Olenko bi vai homo?

Anonyymi

No niin. Yritän selittää asiani mahdollisimman tyhjentävästi ja selkeästi. Olen miettinyt, että olenko bi vai homo. Tiedän, että seksuaalisuus ei ole yksioikoista. Monesti ihminen ei ole 100 % homo tai hetero vaan jotain siltä väliltä. Olen 25 vuotias jätkä. Huomasin kiinnostukseni jätkiin noin 13 vuotiaana. Tunteelliset ihastukset ovat kohdistuneet enemmän naisiin ja lihallinen himo miehiin. Tosin on myös tuntunut, että mikäli jätkä on riittävän hyvännäköinen voi siihen myös ihastua tunteellisesti. Itsetyydyksen kohteet ovat olleet lähinnä miehiä. Tosin joskus iltaisin olen myös naisia ajatellut peiton alla. Hekin voivat olla hyvännäköisiä ja hemaisevia, mutta jätkiin liittyy jotain kivan "alentavaa" mikä saa hepin nousemaan.
Saan myös nautintoa btm roolista. Tämän vuoksi olen joskus irtoseuraa hakiessani sanonut olevani btm homo ja olen kiihottunut kun vastapuoli on bi top. Siinä ikään kuin alistuu puoliksi heterolle mikä tuntuu "kivan sovinistisen ihanalle". Olen myös monesti sanonut olevani bi. Mietin, että onko homoksi esittäytyminen vain "kielletyn hedelmän" maistamista ja siksi kiihottavaa.

61

1168

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Olet ihan selvästi bi siitä ei ole epäilystäkään.
      Tässä vielä varmistus asiaan.

      1. Jos tunnet vetoa VAIN JA AINOASTAAN samaan sukupuoleen ja olet AINA tuntenut, olet homoseksuaali.

      2. Jos tunnet vetoa VAIN JA AINOASTAAN vastakkaiseen sukupuoleen ja olet AINA tuntenut, olet heteroseksuaali.

      3. Jos tunnet vetoa MOLEMPIIN sukupuoliin tai olet ainakin JOSKUS tuntenut, olet biseksuaali.

      Näin yksinkertaista se on.

      • Anonyymi

        Ainoastaan sinun päässäsi se on noin yksioikoista, koska kaikki variaatiot pelottavat.

        Tärkein asiassa on miten itse miellät itsesi. Kuulostaa, että olet enempi miehiin kallellaan kuin naisiin. Saatat olla bi, joka on enemmän miehiin kallellaan ja ajan myötä saatat löytää itsesi homona. En yllättyisi tästäkään skenaariosta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ainoastaan sinun päässäsi se on noin yksioikoista, koska kaikki variaatiot pelottavat.

        Tärkein asiassa on miten itse miellät itsesi. Kuulostaa, että olet enempi miehiin kallellaan kuin naisiin. Saatat olla bi, joka on enemmän miehiin kallellaan ja ajan myötä saatat löytää itsesi homona. En yllättyisi tästäkään skenaariosta.

        Minulla ei ole mitään aloittajaa vastaan, haluan vain auttaa häntä ymmärtämään mitä hän oikeasti on. Koska hän itse pyysi täältä vastausta asiaan joka häntä mietityttää ja nyt hän sen sai. Ei biseksualismissäkään ole mitään pahaa vaikka se onkin eri asia kuin homoseksualismi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minulla ei ole mitään aloittajaa vastaan, haluan vain auttaa häntä ymmärtämään mitä hän oikeasti on. Koska hän itse pyysi täältä vastausta asiaan joka häntä mietityttää ja nyt hän sen sai. Ei biseksualismissäkään ole mitään pahaa vaikka se onkin eri asia kuin homoseksualismi.

        Kun se asia ei ole noin yksinkertainen, kuin mitä tuputat kerta toisensa jälkeen, mutta ajattele noin jos haluat. Eniten huvittaa korostettu aina :D Tiedän homoja, jotka ovat seurustelleet naisen kanssa nuorina, kunnes huomasivat olevansa homoja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kun se asia ei ole noin yksinkertainen, kuin mitä tuputat kerta toisensa jälkeen, mutta ajattele noin jos haluat. Eniten huvittaa korostettu aina :D Tiedän homoja, jotka ovat seurustelleet naisen kanssa nuorina, kunnes huomasivat olevansa homoja.

        Paitsi ne eivät ole homoja vaan bissejä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Paitsi ne eivät ole homoja vaan bissejä.

