Mulla alkaa nupissa keittämään, kun tulee seurattua noita ihmisten kommentteja telkkuohjelmien uutisissa.
Jos joku ei tykkää jostain ohjelmasta, niin välitön viesti on, että tuon saa lopettaa :/
Jos ohjelmia lopetettaisiin aina mielipiteiden mukaan, niin eihän telkusta tulis enää mitään!
Minusta tuollainen ajattelu on itsekästä ja typerää.
Kuka uskaltaa tunnustaa, että on ajatellut juuri tuolla tavalla? Katsotteko paljon telkkaria?
Yks ihan toinen juttu, niin tuossa yhdessä aloituksessa kirjoitetaan parisuhteiden erosta. Yksi lause pisti silmään, eli yhdessäolo on tahdon asia...
Ei se aina ole 🙄
Uutta juttua putkeen..
79
<50
Vastaukset
Hitto, että on ollu tylsä fiilis koko päivän :[
On se kumma, että ku innolla odottaa viikonloppua että saa lorvailla, niin sitten sitä tylsistyykin!- Anonyymi
Vierivä kivi ei sammaloidu ja sitä rataa;) Kiirettä ja lepoa pitää olla sopivassa suhteessa, parhaalta lorvailu tuntuu kun siihen ei ole aikaa.
Ent. 19-vee_jäbä Anonyymi kirjoitti:
Vierivä kivi ei sammaloidu ja sitä rataa;) Kiirettä ja lepoa pitää olla sopivassa suhteessa, parhaalta lorvailu tuntuu kun siihen ei ole aikaa.
Ent. 19-vee_jäbäNiin totta!
Niinku se, että arkiaamuna peti tuntuu aina niin mukavalta ja väsyttäiski ihan armottomasti, mut ei auta.. Ootas ku tulee lauantaiaamu, niin tiiraat koko ajan kelloa, että vois jo nousta ylös.
Ihminen on kumma otus. Sitä mitä ei justiinsa saa tehdä, niin silloin se houkuttelee kaikista eniten :[tinttu-liina kirjoitti:
Niin totta!
Niinku se, että arkiaamuna peti tuntuu aina niin mukavalta ja väsyttäiski ihan armottomasti, mut ei auta.. Ootas ku tulee lauantaiaamu, niin tiiraat koko ajan kelloa, että vois jo nousta ylös.
Ihminen on kumma otus. Sitä mitä ei justiinsa saa tehdä, niin silloin se houkuttelee kaikista eniten :[Toisaalta toiveesi saattaa ikävä kyllä toteutua jos tulee valmiuslakia ja tartuntataudin laki käyttöön jolloin kaikki paikat menee kiinni...
Ja vain 1 ihminen per talous saa käydä kaupassa.
Toivottavasti tuohon ei mennä
- Anonyymi
No ei tämä kirjoitus ainakaan älykkyysosamäärässä niitä ylitä!!
Ehkä ylittää. Koska ei ole kauankaan ku Spotify oli tietomurron kohteena.
Ei ole kauankaan ku erilaisia tietomurtoja on käyny.
Minusta on ihanaa katsoa vanhanaikaisesta telkkarista tietäen ettei se voi joutua tietomurron kohteeksi tai ettei siinä ole "kamera" jota voi aktivoida... Ja tulla virusta ku katsoo jotain tavallista kanavaa...
Joo.. Kuulostaa hölmön puheelta tämä mun mutta ei se ole. Rikolliset kehittyy...
Oon vanhanaikainen ja luotan vanhaan tekniikkaan ainaki ni kauan kunnes noihin uusiin saa kunnon virustorjunta eston ja haittaohjelmien eston.
- Anonyymi
Eniten mua naurattaa se kun kommentoijat haluaa sen loppuvan vaikka eivät edes katso sitä ohjelmaa. 😂😂
- Anonyymi
tinttu-liina kirjoitti:
Se just kans onkin niin typerää, kun ei ole edes katsonu, tai sanoo katsoneensa 5 min.
Tämä.
tinttu-liina kirjoitti:
Ja mikä sun ongelma on??
Toi 'tämä' tarkoittaa et hän on vahvasti samaa mieltä sun kaa. Tota käytetään paljon nykyään :)
artagnan kirjoitti:
Toi 'tämä' tarkoittaa et hän on vahvasti samaa mieltä sun kaa. Tota käytetään paljon nykyään :)
Oikeesti??
