisk... ;))))))- Anonyymi
tinttu-liina kirjoitti:
Niin muutes...Sähän voit nyt mennä kirjoittamaan sinne päiväkirjaas vaikkapa näin:
Rakas päiväkirja, sain JÄLLEEN lemput nuorelta neitoselta.. yhyy..niisk... ;))))))Sori tosta aiemmasta pään aukomisesta:( Tein hiton vee mäisen tempun ku pilasin kiitokset jotka ansaitsit. Oot kyllä jaksanu tsempata jokaista, itekki oon nurissu joka aiheesta. Toi Ariel on vaan niinku punainen vaate, en hoksaa itekkään että miks:(
Sunflower Anonyymi kirjoitti:
Sori tosta aiemmasta pään aukomisesta:( Tein hiton vee mäisen tempun ku pilasin kiitokset jotka ansaitsit. Oot kyllä jaksanu tsempata jokaista, itekki oon nurissu joka aiheesta. Toi Ariel on vaan niinku punainen vaate, en hoksaa itekkään että miks:(
SunflowerMua eniten kyrsii se, että kun tänne tulee harvoin nämä muut rekatut, niin aina silloin alkaa napinat.
Täällä käy porukka muutenkin enää niin harvoin, niin olis parempi ku yritettäis käyttäytyä ihmisittäin.
Jatkuvasti muutenkin mietin, että mitä minäkää enää täällä roikun, ku ei täällä enää muutkaan paljoo käy...- Anonyymi
Paina päälle vain, tuo heppu penkittää sitä vaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Paina päälle vain, tuo heppu penkittää sitä vaan.
Selvennä vähän?
Tv. Tukkirekka - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Selvennä vähän?
Tv. Tukkirekka'Lemmentarina' on finaalissa kun neitonen kylmenee. Yksin se tuota hommaa kannattelee.
- Anonyymi
Lämpimät kelit. Helpottaa suuresti elämistä. Jää aikaa muuhunkin kuin lumitöihin, siinä onnen aihetta kerrakseen.
Minä oon kans tyytyväinen näihin keleihin. Ei ole liukasta, eikä liian kylmää.
Ilma on oikeasti sellainen raikas. Kyllä tuota talvea ehtii sit myöhemmin kuitenki olla niin kauan :)
- Anonyymi
Onko tämä sama tinttu-liina, joka täällä on kirjoitellut vuosia. Jos on, niin nyt täytyy tunnustaa, että rouva on viisastunut. Onko elämän tuomaa viisautta, vai mitä.
Miksi vanhoja sanontoja kumarretaan, miksi kätkeä onneaan, miksi ei saisi nauraa: "Räkänokastakin mies tulee, vaan ei tyhjännaurajasta." Kuka nauraa tyhjälle, ei ainakaan terve ihminen. Miksi ei saisi hymyillä, sanoa että MINÄ sen tein. Minulla on, me teimme (ei kuten nykyään sanotaan - sinä teit, te teitte, vaikka tarkoitetaan itseä jne)...
Mielestäni suurin syy on itserakkaaksi ja narsistiksi haukkuminen heti jos olet hyvä, kiva, pidetty, lahjakas, koulutettu, maisteri, jopa komea yms.... Hyvänen aika. Eihän maailmassa olisi koskaan keksitty mitään, ei saatu mitään aikaiseksi, jos tekijää/tekijöitä haukuttaisiin aina narsisteiksi. Olivatko Albert Einstein, Aleksis Kivi, Jean Sibelius, Akseli Gallen-Kallela ja tuhannet muut nerot aikansa narsisteja.
Itse teen ja suunnittelen mitä tykkään, maalaan tauluja, hoidan pihaa ja puutarhaa, keskustelen eläinten kielellä, kehitän Kokkolan kaupunkia, keksin, ideoin, esitän... ja ja ja; ja saa..na sitä, joka uskaltaa sanoa minua narsistiksi, hah hah haaa!!!...Ressu on sikälikin hauska persoona, että hänellä on auton antennissa karvainen häntä, joka viipottaa iloisesti tuulessa... (◠‿◠✿)
Ressun viestin alkuun voisin vastata sanonnalla, jonka opin äidiltäni...
