Mitä ajatuksia ylipainosta

Anonyymi

Haittaako? Olen sillä tavalla pyöreä, että häiritsee itseä, mutta haittaisiko sinua? Minua on verrattu ulkonäöllisesti Kiinteistövälittäjä Helena Koivistoon.

202

907

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Toisen ylipaino ei haittaa ainakaan itseäni yhtään.

    • Anonyymi

      Ei haittaa.

    • Anonyymi

      Ei haittaa

    • Jokanen painaa sen mitä painaa ja on sen muotoinen kuin on. Kyllä "vaakakupissa" painaa enemmän muut asiat kuin se mitä vaaka näyttää 😉 Jos ylipainoa olisi tosi runsaasti, saattaisin kyllä olla hiljakseen huolissani terveyteen liittyvistä asioista.

      • Anonyymi

        Minun entinen mies haukkui norsuksi, vaikka en mielestäni liian lihava ollut. pituus180 paino 89.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minun entinen mies haukkui norsuksi, vaikka en mielestäni liian lihava ollut. pituus180 paino 89.

        Olit aivan normaali painossa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minun entinen mies haukkui norsuksi, vaikka en mielestäni liian lihava ollut. pituus180 paino 89.

        Kokosi kuulostaa kivalta👍Mitä noista miehistä


    • Anonyymi

      Pidän pyöreyden tuomasta pehmeydestä erityisesti vatsan seudulla.

    • Anonyymi

      Ei häiritsisi jos kokonaisuus muuten miellyttäisi silmääni, eikä ylipaino olisi sairaalloista ja haittaisi normaalia elämää.

      • Anonyymi

        Tämän kanssa samaa mieltä.


    • Anonyymi

      Ei haittaisi, kunhan itse olet itseesi tyytyväinen ja kannat vartalosi itseäsi kunniottaen ja jos sinua haittaa ylipaino, niin sitten vaan muutama kilo pois ☺

    • Anonyymi

      Ei todellakaan haittaa.

    • Anonyymi

      Ei haittaa ollenkaan.

    • Anonyymi

      Ei haittaa pyöreys ollenkaan. Se tuo vain kivaa pehmeyttä.
      Liian luiseva on kyllä vähän sellainen ilmestys, että ei välttämättä ole omaan makuun.

      • Anonyymi

        Haittaa todellakin.. Timmi mimmi on paras


      • Anonyymi

        Sopusuhtaisuus yhdistettynä feminiiniseen tyyliin vetoaa. Pyöreä olemus tai liika sirous ei oo mun juttu, mutta joku toinen taas tykkää.


    • Anonyymi

      Itsellääni on ylipainoa, ja olen pohtinut samaa asiaa. Googletin tuon kiinteistövälittäjän, olen itse noin Samson kokoinen ehkä vähän isompi, Eli ei haittaisi..

      • Anonyymi

        Useimpia naisia ei lievä ylipaino haittaa. Monet muut jutut sitten haittaakin...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Useimpia naisia ei lievä ylipaino haittaa. Monet muut jutut sitten haittaakin...

        Millaiset asiat haittaa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Millaiset asiat haittaa?

        Ainakin kaikki tökerö käytös, ilkeys, junttihuumori, oudot mielipiteet, riidan haastaminen, itsekkyys, ylimielisyys, saamattomuus, sekoileminen, välinpitämättömyys. On aika paljon muitakin, mutta noi tuli nyt ekana mieleen.

        Eikö kaikki naiset tiedä nämä asiat itsekin. Sekin muuten ärsyttää, jos jatkuvasti pitää opettaa ihan perusasioissa. Itse en ainakaan jaksaisi sellaista hetkeäkään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ainakin kaikki tökerö käytös, ilkeys, junttihuumori, oudot mielipiteet, riidan haastaminen, itsekkyys, ylimielisyys, saamattomuus, sekoileminen, välinpitämättömyys. On aika paljon muitakin, mutta noi tuli nyt ekana mieleen.

        Eikö kaikki naiset tiedä nämä asiat itsekin. Sekin muuten ärsyttää, jos jatkuvasti pitää opettaa ihan perusasioissa. Itse en ainakaan jaksaisi sellaista hetkeäkään.

        Väärät mielipiteet ja ihme asenteet haittaa muakin tosi pahasti ja monilla on just liikaa tota riidanhaastamista. Jos heti ekoilla deiteillä alkaa hankalaksi niin aika turha odottaa jatkoa. Joillakin on alkon käyttöä liikaa tai muuta riippuvuutta tai muuten on jutut sekaisin, vanhat kuviot voi pyöriä eikä osaa tarttua tilanteeseen. Samaten jotkut leikkii puhelimella tai häröilee kaikkea eikä keskity kunnolla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Väärät mielipiteet ja ihme asenteet haittaa muakin tosi pahasti ja monilla on just liikaa tota riidanhaastamista. Jos heti ekoilla deiteillä alkaa hankalaksi niin aika turha odottaa jatkoa. Joillakin on alkon käyttöä liikaa tai muuta riippuvuutta tai muuten on jutut sekaisin, vanhat kuviot voi pyöriä eikä osaa tarttua tilanteeseen. Samaten jotkut leikkii puhelimella tai häröilee kaikkea eikä keskity kunnolla.

        Samaa mieltä täälläkin, töksäytellään loukkaavasti ja aivan haetaan riitaa. Todella esiintyy aikuisikäisilläkin. Menisin sanomaan, että 80 prosentilla on käytöksessä parantamisen varaa. Elämänhallinta myös hukassa monilla siihen mittaan, ettei suhdetta voi alkaa suunnittelemaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Samaa mieltä täälläkin, töksäytellään loukkaavasti ja aivan haetaan riitaa. Todella esiintyy aikuisikäisilläkin. Menisin sanomaan, että 80 prosentilla on käytöksessä parantamisen varaa. Elämänhallinta myös hukassa monilla siihen mittaan, ettei suhdetta voi alkaa suunnittelemaan.

        Paras on rennon asiallinen käytös, huomioi treffikumppanin, on aktiivinen, keskustelee kiinnostavista aiheista, vie juttua eteenpäin omalta osaltaan molemmille sopivalla tahdilla. Omia mielipiteitä on hyvä olla sopivasti ja tuoda ne esiin kivalla tavalla. Tärkeä olla läsnä myös tunnetasolla ja osoittaa kiinnostusta sopivassa määrin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Samaa mieltä täälläkin, töksäytellään loukkaavasti ja aivan haetaan riitaa. Todella esiintyy aikuisikäisilläkin. Menisin sanomaan, että 80 prosentilla on käytöksessä parantamisen varaa. Elämänhallinta myös hukassa monilla siihen mittaan, ettei suhdetta voi alkaa suunnittelemaan.

        Itselle tulee mieleeni, että jos toinen asiallisesti huomauttaa jostakin vaikkapa huonosta tavasta, se kannattaisi heti ottaa onkeensa ettei mene jankkaamisen puolelle. Monelta ei tuokaan onnistu, senkun jatketaan ja riitahan siitä lopulta tulee.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Paras on rennon asiallinen käytös, huomioi treffikumppanin, on aktiivinen, keskustelee kiinnostavista aiheista, vie juttua eteenpäin omalta osaltaan molemmille sopivalla tahdilla. Omia mielipiteitä on hyvä olla sopivasti ja tuoda ne esiin kivalla tavalla. Tärkeä olla läsnä myös tunnetasolla ja osoittaa kiinnostusta sopivassa määrin.

        Täysin samaa mieltä tästä, hyvä kuvaus!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Paras on rennon asiallinen käytös, huomioi treffikumppanin, on aktiivinen, keskustelee kiinnostavista aiheista, vie juttua eteenpäin omalta osaltaan molemmille sopivalla tahdilla. Omia mielipiteitä on hyvä olla sopivasti ja tuoda ne esiin kivalla tavalla. Tärkeä olla läsnä myös tunnetasolla ja osoittaa kiinnostusta sopivassa määrin.

        Kuulostaa hyvältä. Lisäksi on oltava ajoissa paikalla, maksettava oma illallisensa ja oltava siististi pukeutunut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuulostaa hyvältä. Lisäksi on oltava ajoissa paikalla, maksettava oma illallisensa ja oltava siististi pukeutunut.

        Treffeille pitää aina varautua tulemaan hyvissä ajoin, muuten antaa kyllä varsin huonon kuvan itsestään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Treffeille pitää aina varautua tulemaan hyvissä ajoin, muuten antaa kyllä varsin huonon kuvan itsestään.

        Itselläni on huono tapa olla lähes joka paikasta vähän myöhässä, eikä siksi haittaa yhtään jos toinenkin on.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuulostaa hyvältä. Lisäksi on oltava ajoissa paikalla, maksettava oma illallisensa ja oltava siististi pukeutunut.

        Tästä samaa mieltä, on tullut vastaan näitäkin joilla on pankkikortti unohtunut kotiin...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ainakin kaikki tökerö käytös, ilkeys, junttihuumori, oudot mielipiteet, riidan haastaminen, itsekkyys, ylimielisyys, saamattomuus, sekoileminen, välinpitämättömyys. On aika paljon muitakin, mutta noi tuli nyt ekana mieleen.

        Eikö kaikki naiset tiedä nämä asiat itsekin. Sekin muuten ärsyttää, jos jatkuvasti pitää opettaa ihan perusasioissa. Itse en ainakaan jaksaisi sellaista hetkeäkään.

        Onko sulla yhtään huonoa puolta?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itselle tulee mieleeni, että jos toinen asiallisesti huomauttaa jostakin vaikkapa huonosta tavasta, se kannattaisi heti ottaa onkeensa ettei mene jankkaamisen puolelle. Monelta ei tuokaan onnistu, senkun jatketaan ja riitahan siitä lopulta tulee.