Mä oon tippunu sitten puhekelkastakin :[- Anonyymi
tinttu-liina kirjoitti:
Oikeesti??
Mä oon tippunu sitten puhekelkastakin :[Kyl näin on :) Jos sä sanot jotain timanttisen fiksuu mä voin kommentoida et 'tämä' ku oon just samaa mieltä :)
- Artsi - Anonyymi
tinttu-liina kirjoitti:
Ja mikä sun ongelma on??
Ei mikään. Olin vain samaa mieltä.
Anonyymi kirjoitti:
Ei mikään. Olin vain samaa mieltä.
Anteeks, ihan oikeasti.
Enhän mä ymmärtäny tätä nykykieltä :(
Täällä ku on ollu noita ilkimyksiä, niin on sillai vähän varuillaan...Anonyymi kirjoitti:
Kyl näin on :) Jos sä sanot jotain timanttisen fiksuu mä voin kommentoida et 'tämä' ku oon just samaa mieltä :)
- ArtsiAika hassua...
Mä en nyt kyllä ymmärrä, että miten tämä-sana kuvastaa sitä, että on samaa mieltä :}tinttu-liina kirjoitti:
Aika hassua...
Mä en nyt kyllä ymmärrä, että miten tämä-sana kuvastaa sitä, että on samaa mieltä :}Toi vaan kertoo et kieli kehittyy alati. En mäkään hiffannut ku kuulin ekoi kertoi täällä landella et esim. safka on 'kaikki' (loppunut). Mä vaan funtsin itseksein et kai se on sit tärkee jutska :)
artagnan kirjoitti:
Toi vaan kertoo et kieli kehittyy alati. En mäkään hiffannut ku kuulin ekoi kertoi täällä landella et esim. safka on 'kaikki' (loppunut). Mä vaan funtsin itseksein et kai se on sit tärkee jutska :)
Tuota kaikki-sanaa minäkin oon käyttäny, ku joku on loppunut :))
Vähän tässä huolestuttaa, etten kohta ymmärrä kenenkään puheita, jos tää tästä vielä kehittyy :}- Anonyymi
tinttu-liina kirjoitti:
Anteeks, ihan oikeasti.
Täällä ku on ollu noita ilkimyksiä, niin on sillai vähän varuillaan...Eipä mitään. Et voinut tietää.
tinttu-liina kirjoitti:
Vähän tässä huolestuttaa, etten kohta ymmärrä kenenkään puheita, jos tää tästä vielä kehittyy :}La vihta on eräs toinen hauska keskipohjalainen murresana. Eli siis köykäinen penkki. Kun kuulin sen ensimmäistä kertaa ikinä, mun suusta pääsi ällistynyt "what"... (☉_☉❀)*:・゚✧
- Anonyymi
Ariel-the-Wondergirl kirjoitti:
La vihta on eräs toinen hauska keskipohjalainen murresana. Eli siis köykäinen penkki. Kun kuulin sen ensimmäistä kertaa ikinä, mun suusta pääsi ällistynyt "what"... (☉_☉❀)*:・゚✧
Oletkos kuullut ankkastokasta?;)
- Anonyymi
La vihta on eräs toinen hauska keskipohjalainen murresana. Eli siis köykäinen penkki. Kun kuulin sen ensimmäistä kertaa ikinä, mun suusta pääsi ällistynyt "what"... (☉_☉❀)*:・゚✧
Se on kuules epsanjaa:D
- Anonyymi
Neito on hyvä vaan ja tulee viereen istumaan la vihtalle ja kastaa ankkastokkaa kahvin sekaan;)
Ihan outo on...
Miten en ole tuollastakaan ennen kuullut :}
Ei ees pientä vinkkiä ole tuossa la vihtassa, että se viittais johonkin penkkiin.
Vihta nyt on se koivupuska saunassa, vaikkakin mulle se on vasta :))Ariel-the-Wondergirl kirjoitti:
Lavitsa lienee lähtösana tuolle meidän keskipohjanmaan lavihtalle. Rakas Arielini taisi laittaa ihan kiusallaan yhden ylimääräisen välilyönnin tuohon;)
Lavitsaako sä tarkotitkin...
Muistan sen laveripohjasena sänkynä....Tiiä oliko se sit ihan sänky, mut makuualusta kumminkin.- Anonyymi
tinttu-liina kirjoitti:
Lavitsaako sä tarkotitkin...