Elämä opettaa, jos ei muuta, niin hiljaa kävelemään.- Anonyymi
Ariel-the-Wondergirl kirjoitti:
Ressu on sikälikin hauska persoona, että hänellä on auton antennissa karvainen häntä, joka viipottaa iloisesti tuulessa... (◠‿◠✿)
Ei ole ainakaan toistaiseksi, kun vaihdoin auton uudempaan, ja kun en ole kohdannut tiellä ainuttakaan auton alle jäänyttä oravaa. Tosin niitä on lähes päivittäin, muttei ole sattunut "tielleni", tai haaskalinnut ovat ehtineet korjaamaan ilmaisen saaliin. Usein eläinparat lentävät tienpenkalle, joten ei niitä sieltä havaitse... "Häntä on maskottini", vaikka se viipottaisi tyhjänpanttina takalistossa...
- Anonyymi
Ei tule tuhlattua koska korona.
Meinaat, että rahat säästyy koronan takia?
Jos terveenä pysyn, niin mulla ei säästy. Meinaan kyllä joulua laittaa koronoista huolimatta :))- Anonyymi
tinttu-liina kirjoitti:
Meinaat, että rahat säästyy koronan takia?
Jos terveenä pysyn, niin mulla ei säästy. Meinaan kyllä joulua laittaa koronoista huolimatta :))Tokko korona-aikana säästyy rahaa kun netistä tulee tilattua tavaraa kaksin verroin.
Anonyymi kirjoitti:
Tokko korona-aikana säästyy rahaa kun netistä tulee tilattua tavaraa kaksin verroin.
Mä en ole vuosiin tilannu netistä. Mun pitää saada hipelöidä niitä tavaroita.
tinttu-liina kirjoitti:
Mä en ole vuosiin tilannu netistä. Mun pitää saada hipelöidä niitä tavaroita.
Olen ostanut kaikki joululahjat, niin tässä kuussa hemmottelin itseäni,ostin meikkipaletin ja tilasin pari uutta kirjaa.. 🙂 Kirjoja odotan postitse kuola valuen.. 😀
Kittychi kirjoitti:
Olen ostanut kaikki joululahjat, niin tässä kuussa hemmottelin itseäni,ostin meikkipaletin ja tilasin pari uutta kirjaa.. 🙂 Kirjoja odotan postitse kuola valuen.. 😀
Nii sä tilasit netistä tuon meikkipaletinkin?
Kittychi kirjoitti:
No tilasitsä dekkareita, scifii vai romantiikkaa? ;)
Kittychi kirjoitti:
Onhan se kivaa välillä lukea että jollain menee hyvin
- Anonyymi
Kyseessä lienee sanonta, joka liittyy suomalaiseen kateuteen. Helpompi tulla toimeen kanssaihmisten kanssa kun esiintyy vaatimattomasti. Ei leveile omaisuudellaan, taidoillaan jne.
Mut ku tuo on just naurettavaa, ettei muka ääneen saisi iloita??
Mitä se kateellisuus ja katkeruus auttaa?
Jos vaikkapa joku on hankkinut omaisuutta ja hyvän elämän omalla työllään, niin mitä siitä vihreäks muuttuu :{
Mulla on henkilökohtasesti kokemusta ihmisestä, jolle ei voinut koskaan kertoa mitään omia mukavia juttuja. Ihan yksinkertaiset veronpalautusmäärät piti salata, kun toiselta tuli heti katkeraa kommenttia, että niin ne toiset saa jne...
Aivan kuin olisin muuten vain saanut lahjan verokarhulta :/
Itse en nyt jaksa aina olla hymy korvissa, tänä vuonna on ja edelleen tapahtunut niin paljon ikäviä asioita..
En myöskään aina jaksa hymyillä kun masennus vaivaa ja menneisyys itkettää..
En hymyile, koska koiramme jalka vaivaa tosi paljon, Ikävää katsoa kun se nilkuttaa..
Joskus surettaa elää pienellä eläkkeellä, eipä rahat aina riitä..
Tiedättekös, vaikka en täällä saa kiitosta niin paljon kuin eräät, olen kuitenkin aika mukava ihminen.- Anonyymi
Tsemppihali täältä:) En oo itekkään koskaan paistatellu suosion valokeilassa. Ollaan me sitten täällä hämärässä, ei ota valo niin silmiin:)
Sunflower - Anonyymi
Tiiän että oot mukava, semmoinen sielunsisko niinku sanoit:)
Sunflower Äläs ny Kittie..
