Ensin hävisi 70% tehoista, sitten syttyi otsikon valot näyttöön sekä moottorin vikavalo ja myös luistonesto valo palaa näytössä. Muuten moottori käy normaalisti ja ottaa kierroksia. Tehoja vain hävisi ja em. vikavalot palaa. Kokemuksia samasta aiheesta?
Check VSC System / Check Parking Brake System.
10
17256
Vastaukset
- Anonyymi
Kyseessä siis - 10 Avensis 2.0 d4d.
- Anonyymi
"Ensin hävisi 70% tehoista"
Haittaako tuo mitenkään? - Anonyymi
Ihan ekaksi, vaikka kuulostaa hullulta, katso että polttoainesäiliön korkki on kunnolla kiinni!!! Seuraavaksi syy voi olla jonkun pyörän anturi.
- Anonyymi
Ruiskusuutin..... ei kun vikakoodin lukuun
Noi "parking system" valot ovat vähän hämääviä, kun se ottaa turvatoimenpiteenä kaikki automaattiset järjestelmät pois päältä, jos moottorivikaa..... - Anonyymi
Selvisikö vika, mulle tänäään tapahtui sama. Olisi kiva saada tietoa, mikä sinun autossa oli vikana?
- Anonyymi
Kannattaa lukea, jos itsellä tai kaverilla laite tai luettaa vikakoodit vaikka huollossa. Vikakoodi kertoo vian...
- Anonyymi
Ei Toyotassa ole vikoja, vie vaan siihen ns. isompaan huoltoon, niin laittavat auton taas kuntoon.
Täällä ei saisi ilmoitella vioista, menee maine ja jälleenmyyntiarvo tippuu. - Anonyymi
Valvematic vika. Tyypillistä n.140tkm kohdalla vm.2010-11 . Korjaus merkkihuollossa 1050€
- Anonyymi
Ja kun se on vaihdettu niin hajoaa laturi seuraavaksi
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja kun se on vaihdettu niin hajoaa laturi seuraavaksi
Se tapahtuu vääjäämättä vuonna 2040 afrikassa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Turussa Varissuolla bussikuski ajoi lapsen yli lapsi kuoli
Poliisi " Epäilee " kuskia törkeästä liikenneturvallisuuden vaarantamisesta ja törkeästä kuolemantuottamuksesta.3271906IS: Väitöstutkimus - Pyöräilybuumi oli pelkkä kupla!
Pyöräilybuumista paljastui karu totuus Väitöstutkimuksen mukaan suuri suomalainen pyöräilyrenessanssi olikin vain pelkk471599Milloin bikineistä
Tuli juhla tai esiintymis asu? Pikkasen harkintaa vois käyttää. Bikinit kuuluvat uimarannalle. No, mitä maailman tähdet1541301- 1431148
Apostolit kastoivat eri tavalla kuin kirkko
Raamatussa on kaksi ristiriitaista kastekaavaa. Toinen ei voi olla oikea. Kumpi on alkuperäinen? "Menkää siis ja tehkää5021141Johanna Tukiainen ei suostu muuttamaan pois vuokra-asunnosta!
Seiska kertoi tänään, että Johanna Tukiainen ei ole suostunut poistumaan Helsingin Munkkisaarenkadun vuokra-asunnostaan.811090Mene perheinesi arkkiin - kasteelle !
Juutalaiset oli hyvin lapsirakkaita, mitään ehkäisyä ei käytetty. Perheissä oli paljon lapsia. Viiden koko perheen kast4701057Olimmeko molemmat
ujoja ja hankalia, vai minä vain? Mietin, oliko se silloin epävarmuutta vai kiinnostuksen puutetta.74984Mun on ikävä sua J ,
Mun on ikävä sua J, haluaisin tutustua paremmin (vaikka tämä aivan älytöntä onkin). Voitaisiinko nähdä ja jutella ihan48952Kesä ja nuorison mopoilu
Tänään neljä mopoa ajelivat yöllä ihan miten sattuu pitkin kyliä liikenteenjakajan väärältä puolelta hirveää ylinopeutta157909