Onko kukaan menny tai lähiaikoina menossa Hymyrannikolle?
Kuka tietää?
10
123
Vastaukset
- Anonyymi
Eihän sinne pääse mitenkään nyt.
- Anonyymi
Miksi ei pääse? Kyllä koneet lentävät koko ajan. Senkun vaan hankkii covid nega testin, joka otettu 72 tuntia ennen maahan saapumista, niin se on siinä. Vai tarkoittaako aloittaja Tjäreborgin matkoja, niitä ei ole kuin ehkä vasta ensi vuoden loppupuolella.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi ei pääse? Kyllä koneet lentävät koko ajan. Senkun vaan hankkii covid nega testin, joka otettu 72 tuntia ennen maahan saapumista, niin se on siinä. Vai tarkoittaako aloittaja Tjäreborgin matkoja, niitä ei ole kuin ehkä vasta ensi vuoden loppupuolella.
En ole lähdössä, vastasin vain aloittajan kysymykseen, että kyllä sinne pääsee.
- Anonyymi
Pääministeri kehotti välttämään kaikkea turhaa matkustamista. Älä sitten pyydä Suomen valtiolta apua, jos sairastut koronaan.
- Anonyymi
Valtio ei auta jos jää maailmalle jumiin, ei kai kukaan järkevä ihminen sitä odotakaan. Keväällä tuotiin Espanjasta muutama koneellinen suomalaisia, mutta he joutuivat kyllä itse maksamaan paluunsa.
- Anonyymi
Miten ton testin ottaa ku noin lähellä lähtöä...Yksityiseltä lekurikeskuksesta?
- Anonyymi
Aliottaja terve,kiitos vastauksista,se mua kiinnostaa miten sen testin saa tehtyä noin lähellä lähtöpäivää?
- Anonyymi
Mehiläiseen tai muualle yksityiseen koronatestiin. Se maksaa vajaa 300 euroa.
- Anonyymi
Juu Mehiläinen tai joku muu yksityinen. Tuttava kävi torstaina testissä Mehiläisessä, sai vastauksen seuraavana päivänä ja lensi lauantaina Brysselin kautta Banjuliin. Itse en ole lähdössä toistaiseksi, katsotaan keväällä mikä on tilanne.
- Anonyymi
Mä haluun ja yritän olla siellä huhti-toukokuun eli 8vkoa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 18013558
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h1585483Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p454930Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv1493709Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska402853Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1282042Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?1201791Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3721697Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?1121560Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚1371525