Eihän nyt kukaan aina hymyile.
On ymmärrettävää, että vastoinkäymiset ja huolet vie mielen matalaksi. Silloin ei aina jaksa olla myönteinen.
Ei meidän kenenkään elämä yhtä juhlaa ole. Kaikille niitä vastoinkäymisiä tulee, jotka lannistaa ja vetää mielen mustaksi.
Täytyy vain jaksaa aina uskoa, että elämän pompuista selviää, vaikka just vaikeana aikana se voi tuntua mahdottomalta haaveelta.
Minäkään en ole helpolla tässä elämässä päässy. On ollu vaikka mitä, mutta tässä mä vielä oon.
Kyllä säkin Kittie selviät ❤❤
Todella ikävää kuulla, että sun sessulin jalka on kipeä :(((
Toivotaan nyt, että pikkunen paranee. Lähetän sille nappisilmälle virtuaalipuhalluksen kipeään jalkaan 🐾 💕Anonyymi kirjoitti:
Tsemppihali täältä:) En oo itekkään koskaan paistatellu suosion valokeilassa. Ollaan me sitten täällä hämärässä, ei ota valo niin silmiin:)
SunflowerKaksi harmaa varpusta!
Ei kuules kandee olla allapäin ku sä oot magee mimmi ja taiteilija isolla Teellä :) Tää probleema on vaan siinä et sä arvosta tarpeeksi sitä mitä sä oot. Mä otan sut sellaiseen tiukkaan Artsi-sedän haliin nii kyl sä uskot ku mä puristan sillai sopivan tiukasti :)
Anonyymi kirjoitti:
SunflowerAriel muutaman nätin sanan sanoi mulle ja tulin siitä valtavan iloiseksi. Kukaan ei ole mulle koskaan ikinä sanonut mitään noin nättiä.
Niinku tuolla aiemmin kirjoitin, niin kaikilla on huolia ja murheita, eikä kenenkään elämä ole ruusuilla tanssimista.
Jos mä nyt sain vastaanottaa jotain myönteistä, joka piristi mun elämää valtavasti, niin valitettavasti tää myrkyllinen ilmapiiri vei sen ilon kokonaan. Mulle tuli kyllä niin kurja fiilis :((
Toivottavasti vaikkapa sullekki tuli tästä nyt parempi mieli.tinttu-liina kirjoitti:
Ariel muutaman nätin sanan sanoi mulle ja tulin siitä valtavan iloiseksi. Kukaan ei ole mulle koskaan ikinä sanonut mitään noin nättiä.
Niinku tuolla aiemmin kirjoitin, niin kaikilla on huolia ja murheita, eikä kenenkään elämä ole ruusuilla tanssimista.
Jos mä nyt sain vastaanottaa jotain myönteistä, joka piristi mun elämää valtavasti, niin valitettavasti tää myrkyllinen ilmapiiri vei sen ilon kokonaan. Mulle tuli kyllä niin kurja fiilis :((
Toivottavasti vaikkapa sullekki tuli tästä nyt parempi mieli.Kyllä sinä olet Arielin kehut ansainnut. Älä ole allapäin.
Anonyymi kirjoitti:
Tiiän että oot mukava, semmoinen sielunsisko niinku sanoit:)
SunflowerEi olla kateellisia, sinussa on paljon hyvää. Ei murehdita enää, häntä pystyyn! ❤️
tinttu-liina kirjoitti:
Äläs ny Kittie..
Eihän nyt kukaan aina hymyile.
On ymmärrettävää, että vastoinkäymiset ja huolet vie mielen matalaksi. Silloin ei aina jaksa olla myönteinen.
Ei meidän kenenkään elämä yhtä juhlaa ole. Kaikille niitä vastoinkäymisiä tulee, jotka lannistaa ja vetää mielen mustaksi.
Täytyy vain jaksaa aina uskoa, että elämän pompuista selviää, vaikka just vaikeana aikana se voi tuntua mahdottomalta haaveelta.
Minäkään en ole helpolla tässä elämässä päässy. On ollu vaikka mitä, mutta tässä mä vielä oon.
