Mun kani ei enää syö riitävästi heinääää!!!!!! 😭😭😭 jq sit se kuolee kun ei syö heinäääääääää!!!!!!! Kun sillä on hyvälaatusta heinää ja se vaan silppuaa sen eikä syö sitå ja sitä ei oo ikinä yöllä syöty yhtään eikä se syö sitä jajos se mukamas syö niin se ei yhtään häviä se heinän määrä ja se saa ihan tosi vähän muuta ruokaa mut eis yö heinää ees heinätelineewtä ja papanat on ihan samankokosia kun puolikkaat rusinat😭😭😭😭 MITEN MÄ SAAN SEN SYÖMÄÄN HEINÄÄÄÄÄÄÄ!!!
APUA MUN KANI EI SYÖ HEINÄÄ
5
<50
Vastaukset
- Anonyymi
No ei munkaan kani syö yöllä heinää ja se syö päivässä jonkun tennispallon kokosen kasan ja se on kuitenki jo aikuinen eikä vauva joten ei kanin tarvi eessyödä heinää ku joku tulitikkuaskin kokonen kasa vuorokaudessa:)
- Anonyymi
Mitäs jos ostat vaan niitä täysrehu pellettejä kuten altromin? silloinhan ei tarvitse miettiä tuommoisia kun niissähän on heinää.
- Anonyymi
Heinän syömättömyys voi johtua monesta syystä, mutta jos se on muuten aivan terve (papanoi, on reipas, jne.) ja syö heinääkin vähän, niin sillä ei oo suurta hätää. Heinän laadussakaan ei oo näköjään ongelmaa, vaan on vehreetä ja kortista?? Voi olla, että annat sille liikaa tuoreita tai pellettejä, joka johtaa siihen, että seei syö enää paljoa heinää. Mitä sä voit tehdä. Voit laittaa heinän sekaan yrttejä ja välillä jotain herkkuja tai pellettejä. Voit myös tehdä heinäleluja vessapaperilullista ja kananmunakennoista, niin se saattais motivoida kanias syömään heinää :)
- Anonyymi
hammasvika joten et oo hoitanu välttämättä oikein. heinää kanilla pitäis olla 24/7 ja muuta pureskeltavaa ELÄINLÄÄKÄRIIN KU OIS JO
- Anonyymi
Ei voi varmaksi sanoa onko toisen kanilla hammasvika vai ei:) Minun vinkki jos kani ei syö heinää on että ostaa sellasta "herkkuheinää" ja sekottaa sitä sitten timoteiheinään niin pitäis alkaa maistua!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde272870Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän332525- 1482274
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.542239Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti241860Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3901696Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään1041642- 3091548
- 1351459
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131446