elatusapu ja elatustuki

Anonyymi

Mikä niiden ero on??

35

89

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Eikun nyt tiedän. Elatustuki on se minkä isä maksaa lapselle ja ja sitten lapsen näkökulmasta se on elatusmaksu. Siis silloinkun vanhemmat on eronneet..

      • Anonyymi

        Ei kun äiti ja sossu maksaa..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei kun äiti ja sossu maksaa..

        Ei äiti maksa, koska isä maksaa.


      • Anonyymi

        Elatusapu on se kun isä maksaa lapselle tai lapsille itse.

        Elatustuki on se jos isä on varaton tai työtön tai opiskelee, niin Kela maksaa äidille alatustukea. Se on useimmiten pienempi kuin mitä isä maksaa.

        Vaatii sen että vanhemmat ovat eronneet.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei äiti maksa, koska isä maksaa.

        Ei isä maksa, koska vieraannutettuna lapsistaan äidin oman toiminnan tuloksena


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Elatusapu on se kun isä maksaa lapselle tai lapsille itse.

        Elatustuki on se jos isä on varaton tai työtön tai opiskelee, niin Kela maksaa äidille alatustukea. Se on useimmiten pienempi kuin mitä isä maksaa.

        Vaatii sen että vanhemmat ovat eronneet.

        Elatusapu on se kun äiti maksaa lapselle tai lapsille itse.

        Elatustuki on se kun isä vieraannutetaan yhteisistä lapsistaan, niin "Kela maksaa äidille alatustukea" - suomeksi ulostustukea vieraannutetuille lapsille. Se on useimmiten suurempi kuin mitä äiti maksaa.

        Vaatii sen että vanhemmat ovat eronneet. isä ei maksa, koska vieraannutettuna lapsistaan äidin oman toiminnan tuloksena.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei äiti maksa, koska isä maksaa.

        Ei isä maksa, koska äiti ja sossu maksaa vieraannuttamilleen lapsille


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Elatusapu on se kun äiti maksaa lapselle tai lapsille itse.

        Elatustuki on se kun isä vieraannutetaan yhteisistä lapsistaan, niin "Kela maksaa äidille alatustukea" - suomeksi ulostustukea vieraannutetuille lapsille. Se on useimmiten suurempi kuin mitä äiti maksaa.

        Vaatii sen että vanhemmat ovat eronneet. isä ei maksa, koska vieraannutettuna lapsistaan äidin oman toiminnan tuloksena.

        Alatusapu on se kun isä vieraannutettuna omasta äidistään omien lapsiensa kautta maksaa sosiaali viranomaismenettelyn "tarkoitushakuisessa" heidän eli lasten äidin ja sosiaaliviranomaisen yhteisistä lapsistaan ja kysyy lopulta ihmisten nimiä ja yhteystietoja seuraavat 13 vuotta ja vielä toiset siihen päälle.


      • Anonyymi

        Ei minun äitini ole vieraannuttanut minua lapsistani. Kyllä maksamisella ja vieraannuttamisella on tekemistä. Sinun pitää kyllä puhua isäsi kanssa, miksi äiti- ja lastensuojelu" vieraannuttanut lapset isästään?


      • Anonyymi

        Ei isä maksa, koska vieraannutettuna lapsistaan äidin oman toiminnan tuloksena..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei minun äitini ole vieraannuttanut minua lapsistani. Kyllä maksamisella ja vieraannuttamisella on tekemistä. Sinun pitää kyllä puhua isäsi kanssa, miksi äiti- ja lastensuojelu" vieraannuttanut lapset isästään?

        'Ei isä maksa, koska vieraannutettuna lapsistaan äidin oman toiminnan tuloksena'

        Tuossa itse sanoit niin. Väärän tiedon levittäminen on rikos. Miksi levität väärää tietoa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        'Ei isä maksa, koska vieraannutettuna lapsistaan äidin oman toiminnan tuloksena'

        Tuossa itse sanoit niin. Väärän tiedon levittäminen on rikos. Miksi levität väärää tietoa?

        En levitä väärää tietoa - itse levität. En maksa, koska vieraannutettuna lapsistani äidin oman toiminnan tuloksena'


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        'Ei isä maksa, koska vieraannutettuna lapsistaan äidin oman toiminnan tuloksena'

        Tuossa itse sanoit niin. Väärän tiedon levittäminen on rikos. Miksi levität väärää tietoa?