Muistan sen laveripohjasena sänkynä....Tiiä oliko se sit ihan sänky, mut makuualusta kumminkin.Punainen niin kuin la veri, ei sam berg kun täällä kuollaan nauruun:DDDDD
Anonyymi kirjoitti:
Punainen niin kuin la veri, ei sam berg kun täällä kuollaan nauruun:DDDDD
Mä oon kyllä ny ihan pihalla.. . :{
Toljanter kirjoitti:
Lavitsa lienee lähtösana tuolle meidän keskipohjanmaan lavihtalle. Rakas Arielini taisi laittaa ihan kiusallaan yhden ylimääräisen välilyönnin tuohon;)
А теперь пошли спать, мне одиноко без тебя... ♡♡♡♡(♥‿♥✿)♡♡♡♡
- Anonyymi
K18-materiaalia! Älkääs menkö kääntämään 😲😲😲😲
- Anonyymi
🎂🎂🎂🎂
Syndeeonnea!:) - Anonyymi
Lavihta. Lavitsa.
tinttu-liina kirjoitti:
Anteeks, ihan oikeasti.
Täällä ku on ollu noita ilkimyksiä, niin on sillai vähän varuillaan...En minäkään ymmärrä nyky kieltä mutta
Evvk =ei voisi vähempää kiinnostaa
Nyky murre sanasto.tinttu-liina kirjoitti:
Aika hassua...
Mä en nyt kyllä ymmärrä, että miten tämä-sana kuvastaa sitä, että on samaa mieltä :}Tämä? Samaa mieltä??
No ei tämä sana tarkoita että on samaa mieltä. Ihme murre sanoja.tinttu-liina kirjoitti:
Vähän tässä huolestuttaa, etten kohta ymmärrä kenenkään puheita, jos tää tästä vielä kehittyy :}No tervetuloa kerhoon.
Tämä
Kaikki
No minusta ne ei tarkoita mitään muuta kuin mitä ne alunperin tarkoittaa.
Ps. Jos ruoka on loppunut.
Ni ruoka on loppunu.
Kaikki sanasta tulee mieleen että paikalla on paljon ihmisiä.tinttu-liina kirjoitti:
Ihan outo on...
Miten en ole tuollastakaan ennen kuullut :}
Ei ees pientä vinkkiä ole tuossa la vihtassa, että se viittais johonkin penkkiin.
Vihta nyt on se koivupuska saunassa, vaikkakin mulle se on vasta :))Mullekin se on vasta...
ilmannimiiä kirjoitti:
En minäkään ymmärrä nyky kieltä mutta
Evvk =ei voisi vähempää kiinnostaa
Nyky murre sanasto.Mä käytän joskus tuota evvk:ta...
ilmannimiiä kirjoitti:
No tervetuloa kerhoon.
Tämä
Kaikki
No minusta ne ei tarkoita mitään muuta kuin mitä ne alunperin tarkoittaa.
Ps. Jos ruoka on loppunut.
Ni ruoka on loppunu.
Kaikki sanasta tulee mieleen että paikalla on paljon ihmisiä.Kyllä mä oleen käyttäny tuota kaikki-sanaa, ku joku on loppu.
Kaikki-sanasta tulee kylläki enempi mieleen "jokainen"...- Anonyymi
Huh, ollapa partaheppuna ees yksi yö.
- Anonyymi
Oikea päivä lienee tänään? Semmoisen lämpimän halauksen virtuaalikukkasten kera lähettää muuan 'Tukkirekka'-nikki etätyöpisteensä ääreltä:)
https://youtu.be/R4ILFTgEKKQ - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oikea päivä lienee tänään? Semmoisen lämpimän halauksen virtuaalikukkasten kera lähettää muuan 'Tukkirekka'-nikki etätyöpisteensä ääreltä:)
https://youtu.be/R4ILFTgEKKQYhdytään onnitteluihin, kauneimmat kukkaset ovat syntyneet lumen keskelle!
- Anonyymi
Sam Berg, niin se vuosi taas vierähti;)
No mä oon nii hemmetin laiska tapittaan töllöö et mä en edes tiedä mistä sä bamlaat ;)
Onko sulla kuiteski telkku?
Mä tapitan sitä iltaisin, ku en enää koomaltani muuhun pysty. Aika usein jää kylläki puolet ohjelmasta näkemättä, kun nukkumatti vie mukanaan :))- Anonyymi
tinttu-liina kirjoitti:
Onko sulla kuiteski telkku?