        En voi sietää jankuttajia tai sellaisia joiden pitää aina päättää miten asiat tehdään. Joustamattomuus huono piirre.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko sulla yhtään huonoa puolta?

        On montakin mutta ei noita. En myöskään tuossa puhunut ainoastaan itsestäni vaan muiden mielipiteistä myös, ihan yleisiä mielipiteitä ainakin omassa tuttavapiirissäni.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Väärät mielipiteet ja ihme asenteet haittaa muakin tosi pahasti ja monilla on just liikaa tota riidanhaastamista. Jos heti ekoilla deiteillä alkaa hankalaksi niin aika turha odottaa jatkoa. Joillakin on alkon käyttöä liikaa tai muuta riippuvuutta tai muuten on jutut sekaisin, vanhat kuviot voi pyöriä eikä osaa tarttua tilanteeseen. Samaten jotkut leikkii puhelimella tai häröilee kaikkea eikä keskity kunnolla.

        Mitä tarkoitat väärillä mielipiteillä? Eikö kanssasi saa olla eri mieltä? Ei omien ajatusten takana seisominen ole aina riidan haastamista, erilaiset mielipiteet ovat rikkaus ja niistä voi itsekin oppia jotain uutta. Menetkö itse deiteille mieli avoinna vai hakemallako haet treffikumppanista "vääriä" ominaisuuksia?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On montakin mutta ei noita. En myöskään tuossa puhunut ainoastaan itsestäni vaan muiden mielipiteistä myös, ihan yleisiä mielipiteitä ainakin omassa tuttavapiirissäni.

        Vai jyräätkö niin vahvasti että tuttavillesi on helpompi myötäillä sinua ja olla olevinaan samaa mieltä ettei mene riidanhaastamiseksi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vai jyräätkö niin vahvasti että tuttavillesi on helpompi myötäillä sinua ja olla olevinaan samaa mieltä ettei mene riidanhaastamiseksi?

        En ole jyräävä persoona, koominen ajatuskin, mutta en ole myöskään mikään myötäilijä. Jokainen sanoo oman mielipiteensä. Ihmettelen että et tiedä noiden mainittujen piirteiden olevan ei ei useimmille naisille.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En voi sietää jankuttajia tai sellaisia joiden pitää aina päättää miten asiat tehdään. Joustamattomuus huono piirre.

        Eikö huonoista tavoista saisi huomauttaa? Jos toinen jatkuvasti jättää yhdessä sovittuja asioita tekemättä tai viivyttelee? Näissä tapauksissa joutuu itse joustamaan jossei huomauta. Jankkaaminen seuraa siitä ettei toinen korjaa tapojaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikö huonoista tavoista saisi huomauttaa? Jos toinen jatkuvasti jättää yhdessä sovittuja asioita tekemättä tai viivyttelee? Näissä tapauksissa joutuu itse joustamaan jossei huomauta. Jankkaaminen seuraa siitä ettei toinen korjaa tapojaan.

        Jankkaaminen tulee siitä, että:

        A) Ei osaa älyllisesti keskustella aiheesta (vaan jankkaa jankkaamistaan, vaikka se ei muuta mitään)

        B) Ei laita rajoja, näytä sanojen jälkeen teollaan, että tarkoittaa mitä sanoo, vaan jatkaa jankutusta

        C) Turhanpäiväisestä pienissä asioissa kontroloimisen tarpeesta (toinen ei muuta tapojaan, koska ne on vain tapoja joissa kumpikaan ei ole oikeassa tai väärässä, vaan mieltymys kysymys.)

        Inhoon tota koko jankuttamisen sanaa! Älykääpiö meininkiä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikö huonoista tavoista saisi huomauttaa? Jos toinen jatkuvasti jättää yhdessä sovittuja asioita tekemättä tai viivyttelee? Näissä tapauksissa joutuu itse joustamaan jossei huomauta. Jankkaaminen seuraa siitä ettei toinen korjaa tapojaan.

        Tietenkin kannattaa sanoa! On ihan eri asia lähteä jankuttamaan. Vitsi Mä vihaan tota sanaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jankkaaminen tulee siitä, että:

        A) Ei osaa älyllisesti keskustella aiheesta (vaan jankkaa jankkaamistaan, vaikka se ei muuta mitään)

        B) Ei laita rajoja, näytä sanojen jälkeen teollaan, että tarkoittaa mitä sanoo, vaan jatkaa jankutusta

        C) Turhanpäiväisestä pienissä asioissa kontroloimisen tarpeesta (toinen ei muuta tapojaan, koska ne on vain tapoja joissa kumpikaan ei ole oikeassa tai väärässä, vaan mieltymys kysymys.)

        Inhoon tota koko jankuttamisen sanaa! Älykääpiö meininkiä.

        Nimitteleminenkö on älyllistä keskustelua? Itselläsi taitaa olla runsaamminkin huonoja tapoja koskapa otit itseesi. Peiliin katsomisen paikka.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tietenkin kannattaa sanoa! On ihan eri asia lähteä jankuttamaan. Vitsi Mä vihaan tota sanaa.

        Ei ole syytä kiihtyä jonkin sanan takia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nimitteleminenkö on älyllistä keskustelua? Itselläsi taitaa olla runsaamminkin huonoja tapoja koskapa otit itseesi. Peiliin katsomisen paikka.

        En ole itseeni mitään ottanut, nyt meni sulla yli tulkinnan puolelle. Noi kyseiset asiat ärsyttää ja kyllähän se vähän yksinkertaisen kuvan toisesta antaa, jos jatkaa vaan jankutusta, eli on älykääpiö meininkiä. Nimittelyn voit ohittaa huonona käytöksenä tai turhautumisen ilmentymänä, se oli koko asiassa sivu seikka ja vain yksi lause kokonaisuudessa, siihenkö nyt takerrut. Kannattaa katsoa kokonaisuuksia. En jaksais enään yhtään tollaista, joka takertuu yksittäisiin sanoihin eikä laajempaan kokonaisuuteen. Taidat olla aika herkkänahkainen. Myönnän että sen älykääpiön olisi voinut jättää pois, niin olisi ollut fiksumpi juttu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ole itseeni mitään ottanut, nyt meni sulla yli tulkinnan puolelle. Noi kyseiset asiat ärsyttää ja kyllähän se vähän yksinkertaisen kuvan toisesta antaa, jos jatkaa vaan jankutusta, eli on älykääpiö meininkiä. Nimittelyn voit ohittaa huonona käytöksenä tai turhautumisen ilmentymänä, se oli koko asiassa sivu seikka ja vain yksi lause kokonaisuudessa, siihenkö nyt takerrut. Kannattaa katsoa kokonaisuuksia. En jaksais enään yhtään tollaista, joka takertuu yksittäisiin sanoihin eikä laajempaan kokonaisuuteen. Taidat olla aika herkkänahkainen. Myönnän että sen älykääpiön olisi voinut jättää pois, niin olisi ollut fiksumpi juttu.

        Ei tokikaan tarvitse jaksaa, en ole tässä treffikutsua esittämässä. Kenties lopetamme ennen kuin menee jankkaamisen puolelle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä tarkoitat väärillä mielipiteillä? Eikö kanssasi saa olla eri mieltä? Ei omien ajatusten takana seisominen ole aina riidan haastamista, erilaiset mielipiteet ovat rikkaus ja niistä voi itsekin oppia jotain uutta. Menetkö itse deiteille mieli avoinna vai hakemallako haet treffikumppanista "vääriä" ominaisuuksia?

        Kato, psykopaatit ei tykkää jos niiden kanssa on eri mieltä, haluavat uhrin joka tekee täsmälleen niinku ne sanoo eikä melkein. Kokemusta on.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kato, psykopaatit ei tykkää jos niiden kanssa on eri mieltä, haluavat uhrin joka tekee täsmälleen niinku ne sanoo eikä melkein. Kokemusta on.

        Kerro lisää. Tarkoitatko mun tavalla tai ei millään ajattelua? Jos persoonallisuus ei ole tarpeeksi eriytynyt voi varmaan olla arka toisenlaisille mielipiteille. Nuoruudessa koen että monet saattavat erehtyä ehdottomuuteen, mutta yleensä aikuisempana sitä on jo ehtinyt olla asioista eri elämänvaiheissa montaa eri mieltä ja ymmärtää antaa arvoa useammille näkökulmille. Minusta ne ovat juuri rikkaus ja mielenkiintoisen vuorovaikutuksen perusta, josta voi syntyä jotakin aivan uutta ja ilahduttavaa. Aikuisessa suhteessa kullakin on oma maailmankuvansa, toivottavasti jotain samankaltaisuutta kuitenkin on että yhteiset arjen tulevaisuuden suunnitelmat mahdollistuvat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei tokikaan tarvitse jaksaa, en ole tässä treffikutsua esittämässä. Kenties lopetamme ennen kuin menee jankkaamisen puolelle.

        No nyt kun otit aiheen vielä esille. Okei antaudun, voisin sun kanssa vähän jankkaillakkin😉, jos toistetaan jotain molempien mieltymyksiin sopivaa jankkausta yhdessä. Voisin jankata sua miten haluan ja miten tykkäät.


    • Anonyymi

      Itse olen pyöreähkö ja omat kilot kyllä haittaa, mutta muiden kohdalla en välitä :D

    • Anonyymi

      Itselläni ei oo ylipainoa mutta muuten sitten en oo kroppaani tyytyväinen.

      Mua ei haittaa ylipaino toisilla.

      Onk teillä mitään kohtaa kropassa josta ette pidä tai ootte epävarmoja?