        Kyllä ne homoja on, vaikka miten vääntäisit asiaa. Homoina elävät ja kokevat itsensä homoiksi. Siinä mitään väärää tai pahaa ole, että joku on yrittänyt naisen kanssa seurustella.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä ne homoja on, vaikka miten vääntäisit asiaa. Homoina elävät ja kokevat itsensä homoiksi. Siinä mitään väärää tai pahaa ole, että joku on yrittänyt naisen kanssa seurustella.

        No kaikkihan on tietenkin homollekkin mahdollista jos nukutaan eri huoneissa ja käydään eri aikaan saunassa niin kyllä sellainen kulissielämä onnistuu myös homolta. Mutta mitä siihen sitten muuten tulee niin se on kaikkein pahin petos ja vääryys mihin homo voi syyllistyä myös sitä naista kohtaan ja muutenkin. Joten en näe sellaisessa mitään puolusteltavaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No kaikkihan on tietenkin homollekkin mahdollista jos nukutaan eri huoneissa ja käydään eri aikaan saunassa niin kyllä sellainen kulissielämä onnistuu myös homolta. Mutta mitä siihen sitten muuten tulee niin se on kaikkein pahin petos ja vääryys mihin homo voi syyllistyä myös sitä naista kohtaan ja muutenkin. Joten en näe sellaisessa mitään puolusteltavaa.

        Onkohan sinulla kokemusta tällaisesta kulissielämästä, kun tunnut siitä tunnut noin paljon tietävän? Kuulostaa omakohtaiselle kokemukselle. Vai onko kyseessä taas pakkomielle? Mitäpä jos asia meneekin eri tavalla? Nukutaan samassa sängyssä (ou mai gaaaad!!!!).


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onkohan sinulla kokemusta tällaisesta kulissielämästä, kun tunnut siitä tunnut noin paljon tietävän? Kuulostaa omakohtaiselle kokemukselle. Vai onko kyseessä taas pakkomielle? Mitäpä jos asia meneekin eri tavalla? Nukutaan samassa sängyssä (ou mai gaaaad!!!!).

        Ei todellakaan ole kokemusta enkä aio hankkia, sellaiseen en alennu! Ja jos kerran samassa sängyssä nukutaan niin se jo todistaa sen että silloin ei voi kysymyksessä olla mikään homo vaan bisse. Vaikka sitten olis kuin kulissi elämästä kysymys.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei todellakaan ole kokemusta enkä aio hankkia, sellaiseen en alennu! Ja jos kerran samassa sängyssä nukutaan niin se jo todistaa sen että silloin ei voi kysymyksessä olla mikään homo vaan bisse. Vaikka sitten olis kuin kulissi elämästä kysymys.

        Jep jep 😂on se toisilla vaikeaa. Oletkohan saanut taas pakit joltain heterolta? Vai käännytitkö junkun heteroksi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei todellakaan ole kokemusta enkä aio hankkia, sellaiseen en alennu! Ja jos kerran samassa sängyssä nukutaan niin se jo todistaa sen että silloin ei voi kysymyksessä olla mikään homo vaan bisse. Vaikka sitten olis kuin kulissi elämästä kysymys.

        Monet nukkuu samassa sängyssä myös kavereiden, omien lasten ja lemmikkien kanssa. Ei yhdessä nukkumisella ja seksuaalisuudella ole mitään tekemistä keskenään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jep jep 😂on se toisilla vaikeaa. Oletkohan saanut taas pakit joltain heterolta? Vai käännytitkö junkun heteroksi?

        Hetroksi synnytään eikä käännytä jos et sitä vielä tiennyt.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hetroksi synnytään eikä käännytä jos et sitä vielä tiennyt.

        Sarkasmi ei ole vahvin lajisi :D Tuon tapauksen kohdalla en ihmetteli yhtään vaikka joku kääntyisi heteroksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sarkasmi ei ole vahvin lajisi :D Tuon tapauksen kohdalla en ihmetteli yhtään vaikka joku kääntyisi heteroksi.

        Ja kuolleet heräävät samalla haudoistaan.


      • Anonyymi kirjoitti:

        No kaikkihan on tietenkin homollekkin mahdollista jos nukutaan eri huoneissa ja käydään eri aikaan saunassa niin kyllä sellainen kulissielämä onnistuu myös homolta. Mutta mitä siihen sitten muuten tulee niin se on kaikkein pahin petos ja vääryys mihin homo voi syyllistyä myös sitä naista kohtaan ja muutenkin. Joten en näe sellaisessa mitään puolusteltavaa.