Kyllä säkin Kittie selviät ❤❤
Todella ikävää kuulla, että sun sessulin jalka on kipeä :(((
Toivotaan nyt, että pikkunen paranee. Lähetän sille nappisilmälle virtuaalipuhalluksen kipeään jalkaan 🐾 💕Kiitos! ❤️ Juu, kyllä kaikilla on välillä murheita.. Tämä vuosi on ollut aika kamala.. Oma sairastuminen, iskän syöpä, kaveri muutti kauemmaksi.. En näe läheisiä koronan takia.. Koiran jalka pahentunut, pitää pian siitä varmaan luopua.. 😢
artagnan kirjoitti:
Ei kuules kandee olla allapäin ku sä oot magee mimmi ja taiteilija isolla Teellä :) Tää probleema on vaan siinä et sä arvosta tarpeeksi sitä mitä sä oot. Mä otan sut sellaiseen tiukkaan Artsi-sedän haliin nii kyl sä uskot ku mä puristan sillai sopivan tiukasti :)
Kiitos paljon! ❤️ Voi hitsi! Minulla on hyvä öljyvärityö vielä vähän kesken, sitä on kovasti kehuttu ja kai se minustakin on hieno. Niin tarkka olen että teen siinä parhaani. Harmi kun en voi kuvaa laittaa..
Edellinen öljyvärityö, maisema kuva, niin entinen taideopeni antoi sille täydet pisteet. Siitä tuli hyvä fiilis. Ostaja perui kaupan, (oli seko tyyppi..) Mutta vanhempani ostivat sen, kun tykkäsivät siitä paljon. Nyt se on kehyksissä ja seinällä kotokotona.. 🙂Kittychi kirjoitti:
Kyllä sinä olet Arielin kehut ansainnut. Älä ole allapäin.
No en tiiä mitä oon ansainnut, mut musta on kurjaa sekin, kun Ariel harvoin täällä käy, niin tulee aina kärhämää :(
Musta on kiva, ku meidän vanha porukkaki piipahtaa. Tulee kuitenki aina mietittyä, että mitähän heille kuuluu...Kittychi kirjoitti:
Kiitos! ❤️ Juu, kyllä kaikilla on välillä murheita.. Tämä vuosi on ollut aika kamala.. Oma sairastuminen, iskän syöpä, kaveri muutti kauemmaksi.. En näe läheisiä koronan takia.. Koiran jalka pahentunut, pitää pian siitä varmaan luopua.. 😢
Välillä noilla murheilla on taipumus olla kaikki yhtäaikaa.
Kyllä valtavat huolet vie voimia älyttömästi, kun kyseessä on läheinen tai lemmikki :(
On se niin kurjaa, ku sessulin jalka ny tuollasee kuntoon meni.
Toivotaan ny kummiski, että se jalka vielä paranee.Kittychi kirjoitti:
Kiitos paljon! ❤️ Voi hitsi! Minulla on hyvä öljyvärityö vielä vähän kesken, sitä on kovasti kehuttu ja kai se minustakin on hieno. Niin tarkka olen että teen siinä parhaani. Harmi kun en voi kuvaa laittaa..
Edellinen öljyvärityö, maisema kuva, niin entinen taideopeni antoi sille täydet pisteet. Siitä tuli hyvä fiilis. Ostaja perui kaupan, (oli seko tyyppi..) Mutta vanhempani ostivat sen, kun tykkäsivät siitä paljon. Nyt se on kehyksissä ja seinällä kotokotona.. 🙂No tota juuri mä meinasin :) Sä funtsit vaan et missä sä oot taitava. Välillä sit kurkkaat peilistä et sieltä se Kittie tsiigailee. Magee ja nätti gimma :)
- Anonyymi
Täällä toinen samanlaisin tuntemuksin. Kyllä me pärjätään olemmehan mahtavia tyyppejä.
artagnan kirjoitti:
Totta palstan paras taiteilija toi Kittie. Tekee hienoja maalauksia
artagnan kirjoitti:
No tota juuri mä meinasin :) Sä funtsit vaan et missä sä oot taitava. Välillä sit kurkkaat peilistä et sieltä se Kittie tsiigailee. Magee ja nätti gimma :)
Kittie on taitava tekee tauluja.
Jokainen teistä on taitava jossain.