      • Anonyymi

        On arpia ja aikuisen naisen synnyttänyt kroppa. Että siitä lähdetään..


      • Anonyymi

        Olen huomannut kuinka ankaria ihmiset ovat itselleen mitä tulee ulkonäköön. Itse en myöskään kiinnitä huomiota muiden ihmisten painoon. Mulla on ekaa kertaa elämässä n. 10kg ylipainoa, joka todella ahdistaa välillä, vaikka tiedän etten näytä edes lihavalta. Sen pudottaminen tuntuu ihan mahdottomalta ajatukselta jostain syystä. Mulla on mahassa isoja arpia leikkauksesta, ja ne ei mua kyllä häiritse.. Se on vaan se paino.. Hohhoh. Millon sitä oppis olemaan välittämättä tästä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On arpia ja aikuisen naisen synnyttänyt kroppa. Että siitä lähdetään..

        Mun vaimosta tuli vielä kauniimpi ja seksikkäämpi raskauden jälkeen. En osaa oikein selittää mitä tarkoitan. Mutta arvostan ja haluan häntä enemmän kun koskaan ennen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mun vaimosta tuli vielä kauniimpi ja seksikkäämpi raskauden jälkeen. En osaa oikein selittää mitä tarkoitan. Mutta arvostan ja haluan häntä enemmän kun koskaan ennen.

        Tajuan mitä tarkoitat. 😉😊

        Mul on paljonkin epävarmuuksia omassa kropassa. 😐 Todella epävarma oon ja huono itsetunto


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tajuan mitä tarkoitat. 😉😊

        Mul on paljonkin epävarmuuksia omassa kropassa. 😐 Todella epävarma oon ja huono itsetunto

        Pusuja sun arpiin ja jokaiseen ylikilon kohtaan, vaikkei niitä montaa olisikaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tajuan mitä tarkoitat. 😉😊

        Mul on paljonkin epävarmuuksia omassa kropassa. 😐 Todella epävarma oon ja huono itsetunto

        Minäkin ihastelen raskaana olevia ja synnyttäneitä naisia, vaikka omaa kroppaani epäilenkin. Olisinpa saanut jakaa tuon ajan rakkaan naisen kanssa. Olet onnekas ja vaimosi samoin kun hänellä on sinut vierellään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mun vaimosta tuli vielä kauniimpi ja seksikkäämpi raskauden jälkeen. En osaa oikein selittää mitä tarkoitan. Mutta arvostan ja haluan häntä enemmän kun koskaan ennen.

        Sinulle siis tämä :) Minäkin ihastelen raskaana olevia ja synnyttäneitä naisia, vaikka omaa kroppaani epäilenkin. Olisinpa saanut jakaa tuon ajan rakkaan naisen kanssa. Olet onnekas ja vaimosi samoin kun hänellä on sinut vierellään ja saatte kokea sen kaiken yhdessä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinulle siis tämä :) Minäkin ihastelen raskaana olevia ja synnyttäneitä naisia, vaikka omaa kroppaani epäilenkin. Olisinpa saanut jakaa tuon ajan rakkaan naisen kanssa. Olet onnekas ja vaimosi samoin kun hänellä on sinut vierellään ja saatte kokea sen kaiken yhdessä.

        Kiitos, tulipas hyvä mieli kommentistasi :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mun vaimosta tuli vielä kauniimpi ja seksikkäämpi raskauden jälkeen. En osaa oikein selittää mitä tarkoitan. Mutta arvostan ja haluan häntä enemmän kun koskaan ennen.

        Tämän mukaan palstalla on 5 eri tyyppiä, jotka kirjoittelee. Joku on voinut tehdä 2 nimimerkkiä. Olen ihan 100% varma, että meitä eri tyyppejä on ainakin kaksi. 95% varma, että meitä on kolme jne. Luulen kuitenkin, että kirjoittelijoita on 5 plus joku satunnainen tai kausi kävijä.


    • Anonyymi

      Luonne kaikista tärkein! Oli pyöreä tai persoonalliset kasvonpiirteet ei haittaa yhtään. Ääni, olemus ja huumori iskee. Nipottavat kontrollifriikeistä menen ohi vaikka olis millainen lookki! Ihan tavalliset naiset kivoimpia.

    • Anonyymi

      Paino, ikä, kokemus ym sivuseikat eivät ole kovin tärkeitä monellekaan. Miksiköhän täällä toistuvasti niistä kysytään. Miljoona kertaa tärkeämpiä ovat yhteiselämän kannalta keskeiset asiat, kuten kyky sitoutua, joustaa, elämäntavat, samat arvot, sama huumorintaju, tilannetaju, yhteensopivat rytmit ja mieltymykset, kokemus siitä että toinen arvostaa, ymmärtää, kuuntelee ja on samaa mieltä tärkeistä asioista, ettei haasta riitaa jatkuvasti, tasainen luonne, aktiivisuus yhteisten asioiden ja suhteen edistämisessä ja ylläpitämisessä, kyky ilmaista rakkautta, kyky huomioida toista, miten paljon antaa itsestään ja satsaa yhdessäoloon ym. Näissä asioissa suurin osa naisista on tarkkoja ja helposti tulee ongelmia jo ennen kuin mitään suhdetta alkaakaan tai suhde katkeaa alkuvaiheessa.

      • Anonyymi

        Nimenomaan. Itse en ainakaan lähtisi edes tutustumaan ihmiseen, joka heti antaa huonon vaikutelman itsestään luonteen suhteen. Painolla taas ei ole mitään merkitystä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nimenomaan. Itse en ainakaan lähtisi edes tutustumaan ihmiseen, joka heti antaa huonon vaikutelman itsestään luonteen suhteen. Painolla taas ei ole mitään merkitystä.

        Samaa mieltä täälläkin. Jos treffeillä tulee riitaa tai toinen vaikka sanoo jotain loukkaavaa, käyttäytyy ärsyttävästi tai mauttomasti, on hyökkäävä tai umpimielinen tai sählää jotain typerää. No se on sitten siinä. Tunnelma on pilalla ja koko juttu lässähtää alkuunsa. Toisaalta on hyvä että turn off piirteet tulee nopeasti esiin, ettei turhaan treffaile jotain riidanhaastajaa tai avutonta peesailijaa.

        Painolla ei tosiaan ole väliä, vaikka tällä palstalla aina noita ulkonäköjuttuja jauhetaan. Jännä vaikka useimmilla on lähinnä luonteessa vakavia puutteita ja ulkonäkö on ihan ok.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Samaa mieltä täälläkin. Jos treffeillä tulee riitaa tai toinen vaikka sanoo jotain loukkaavaa, käyttäytyy ärsyttävästi tai mauttomasti, on hyökkäävä tai umpimielinen tai sählää jotain typerää. No se on sitten siinä. Tunnelma on pilalla ja koko juttu lässähtää alkuunsa. Toisaalta on hyvä että turn off piirteet tulee nopeasti esiin, ettei turhaan treffaile jotain riidanhaastajaa tai avutonta peesailijaa.

        Painolla ei tosiaan ole väliä, vaikka tällä palstalla aina noita ulkonäköjuttuja jauhetaan. Jännä vaikka useimmilla on lähinnä luonteessa vakavia puutteita ja ulkonäkö on ihan ok.

        Painolla on merkitystä, jos sitä on todellakin liikaa ja tulee jo vastaan terveydelliset seikat. Pidän itsestäni huolta urheilemalla paljon ja kroppa kiittää. Ei löllyvä ihrakasa ole seksikäs, eikä haluttava ja näin, se vaan menee. Ihana rakastella kiinteetä kroppaa😍


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Painolla on merkitystä, jos sitä on todellakin liikaa ja tulee jo vastaan terveydelliset seikat. Pidän itsestäni huolta urheilemalla paljon ja kroppa kiittää. Ei löllyvä ihrakasa ole seksikäs, eikä haluttava ja näin, se vaan menee. Ihana rakastella kiinteetä kroppaa😍

        Itelle ei painolla ole merkitystä ellei nyt paina jotain sataa kiloa. Jos on terveelliset elämäntavat niin tuskin on sairaalloisen lihava.

        Kannattaa seuloa ehdokkaat jo ennen kuin lähtee mihinkään deiteille ja kirjoittaa ekana vähän aikaa. Siinäkin jo karsiutuu monet eikä kummallekaan tuu sitten pettymystä myöhemmin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Painolla on merkitystä, jos sitä on todellakin liikaa ja tulee jo vastaan terveydelliset seikat. Pidän itsestäni huolta urheilemalla paljon ja kroppa kiittää. Ei löllyvä ihrakasa ole seksikäs, eikä haluttava ja näin, se vaan menee. Ihana rakastella kiinteetä kroppaa😍

        Epäkunnioittava kielenkäyttö muita ihmisiä kohtaan on ainakin itselleni ihan ei ei, vaikka olisi minkä näköinen. Jos joku käyttäisi tuollaisia ilmaisuja kuin "löllyvä ihrakasa" kenestä tahansa, niin en lähtisi edes kioskille yhdessä puhumattakaan mistään siitä vakavammasta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itelle ei painolla ole merkitystä ellei nyt paina jotain sataa kiloa. Jos on terveelliset elämäntavat niin tuskin on sairaalloisen lihava.

        Kannattaa seuloa ehdokkaat jo ennen kuin lähtee mihinkään deiteille ja kirjoittaa ekana vähän aikaa. Siinäkin jo karsiutuu monet eikä kummallekaan tuu sitten pettymystä myöhemmin.

