Kaapista ulos tuleminen tässä rasistisessa maassa

Anonyymi

En siis todellakaan tajua kuinka muut kaltaiseni ovat onnistuneet tulemaan ulos kaapista, siis Suomi on niin perkeleen rasistinen maa että oletetaan että jokainen eri seksuaalinen on joku ihan outo hyypiö kimeällä äänellä jonka joka toinen tavara on pinkkiä tai sateenkaarta. Itse olen Bi, enkä todellakaan valistaisi sitä mitenkään erikoisesti jos tulisin ulos kaapista. Mutta kun se nyt vaan on se ennakkoluulo kaikista homeista, bi:stä ja lesboista. Kaverianikin kerran luultiin homoksi niin häntä kiusattiin viimeiset 5 kouluvuottansa peruskoulussa. (Olemme siis nyt 9.luokalla) Eikä taustalla mitään muuta kuin se että häntä yksinkertaisesti luultiin homoksi. Ja nyt on tiedossa se, että pitäisi ihastukselle kertoa tästä ja hän sattuukin olemaan samaa sukupuolta, vaikkakin olen lähes varma että hän ei ole kiinnostunut minusta sillä tavalla, tuntuu että on tarve kuitenkin kertoa siitä hänelle. Varsinkin kun olemme parhaimpia 'kavereita' oltu jo useampi vuosi ja tiemme eroavat lukukauden päätyttyä hänen mennessään lukioon ja minä ammattikouluun. Siis suoraan sanottuna vituttaa asua näin rasistisessa maassa. Ja nyt ei saa sitten kukaan tulla huutelemaan että kuinka oon joku homo ruotsalainen. Joo oon bi, mutta pääosin ihan suomalainen ja lähes loput DNA:sta tulee Venäjältä.

Apu olisi tarpeen jos joku osaisi auttaa.

6

309

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ei Suomi ole mikään rasistinen maa.
      Ainoat rasistit on noita somaleita ja arabeja jotka inhoaa usein meitä suomalaisia.
      Homojahan juhlitaan ja lellitään aivan liikaakin, jos et täällä uskalla paljastaa seksuaalisen halusi kieroutumaa niin syynä on vain se että itsekin tiedät sen toteuttamisen vääräksi.
      Siitä se häpeäsi tulee, ei muista.
      Mutta, kenenkään ei ole pakko elää homoelämää, onnellisempikin elämä on mahdollista.

      • Anonyymi

        Tässä on kaikki väärin..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tässä on kaikki väärin..

        Ei väärin , olet vain eri mieltä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei väärin , olet vain eri mieltä.

        No juurikin niin, olen täysin eri mieltä asiasta.


    • Anonyymi

      A. Miksi muiden pitäisi tietää miten saat seksuaalisen nautinnon?

      B. Rasismi liittyy rotuun tai uskontoon. Se mitä noussut ei ole rasismia.

      C. Miksi välität?

    • Itse olen trans pan ja venäläinen en kertakaan törmännyt rasismia Suomessa

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1074
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      814
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      264
      596
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      17
      585
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      93
      521
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      502
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      43
      476
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      427
    Aihe