        Ja bissemiehet voivat petää surutta miehen kanssa vaimoaan ja siinä ei ollut mitään väärää, oli eräässä toisessa keskustelussa, ja täällä tämä vänkäri, homo syyllistyy, petos, vääryys.
        Mutta taidat puolustella bisseukon syrjähypyt miesten kanssa, tietysti olet sitä mieltä, että on ok käydä myös panemassa naapurin rouvaa?


      • Anonyymi
        peepingtommi kirjoitti:

        Ja bissemiehet voivat petää surutta miehen kanssa vaimoaan ja siinä ei ollut mitään väärää, oli eräässä toisessa keskustelussa, ja täällä tämä vänkäri, homo syyllistyy, petos, vääryys.
        Mutta taidat puolustella bisseukon syrjähypyt miesten kanssa, tietysti olet sitä mieltä, että on ok käydä myös panemassa naapurin rouvaa?

        Onneksi homokulttuuriin kuuluu pettäminen ikävän usein, niin ei tule yoiselle yllätyksenä. Muutaman uskollisen homoparin tiedän, pettäjiä senkin edestä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Onneksi homokulttuuriin kuuluu pettäminen ikävän usein, niin ei tule yoiselle yllätyksenä. Muutaman uskollisen homoparin tiedän, pettäjiä senkin edestä.

        Kannattaisko kenties hypätä pois sihteesta?


      • Anonyymi

        Sanoo katkerakaarina :)


      • Anonyymi kirjoitti:

        Onneksi homokulttuuriin kuuluu pettäminen ikävän usein, niin ei tule yoiselle yllätyksenä. Muutaman uskollisen homoparin tiedän, pettäjiä senkin edestä.

        Minusta tuntuu että kaikki tuntemasi homot ovat heteroja. Ja kaikki sinun bisse ystävät ovat lesboja.
        Näin se vain asiat on, pitää olla avarakatseinen.
        Pettäminen kuuluu bissemiesten maailmaan jos niitä voi nyt miehiksi sanoa.


      • En edes odota että voisit tajuta sillä tiedän että et tajua.
        Tunnistatko tekstisi "Kannattaisko kenties hypätä pois sihteesta?"


      • Onko sillä mitään merkitystä mikä on näissä typerissä Freudilaisuuden luokittelu sekoilussa, Freud oli aikakautensa tunnetuin sekopää narkomaani.
        Oli niitä monta muutakin siihen aikaan esim. Carl Gustav Jung

        Nämät nykyajan freudin opin psykologit ovat suurimmalta osalta niin sekaisin päistään etteivät itse enää ymmärrä missä mennään, kun tuijotellaan oppikirjaa ja halutaan saada kaikki mahtumaan "omiin raameihin" ja sekoominen tapahtuu jos joku ei mahdu heidän raameihin, jos olet rajatapaus olet asocial, auta armias jos ylität rajat, käämit palaa "psykoloogilla" ja sen on jälleen hakeuduttava kolleegan juttusille "sohvalle makaamaan".
        Psykologissa ei ole factaa kaikki on arvailuja eli sitä mutua(musta tuntuu), voisi sanoa että raamatussa enemmän factaa.


      • Kiva kun paljastamalla itsesi varmistit kuka olet ;)


    • Anonyymi

      Mites eläimet ja lapset vaikuttaa seksuaalisiin vietteihin?

      • Anonyymi

        Eläimiin ja lapsiin sekaantuminen on sairaus jolla ei ole mitään tekemistä seksuaalisen suuntautumisen kanssa.


    • Anonyymi

      Eikö bi seksuaalisuus ole nimenomaan sitä kun tuntee välillä olevansa homo ja välillä hetero. Tietystihän jos on ajatellut aina olevansa hetero se voi pelottaa ja voi pelätä poksahtavansa yhtäkkiä homoksi. Sama voi olla homolla. Mutta se on tosiasia jos olet joskus ollut rakastunut naiseen et ole homo vaan bi.

      • Anonyymi

        Ei ole, biseksuaali kokee olevansa biseksuaali. Voi olla kallellaan enemmän toiseen sukupuoleen kuin toiseen ja tämä voi vaihdella. Olen yhä ja aina eri mieltä kanssasi, koska seksuaalisuus voi muuttua, etenkin murrosiässä sekä nuorella iällä.


      • Anonyymi

        "Mutta se on tosiasia jos olet joskus ollut rakastunut naiseen et ole homo vaan bi."

        Juuri näin!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Mutta se on tosiasia jos olet joskus ollut rakastunut naiseen et ole homo vaan bi."

        Juuri näin!