        Joo etukäteen karsitaan itselle sopimattomat, säästyy molempien aikaa samalla. Yleensä aika äkkiä huomaa, jos ei yhtään synkkaa eikä tarvitse mennä treffeille asti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo etukäteen karsitaan itselle sopimattomat, säästyy molempien aikaa samalla. Yleensä aika äkkiä huomaa, jos ei yhtään synkkaa eikä tarvitse mennä treffeille asti.

        No aika harvoin treffeille saakka päästäänkään. Juttu menee yleensä jotenkin pilalle jo sitä ennen, joko latistuu tai tulee negatiivinen fiilis. Parempi sekin on kuin juosta turhanpäiten treffeillä, jos ei kerran synkkaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No aika harvoin treffeille saakka päästäänkään. Juttu menee yleensä jotenkin pilalle jo sitä ennen, joko latistuu tai tulee negatiivinen fiilis. Parempi sekin on kuin juosta turhanpäiten treffeillä, jos ei kerran synkkaa.

        Tunnutte aika herkiltä treffiseuran suhteen. Kaikilla ihmisillä on hyviä ja huonoja päiviä ja hetkiä, täydellisyyden etsintä sulkee yksilön kammioon. Viestintä laitteiden takaa estää fyysisen kommunikaation ja esim mikroilmeiden tulkinnan. En laittaisi liikaa painoarvoa tekstuaaliselle viestinnälle. Treffeillä parasta on oikea fyysinen vuorovaikutus ja mielestäni sille kannattaa antaa mahdollisuus aiemmasta viestinnästä huolimatta. Sanat viettävät lukemattomista syistä helposti harhaan, oikea vuorovaikutus on muuta, olemista samassa tilassa.


      • Anonyymi

        Mulle on kyllä tosi tärkeää, että ulkonäkö miellyttää heti. Jos siinä joku asia häiritsee, niin vaikea on aivojaan kääntää viehättymään jälkeenpäin. Yleensä olen jo ennen treffejä viestitellyt sen verran että arvot ja muut perusasiat on tiedossa, ja että normaalit käytöstavat sentään on hallussa. Mutta jos on ylipainoa tai huonot hampaat yms, niin kaveripohjalle jää. En mä voi kuvitellakaan seurustelevani kenenkään kanssa, jota kohtaan en tunne seksuaalista vetovoimaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tunnutte aika herkiltä treffiseuran suhteen. Kaikilla ihmisillä on hyviä ja huonoja päiviä ja hetkiä, täydellisyyden etsintä sulkee yksilön kammioon. Viestintä laitteiden takaa estää fyysisen kommunikaation ja esim mikroilmeiden tulkinnan. En laittaisi liikaa painoarvoa tekstuaaliselle viestinnälle. Treffeillä parasta on oikea fyysinen vuorovaikutus ja mielestäni sille kannattaa antaa mahdollisuus aiemmasta viestinnästä huolimatta. Sanat viettävät lukemattomista syistä helposti harhaan, oikea vuorovaikutus on muuta, olemista samassa tilassa.

        Käsittääkseni suurin osa on tarkkoja seuransa suhteen ja itse ajattelen, että se on järkevääkin koska samalla vältetään turhaa pahaa mieltä etukäteen. Tuskin kukaan täydellisyyttä etsii, mutta tietysti jokainen toivoo että synkkaisi hyvin ja sellainen on harvinaista. Olen samaa mieltä, että livenä saa enemmän informaatiota toisesta, mutta kuulemma aika harvoin kukaan päätyy menemään treffeille, olen ymmärtänyt että yhteydenpito usein katkeaa jo ennen tuota vaihetta. Varmaan juuri siksi, että toisella tai molemmilla menee jotenkin maku koko juttuun jo viestitellessä, tai sitten ei vaan tapahdu mitään vähään aikaan ja siksi katkeaa. Itse en ole kokeillut mitään deittisivustoa, mutta noin kaikki sanovat ja päteehän se muuhunkin tapailuun. Miksi pitäisi väen väkisin tapailla, jos ei kerran synkkaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tunnutte aika herkiltä treffiseuran suhteen. Kaikilla ihmisillä on hyviä ja huonoja päiviä ja hetkiä, täydellisyyden etsintä sulkee yksilön kammioon. Viestintä laitteiden takaa estää fyysisen kommunikaation ja esim mikroilmeiden tulkinnan. En laittaisi liikaa painoarvoa tekstuaaliselle viestinnälle. Treffeillä parasta on oikea fyysinen vuorovaikutus ja mielestäni sille kannattaa antaa mahdollisuus aiemmasta viestinnästä huolimatta. Sanat viettävät lukemattomista syistä helposti harhaan, oikea vuorovaikutus on muuta, olemista samassa tilassa.

        Näkökulmia on monia. Sanoisin että tekstuaalinen viestintä antaa erittäin hyvän kuvan niistä asioista, joista olen kiinnostunut tietämään kumppanissa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mulle on kyllä tosi tärkeää, että ulkonäkö miellyttää heti. Jos siinä joku asia häiritsee, niin vaikea on aivojaan kääntää viehättymään jälkeenpäin. Yleensä olen jo ennen treffejä viestitellyt sen verran että arvot ja muut perusasiat on tiedossa, ja että normaalit käytöstavat sentään on hallussa. Mutta jos on ylipainoa tai huonot hampaat yms, niin kaveripohjalle jää. En mä voi kuvitellakaan seurustelevani kenenkään kanssa, jota kohtaan en tunne seksuaalista vetovoimaa.

        Siinähän on juuri onkin, että ennen treffejä viestitellään riittävästi pääasioiden selville saamiseksi, kuten ne käytöstavat, luonne, elämäntilanne, arvot. Useimmiten käy ilmi, etteivät ne sovi yhteen ja molemmat jatkavat suuntaansa. Jos sen sijaan todetaan perusasioiden olevan yhteen synkkaavia, voidaan sopia treffit ja katsastaa onko vetovoimaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siinähän on juuri onkin, että ennen treffejä viestitellään riittävästi pääasioiden selville saamiseksi, kuten ne käytöstavat, luonne, elämäntilanne, arvot. Useimmiten käy ilmi, etteivät ne sovi yhteen ja molemmat jatkavat suuntaansa. Jos sen sijaan todetaan perusasioiden olevan yhteen synkkaavia, voidaan sopia treffit ja katsastaa onko vetovoimaa.

        Ajattelen samoin ettei pelkästä vetovoimasta ole mitään iloa, jos ei muuten synkkaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tunnutte aika herkiltä treffiseuran suhteen. Kaikilla ihmisillä on hyviä ja huonoja päiviä ja hetkiä, täydellisyyden etsintä sulkee yksilön kammioon. Viestintä laitteiden takaa estää fyysisen kommunikaation ja esim mikroilmeiden tulkinnan. En laittaisi liikaa painoarvoa tekstuaaliselle viestinnälle. Treffeillä parasta on oikea fyysinen vuorovaikutus ja mielestäni sille kannattaa antaa mahdollisuus aiemmasta viestinnästä huolimatta. Sanat viettävät lukemattomista syistä helposti harhaan, oikea vuorovaikutus on muuta, olemista samassa tilassa.

        Samaa mieltä. ☺️


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Samaa mieltä. ☺️

        Näin asiat voi nähdä eri tavoin, itse koen tässä ketjussa mainitut odotukset tavanomaisiksi perusasioiksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nimenomaan. Itse en ainakaan lähtisi edes tutustumaan ihmiseen, joka heti antaa huonon vaikutelman itsestään luonteen suhteen. Painolla taas ei ole mitään merkitystä.

        Ei varmaan, jos itse painaa 150kg. Kiva luonne saa haluja nousemaan ikävä kyllä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei varmaan, jos itse painaa 150kg. Kiva luonne saa haluja nousemaan ikävä kyllä.

        Itselleni luonne on ensisijainen vetovoimatekijä, vaikka en painakaan 150 kiloa. Kaikenlainen vinoilu ja negatiivinen huomattelu taas on täysin turn off. Jokainen varmaan löytää itselleen sopivaa seuraa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ajattelen samoin ettei pelkästä vetovoimasta ole mitään iloa, jos ei muuten synkkaa.

        Minä taas uskon että voimakas vetovoima ihmisten välillä kertoo kehomielen syvemmän tason ymmärryksestä, intuitiivisesta tiedosta, siitä että tämän henkilön kanssa olisi elämässä syvemmin jotain jaettavaa. Vetovoima kertoo että tämän henkilön kanssa on yhteistä tarttumapintaa yhteiselle kohtaamiselle ja mahdollisesti pidempiaikaisellekin vuorovaikutukselle ja kehitykselle ihmisenä. En rajaisi heti kehon tietoa muilla ulkokohtaisilla asioilla. Liika samankaltaisuus tuskin on pohja intohimoiselle suhteelle, vaan uskon että juuri erilaisuuden ja erillisyyden kautta on mahdollista pitää jännitettä yllä ja saada pidempikestoinen intohimoinen suhde. Arvotkin voivat olla osaksi erilaisia, kunhan on muuta hyvää yhteistä kommunikaatiota ja maailmankuvaa että jutut luistaa ja tunnepuolella tulee kohdatuksi, ja osataan olla kunnioittavasti toisen kanssa. Leikkimielinen hyväksyvä kiusoittelu taas voi olla minusta hyvinkin kiihottavaa..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itselleni luonne on ensisijainen vetovoimatekijä, vaikka en painakaan 150 kiloa. Kaikenlainen vinoilu ja negatiivinen huomattelu taas on täysin turn off. Jokainen varmaan löytää itselleen sopivaa seuraa.

