Nainen, oletko kyllästynyt möhömahaiseen patalaiskaan sohvalla kaljaa imevään ihratynnyriin?
Eikö makuuhuoneessa ole aikoihin ollut muuta kuin ällöseksiä ruokkoamattoman haisevan puliukon kanssa?
Tässä on elämäsi tilaisuus vaihtaa hoikkaan, atleettiseen supermieheen joka vie sinut nirvanaan joka yö. Monta kertaa.
https://keskustelu.suomi24.fi/t/16651053/hei-kuukausi-ja-kaksi-viikkoa#comment-105051612
Parempi isäntä torppaan
6
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Kyllä muuten, mutta minulla ei ole varaa moiseen ylellisyyteen. Tuo oma oranki tienaa viisi tonnia ja omat ansiot jää pariin tonniin. Harmi.
- Anonyymi
Istut pankin päällä. Ei tuo syntymäruskettunut pane lainkaan pahaksi jos vaihdat ammattia.
- Anonyymi
Raha tekee komeaksi sekä haluttavaksi ja ennenkaikkea yhteiskunnallinen asema.
- Anonyymi
Linkkiä en aukaissut, kun kotona ei ole möhömahaista patalaiskaa miestä vaan timmi reilu kuuskymppinen tehopakkaus, joka osaa tehdä homman kuin homman, myös makuuhuoneen puolella!
- Anonyymi
Näitähän tuli tosiaan jo 80-90 lukujen vaihteessa. Yksittäisiä lomatuomisia ainakin 60-luvulta, niin kuin mun opellakin. 👨🏿🦱
- Anonyymi
Kyllä se on moni kakku päältä kaunis nuissakin partanaamoissa. Eivät taatusti käytä rahaa naisen hellimiseen jos siitä pimeästä bisneksestä tulee rahaa. Cittarin eteisessä ovat lähettämässä rahoja kotimaahansa, siinä jää suomi nainen nuolemaan näppejään. Mitä petihoommin tulee niin ei ne kauaa vanhaa suominaista lohduttele makkarissa, kun pitää olla yökerhosta vonkaamassa 18vuotiaita tyttöjä siihen hommaan.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1134892Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293543No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452430- 501558
- 411480
Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv241334- 141222
- 271128
- 1651089
Olen oikeasti aika mukava
Vaikka itse sanonkin. Tunnemyrsky sekoitti mieltä silloin ja annoin aika kahjon kuvan itsestäni.221057