        Palstan viihdearvo on uskomaton :D :D :D


      • Anonyymi

        En tiennytkään sinun olevan bisse, muut oli jo tiedossa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En tiennytkään sinun olevan bisse, muut oli jo tiedossa

        Voiko olla homo jos rakastuu bisseen, eikös homojen pitäisi rakastua vain homoihin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voiko olla homo jos rakastuu bisseen, eikös homojen pitäisi rakastua vain homoihin.

        Miksei voisi olla? Homo rakastuu sukupuoli sidonnaisesti mieheen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksei voisi olla? Homo rakastuu sukupuoli sidonnaisesti mieheen.

        Homot ei siis tunnista homoja, tuntosarvet ei toimi vai kelpaako puutteessa kuka tahansa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Homot ei siis tunnista homoja, tuntosarvet ei toimi vai kelpaako puutteessa kuka tahansa?

        Puutteessa kelpaa kaikki, millä on munat ja pulssi tuntuu


    • Anonyymi

      Olen pyörinyt homopiireissä ja tunnistan sun olemuksen vertailuaineistossa tarkkaan.
      Kuulut osittaisesti naisiin, et ilmeisesti kuin vähän.
      Ei ole niinkään kyse siitä oletko vielä, hetero tai homo.
      Kaikissa identiteetti ryhmissä on miesten ja naisten välimaastossa olevia henkilöitä.
      Itse nain ainoastaan miehekkäitä miehiä joka ei aina ole helppoa, etenkin jos toinen on aito huippu macho.

    • Anonyymi

      En ole ketjun aloittaja mutta osui ja upposi suhteeni. Mulla on halu pukeutua naisten vaatteisiin ja olla naisena. Se on vain voimistunut ajan myötä. Pidän kyllä kanssa maskuliinisista nahkahomoistakin. Tämä naisten vaatteisiin pukeutuminen ja halu olla naisena taitaa olla näppituntuman mukaan enemmän bi miesten juttu. Kunnon homollehan hepenissä oleva mies on kauhistus.

      • Anonyymi

        Olet pihalla kuin lumiukko tai toi oli siaäpiiri huumoria.


      • Anonyymi

        Jep jep :D Ei taida asia olla kyllä noin. Miksihän homot tykkää pukeutua naisten vaatteisiin, jos eivät siitä jotain saa irti?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jep jep :D Ei taida asia olla kyllä noin. Miksihän homot tykkää pukeutua naisten vaatteisiin, jos eivät siitä jotain saa irti?

        Paitsi sellaiset eivät ole homoja vaan transuja, ne ovat 2 täysin eri asiaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Paitsi sellaiset eivät ole homoja vaan transuja, ne ovat 2 täysin eri asiaa.

        Olen bisse joka nauttii naisten vaatteisiin pukeutumisesta ja haluaisi olla naisena. Vapaudun hepenissä ja tunnen pääseväni lähimmäksi syvimpiä halujani. En kuitenkaan ole koskaan edes ajatellut olevani väärää sukupuolta tai edes miettinyt sukupuolen vaihdosta. Omassa tapauksessa kyse on transfetissistä. Se voi olla heteromiehelläkin. Nämä jotka kokevat olevansa väärässä ruumiissa ovat oma juttunsa. Tai sitte kyse on vain aate eroista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olet pihalla kuin lumiukko tai toi oli siaäpiiri huumoria.

        Miehekkäitä nahkahomoja.
        Hee hee he.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jep jep :D Ei taida asia olla kyllä noin. Miksihän homot tykkää pukeutua naisten vaatteisiin, jos eivät siitä jotain saa irti?

        Paitsi ne eivät ole homoja vaan transuja. Tai voihan ne olla homojakin mutta samalla ne ovat myös trans sukupuolisia. Koska trans sukupuolisuudella ei ole mitään tekemistä seksuaalisen suuntautumisen kanssa vaan trans sukupuolinen voi olla ihan yhtä hyvin hetero kuin homokin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Paitsi ne eivät ole homoja vaan transuja. Tai voihan ne olla homojakin mutta samalla ne ovat myös trans sukupuolisia. Koska trans sukupuolisuudella ei ole mitään tekemistä seksuaalisen suuntautumisen kanssa vaan trans sukupuolinen voi olla ihan yhtä hyvin hetero kuin homokin.

        Eli ovat homoseksuaaleja transseksuaaleja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eli ovat homoseksuaaleja transseksuaaleja.

        Ei kun transsukupuolisia homoseksuaaleja.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Jep jep :D Ei taida asia olla kyllä noin. Miksihän homot tykkää pukeutua naisten vaatteisiin, jos eivät siitä jotain saa irti?

        Heteromies tuttuni tykkää pukeutua naisten vehkeisiin ja panee akkaansa.