        Sama näkemys, fyysistä puolta painottavat olkoot keskenään ja psyykkistä puolta painottavat keskenään. Ja noinhan se käytännössä meneekin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä taas uskon että voimakas vetovoima ihmisten välillä kertoo kehomielen syvemmän tason ymmärryksestä, intuitiivisesta tiedosta, siitä että tämän henkilön kanssa olisi elämässä syvemmin jotain jaettavaa. Vetovoima kertoo että tämän henkilön kanssa on yhteistä tarttumapintaa yhteiselle kohtaamiselle ja mahdollisesti pidempiaikaisellekin vuorovaikutukselle ja kehitykselle ihmisenä. En rajaisi heti kehon tietoa muilla ulkokohtaisilla asioilla. Liika samankaltaisuus tuskin on pohja intohimoiselle suhteelle, vaan uskon että juuri erilaisuuden ja erillisyyden kautta on mahdollista pitää jännitettä yllä ja saada pidempikestoinen intohimoinen suhde. Arvotkin voivat olla osaksi erilaisia, kunhan on muuta hyvää yhteistä kommunikaatiota ja maailmankuvaa että jutut luistaa ja tunnepuolella tulee kohdatuksi, ja osataan olla kunnioittavasti toisen kanssa. Leikkimielinen hyväksyvä kiusoittelu taas voi olla minusta hyvinkin kiihottavaa..

        Siis tää oli niin hyvin kirjoitettu. Jaan täysin ajatuksesi. ☺️
        Liika samanlaisuus ei oo yleensä ollut mun kokemuksen mukaan hyväksi.
        Ollaan oltu tavallaan ihan erilaisia mut sit loppujen lopuksi ihan samanlaisia syvällä sisimmässä. Se on ollut upeaa. ❤️


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä taas uskon että voimakas vetovoima ihmisten välillä kertoo kehomielen syvemmän tason ymmärryksestä, intuitiivisesta tiedosta, siitä että tämän henkilön kanssa olisi elämässä syvemmin jotain jaettavaa. Vetovoima kertoo että tämän henkilön kanssa on yhteistä tarttumapintaa yhteiselle kohtaamiselle ja mahdollisesti pidempiaikaisellekin vuorovaikutukselle ja kehitykselle ihmisenä. En rajaisi heti kehon tietoa muilla ulkokohtaisilla asioilla. Liika samankaltaisuus tuskin on pohja intohimoiselle suhteelle, vaan uskon että juuri erilaisuuden ja erillisyyden kautta on mahdollista pitää jännitettä yllä ja saada pidempikestoinen intohimoinen suhde. Arvotkin voivat olla osaksi erilaisia, kunhan on muuta hyvää yhteistä kommunikaatiota ja maailmankuvaa että jutut luistaa ja tunnepuolella tulee kohdatuksi, ja osataan olla kunnioittavasti toisen kanssa. Leikkimielinen hyväksyvä kiusoittelu taas voi olla minusta hyvinkin kiihottavaa..

        En voi sanoa olevani varsinaisesti eri mieltä. Sinänsä samantekevää omalla kohdallani, kun en koskaan ole tuntenut pelkkää fyysistä vetovoimaa. Tiedän kuitenkin että monet muut kokevat sellaista ja kommentoin vaan, ettei siitä olisi mielestäni yksinään mitään iloa. Itse koen niin, että fyysinen vetovoima on seurausta ihastumisesta ja jotenkin alisteinen sille. Jos taas ajatellaan, että vetovoimalla tarkoitetaan sekä ihastumista että fyysistä osuutta yhdessä, niin siinä tapauksessa olen kyllä sitä mieltä, että on olemassa vielä noista erillinen henkinen synkkaaminen, jonkinlainen ajatusmaailmojen yhteensopivuus, joka ei välttämättä esiinny niiden kanssa yhdessä. Olen myös sitä mieltä, ettei se ole välttämätöntäkään koska sitä varten on ystävät.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En voi sanoa olevani varsinaisesti eri mieltä. Sinänsä samantekevää omalla kohdallani, kun en koskaan ole tuntenut pelkkää fyysistä vetovoimaa. Tiedän kuitenkin että monet muut kokevat sellaista ja kommentoin vaan, ettei siitä olisi mielestäni yksinään mitään iloa. Itse koen niin, että fyysinen vetovoima on seurausta ihastumisesta ja jotenkin alisteinen sille. Jos taas ajatellaan, että vetovoimalla tarkoitetaan sekä ihastumista että fyysistä osuutta yhdessä, niin siinä tapauksessa olen kyllä sitä mieltä, että on olemassa vielä noista erillinen henkinen synkkaaminen, jonkinlainen ajatusmaailmojen yhteensopivuus, joka ei välttämättä esiinny niiden kanssa yhdessä. Olen myös sitä mieltä, ettei se ole välttämätöntäkään koska sitä varten on ystävät.

        Ajattelen siis että ensin tulee ihastuminen, joka johtuu toisen ihmisen luonteesta ja siitä, miten hyvin se sopii oman kanssa yhteen. Siitä seuraa automaattisesti fyysinen vetovoima ikään kuin sivujuonteena. Henkinen synkkaaminen taas voi esiintyä edellä mainittujen kanssa yhdessä tai olla esiintymättä. Noita kaikkia voi mielestäni myös olla eri määriä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sama näkemys, fyysistä puolta painottavat olkoot keskenään ja psyykkistä puolta painottavat keskenään. Ja noinhan se käytännössä meneekin.

        Sehän on täysin tekopyhää väittää, että ulkonäkö ei merkitse mitään ja että luonteeseen ihastutaan. Tyypit yrittää nyt vaan esittää henkistynyttä. Tarkoitit varmaan että hottikset on keskenään ja jämät keskenään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ajattelen siis että ensin tulee ihastuminen, joka johtuu toisen ihmisen luonteesta ja siitä, miten hyvin se sopii oman kanssa yhteen. Siitä seuraa automaattisesti fyysinen vetovoima ikään kuin sivujuonteena. Henkinen synkkaaminen taas voi esiintyä edellä mainittujen kanssa yhdessä tai olla esiintymättä. Noita kaikkia voi mielestäni myös olla eri määriä.

        Mä usein ihastun ensin vaikken edes tuntis toista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä usein ihastun ensin vaikken edes tuntis toista.

        Minä taas en koskaan, sillä ihastun ensisijaisesti luonteeseen ja vasta toissijaisesti ulkonäköön.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä taas uskon että voimakas vetovoima ihmisten välillä kertoo kehomielen syvemmän tason ymmärryksestä, intuitiivisesta tiedosta, siitä että tämän henkilön kanssa olisi elämässä syvemmin jotain jaettavaa. Vetovoima kertoo että tämän henkilön kanssa on yhteistä tarttumapintaa yhteiselle kohtaamiselle ja mahdollisesti pidempiaikaisellekin vuorovaikutukselle ja kehitykselle ihmisenä. En rajaisi heti kehon tietoa muilla ulkokohtaisilla asioilla. Liika samankaltaisuus tuskin on pohja intohimoiselle suhteelle, vaan uskon että juuri erilaisuuden ja erillisyyden kautta on mahdollista pitää jännitettä yllä ja saada pidempikestoinen intohimoinen suhde. Arvotkin voivat olla osaksi erilaisia, kunhan on muuta hyvää yhteistä kommunikaatiota ja maailmankuvaa että jutut luistaa ja tunnepuolella tulee kohdatuksi, ja osataan olla kunnioittavasti toisen kanssa. Leikkimielinen hyväksyvä kiusoittelu taas voi olla minusta hyvinkin kiihottavaa..

        Kiusoittelusta varsinkin samaa mieltä. Voi mennä metsäänki tosin kun huumorin kanssa pelataan... Eräs ihastukseni taisi suuttuakin yhdestä kommentista. Asiaan vaikutti ehkä sekin, että välimme olivat niin latautuneet ja tilanne sellainen ettei ollut keinoja edetä mihinkään.
        Kiihdyttää kun toinen osaa laittaa vastaankin ja "ojentaa" :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä taas en koskaan, sillä ihastun ensisijaisesti luonteeseen ja vasta toissijaisesti ulkonäköön.

        Lisään vielä että ulkonäkö kyllä kiinnittää huomiota sen jälkeen, kun olen jo ihastunut ja sitten parisuhteessa seksuaaliseen haluun vaikuttaa jonkin verran, jos toinen laittaa itseään ja vaatteet esimerkiksi. Mutta rakkauteen tuo laittaminen ei vaikuta, kun se on vakituinen olotila päinvastoin kuin seksuaalinen halu, joka on vaan välillä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä taas en koskaan, sillä ihastun ensisijaisesti luonteeseen ja vasta toissijaisesti ulkonäköön.

        Eipä se ollut varsinaisesti mullakaan mikään ulkonäköön ihastuminen. Multa vaan meni jalat alta kun näin hänet ohimennen ja katseemme kohtasi ja hän hymyili. Olin täysin myyty, sydän alkoi hakkaamaan ja koko kehoa kihelmöi. Hänen lempeä katseensa. 😘😍 Se oli palavasti ihastumista ensisilmäyksellä. Ja jokin tunne heti jostain syvemmästä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiusoittelusta varsinkin samaa mieltä. Voi mennä metsäänki tosin kun huumorin kanssa pelataan... Eräs ihastukseni taisi suuttuakin yhdestä kommentista. Asiaan vaikutti ehkä sekin, että välimme olivat niin latautuneet ja tilanne sellainen ettei ollut keinoja edetä mihinkään.
        Kiihdyttää kun toinen osaa laittaa vastaankin ja "ojentaa" :D

        Huumorin kanssa on syytä varoa. Yksi tyypillisimpiä riidanalkuja treffeilläkin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä taas en koskaan, sillä ihastun ensisijaisesti luonteeseen ja vasta toissijaisesti ulkonäköön.