        Miksi levität väärää tietoa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En levitä väärää tietoa - itse levität. En maksa, koska vieraannutettuna lapsistani äidin oman toiminnan tuloksena'

        Vanhemmat eivät koskaan vieraannu lapsistaan. Jos asia olisi näin, niin et itkisi palstalla. Lapsia vieraannutettaan vanhemmistaan ja kun puhut että oman äidin toiminnan kautta, niin tarkoitat joko omaa äitiäsi tai sitten taas yrität keksiä tekosyitä, jotta sinun ei tarvitsi olla lastesi kanssa. Ehkä sinulla lähestymiskielto ja yrität höpöttää, että vanhemman voi jotenkin vieraannuttaa lapsistaan?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vanhemmat eivät koskaan vieraannu lapsistaan. Jos asia olisi näin, niin et itkisi palstalla. Lapsia vieraannutettaan vanhemmistaan ja kun puhut että oman äidin toiminnan kautta, niin tarkoitat joko omaa äitiäsi tai sitten taas yrität keksiä tekosyitä, jotta sinun ei tarvitsi olla lastesi kanssa. Ehkä sinulla lähestymiskielto ja yrität höpöttää, että vanhemman voi jotenkin vieraannuttaa lapsistaan?

        Miksi levität väärää tietoa? En ole puhunut oman äitini kautta, vaan lasteni äidin oman toiminnan tuloksena siis "lastensuojelun" menettelyssä. Aiheena oli nyt elatusapu ja elatustuki, johon totesin ettei isä maksa, koska vieraannutettuna lapsistaan äidin oman toiminnan tuloksena- siis yhteisten lasten äidin oman toiminnan tuloksena. Minun äitini ei liity mitenkään asiaan- hän ei ole asianosainen asiassa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi levität väärää tietoa? En ole puhunut oman äitini kautta, vaan lasteni äidin oman toiminnan tuloksena siis "lastensuojelun" menettelyssä. Aiheena oli nyt elatusapu ja elatustuki, johon totesin ettei isä maksa, koska vieraannutettuna lapsistaan äidin oman toiminnan tuloksena- siis yhteisten lasten äidin oman toiminnan tuloksena. Minun äitini ei liity mitenkään asiaan- hän ei ole asianosainen asiassa.

        ok, puhut omien lastesi äidistä ja "isällä" tarkoitat tietenkin itseäsi!

        Vieraantuminenhan tarkoittaa, että henkilö on etääntynyt toisesta henkilöstä käytännön tasolla ja myös tunnetasolla- eli henkilö ei enää kaipaa toista. Näin puhutaan yleensä lapsien kohdalla, mutta mikäpä etteikö voisi puhua vanhempienkin kohdalla samalla tavalla. Olet siis vieraantunut omista lapsistasi. On tullut kyllä jo hyvin selväksi, ettet enää kaipaa lapsiasi eli olet vieraantunut heistä. Muutenhan tekisit asian eteen jotain.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei isä maksa, koska vieraannutettuna lapsistaan äidin oman toiminnan tuloksena

        Perällinen lausuma ja sen suora kopiointi perusteellisesti - tuomioistuimen päätös = Raision kaupungin perällinen lausuma
        lapsen olosuhteista - ovat olleet 13 vuotta tavoitettavissa; yhteydenottoihin saa vastausta. Älä kysy Raision kaupungin perhepalveluista. Lapsen isä voi pahoin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi levität väärää tietoa? En ole puhunut oman äitini kautta, vaan lasteni äidin oman toiminnan tuloksena siis "lastensuojelun" menettelyssä. Aiheena oli nyt elatusapu ja elatustuki, johon totesin ettei isä maksa, koska vieraannutettuna lapsistaan äidin oman toiminnan tuloksena- siis yhteisten lasten äidin oman toiminnan tuloksena. Minun äitini ei liity mitenkään asiaan- hän ei ole asianosainen asiassa.

        Miksi levität oikeaa tietoa? Olen puhunut oman äitini kautta, hänen oman toiminnan tuloksena siis "lastensuojelun" menettelyssä. Aiheena oli nyt elatusapu ja elatustuki, johon totesin ettei isä halua olla lasten tekemisissä, koska halunnut että lapsensa vieraantuu hänestä, oman toiminnan tuloksena, muttei siis yhteisten lasten äidin oman toiminnan tuloksena. Minun äitini liittyy asiaan- hän on asianosainen asiassa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ok, puhut omien lastesi äidistä ja "isällä" tarkoitat tietenkin itseäsi!

