Miten sanoa äidille että ostin...??

tyttaoon

Kun ostin stringit ja en tiedä miten kertoa äidille, kun se käyttää mummopikkareita ja isosisko myös.
MITÄ TEEN?

19

5285

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hmm

      Miksi siitä pitäisi sanoa ?

      • tyyppi88

        .....pestä joskus.......

        Tai ois se ainakin iha hyvä asia.....


      • Ihminen
        tyyppi88 kirjoitti:

        .....pestä joskus.......

        Tai ois se ainakin iha hyvä asia.....

        Ei sitä silti tarvii erikseen sanoo..
        "Äiti mä ostin stringit , pese nää"
        Voi tsiisus....


      • möövi.
        tyyppi88 kirjoitti:

        .....pestä joskus.......

        Tai ois se ainakin iha hyvä asia.....

        Toi oli hauska... naurattaa vieläki :D

        siis oon tietenki samaa mielt...


      • Nuppu
        tyyppi88 kirjoitti:

        .....pestä joskus.......

        Tai ois se ainakin iha hyvä asia.....

        Sano että ne on sun mielestä kivat. ??


    • adsa

      mitä se sille kuuluu

    • selene-87

      tuossa nyt mukamas on? Heität pesukoppaan ne kun pestä täytyy ja mutsisi asitten itse näkee että jaahas, tyttö on ostanut stringit.
      Tuskinpa se niistä mitään heesejä vetää. Kuka järkevä ihminen niin tekisi, alunhousuthan ne stringit ovat siinä missä hipsterssit ja nk. mummoalkkaritkin.

    • Emilia

      Pese ne vaikka ite joskus pesualtaas silloin, ku äitis ei oo kotona. Tai jos se on kotona, nii ota muita alkkareitas mukaa ja sano et sie peset ne ite ja sit kuivatat ne nopee. pääset helpolla. Mä aineskii tekisin tollee, mut se on jokasen oma asia.

    • Akane__

      No just juu. on sullaki ongelmat. mitä sitten, jos sulla on stirngit? mun äiti ehdotti mulle stringejä viidennellä, ja se myös osti ne. aika nipo täytyy olla jos alkaa puuttumaan siihen, millasia alusvaatteita sä käytät.

    • pahvilaatikko

      Voi v*#¤*u et nää nykyajan nuoret on avuttomia. Minkä ikänen oikein oot ku et ite osaa pestä pyykkejäs?

      • Aitsu

        ...minkäs ikänen sä mahdat olla kun et tajuu yhtään et kaikilla saa olla ihan oman kokosiaan ongelmia!


    • Mehaw

      Jos asia on oikeasti noin iso sulle, mene stringit mukanasi äitisi luokse, nosta stringit näkyville ja kysy mitä mieltä äitisi on.
      Äidit yllättävät usein.
      Niin omakin äitini teki :D

    • meitsi

      no kysy silt et voisko se ostaa sulle stringit,ku haluut tietää,milt ne tuntuu.jos se suostuu,ni sit vaa käytät niitä,ja jokupäivä laitat ne sun ostamat stingit sinne mukaa(siis pyykkii)....siihe se ei voi sanoo mityää!!ja jos sanoo,sano,et ne oli iha hyvät,ja halusit uudet,ja kävit ostamassa.
      tai pese ne itte!!!!!nii mä tein,ku munki mutsi osti mulle jotai mummo pikkareit,vaik käytin lantiohousui...!mut nyt se on antanu periks!!!
      onnea kokeiluun!!!!kandee nääs kokeilla!!!!!

    • meinaat tehä

      stringeillä jos et kehtaa ees äiteelles sanoa et sulla on sellaset...Pitää esittää aikuista vaikkei sitä näköjään oo.

    • mun mielipide

      Noniin. Äitejähän on moneen junaan.. vaikka äitisi itse käyttää ns. mamma-alkkareita ei se tarkoita etteikö hänkin olisi joskus kokeillut stringejä. Kokemuksen äänellä voin sanoa että heität pyykkikoriin vaan ja kyllä ne sieltä pesukoneesta joku päivä ulos selviää.. :) tsemppiä.

      jos asia tuntuu kuitenkin ylitsepääsemättömältä voit toki yrittää sulloa niitä vaikka paidan hihaan.. kannattaa kuitenkin muistaa että alusvaatteet ovat täysin luonnollinen ja suositeltava asia joten punastelu on aivan turhaa. :)

    • Äitis

      Olisin vaan kateellinen, kun oma peppu ei enää näytä stringeissä hyvältä! ;-)

    • emilia

      : "äiti hei, mä ajattelin et en käytä saman laisii pikkareit ku sä eli ostin stringit

    • tyttö_92

      ei sun tarvi välttämät sanoo mitää...tai sit sanot mut tuskin ne siit välittäää millasii alusvaatteit pidät ja jos sanoo ni sano et ne on muotii ja et kaikki pitää.. ja et niitten kandeis pitää huoli omist asioistaan...ja jos ne heittää siit jotai huulta ni ei kannata välittää

    • nolo03

      Iskä sanoo et talvella ei saa semmosii käyttää ku peppu jäätyy ja en uskalla mennä ostaa stringei ni teen niit ite ja niistä tulee rumia.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      38
      1933
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      43
      1496
    3. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1421
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      17
      1418
    5. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      23
      1412
    6. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1385
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      2
      1347
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1290
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1220
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      5
      1207
    Aihe