        Sitä paitsi nää ei oo ennalta-arvattavissa. En sanoisi ei koskaan. Ei voi tietää tulevasta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sehän on täysin tekopyhää väittää, että ulkonäkö ei merkitse mitään ja että luonteeseen ihastutaan. Tyypit yrittää nyt vaan esittää henkistynyttä. Tarkoitit varmaan että hottikset on keskenään ja jämät keskenään.

        Osittain, se kipinä syntyy ulkonäöstä, jos toisen ulkonäkö on luotaantyöntävä niin ei siinä mukava luonne auta yhtään ja tosiaan jää kaveripohjalle koko juttu. Ei kaunis ja timmi ihastu rumaan ja lihavaan vaikka kuinka mukava olis. Taas näitä kehopositiivisuus höpinöitä..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Osittain, se kipinä syntyy ulkonäöstä, jos toisen ulkonäkö on luotaantyöntävä niin ei siinä mukava luonne auta yhtään ja tosiaan jää kaveripohjalle koko juttu. Ei kaunis ja timmi ihastu rumaan ja lihavaan vaikka kuinka mukava olis. Taas näitä kehopositiivisuus höpinöitä..

        Ai ei vai ihastu?

        Kauneus on katsojan silmässä. Jonkun toisen silmissä ehkä tavallinen, toisen silmissä maailman upein ja kaunein. Ihastustumista ei voi päättää, se vaan tapahtuu ja sen ihastuksen kohteen näkee kauneimpana.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Osittain, se kipinä syntyy ulkonäöstä, jos toisen ulkonäkö on luotaantyöntävä niin ei siinä mukava luonne auta yhtään ja tosiaan jää kaveripohjalle koko juttu. Ei kaunis ja timmi ihastu rumaan ja lihavaan vaikka kuinka mukava olis. Taas näitä kehopositiivisuus höpinöitä..

        Eikä se ole mitään kehopositiivisuus höpinöitä siinä kohtaa kun ihastuu. Se vaan tapahtuu, usein yllättäen, silloin kuin sitä vähiten odottaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ai ei vai ihastu?

        Kauneus on katsojan silmässä. Jonkun toisen silmissä ehkä tavallinen, toisen silmissä maailman upein ja kaunein. Ihastustumista ei voi päättää, se vaan tapahtuu ja sen ihastuksen kohteen näkee kauneimpana.

        Näin on näreet


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiusoittelusta varsinkin samaa mieltä. Voi mennä metsäänki tosin kun huumorin kanssa pelataan... Eräs ihastukseni taisi suuttuakin yhdestä kommentista. Asiaan vaikutti ehkä sekin, että välimme olivat niin latautuneet ja tilanne sellainen ettei ollut keinoja edetä mihinkään.
        Kiihdyttää kun toinen osaa laittaa vastaankin ja "ojentaa" :D

        Samaa mieltä ☺️, vastaanlaitto 👍...kiinnostun ihmisistä jotka yhtä vahvoja...se pieni kinastelu tai takaisin sanominen, vaan vetoaa ja sytyttää. Reen jaksais yhtään hissutella jonkun kaikesta särkyvän naisen kanssa. Reippaat tytöt vetoaa😉


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eipä se ollut varsinaisesti mullakaan mikään ulkonäköön ihastuminen. Multa vaan meni jalat alta kun näin hänet ohimennen ja katseemme kohtasi ja hän hymyili. Olin täysin myyty, sydän alkoi hakkaamaan ja koko kehoa kihelmöi. Hänen lempeä katseensa. 😘😍 Se oli palavasti ihastumista ensisilmäyksellä. Ja jokin tunne heti jostain syvemmästä.

        Varmasti hieno kokemus, mutta itselläni ei mene noin jalat alta, vaikka joku hymyilisi ja katseet kohtaisivat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikä se ole mitään kehopositiivisuus höpinöitä siinä kohtaa kun ihastuu. Se vaan tapahtuu, usein yllättäen, silloin kuin sitä vähiten odottaa.

        Niin ja minä uskon joulupukkiin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En voi sanoa olevani varsinaisesti eri mieltä. Sinänsä samantekevää omalla kohdallani, kun en koskaan ole tuntenut pelkkää fyysistä vetovoimaa. Tiedän kuitenkin että monet muut kokevat sellaista ja kommentoin vaan, ettei siitä olisi mielestäni yksinään mitään iloa. Itse koen niin, että fyysinen vetovoima on seurausta ihastumisesta ja jotenkin alisteinen sille. Jos taas ajatellaan, että vetovoimalla tarkoitetaan sekä ihastumista että fyysistä osuutta yhdessä, niin siinä tapauksessa olen kyllä sitä mieltä, että on olemassa vielä noista erillinen henkinen synkkaaminen, jonkinlainen ajatusmaailmojen yhteensopivuus, joka ei välttämättä esiinny niiden kanssa yhdessä. Olen myös sitä mieltä, ettei se ole välttämätöntäkään koska sitä varten on ystävät.

        Tulee siitäkin aikamoiset ongelmat, jos kaikesta ajatellaan eri tavoin vaikka kuinka olisi tunteita ja vetovoimaa. Riitoja tulee ja niitä kun selvitellään yhtenään, alkaa tunteetkin laantua vähän äkkiä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tulee siitäkin aikamoiset ongelmat, jos kaikesta ajatellaan eri tavoin vaikka kuinka olisi tunteita ja vetovoimaa. Riitoja tulee ja niitä kun selvitellään yhtenään, alkaa tunteetkin laantua vähän äkkiä.

        Olet oikeassa, tietenkin täytyy olla jossain määrin yhteistä ajatusmaailmaa ja arvoja. Eihän muuten saada sovittua edes päälinjoja yhteiselämässä. Tarkoitin ettei kaikesta tarvitse ajatella samoin, koska monista aiheista voi keskustella ystävien kanssa, jos niistä tulee erimielisyyttä ja riitaa kumppanin kanssa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itelle ei painolla ole merkitystä ellei nyt paina jotain sataa kiloa. Jos on terveelliset elämäntavat niin tuskin on sairaalloisen lihava.

        Kannattaa seuloa ehdokkaat jo ennen kuin lähtee mihinkään deiteille ja kirjoittaa ekana vähän aikaa. Siinäkin jo karsiutuu monet eikä kummallekaan tuu sitten pettymystä myöhemmin.

        Toi kiinteistövälittäjä painaa varmasti 100kg


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toi kiinteistövälittäjä painaa varmasti 100kg

        Googlasin, ei paina. Kuvan perusteella noin 80 kg. Itse painan vajaa 60 kg, eikä tuo itseeni verrattuna sairaalloisen lihava ole. En näe muutenkaan pyöreyttä luotaan työntävänä naisessa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Googlasin, ei paina. Kuvan perusteella noin 80 kg. Itse painan vajaa 60 kg, eikä tuo itseeni verrattuna sairaalloisen lihava ole. En näe muutenkaan pyöreyttä luotaan työntävänä naisessa.

        No katso joku video missä se liikkuu. Ihan nätti Ok vielä, luonteestaan ei voi paljoa päätellä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Varmasti hieno kokemus, mutta itselläni ei mene noin jalat alta, vaikka joku hymyilisi ja katseet kohtaisivat.

        Heh..
        Ei mullakaan jalat oo ennen menneet alta kun on hymyilty ja katseet kohdanneet.
        Tää onkin erityistapaus. 🥰


      • Anonyymi

        Älkääs nyt puhuko jaskaa! Paino, pituus ja ikä on ainoat mitkä käytännössä merkitsee. Jos ne ei ole oikeat niin et saa koskaan edes mahdollisuutta esittää muita puolia itsestäsi. Maailma on pinnallinen ja todella raadollinen ja vain pahemmaksi menee. Sisäinen kauneus on p-puhetta! Opettaja ja äiti valehtelivat!

        -Sisäisesti kaunis


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siis tää oli niin hyvin kirjoitettu. Jaan täysin ajatuksesi. ☺️
        Liika samanlaisuus ei oo yleensä ollut mun kokemuksen mukaan hyväksi.
        Ollaan oltu tavallaan ihan erilaisia mut sit loppujen lopuksi ihan samanlaisia syvällä sisimmässä. Se on ollut upeaa. ❤️

        Tämä on upeaa minustakin. Aivan paras tunne. Sielunsiskous. Sydän.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämä on upeaa minustakin. Aivan paras tunne. Sielunsiskous. Sydän.

        Noi sydämet on naurettavia


    • Anonyymi

      ruokajonoja on lyhennettävä, vettä ja leipää vaan, niin eiköhän ongelma ole hoidettu

      • Anonyymi

        Just tän tyyppinen kommentointi on totaalinen turn off heti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Just tän tyyppinen kommentointi on totaalinen turn off heti.

        Täysin samaa mieltä.


    • Anonyymi

      Oon niin ujo ja jos oon jo ihastunut ennen ekaa virallista tapaamista livenä niin oon kyl varmaan aika sählä.
      Onko se täystyrmäys heti?

      • Anonyymi

        Ujoudesta johtuva sähläys tuskin haittaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ujoudesta johtuva sähläys tuskin haittaa.

        Ujoushan on ymmärrettävää ihastuneena.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ujoushan on ymmärrettävää ihastuneena.

        Minä tuskin pääsen ujoudesta ennen kuin on edetty fyysisellä puolella jonkin verran. Miten kauan teillä ujous vaihe kestää?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä tuskin pääsen ujoudesta ennen kuin on edetty fyysisellä puolella jonkin verran. Miten kauan teillä ujous vaihe kestää?