Mä sit omistan tään biisin tasapuolisesti palstan mimmeille. Kyl mä hoidan pois pahan mielen ku oon teidän lauhkee pässi :) <3
https://youtu.be/S_iNkpWQIM0- Anonyymi
Oletteko panneet merkille että joku koittaa pudottaa T-L:n avausta? Nostoja tulee etusivulle minuutin välein.
- Anonyymi
Kun täällä on teitä naisia.. Onko farkut typerän näköiset 60- naisen jalassa? Teinitytöt tirskuivat irtokaramellihyllyjen luona, vilkuilivat, supattelivat jne.
No ei ole. Farkkuja voi pitää kaikenikäiset ihmiset.
Anna niitte tirskua. Tuollaset teinit nyt kikattaa asialle ku asialle.
Kus korvalta kuivuu, niin loppuu tuollanenkin käytös.
Pidät just sellasia vaatteita mistä itse tykkäät :)- Anonyymi
Ei ole typerän näköset. Minä pidän aina farkkuja ja olen jo 70v.
- Anonyymi
Miksi minun asiallinen julkaisu on ilmiannettu?
No tota... Kuinka nopeeta avaus lähti? Jos poistui likipitäen saman tien kyseessä oli varmaan robotin tekoset. Se lennättää avauksen bittiavaruuteen jos havaitsee esim. kielletyn sanan. Joskus mä oon tehnyt ilmiantoi herjaavista viesteitä mut ei ne minnekään ole kadonneet. Elikkäs todennäköisin syypää on intopinkee robotti.
- Anonyymi
artagnan kirjoitti:
No tota... Kuinka nopeeta avaus lähti? Jos poistui likipitäen saman tien kyseessä oli varmaan robotin tekoset. Se lennättää avauksen bittiavaruuteen jos havaitsee esim. kielletyn sanan. Joskus mä oon tehnyt ilmiantoi herjaavista viesteitä mut ei ne minnekään ole kadonneet. Elikkäs todennäköisin syypää on intopinkee robotti.
Aspa on kielletty sana. Katotaanpas.
Kyl mäkin diggaan ku kehutaan :) Mutsi on kyl yleensä asialla et ku mähän oon sellainen kultapoika ;)
Meidän koira lähti äsken viimeiselle matkalle.. 😢😢❤️
- Anonyymi
Ei hemmetti, niinkö kävi? Koita jaksella siellä jotenkin vaikka takuulla on paha paikka.
Ei voi olla totta :(((((
Otan osaa Kittie.. Riipaiseva uutinen 😔
Laitan tän, jonka itse sain, kun mun pieni rakas lähti..Mua lohdutti tää:
Sateenkaarisiltaa pitkin käy ystäväni tie,
siellä sillan tuolla puolen
hällä hyvä olla lie....
❤❤❤❤❤
Koita jaksaa Kittie ❤❤tinttu-liina kirjoitti:
Ei voi olla totta :(((((
Otan osaa Kittie.. Riipaiseva uutinen 😔
Laitan tän, jonka itse sain, kun mun pieni rakas lähti..Mua lohdutti tää:
Sateenkaarisiltaa pitkin käy ystäväni tie,
siellä sillan tuolla puolen
hällä hyvä olla lie....
❤❤❤❤❤
Koita jaksaa Kittie ❤❤Kiitos! ❤️ Rankkaa on, tämän viimeisen päivän vietin vain koirun kanssa, en pystynyt muuta tehdä.. Ikävä on, vaikea olla nyt ilman hänen seuraa.. 😢
Anonyymi kirjoitti:
Ei hemmetti, niinkö kävi? Koita jaksella siellä jotenkin vaikka takuulla on paha paikka.
Kiitos!❤️ Yritän, outoa olla ilman kaveria.. 😢
- Anonyymi
Kaikesta huolimatta, vaikka meillä on täällä ollut vääntöjä, niin otan osaa. Jakselemisia sinne.
Anonyymi kirjoitti:
Kaikesta huolimatta, vaikka meillä on täällä ollut vääntöjä, niin otan osaa. Jakselemisia sinne.
Kiitos! ❤️ En nyt tiedä kuka olet, mutta kiitos! ❤️
Sun söpö pieni koira ei tahtoisi sun itkevän, sillä tästä päivästä eteenpäin sen koti tulee olemaan sun sydämessä. Eikä se halua elää siellä yhdessä surun kanssa. Jos se voisi esittää sulle toiveen, se pyytäisi sua muistelemaan kaikkia niitä ihania yhteisiä hetkiä, joita koitte vuosien varrella. Se tahtoisi sun olevan urhea...