        Vieraantuminenhan tarkoittaa, että henkilö on etääntynyt toisesta henkilöstä käytännön tasolla ja myös tunnetasolla- eli henkilö ei enää kaipaa toista. Näin puhutaan yleensä lapsien kohdalla, mutta mikäpä etteikö voisi puhua vanhempienkin kohdalla samalla tavalla. Olet siis vieraantunut omista lapsistasi. On tullut kyllä jo hyvin selväksi, ettet enää kaipaa lapsiasi eli olet vieraantunut heistä. Muutenhan tekisit asian eteen jotain.

        Miksi levität väärää tietoa? - "On tullut kyllä jo hyvin selväksi,
        ettet enää kaipaa lapsiasi eli olet vieraantunut heistä. Muutenhan tekisit asian eteen jotain" MINUT ON VIERAANNUTETTU LAPSISTANI - MINÄ EN OLE VIERAANTUNUT OMISTA
        LAPSISTANI ELI ET VOI SANOA, ETTEN KAIPAA LAPSIANI!!!
        Kyllä asian eteen on tehty jotain yli 13 vuoden ajan.. vielä kun
        joku tajuaisi jotain, mm. lapsen edusta, lainsäädännöstä, lapsen-
        ja ihmisoikeuksista käytännössä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi levität oikeaa tietoa? Olen puhunut oman äitini kautta, hänen oman toiminnan tuloksena siis "lastensuojelun" menettelyssä. Aiheena oli nyt elatusapu ja elatustuki, johon totesin ettei isä halua olla lasten tekemisissä, koska halunnut että lapsensa vieraantuu hänestä, oman toiminnan tuloksena, muttei siis yhteisten lasten äidin oman toiminnan tuloksena. Minun äitini liittyy asiaan- hän on asianosainen asiassa.

        Miksi levität väärää tietoa? En ole puhunut oman äitini kautta,
        vaan lasteni äidin oman toiminnan tuloksena siis "lastensuojelun" menettelyssä. Aiheena oli nyt elatusapu ja elatustuki, johon
        totesin ettei isä maksa, koska vieraannutettuna lapsistaan äidin
        oman toiminnan tuloksena- siis yhteisten lasten äidin oman
        toiminnan tuloksena. Minun äitini ei liity mitenkään asiaan- hän ei
        ole asianosainen asiassa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi levität väärää tietoa? - "On tullut kyllä jo hyvin selväksi,
        ettet enää kaipaa lapsiasi eli olet vieraantunut heistä. Muutenhan tekisit asian eteen jotain" MINUT ON VIERAANNUTETTU LAPSISTANI - MINÄ EN OLE VIERAANTUNUT OMISTA
        LAPSISTANI ELI ET VOI SANOA, ETTEN KAIPAA LAPSIANI!!!
        Kyllä asian eteen on tehty jotain yli 13 vuoden ajan.. vielä kun
        joku tajuaisi jotain, mm. lapsen edusta, lainsäädännöstä, lapsen-
        ja ihmisoikeuksista käytännössä.

        Kiitos kun levität oikeaaa tietoa! - "On tullut kyllä jo hyvin selväksi,
        ettet enää kaipaa lapsiasi eli olet vieraantunut heistä. Muutenhan tekisit asian eteen jotain" MINUA EI OLE VIERAANNUTETTU LAPSISTANI - MINÄ OLEN ITSE VIERAANTUNUT OMISTA
        LAPSISTANI ELI VOIT SANOA, ETTEN KAIPAA LAPSIANI!!!
        Asian eteen en ole tehty mitään yli 13 vuoden ajan.. vielä kun joskus itse tajuaisin jotain, mm. lapsen edusta, lainsäädännöstä, lapsen-
        ja ihmisoikeuksista käytännössä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi levität väärää tietoa?