        Mul kestää kauan. Sitä kauemmin mitä ihastuneempi olen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä tuskin pääsen ujoudesta ennen kuin on edetty fyysisellä puolella jonkin verran. Miten kauan teillä ujous vaihe kestää?

        Tyhymä kysymys mutta miten pääsette etenemään fyysisellä puolella ennen ujouden vähenemistä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tyhymä kysymys mutta miten pääsette etenemään fyysisellä puolella ennen ujouden vähenemistä?

        Minä en ole edes ujo, mutta silti suhteen fyysinen puoli aina aluksi vähän jännittää ja voi olla vähän epäluontevaakin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä en ole edes ujo, mutta silti suhteen fyysinen puoli aina aluksi vähän jännittää ja voi olla vähän epäluontevaakin.

        Varmasti yleistä ja ihan inhimillistä. Ei haittaa itseäni ainakaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tyhymä kysymys mutta miten pääsette etenemään fyysisellä puolella ennen ujouden vähenemistä?

        No mulla se fyysinen puoli ei ole ongelma, vaan puhe ja sanat, joissa pelkään konfliktia..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No mulla se fyysinen puoli ei ole ongelma, vaan puhe ja sanat, joissa pelkään konfliktia..

        Sitä saakin pelätä, myrskyisiä on monien suhteet. Saa lyhdyn kanssa hakea naista joka on valmis myötäilemään riitatilanteessa. Löytyy mutta harvinaista. Kokemusta on ja olen sivusta seurannut ja verrannut läheisiin heteropareihin, näissähän monesti mies myötäilee kiistatilanteessa (koska seksi.) Harvassa on naiset jotka on samaan valmiita (seksin tarve ei ole yhtä pakottava). Väitän että siinä on perussyy tähän naisten välisten riitojen kärjistymiseen, on meinaan tavanomaista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sitä saakin pelätä, myrskyisiä on monien suhteet. Saa lyhdyn kanssa hakea naista joka on valmis myötäilemään riitatilanteessa. Löytyy mutta harvinaista. Kokemusta on ja olen sivusta seurannut ja verrannut läheisiin heteropareihin, näissähän monesti mies myötäilee kiistatilanteessa (koska seksi.) Harvassa on naiset jotka on samaan valmiita (seksin tarve ei ole yhtä pakottava). Väitän että siinä on perussyy tähän naisten välisten riitojen kärjistymiseen, on meinaan tavanomaista.

        Totta on, naiset ei yleensä passaa tilannetta että saisi illalla seksiä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Totta on, naiset ei yleensä passaa tilannetta että saisi illalla seksiä.

        Sopii ainakin itseeni. Ei ole koskaan tullut mieleenkään myötäillä ketään seksin vuoksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sitä saakin pelätä, myrskyisiä on monien suhteet. Saa lyhdyn kanssa hakea naista joka on valmis myötäilemään riitatilanteessa. Löytyy mutta harvinaista. Kokemusta on ja olen sivusta seurannut ja verrannut läheisiin heteropareihin, näissähän monesti mies myötäilee kiistatilanteessa (koska seksi.) Harvassa on naiset jotka on samaan valmiita (seksin tarve ei ole yhtä pakottava). Väitän että siinä on perussyy tähän naisten välisten riitojen kärjistymiseen, on meinaan tavanomaista.

        Etsitkö sellaista naista joka alistuu seksin vuoksi? Mitä hyvää sellaisessa on?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Etsitkö sellaista naista joka alistuu seksin vuoksi? Mitä hyvää sellaisessa on?

        Kuka sitä on väittänyt, en etsi. Totesin että riitatilanteet kärjistyvät, jos kumpikaan ei anna periksi tuumaakaan. On nähty monta kertaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuka sitä on väittänyt, en etsi. Totesin että riitatilanteet kärjistyvät, jos kumpikaan ei anna periksi tuumaakaan. On nähty monta kertaa.

        Onhan tuossa perää kieltämättä. Ja parempi näin, olisi tympeää olla viettiensä vietävänä siinä määrin ettei saisi pidettyä puoliaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onhan tuossa perää kieltämättä. Ja parempi näin, olisi tympeää olla viettiensä vietävänä siinä määrin ettei saisi pidettyä puoliaan.

        Minusta tuntuu että olen vähän sita sun tätä.. Tykkään kiusoittelusta hyvässä hengessä, puoleni isoissa asioissa mutta joustan myös pienemmissä rauhan ylläpidoksi, jos toisella on vaikka huono hetki.. Semmoinen kohtuullisuus näissä asioissa, ei jokaista sotaa tarvitse sotia joka kerta viimeiseen naiseen.. Haluan nähdä haastavan fiiliksen taakse. Eikä ole ollut tapana mennä henkilökohtaisuuksiin tilanteen kärjistyessä, ei pelata likaista peliä aiemmissa suhteissani ainakaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minusta tuntuu että olen vähän sita sun tätä.. Tykkään kiusoittelusta hyvässä hengessä, puoleni isoissa asioissa mutta joustan myös pienemmissä rauhan ylläpidoksi, jos toisella on vaikka huono hetki.. Semmoinen kohtuullisuus näissä asioissa, ei jokaista sotaa tarvitse sotia joka kerta viimeiseen naiseen.. Haluan nähdä haastavan fiiliksen taakse. Eikä ole ollut tapana mennä henkilökohtaisuuksiin tilanteen kärjistyessä, ei pelata likaista peliä aiemmissa suhteissani ainakaan.

        Jassoo... En nielisi heti, puhetta riittää ja käytäntö on toinen. Tositilanteissa näkee mikä kukakin on. Jos kuitenkin olet kuvauksesi kaltainen, kuulut vähemmistöön ja pysyvän kumppanin saaminen lienee helpohkoa riippuen toki muista ominaisuuksistasi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jassoo... En nielisi heti, puhetta riittää ja käytäntö on toinen. Tositilanteissa näkee mikä kukakin on. Jos kuitenkin olet kuvauksesi kaltainen, kuulut vähemmistöön ja pysyvän kumppanin saaminen lienee helpohkoa riippuen toki muista ominaisuuksistasi.

        En väitä että en menettäisi hermojani ja riitelisi, mutta yleisellä tasolla olen aina riitatilanteessa pysynyt. Eikä sekään tietenkään kaunista käytöstä ole. Roolien takaa voisin sitä toista puolta lähestyä, mutta omana itsenäni haluan vaalia hyvää ja kestävää rakkautta ja vuorovaikutusta..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En väitä että en menettäisi hermojani ja riitelisi, mutta yleisellä tasolla olen aina riitatilanteessa pysynyt. Eikä sekään tietenkään kaunista käytöstä ole. Roolien takaa voisin sitä toista puolta lähestyä, mutta omana itsenäni haluan vaalia hyvää ja kestävää rakkautta ja vuorovaikutusta..

        Mitä tarkoitat rooleilla, näyttelemistäkö? Luultavasti hyvä keino purkaa itseään, ei ole tullut harrastettua. Eivätköhän kaikki halua vaalia rakkautta, käytännössä se ei vain ole aivan yhtä helppoa kuin nettifoorumilla keskustelu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä tarkoitat rooleilla, näyttelemistäkö? Luultavasti hyvä keino purkaa itseään, ei ole tullut harrastettua. Eivätköhän kaikki halua vaalia rakkautta, käytännössä se ei vain ole aivan yhtä helppoa kuin nettifoorumilla keskustelu.

        Erilaisissa rooleissa joskus jotain tai vaikka makkarin puolella yhteisin säännöin. Toki oikein suuren rakkauden kanssa en ole suhteessa ollut...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Erilaisissa rooleissa joskus jotain tai vaikka makkarin puolella yhteisin säännöin. Toki oikein suuren rakkauden kanssa en ole suhteessa ollut...

        Kylläpä näet sitten jos ja kun siihen päädyt.


    • Anonyymi

      Minua ei haittaa. Mutta todennäköisesti sinua haittaa vuosikymmenien jälkeen. Nivelesi eivät kestä ylipainoa.

      • Anonyymi

        Laihduttaminen ei myöskään ole helppoa, varsinkaan nyt kun liikuntamahdollisuudet ovat rajoitetut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Laihduttaminen ei myöskään ole helppoa, varsinkaan nyt kun liikuntamahdollisuudet ovat rajoitetut.

        Laihtuminen tapahtuu oikein syömällä ja juomista vähentämällä, ei liikkumalla..liikunta on siinä mahdollisuuksien mukaan vain lisänä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Laihtuminen tapahtuu oikein syömällä ja juomista vähentämällä, ei liikkumalla..liikunta on siinä mahdollisuuksien mukaan vain lisänä.

        Jännää että heti oletetaan alkon käyttöä, mistä tiedätte vaikka joka ikinen ketjussa olisi raivoraitis. En sano että näin on, mutta saattaa olla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Laihtuminen tapahtuu oikein syömällä ja juomista vähentämällä, ei liikkumalla..liikunta on siinä mahdollisuuksien mukaan vain lisänä.

        Höpö höpö.. koska liikunta on tärkeä osa laihdutuksessa!!! Varsinkin, jos ikää 40 v, jolloin aineenvaihdunta hidastuu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Laihduttaminen ei myöskään ole helppoa, varsinkaan nyt kun liikuntamahdollisuudet ovat rajoitetut.

        Kävelemään pääsee aina ja katsoo, mitä turpaansa laittaa.. Voi hyvää päivää sentään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Laihduttaminen ei myöskään ole helppoa, varsinkaan nyt kun liikuntamahdollisuudet ovat rajoitetut.