Halaisin sua Kittie, jos vain voisin. Jonain päivänä suru väistyy, uskothan mua... ♡♡♡♡Kittychi kirjoitti:
Kiitos! ❤️ Rankkaa on, tämän viimeisen päivän vietin vain koirun kanssa, en pystynyt muuta tehdä.. Ikävä on, vaikea olla nyt ilman hänen seuraa.. 😢
Tiedän täsmälleen mitä tarkoitat :(
Kun karvakaverista tulee tosi hyvä ystävä ja seuralainen, niin kyllä se poissaolo riipaisee.
Ikävä raastaa niin, että melkein sydän menee sirpaleiksi :(
Kaiken ikävän ja surun keskellä pitää muistaa, että sillä rakkaalla on nyt hyvä olla. Vain aika parantaa pahimman surun ja muistot jää sydämeen ❤❤❤- Anonyymi
Kittychi kirjoitti:
Kiitos! ❤️ En nyt tiedä kuka olet, mutta kiitos! ❤️
Tiedät kyllä kuka olen. Olen se jota varmaan vihaat täällä eniten. En yritä nyt saada mitään pisteitä takaisin, ihan vilpittömästi otan osaa. Ei tällaisia päiviä halua kukaan ikinä eteensä.
tinttu-liina kirjoitti:
Tiedän täsmälleen mitä tarkoitat :(
Kun karvakaverista tulee tosi hyvä ystävä ja seuralainen, niin kyllä se poissaolo riipaisee.
Ikävä raastaa niin, että melkein sydän menee sirpaleiksi :(
Kaiken ikävän ja surun keskellä pitää muistaa, että sillä rakkaalla on nyt hyvä olla. Vain aika parantaa pahimman surun ja muistot jää sydämeen ❤❤❤Niin..muista, että täällä voit aina jutella. Me kaikki ollaan sun tukena ❤
- Anonyymi
tinttu-liina kirjoitti:
Niin..muista, että täällä voit aina jutella. Me kaikki ollaan sun tukena ❤
Ja tintulle kans. Olen oikeasti ollut nyt hiljaa monta viikkoa enkä ole täällä pyörinyt. Mä olen kyllästynyt ja väsynyt tähän vääntämiseen. Otan osaa oikeasti, vilpittömästi. En yritä saada pisteitä kotia, en vain halua riidellä yhdenkään teidän kanssa. Lopetetaan tämä tähän, tämä on lupaus. Kittie, parempaa loppuvuotta vaikka se on vaikeaa sinulle, ajan kanssa sitten. Koin saman muutama vuosi sitten. Voikaa hyvin, kaikesta huolimatta. 🙂
Anonyymi kirjoitti:
Tiedät kyllä kuka olen. Olen se jota varmaan vihaat täällä eniten. En yritä nyt saada mitään pisteitä takaisin, ihan vilpittömästi otan osaa. Ei tällaisia päiviä halua kukaan ikinä eteensä.
En kyllä vihaa sinua, toivon sinulle hyvää ja jaksamista omassa surussasi. ❤️
- Anonyymi
Kittychi kirjoitti:
En kyllä vihaa sinua, toivon sinulle hyvää ja jaksamista omassa surussasi. ❤️
Kiitos paljon. 🙂
- Anonyymi
Halit täältäkin suunnalta. Vaikea käsittää että nikkikuvan nappisilmä on poissa:(
tv. ent. 19-vee_jäbä - Anonyymi
Hitto mikä järkytys:( Oot taatusti aivan hajalla. Tää oli kyllä semmoinen tieto että itekkin itken:(((((
Sunflower Anonyymi kirjoitti:
Halit täältäkin suunnalta. Vaikea käsittää että nikkikuvan nappisilmä on poissa:(
tv. ent. 19-vee_jäbäKiitos! ❤️ Tänään on tullut itkettyä niin että olen ihan väsy..