        Tietoa väärää levität miksi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi levität väärää tietoa? - "On tullut kyllä jo hyvin selväksi,
        ettet enää kaipaa lapsiasi eli olet vieraantunut heistä. Muutenhan tekisit asian eteen jotain" MINUT ON VIERAANNUTETTU LAPSISTANI - MINÄ EN OLE VIERAANTUNUT OMISTA
        LAPSISTANI ELI ET VOI SANOA, ETTEN KAIPAA LAPSIANI!!!
        Kyllä asian eteen on tehty jotain yli 13 vuoden ajan.. vielä kun
        joku tajuaisi jotain, mm. lapsen edusta, lainsäädännöstä, lapsen-
        ja ihmisoikeuksista käytännössä.

        Miksi levität tietoa? - "On tullut kyllä jo selväksi,
        ettet enää kaipaa lapsiasi eli olet vieraantunut heistä. Muutenhan asian eteen jotain" MINUT ON HUOTAAN OTETTU LAPSISTANI - MINÄ EN OLE VIERAANTUNUT OMISTA
        LAPSISTANI ELI ET VOI SANOA, EI KAIPAA LAPSIANI!!!
        Kyllä asian eteen on tehty jotain yli 13 vuoden ajan.. vielä kun
        joku tajuaisi jotain, mm. Isän edusta, lainsäädännöstä, lapsen-
        ja ihmisoikeuksista käytännössä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi levität tietoa? - "On tullut kyllä jo selväksi,
        ettet enää kaipaa lapsiasi eli olet vieraantunut heistä. Muutenhan asian eteen jotain" MINUT ON HUOTAAN OTETTU LAPSISTANI - MINÄ EN OLE VIERAANTUNUT OMISTA
        LAPSISTANI ELI ET VOI SANOA, EI KAIPAA LAPSIANI!!!
        Kyllä asian eteen on tehty jotain yli 13 vuoden ajan.. vielä kun
        joku tajuaisi jotain, mm. Isän edusta, lainsäädännöstä, lapsen-
        ja ihmisoikeuksista käytännössä.

        Miksi levität tietoa? - "On tullut kyllä jo selväksi,
        etten enää kaipaa lapsiani eli he oat vieraantuneet minusta. Muutenhan asian eteen jotain" MINUT ON HUORAAN OTETTU LAPSISTANI - MINÄ EN OLE VIERAANTUNUT OMISTA
        LAPSISTANI ELI VOIT SANOA, EI KAIPAA LAPSIANI!!!
        Kyllä asian eteen on oltu tekemättä yhtään mitään jo yli 13 vuoden ajan.. vielä kun
        tajuaisin itse jotain, mm. sosiaalihuollon edusta, lainsäädännöstä, lapsen-
        ja ihmisoikeuksista käytännössä.


    • Anonyymi

      Toisen maksaa yhteiskunta, eli veronmaksajat ja toisen etävanhempi.

    • Anonyymi

      Integroitu epäpyhään liittoon, arvaa kolmas.

    • Anonyymi

      Miksi levität oikeaa tietoa? Olen puhunut oman äitini kautta, eli äitini lapsen oman toiminnan tuloksena siis lastensuojelun menettelyssä olen toiminut eli päättänyt olla olematta tekemissä lasteni kanssa enää mitenkään. TÄMÄ ei ole minulle ongelma. Aiheena oli nyt ja on yhä elatusapu ja elatustuki, johon totesin ettei isäni maksa, koska vieraannutettuna lapsestaan oman äitini toiminnan tuloksena- siis puhun oman äitini kautta, mutta isäni hahmossa-Lasteni äitini ei liity mitenkään asiaan- hän ei ole asianosainen asiassa.
      Nimi ja yhteytieto

      • Anonyymi

        Miksi levität tietoa? Olen puhunut oman isäni kautta, eli isäni lapsen oman toiminnan tuloksena siis lastensuojelun menettelyssä olen toiminut eli päättänyt olla missään tekemisissä lasteni kanssa enää mitenkään. TÄMÄ on minulle ongelma. Aiheena oli nyt ja on yhä elatusapu ja elatustuki, johon totesin ettei äitini maksa, koska vieraannutettuna lapsestaan oman isäni toiminnan tuloksena- siis puhun oman isäni kautta, mutta äitini hahmossa-Lasteni isänä ei liity mitenkään asiaan- hän ei ole asianosainen asiassa.
        Nimi ja yhteystiedot ja osoite ja sosiaalitunnus.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi levität tietoa? Olen puhunut oman isäni kautta, eli isäni lapsen oman toiminnan tuloksena siis lastensuojelun menettelyssä olen toiminut eli päättänyt olla missään tekemisissä lasteni kanssa enää mitenkään. TÄMÄ on minulle ongelma. Aiheena oli nyt ja on yhä elatusapu ja elatustuki, johon totesin ettei äitini maksa, koska vieraannutettuna lapsestaan oman isäni toiminnan tuloksena- siis puhun oman isäni kautta, mutta äitini hahmossa-Lasteni isänä ei liity mitenkään asiaan- hän ei ole asianosainen asiassa.
        Nimi ja yhteystiedot ja osoite ja sosiaalitunnus.

