Keilahalli Jämsään tai Jämsänkoskelle. Varmasti olisi asiakkaita, nuorista vanhempiin. Varsinkin jos löytyisi mahdollisuus myös hohtokeilaukseen. Ja jonkinlainen baari paikan yhteyteen, josta saisi naposteltavaa, hodareita, nachoja ja virvokkeita. Ei aina tarvitsisi lähteä Jyväskylään asti keilaamaan.
Keilahalli
Anonyymi
16197
0Äänestä
Muut lukivat myös
Luetuimmat keskustelut
- Onko valtionvelka pelkkä vitsi vai maksetaanko se joskus?!Miksi elämme yli varojen vuodesta 2008 alkaen ja maksaako sitä valtionvelkaa koskaan enää kukaan kokonaan pois? https://www.valtionvelka.fi/tilastot/tilastoja_valtionvelasta/ Yksityishenkilöhän menisi vain ulosottoon ja…
- Kyllä mulla oli tunteita sua kohtaan,mutta voit syyttää ainoastaan itseäsi, että en tehnyt mitään asian eteen. Se on ihan turhaa sinun miettiä, että miksi.
- Millaisen suhteenOlisit halunnut kaivattusi kanssa
- Moikka!!!!!!!!!Miten sun päivä on mennyt? Mä olen miettinyt sua paljon❤️
- Suomi24:n uudistuksia 2026Tervehdys ja hyvää syksyä keskustelijat! 🍂 Suomi24:ää on uudistettu vaiheittain viime kuukausien aikana. Sivuston ulkoasua on selkeytetty ja yhdenmukaistettu. Samalla on tehty kaivattuja korjauksia erityisesti rekister…
- Vasemmistoliiton kannatus kertoo kuinka osa naisista on tyhmiäeli heikkoälyisiä. Vasliittohan on nykyään naisten puolue, suurin osa kannattajista on naisia. Vuoden 2023 eduskuntavaalien tuloksena naisten osuus oli kaikista puolueista suhteellisesti korkein juuri Vasemmistoliitolla…
- Tikusta asiaaMistä ihmeestä minä keksin sulle edes jotensakin järkevää asiaa parn lauseen verran... anna joku idea että kehtaan lähestyä. -töistä tuttu mies
- Mies, sulla on paljon ihailijoitaTuntuu, että täälläkin iso liuta sinua kaipaamassa.
- Nico Lingman on nousemassa suomalaisjulkkisten kaartiinNico Lingman, 34, on podcastaaja, somevaikuttaja ja entinen Puolustusvoimien upseeri. Lingman on astunut isojen suomalaisten julkkisten joukkoon, sillä hän on mukana uudella Tanssii Tähtien Kanssa -kaudella. Sekä tänään…
- Muutoksen tuuletKoetko, että sinun olisi pitänyt/pitäisi muuttaa itseäsi/elämäntyyliäsi jotenkin, "kelvataksesi" kaivatullesi? Koetko itse, että haluaisit olla "parempi" ihminen kaivattuasi varten? Oletko mahdollisesti muuttunut/muutta…
- Tekisin SINUT ONNELLISEKSI NAINENMutta EHKÄ onni EI OLE mitä HALUAT.
- Kaipaisin sinua lähelleni nyt niin paljonEnemmän kuin koskaan. 😞
- Hyvää yötä MIkävä on vaikkei kai saisi olla😔❤️ -joku-
- Do diih.. palsta saanut roimasti uudistuksia .. mielipiteitä..?Eilen näin väläyksen tästä uudesta ulkoasusta ja nyt kummastelenkin toimintaa. Jotakin hyvää ja jotakin huonoa. Pistäkää tähän huomioita uudistuksesta. Sen huomasin että aloituksen otsikon kirjainmäärä on kasvanut huoma…
- Anonyymipalstan ongelmaJoskus tämä palsta on kyllä melkoinen ihmiskoe. Yksi ihminen yrittää saada yhteyttä yhteen tiettyyn henkilöön ja antaa tunnisteitakin, mutta hetken päästä ketjussa on jo puoli Suomea vastaamassa kuin viesti olisi tarkoi…
- Halisin ja pusisinSinut puhki mies. Kaikki tiedostamattomat surut, vihat ja katkeruudet halisin pois. 🫂
- vilkaisin kuhmolaisen etusivuaKuhmoon on saatu taas katu päällystetyksi,mutta sitä ei saa ajaa? onko senkin kadunvarressa joku isopalkkainen joka saa oman rauhoitetun kadun,laittakaa ihmeessä ne puomit kumpaankin päähän niin katu kestää kauan,oisiha…
- KORPIGYMI KONKURSIIN!Miten tämä kaikentietävä jumppatyttö saa kaikki puulaakinsa konkurssiin? Kovaa meteliä piti ja Kuusamoa myöten kävi hämmentämässä, mutta lähtöpassit antoi Kuusamolaiset. Tyhjät tynnyrit kolisoo..sanottiin ennen vanhaan.…
- Harmittaa vain todetaEttä elämä on ajanut meidän ohi. Se on totuus. Me oltaisiin oltu hyvä pari nuorempana, mutta ei enää. Olen liian vanha. Naiselta.
