Hauho 2020

Anonyymi

Mitäs Hauholle kuuluu?
Viimeksi siellä kävästessä kesällä, oli korona hieman muksinut yrittäjiä ja paikat oli kiinni jo elokuun puolivälissä ja muutama turisti pöljinä raitilla ihmettelemässä ja meikäinen siellä ryhmän keskellä rusennuksissa ihmettelemässä samaa.
Museo ja kirkko olivat isoin salvoin kiinni, eikä kirkkoherraakaan näkynyt.
Onneksi hautausmaa oli sentään auki, joten pieni riemunpurkaus oli paikallaan - koronasta ja vainajien kunnioituksesta huolimatta.
Talvi tuloo ja maailma teloo, mutta hauholainen kaiken tuhoo - eiku miten se meni..
Joka tapauksessa jaksamista sinne

17

1113

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Jaa, enpä ole hauholaisena tavallisesta poikkeavaa huomannutkaan. En ole tarvinnut kirkkoherraa, kirkkoa enkä museotakaan tänä vuonna.

      Kesätoreilla oli vilinää ja normaaliin tapaan ihmisiä ravintoloissa, kahvilassa ja kaupassa.

    • Anonyymi

      No mutta onneksi Hauho säilytti kyläkoulunsa, jossa peräti YKSI uusi ekaluokkalainen ensi syksynä. Kivaa Hauholle!!! Vähemmän kivaa meille veronmaksajille!!!

      • Anonyymi

        Jos se olisi Rautiosta kiinni, niin koko Hauho olisi lakkautettu jo ajat sitten


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos se olisi Rautiosta kiinni, niin koko Hauho olisi lakkautettu jo ajat sitten

        Lähtee onneksi talkoolaiseksi paralympiakööriin. Valtuutetun paikka Hämeenlinnassa voi olla uhattuna, varasijalle tosin hyvät mahdollisuudet


    • Anonyymi

      Me Persut emme kannata koulujen sulkemista.

    • Anonyymi

      Mikä vitun Hauho?

      Leikki pois, kun hinnat vielä vähän laskevat, muutan Hauholle tai Alvettulaan, lapsuuden kesiä tuli siellä vietettyä ja nyt alkaa olla 50 ikää ja massia riittävästi, ettei tarvitse enää duunia tehdä.

      Ytimessä en enää viihdy, vaikka täältä syntyjäni olenkin.

    • Anonyymi

      Hieno oli kangasmaasto, mutta talo kylmänä vanerit ikkunoissa. En tule toiste.

      • Anonyymi

        Liikaa kärpäsiä.


    • Anonyymi

      Onko Hauholla pubia tai muuta illanviettopaikkaa?

      Ja saako sieltä torttua?

      • Anonyymi

        Keskusta on S-marketti Valintalo lopetti


    • Anonyymi

      Meikäläinen oli aina koulun kesälomat hauholla maatilalla 70-luvulla ja parempaa aikaa en voisi edes kuvitella kokevani.
      Tehtiin heinäseipäitä, käytiin uimassa, tehtiin puita tehtiin mitä vaan - se oli mahtavaa.
      Muistan jättimäisen jännityksen, kun ajoin ensi kertaa traktoria pellolla ja muut heittelivät seipäitä kohdalleen ja toiset rautakangilla upottivat paikalleen - muistan myös armottoman mahtavan yhtenäisyyden tunteen, kun hangoilla heinää latoon heittelimme ja sen jälkeen saunoimme..
      Romanttisuuden tunteen Vitsiälän lavalla joka Juhannuksena, kun ihmiset iloitsivat ja tunnelmoivat.
      Olin silloin 7-13 v. ja nyt 56 joten aikamoisen lohdutonta, että elin parhaan aikani lapsuudessa kaukana kotoa Hauholla, mutta silti olen samalla kaikesta ikuisesti äärettömän kiitollinen.
      Se aika kasvatti minua eniten ja kasvattaa yhä....elämäni loppuun asti.

      • Anonyymi

        Jos Hauholta saisi naisen, voisin muuttaa sinne.
        Lapsuuden kesät Ilmoilanselän rannalla ovat muistoissa.

        Näin 50 ylittäneenä voisin soudella järvellä ja viettää hyviä hetkiä jonkun mukavan naisen kanssa kera kahvin ja tortun.....


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos Hauholta saisi naisen, voisin muuttaa sinne.
        Lapsuuden kesät Ilmoilanselän rannalla ovat muistoissa.

        Näin 50 ylittäneenä voisin soudella järvellä ja viettää hyviä hetkiä jonkun mukavan naisen kanssa kera kahvin ja tortun.....

        Seksuaalinen häirintä on kielletty katso vähän mitä kirjoitat


    • Anonyymi

      Veit sanat suustani.
      Itselläni on pari vuotta vielä työelämää - suunniteltua työelämää jäljellä - ja sen jälkeen muutan Hauholle.
      Siellä on jo mökki ja toivottavasti kohta myös oikea asuntokin.
      Parempaa paikkaa en kuvitella saata ja siellä sielu lepää.

      • Anonyymi

        Nyt Hauholla lottovoittajakin. Onnittelut! Katsotaan vaihtuuko Mercedes uuteen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nyt Hauholla lottovoittajakin. Onnittelut! Katsotaan vaihtuuko Mercedes uuteen.

        Minulla on jo uusi mersu 600 sel.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minulla on jo uusi mersu 600 sel.

        Eli Eteläisiin lisää rahaa. Onnea.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      62
      915
    2. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      119
      714
    3. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

      että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      80
      698
    4. Jani Wickholm on kuollut

      Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm
      Kotimaiset julkkisjuorut
      46
      659
    5. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      39
      636
    6. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      87
      571
    7. Alan pikkuhiljaa olemaan sinut

      sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante
      Sinkut
      111
      553
    8. Mennään näin sitten

      Ettei kohdata enää.
      Ikävä
      38
      492
    9. Pystytkö pitämään

      Taukoa ja eroa ihan hyvillä mielin vai tekeekö tiukkaa
      Ikävä
      41
      481
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      473
    Aihe