Neuschwansteinin linnassa?
Tai muissa keskiaikainen linnoissa?
Onko yhtä hieno kuin näyttää, oletko käynyt
10
77
Vastaukset
- Anonyymi
En ole käynyt, mutta useassa muussa keskiaikaisessa linnassa olen käynyt Suomessa ja ulkomailla, niitähän on useita Suomessakin.
- Anonyymi
Suurin osa linnoista on 1800-luvulta, eikä suinkaan keskiajalta.
- Anonyymi
tarkoitatko Suomessa vai yleensä? eikä pidä edes paikkaansa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Keskiaikahan on hyvin pitkä ajanjakso, uskoisin että keskiajalla on enemmän linnoja rakennettu kuin yhden sadan vuoden ajalla 1800-luvulla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vastaus koski aloitusta ja Neuschwansteinin aikaisia Saksaan rakennettuja linnoja, jotka eivät ole keskiaikaisia. Keskiaika oli n. 1500 ja sitä ennen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Keskiaikahan on hyvin pitkä ajanjakso, uskoisin että keskiajalla on enemmän linnoja rakennettu kuin yhden sadan vuoden ajalla 1800-luvulla.
Eikös Suomen linnat, mitkä ovat osaksi jotenkin säilyneet ole keskiajalta.
Virossa on linnoja vai milloinka ne ovat kartanoita....loss, linna, moisa...
Raunioitakin sieltä löytyy.
Milloin linna onkin palatsi.
Minua kiehtovat tuollaiset vanhat rakennukset; millaista elämä on ollut?
Beng - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
BengOsa on osa ei.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
BengVarmaan aikalailla "rikasta" ainakin nenään tulvivien lemujen vuoksi - saati niiden lähimmäisten omat lemut..Otaksun ettei siihen aikaan käyty jokapäivä suihkussa,,ei edes joka kuukausikaan - eikä "Embo"tahi "Lambi" perspaperi oltu vielä edes keksitty..
Jopa nekin "kaunokaiset" mahtoivat olla aikalailla pahankatkuisia..ja miesten parroista saattoi vastaan kävellä eläviä ötököitä..
Tosi romanttista.
- Anonyymi
Olen jopa ollutkin linnassa. Yliarvostettua kerrassaan. Huonot safkat.
- Anonyymi
Sama täällä. Kakolassa olin kolme vuotta. Ajattelin, että saa olla. Ei luksus paikka.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 931738
Sinkkujen kommentti järkyttävään raiskaukseen
Mikä on kommenttisi tähän järkyttävään raiskaukseen? https://www.is.fi/uutiset/art-2000011204617.html Malmin kohuttu sa3581159Susanna Laine, 43, pohtii tätä muutosta itsessään iän karttuessa: "En tiedä, onko se vähän ikäjuttu"
Susanna Laine on kyllä nainen paikallaan Farmi-juontajana ja myös Tähdet, tähdet -juontajana, eikös vaan! Lue Susanna181158- 941019
- 62823
Vanhemmalle naiselle
Kirjoitan tällä vanhalla otsikolla vaikka se joku toinen anonyymi naisen kaipaaja innostuukin tästä ja käyttää taas sam34783Hyvää yötä
Söpöstelen kaivattuni kanssa haaveissani. Halaan tyynyä ja leikin että hän on tässä ihan kiinni. *olet ajatuksissani6724- 46706
Mitä saat naiselta mies kun
Otat ohjat? Saat feminiinistä pehmeyttä, lämpöä ja rauhaa. Kun nainen on tässä moodissa hän auttaa miestä lepäämään ja p113676En vaan ymmärrä
Sinulla on hyvä puoliso, perhe, periaatteessa kaikki palikat kohdillaan. En ymmärrä, miksi haluat vaarantaa sen. Minulla42670