Anonyymi kirjoitti:
Hitto mikä järkytys:( Oot taatusti aivan hajalla. Tää oli kyllä semmoinen tieto että itekkin itken:(((((
SunflowerKiitos! ❤️ Kyllä on ikävä heti kaveriani, outoa olla ilman häntä.. 😢
- Anonyymi
Sun söpö pieni koira ei tahtoisi sun itkevän, sillä tästä päivästä eteenpäin sen koti tulee olemaan sun sydämessä. Eikä se halua elää siellä yhdessä surun kanssa. Jos se voisi esittää sulle toiveen, se pyytäisi sua muistelemaan kaikkia niitä ihania yhteisiä hetkiä, joita koitte vuosien varrella. Se tahtoisi sun olevan urhea...
Halaisin sua Kittie, jos vain voisin. Jonain päivänä suru väistyy, uskothan mua... ♡♡♡♡Ei kantsi tulla varastamaan showta kun toinen suree. Kunnioita sitä jos osaat.
Halaisin sua Kittie, jos vain voisin. Jonain päivänä suru väistyy, uskothan mua... ♡♡♡♡Kiitos! ❤️ Kyllä koirusta jää kauniit muistot.
Sä Kittie-parka :( Mäki diggasin nii siitä wuffesta et kyl tuntuu hemmetin pahalta :( En mä ollut alkuun uskoo silmiäin et onkos toi totta. Yritä kuiteskin jaksaa vaikka mä tiedän et tää on neuvo joka on helppo antaa mut vaikee noudattaa :(
artagnan kirjoitti:
Sä Kittie-parka :( Mäki diggasin nii siitä wuffesta et kyl tuntuu hemmetin pahalta :( En mä ollut alkuun uskoo silmiäin et onkos toi totta. Yritä kuiteskin jaksaa vaikka mä tiedän et tää on neuvo joka on helppo antaa mut vaikee noudattaa :(
Kiitos! ❤️
Kittychi kirjoitti:
Kiitos! ❤️
Mites sä oot jaksellut? Mä oon funtsinut et pärjäätkö sä miten :(
artagnan kirjoitti:
Mites sä oot jaksellut? Mä oon funtsinut et pärjäätkö sä miten :(
No en oikein hyvin, suru vaikuttaa mielialaan, masennus vaivaa. En ole oikein tehtyä mitään. Outoa olla ilman koirua, ikävä on kova..
Halaisin sua Kittie, jos vain voisin. Jonain päivänä suru väistyy, uskothan mua... ♡♡♡♡Totta. Samaa mieltä Arielin kanssa.
Koirasi sai olla rakastettunaAnonyymi kirjoitti:
Ei kantsi tulla varastamaan showta kun toinen suree. Kunnioita sitä jos osaat.
Ei varastanut huomiota vaan yritti tsempata kittietä
Kittychi kirjoitti:
No en oikein hyvin, suru vaikuttaa mielialaan, masennus vaivaa. En ole oikein tehtyä mitään. Outoa olla ilman koirua, ikävä on kova..
Kyl toi oli harmin paikka :( Kandee muutes harkita uutta wuffee ku aika on kypsä. Se ei vanhaa toisi takas mut saisit uutta funtsittavaa :)
- Anonyymi
Jepet jatkaa juomistaan.
- Anonyymi
Kunto on toinen. Abortinteossa onni ei kukoista, joten maailma ei juurikaan kadehdi.
https://m.youtube.com/watch?v=mee8F51EvGQ
Suomenlippuun käy jo laskeva aurinko. - Anonyymi
En yleensä kommentoi, mutta nyt on pakko.
Mielestäni tämä sanonta pitää oikein hyvin paikkaansa. Ei kyseessä ole se, että pitäisi muiden takia kätkeä, vaan itsen, sillä ihmiset ovat yllättävän ilkeitä, kateellisia ja katkeria. Itse voi nauttia täysin rinnoin onnesta, mutta tietentahtoen ei kannata sitä tuoda esiin. Ne henkilöt jotka oikeasti ovat onnellisia ja onnekkaita eivät yleensä koe tarvetta tuoda sitä esiin, ei siihen tarvita muiden huomiota tai tykkäyksiä, riittää että itse nauttii joka päivästä ja elää hetkessä.
Itse olen tämä henkilö ja tämä onkin erittäin tärkeä periaate itselleni.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1367639Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde361893Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja251870- 911613
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1791535Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p104978- 49910
Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme
Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri28810Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik4769- 32764