        lastensuojelun menettelyssä olen toiminut eli kanssa enää mitenkään tämä ole minulle ongelma. Aiheena levitätän tietoa, koska olen puhunut oman isäni kautta, eli isäni lapsen oman toiminnan tuloksena siis eli oli asia nyt ja aina, niin on yhä elatusapu ja elatustuki, johon totesin, ettei äitini maksa, koska vieraannutettuna lapsestaan oman isäni toiminnan tuloksena hän, jolla viittaan lapsen öitiin, joka ei ole oma äitini puhuu siis oman isäni kautta, mutta äitini hahmossa. Lasteni isänä en siis liity asiaan ja olen päättänyt olla olematta missään tekemisissä mitenkään heidän kanssaan. Eli asiaan - hän ei ole asianosainen asiassa. Nimi ja yhteystiedot ja osoite ja sosiaalitunnus.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        lastensuojelun menettelyssä olen toiminut eli kanssa enää mitenkään tämä ole minulle ongelma. Aiheena levitätän tietoa, koska olen puhunut oman isäni kautta, eli isäni lapsen oman toiminnan tuloksena siis eli oli asia nyt ja aina, niin on yhä elatusapu ja elatustuki, johon totesin, ettei äitini maksa, koska vieraannutettuna lapsestaan oman isäni toiminnan tuloksena hän, jolla viittaan lapsen öitiin, joka ei ole oma äitini puhuu siis oman isäni kautta, mutta äitini hahmossa. Lasteni isänä en siis liity asiaan ja olen päättänyt olla olematta missään tekemisissä mitenkään heidän kanssaan. Eli asiaan - hän ei ole asianosainen asiassa. Nimi ja yhteystiedot ja osoite ja sosiaalitunnus.

        "Olen puhunut oman isäni kautta"

        Onko tämä joku henkimaailman juttu? Esim demonit ja vastaavat voi tunnetusti puhua ihmisten kautta.


    • Anonyymi

      Nimi ja yhteystiedot?

    • Anonyymi

      TIEDON LEVITTÄMINEN ON RIKOS

      • Anonyymi

        Just, linnaan tiedon levittäjät


    Ketjusta on poistettu 20 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Cynthia Woods

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 💋 ­­­N­­y­m­­­f­o­­m­­a­­a­­­n­i -> https://x18.fun/girl04372247#CynthiaWoods 🔞💋❤️💋❤️💋🔞�
      YIT-Yhtymä
      0
      7937
    2. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      177
      1755
    3. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      77
      1114
    4. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      113
      1113
    5. Nainen, millainen tilanne oli

      kun huomasit ihastuneesi häneen oikein kunnolla. Missä tapahtui ja milloin
      Ikävä
      62
      1031
    6. Persut petti duunarit

      Kyllä persujen kuuluu nyt mennä häpeämään kun äänestivät lakkolakien puolesta. Vielä muka kehutaan olevan työväenpuolue,
      Perussuomalaiset
      193
      945
    7. Persuille kovaa kyytiä YLEn kannatusmittaus

      https://yle.fi/a/74-20085866 Näin se menee persueliitti. Pettäjän tie on karu, persujen äänestäjät ovat nyt reagoineet
      Maailman menoa
      182
      920
    8. Lindtman runnonut demarit huimaan nousukiitoon!

      Palkansaajat – siis Suomen käynnissä pitävä kansanosa – ei näemmä arvosta EK/SY-sätkyakka Purran saksipelleilyä. Niin
      Maailman menoa
      271
      886
    9. Mitä ajattelen sinusta

      Että olit erilainen kuin muut ja jollakin kummalla tavalla samanlainen kanssani, vaikka ei tunnetukaan. Sinun kanssa tu
      Ikävä
      35
      823
    10. Itkisikö onnesta

      Jos panisin sua kunnolla?
      Ikävä
      86
      707
    Aihe