Muutama vuosikymmen takaperin aiheutti hämmästystä eräs suomalainen parapsykologi joka tutki jälleensyntymistä ja sivupersoonia.
Kuka olikaan tämä nyttemmin jo kuollut henkilö? Muistaakseni saksalaistyyppinen sukunimi mutta ei kuitenkaan Fahler. Saattoi vaikuttaa Sotkamossa.
Kuka parapsykologi?
5
807
Vastaukset
- Anonyymi
Kampman
Reima Kampman oli tämä psykiatri.
https://fi.wikipedia.org/wiki/Reima_Kampman
Vain 49-vuotiaana kuoleminen panee pohtimaan omatoimista lähtöä, semminkin kun wiki ei kerro asiasta mitään. Lääkäreillä ei niinkään tavatonta, kun aineita on tarjolla mielin määrin.- Anonyymi
Luin aikanaan hänen kirjoittamiaan kirjoja. Ymmärsin että hän tutkimuksissaan tuli siihen tulokseen, että kyseessä ei ole jälleen syntyminen vaan sivupersoonailmiö. Koehenkilöt hypnoosissa kertoivat entisistä elämistä joka kerta aina eri tarinaa. Henkilö on aikaisemmin lukenut esim. jotain historiallista romaania ja alitajunta kehittelee siitä sitten hypnoosissa tarinoita.
- Anonyymi
Ihmisen aivot kehittelevät kaikenlaisia juttuja pohjautuen entisiin kokemuksiin eletyn elämän aikana. Missään ei ole koskaan pystytty todentamaan jotain jälleensyntymistarinoita todeksi. Vähän sama juttu kun jotkut näkevät ufoja ja alieneita keskellä kirkasta päivää. Omassa päässään.
- Anonyymi00004
On noista kuulemma tehty tutkimuksia ja on todettu kerrotut asiat tosiksi. Tunnetuin liemee tapaus Shanti Devi Intiasta. Muitakin on.
Olen minäkin muistavinani itsestäni ja valtava tuttuuden tunne tulee, kun sille paikkakunnalle menen. Vielä en ole kirkonkirjoista tunnistanut itseäni, joten kaikki saattaa olla harhaakin, mutta miksi, minkä takia ja miten?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka: 3 euron bensa, Ruotsi: bensavero jopa alle EU-minimin
Eipä vaan suomalainen autoilija saa kaikkien rakastamalta Riikalta sympatiaa. Ruotsissa on eri meininki, siellä diskutee662231Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."61846Miten kestätte tyhmiä?
Miten usein turhaudutte tai suututte ihmisiin, joilla on matala älykkyys? Minulla tätä tapahtuu useita kertoja viikossa2381364Miksi naisen pitäisi maksaa 50/50
Vuokrasta miehelle? Eikö se ole miehelle lahja, ja aarre, jos nainen suostuu muuttamaan kanssasi asumaan?216997En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin71990Lahkojen uudestikasteille ei pitä mennä
Sananl. 22:3 Mielevä näkee vaaran ja kätkeytyy, mutta yksinkertaiset käyvät kohti ja saavat vahingon.94983Minkä arvosanan 4-10 annat Susanna Laineelle Farmi-juontajana?
Susanna Laine vetää Farmi Suomi -realityä. Minkä arvosanan 4-10 annat Suskille juontohommista? Suosikkijuontaja teki21945- 20784
Onko se liikaa pyydetty
Voisitko sinä mies kerätä rohkeutta ja ottaa yhteyttä? Minä en jaksa tätä enää. On niin ikävä sinua. Minä niin haluaisin39760- 66740