    • Anonyymi

      Ketähän viestini mahtoi loukata kun se poistettiin? Pohdiskelin siinä seksuaalisuutta kohtuu pitkästi (S24-tekstiksi).

      • Anonyymi

        Siinä saattoi olla yksi väärä sana tai kritiikkiä. Se riittää poistamiseen täällä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siinä saattoi olla yksi väärä sana tai kritiikkiä. Se riittää poistamiseen täällä.

        Bannia tulee, vaikka mitään ei poistettu.
        Hyvin outoa.


      • Anonyymi

        Näin kävi mulle myös, mietin tässä nyt lähinnä mihin erilaisia rajoja vedetään olen aika hämilläni, mikä on perversioiden sairauksien ajatuksien tekojen yms ero


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näin kävi mulle myös, mietin tässä nyt lähinnä mihin erilaisia rajoja vedetään olen aika hämilläni, mikä on perversioiden sairauksien ajatuksien tekojen yms ero

        Visvasyylä ainakin on kiellettyjen listalla.


    • Anonyymi

      "Olen pyörinyt homopiireissä ja tunnistan sun olemuksen vertailuaineistossa tarkkaan.
      Kuulut osittaisesti naisiin, et ilmeisesti kuin vähän.
      Ei ole niinkään kyse siitä oletko vielä, hetero tai homo.
      Kaikissa identiteetti ryhmissä on miesten ja naisten välimaastossa olevia henkilöitä.
      Itse nain ainoastaan miehekkäitä miehiä joka ei aina ole helppoa, etenkin jos toinen on aito huippu macho."

      Uskon ymmärtäväni mitä tässä ajetaan takaa. Minussa on osa naiseutta tai ainakin puoli joka haluaa olla nainen. Tai no haluaisin kokea seksuaalisen nautinnon naisena. Naiset on mulle enemmänkin samaistumisen kohde. Bi seksuaali olen sen tiedän ja olen myöntänyt itselleni. Seksuaalinen kiinnostus on pysynyt ja vain vahvistunut sen jälkeen miehiin. Naisista voisin kuitenkin pitää kaverina tai ystävänä. Onko täällä kukaan myöhäisherännyt homo tai edes bisse käsitellyt samoja tuntemuksia. Ns normaali en ole seksuaalisuuden suhteen koskaan ollut. Ensin avautuis bdsm maailma ja fetissit. On tullut sallivammaksi itseään kohtaan kun joskus bi-seksuaalisuuskin oli pelottava tabu.

    • Anonyymi

      Miksi taivas ei ole mustavalkoinen
      sitä niityllä miettii mehiläinen
      miksi jokainen kukka on erilainen
      niin erilainen, silti samanlainen
      Se on aivan sama hetero vai homo
      jokainen on sydämensä pomo
      ja jokainen on vähän homo

    • Anonyymi

      Tuolla ny lähinnä kai tarkoitetaan sitä kumpaako sukupuolta kohtaan tunnet seksuaalista vetovoimaa

    • Älä huoli olet tullut oikeaan paikkaan, täältä löytyvät maailman parhaat erikoisasiantuntijat siihen, saat muutamassa minuutissa vastauksia siitä "mikä sinun on pakko olla". Siitä ei kannata välittää ovatko yksimielisiä ne "e.a.tuntijat" valitse vain sopiva jokaiselle tilanteelle, niin kaikki ovat tyytyväisiä.

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Eihän tuossa ole mitään epäselvää. Olet ihan selvästi bi.

      • Anonyymi

        Selvä homo, lihallinen himo miehiin tarkoittaa sitä.


    • Olet homo, " lihallinen himo miehiin,mikäli jätkä on riittävän hyvännäköinen voi siihen myös ihastua tunteellisesti. Itsetyydyksen kohteet ovat olleet lähinnä miehiä. Tosin joskus iltaisin olen myös naisia ajatellut peiton alla. Hekin voivat olla hyvännäköisiä ja hemaisevia, mutta jätkiin liittyy jotain kivan "alentavaa" mikä saa hepin nousemaan.
      Saan myös nautintoa btm roolista. Tämän vuoksi olen joskus irtoseuraa hakiessani sanonut olevani btm homo" ihan itse kerrot sen.

    • Oletetaan että olet homo ja myöhemmin voit hienosäätää sitä.

    Ketjusta on poistettu 48 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      134
      3569
    2. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      110
      1399
    3. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      271
      1320
    4. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      69
      1229
    5. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      17
      1134
    6. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1081
    7. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      57
      1019
    8. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      45
      1018
    9. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      1006
    10. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      53
      918
    Aihe