        Koen kyllä vähän samoin, koska eräs liikuntaharrastus on tauolla tai olen laittanut sen tauolle koronan vuoksi. Tietysti syömisen tarkkailu on olennaisempaa laihduttamisessa, mutta liikuntakin vaikuttaa etenkin kun liikunnan jälkeen ei halua yleensä syödä ollenkaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Koen kyllä vähän samoin, koska eräs liikuntaharrastus on tauolla tai olen laittanut sen tauolle koronan vuoksi. Tietysti syömisen tarkkailu on olennaisempaa laihduttamisessa, mutta liikuntakin vaikuttaa etenkin kun liikunnan jälkeen ei halua yleensä syödä ollenkaan.

        Oletteko koittaneet hakea apua terveyskeskuksesta laihdutukseen? Voi olla hyvä jollei muuten saa alkuun.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletteko koittaneet hakea apua terveyskeskuksesta laihdutukseen? Voi olla hyvä jollei muuten saa alkuun.

        Olen hakenut ja ollut siellä ryhmässäkin... ihan yhtä tyhjän kanssa. Ei kunnallisella puolella ole kovinkaan kummoista tukea tähän asiaan. Olen ruumiinrakenteeseen hoikka, mutta tressi on lihottanut. En viihdy kehossani, josko en sitä mitenkään inhoakkaan. Kaipaan sitä kevyttä notkeaa minääni. Univaikeudet olleet ehkä se pahin mikä aiheuttanut nyt nousseen painon, saan sen hallintaan heti kun saan unen kuntoon. Nytkin sängyssä menossa muka nukkumaan, mutta vielä näpyttelen täällä 🦉 voi voi.

        AP


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletteko koittaneet hakea apua terveyskeskuksesta laihdutukseen? Voi olla hyvä jollei muuten saa alkuun.

        Ei ole niin paljon ylipainoa, että tarvitsisi mennä terveyskeskukseen.


    • Anonyymi

      Minua ei pieni ylipaino ainakaan haittaa, mutta passiivisuus haittaa. Minun mukana ei pysy, jos on sohvaperuna. Itse harrastan aktiivisesti liikuntaa ja liikunnallisuus on iso plussa. Samaa lajia ei tarvitse harrastaa.
      Mutta tämä on vaan minun fiilis, jollekin sohvis passaa mainiosti. Ja niin pitääkin olla. Ja luonnehan lopulta ratkaisee.

      • Anonyymi

        Itseäni haittaa oma ylipaino, vaikka sitä ei kauhean paljon olekaan. Kaapissa on valtava määrä sopimattomia vaatteita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itseäni haittaa oma ylipaino, vaikka sitä ei kauhean paljon olekaan. Kaapissa on valtava määrä sopimattomia vaatteita.

        Mulla taas ei ole kuin yhden koon vaatteita ja kaikki vaatteet pitäisi uusia jos laihtuisi. Silti pitäisi laihduttaa, voisi aloittaa tammikuussa että on jouluruuat syöty.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mulla taas ei ole kuin yhden koon vaatteita ja kaikki vaatteet pitäisi uusia jos laihtuisi. Silti pitäisi laihduttaa, voisi aloittaa tammikuussa että on jouluruuat syöty.

        Itselläni on liikaakin vaatteita ja nimenomaan niitä pieniä vaatteita on paljon enemmän, koska olin vielä vähän aikaa sitten hoikempi. Jonkinlainen laihdutusprojekti on meneillään, katsotaan mitä tästä tulee. En oikein koe olevani oma itseni tässä nykyisessä painossa.

        Tammikuu on varmasti hyvä ajankohta aloittaa, ehdit vielä suunnitella tarkemmin siihen mennessä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itselläni on liikaakin vaatteita ja nimenomaan niitä pieniä vaatteita on paljon enemmän, koska olin vielä vähän aikaa sitten hoikempi. Jonkinlainen laihdutusprojekti on meneillään, katsotaan mitä tästä tulee. En oikein koe olevani oma itseni tässä nykyisessä painossa.

        Tammikuu on varmasti hyvä ajankohta aloittaa, ehdit vielä suunnitella tarkemmin siihen mennessä.

        Sulla ei sitten tule menemään rahaa vaatteisiin. Sama homma etten koe olevani oma itseni tässä painossa, saisi olla melkein 20 kiloa vähemmän. Paljonko aiot laihduttaa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sulla ei sitten tule menemään rahaa vaatteisiin. Sama homma etten koe olevani oma itseni tässä painossa, saisi olla melkein 20 kiloa vähemmän. Paljonko aiot laihduttaa?

        Taulukon mukaan ylipainoa on seitsemän kiloa, mutta mielestäni näyttää kyllä enemmältä ja olen ennen painanut vähemmän. Omistan aika tolkuttoman määrän liian pieniä vaatteita, pitäisi varmaan ripustaa niitä seinälle tavoitteeksi.


    • Anonyymi

      Pieni ylipaino ei haittaa mutta elämää rajoittava ja epäterveellinen sen sijaan kyllä. Olen itse aika aktiivinen enkä osaa ajatella yhteistä elämää täysin passiivisen sohvaperunan kanssa oli luonne miten ihana tahansa.

      • Anonyymi

        Tottahan se on ,ettei isomman ylipainon kanssa saa liikuttua ja rajoittaahan se muutakin olemista.


      • Anonyymi

        Minusta painolla ei ole suoraan tekemistä aktiivisuuden ja passiivisuuden kanssa. Laiha voi hyvin olla liikkumaton arjessaan ja painoa enemmän omaava elää vaikka kuinka aktiivista elämää. Huomio vaan..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minusta painolla ei ole suoraan tekemistä aktiivisuuden ja passiivisuuden kanssa. Laiha voi hyvin olla liikkumaton arjessaan ja painoa enemmän omaava elää vaikka kuinka aktiivista elämää. Huomio vaan..

        Tämäkin on totta. Pelkkä laakereillaan lepäily on haitta myös hoikilla. Mutta kun kysyttiin ylipainosta.. Hoikka sohvaperuna luultavasti / ehkä omaa muutenkin sellaiset elämän tavat, että ei ehkä olisi samoissa paikoissa mun kanssa. Toisaalta, kun ylipainoa kertyy, niin monilla se aktiivisuus vähenee ja elipiiri supistuu. Ei tietenkään kaikilla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämäkin on totta. Pelkkä laakereillaan lepäily on haitta myös hoikilla. Mutta kun kysyttiin ylipainosta.. Hoikka sohvaperuna luultavasti / ehkä omaa muutenkin sellaiset elämän tavat, että ei ehkä olisi samoissa paikoissa mun kanssa. Toisaalta, kun ylipainoa kertyy, niin monilla se aktiivisuus vähenee ja elipiiri supistuu. Ei tietenkään kaikilla.

        Ei itselläni ainakaan ole elinpiiri mitenkään supistunut, vaikka on vähän ylipainoa. Miksi ihmeessä niin kävisi ellei ole ihan valtavasti painoa?


    • Anonyymi

      En pidä tapanani valita naista painon mukaan. Olen antanut kertoa itselleni, etteivät muutkaan tee niin. Miten sitten lieneekään.

      Mikäli pyrkimyksenne on lisätä mahdollisuuksianne naisen iskennässä, kiinnittäkää huomionne luonne-käytös-elämäntavat -akselille.

      Kiitos puheenvuorosta.

      • Anonyymi

        Ei ole tullut mieleen valita kumppania painon mukaan. Ihmettelen monia diskursseja liittyen painoon ja sen suhteeseen käypään olemiseen ja hyvään ihmisyyteen. Monesti ne naamioidaan keskusteluksi hyvinvoinnista, terveydestä ja aktiivisuudesta. Sitä kummastelen..


      • Anonyymi

        Kiitos itsellesi, taisin olla liian epäaktiivinen tässä keskustelussa sillä en itse pidä sitä tärkeänä suhteen kannalta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole tullut mieleen valita kumppania painon mukaan. Ihmettelen monia diskursseja liittyen painoon ja sen suhteeseen käypään olemiseen ja hyvään ihmisyyteen. Monesti ne naamioidaan keskusteluksi hyvinvoinnista, terveydestä ja aktiivisuudesta. Sitä kummastelen..

        Ei ole yleistä näissä piireissä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos itsellesi, taisin olla liian epäaktiivinen tässä keskustelussa sillä en itse pidä sitä tärkeänä suhteen kannalta.

        Kunhan kommentoin, kiitä aloittajaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole tullut mieleen valita kumppania painon mukaan. Ihmettelen monia diskursseja liittyen painoon ja sen suhteeseen käypään olemiseen ja hyvään ihmisyyteen. Monesti ne naamioidaan keskusteluksi hyvinvoinnista, terveydestä ja aktiivisuudesta. Sitä kummastelen..

        Jos itse on normi painoinen ja liikkuu paljon niin tuskin valitsen lihavaa pulleroa, jonka ainut liikunta on sohvalta jääkaapille.. Toki pieni pyöreys ei haittaa.
        Ei pelkkä mukava luonne riitä suhteeseen vaan tarvitaan, sitä vetovoimaa/kipinää, että sukat pyörii jaloissa..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos itse on normi painoinen ja liikkuu paljon niin tuskin valitsen lihavaa pulleroa, jonka ainut liikunta on sohvalta jääkaapille.. Toki pieni pyöreys ei haittaa.
        Ei pelkkä mukava luonne riitä suhteeseen vaan tarvitaan, sitä vetovoimaa/kipinää, että sukat pyörii jaloissa..

        Minun ihastukseni on täydellinen urheilullisuudessaan ja naisellisessa pehmeydessään ❤


    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      38
      1853
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      43
      1416
    3. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1401
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      14
      1372
    5. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1355
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      7
      1334
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      2
      1317
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1260
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1210
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      4
      1192
    Aihe