- Persut nousi kakkospaikalle ohi kokoomuksen - SDP alle 23%Näin tosiaan näyttää, että persujen kannatus nousee hitaasti kohti vaaleja. Se on toki ollut heille tavallista aiemminkin.
Vastaukset 16
Vanhimmat
Jämsän puretun koulun paikalle tullee keilahalli normaaliin keilaamiseen ja hohtokeilarata myös näin on päätetty kaupungin valtuustossa!!
Ei tuu, siihen tulee 30 000e koira puisto.
Kerrankin jotain järkevää keskustelupalstalla. Keilahallia todella kaivataan seudulle. Aikanan Jämsänkoskella kävi paljon keilaajia ja moni jäi kaipaamaan kun halli lopetettiin Roukossa purkutöiden vuoksi. KANNATETTAVA IDEA!
Onhan mäntässäkin rata. purkiko Koskelta kaikki, olihan se pienipaikka, mut hyvin porukkaa kävi.
Minä kaadan vaan naisia, jätän muille keilojen kaadot.
Ehottomasti koirapuisto ja keilahalli. Seuraavaksi musiikki- & konserttitalo.
Kirjoittakaa tai olkaa toimittajaan yhteydessä jos tekisi lehtijutun? Mahdollisesti voisi jollakin herätä kiinnostusta toteuttaa semmoinen.
Juuso walteeni näköin patsas sillä 30.000 e on hankittava.
Ei muuta kuin perustamaan keilahallia! Perustat yrityksen ja etsit sopivat tilat. Liikeideahan sinulla on jo valmiina. Kiireesti yhteys Jämsekin väkeen, auttavat varmasti liiketoimintasuunnitelman teossa. Luulisi tuohon saavan jotain starttirahaakin.
Ja mä haluun sellaiset naisten harrastetilat, joissa voi esim. kutoa mattoja, ommella, tehdä savi- ja kuvateoksia. Samanarvoisia vissiin ovat esim. keilailun ja koiraharrastuksen kanssa.
Kaikille pitäis olla kaikkea Jämsässä, jos halutaan että täällä asukkaat viihtyvät, keilaajille, koiraharrastajille, luonnossaliikkuville, yms yms.. Liian paljon täältä lähdetään ”muille maille” hakemaan jotakin kun täältä ei löydy! Myös kauppojen tarjonnat, voisi päivittää ihmisten tarpeisiin niin ei tarvii jkl lähtee!! Nyt vähän ryhtiä Jämsäläisiltä ja vaatimaan palvelut tänne eikä niin että kohta kaikki vaan tapahtuu jkl..
Tämäkin veisi nuoria pois pahanteosta. Olisi mielekkäämpää tekemistä ku kylillä hilluminen
Ei tuo keilahalli ehdotus huono ole. mutta päättäjät, tehdään jotain hyppyreitä vaikka teille.
Vai että keilahalli? Voi voi, miten olisi sumopainihalli? Eikö jotain voisi järjestää ihan "normaali-ihmisillekin"? Onhan noita turhia "frisbii-ratoja" ja rappusia jo pilvin pimein!
Mitäs ne "normaali-ihmiset" sitten kaipaa? Kerro ihmeessä tarkemmin!
No Jämsään pitäisi saada esim. kunnon satama ja venepaikat Hulkkion tyyliin ja joku "juottola" rantaan. Varmasti lisäisi turismia ja niitten mukana rahaakin yrittäjien kassaan.
Kateusko senkin estää, ei muuta kuin "Akuliina" rantaan pysyvästi ja venepaikat muillekin kuin hinaajille!