Mä tapitan sitä iltaisin, ku en enää koomaltani muuhun pysty. Aika usein jää kylläki puolet ohjelmasta näkemättä, kun nukkumatti vie mukanaan :))Kyl mä omistan töllön mut mä en ole vaan sitä sohvaperunatyyppii ;) Joskus joitain leffoi katson :)
- Artsi Anonyymi kirjoitti:
Kyl mä omistan töllön mut mä en ole vaan sitä sohvaperunatyyppii ;) Joskus joitain leffoi katson :)
- ArtsiTiiraat tietysti Netflixiä, niinku kaikki nykyään :)
Mä vanhanaikasena pysyn normitöllössä. Ei kuitenkaa ole enää mustavalkotelkku ;)tinttu-liina kirjoitti:
Tiiraat tietysti Netflixiä, niinku kaikki nykyään :)
Mä vanhanaikasena pysyn normitöllössä. Ei kuitenkaa ole enää mustavalkotelkku ;)No mä seuraan aikaani ;)
artagnan kirjoitti:
No mä seuraan aikaani ;)
No joo joo...
Sano ny vielä, että mä oon kaikesta jälkeenjäänyt fossiili ;)tinttu-liina kirjoitti:
No joo joo...
Sano ny vielä, että mä oon kaikesta jälkeenjäänyt fossiili ;)Tervetuloa kelkkaan
tinttu-liina kirjoitti:
Ai, Ilmannimi on samassa kerhossa :)
Joo. Eikä se mua harmita että oon jälkeen jääny fossiili. Antaa muitten nauttia teknologiasta ku itse nautin edelleen vanhasta tekniikasta. Ostakoon muut kalliilla hinnalla uutta teknologiaa ku itse ostan sitte ku hinnat tippuvat ku alku innostus on ohitse.
tinttu-liina kirjoitti:
Ai, Ilmannimi on samassa kerhossa :)
No. Eipä voi telkkariin tulla virusta ku ei oo nettiin yhteydessä. Tai leivänpaahdin tai pyykkikoneseen.
Nyt jos koskaan, niin haluaisin asua jossain kuumassa maassa, missä ei ikinä ole jäätä eikä lunta :/
Lojuisin hiekkarannalla ja kattelisin turkoosinväristä merta 🏖
Nukkuis aina ku haluais ja vetäisis muutaman (20) kaljan....
Mut ei...täällä mä herään ennen kukkoa ja raadan sekopäisenä parhaan osan päivästä. Raahaudun sen jälkeen kotiin ja istun loppuillan koomassa :{
Pitää varmaan laittaa yks rivi lottoa vetämään...
Mitenkähän muutes Kittie jakselee... :(- Anonyymi
Ite oon kans huolissani ku ei kuulu mitään:(
Sunflower - Anonyymi
Sama täällä:( Tää kaamos on niin per *eestä ku olla ja voi:( Pitäis kai hankkia sugardaddy joka kustantais täänki muikkelin etelän lämpöön:D Nauraa..
Sunflower Anonyymi kirjoitti:
Ite oon kans huolissani ku ei kuulu mitään:(
SunflowerToivottavasti nyt on kunnossa.
Lemmikin menetys on jo yksistään hirveetä, niin muitte asioitten kanssa sit vieläkin kauheampi.Anonyymi kirjoitti:
Sama täällä:( Tää kaamos on niin per *eestä ku olla ja voi:( Pitäis kai hankkia sugardaddy joka kustantais täänki muikkelin etelän lämpöön:D Nauraa..
SunflowerEi mua pimeys haittaa. Ainoastaan tuo, että on jatkuvaa sään vaihtelua ja sen mukana ykkösinhokki jää ja liukkaus :/
- Anonyymi
tinttu-liina kirjoitti:
Toivottavasti nyt on kunnossa.
Lemmikin menetys on jo yksistään hirveetä, niin muitte asioitten kanssa sit vieläkin kauheampi.Ite ajattelin tota samaa. Toi Artsi tuumaili että auttais ku Kittie hankkis uuden koirun, oisko niin että suru häipyis tai ainaski lievenis siten?
Sunflower - Anonyymi
tinttu-liina kirjoitti:
Ei mua pimeys haittaa. Ainoastaan tuo, että on jatkuvaa sään vaihtelua ja sen mukana ykkösinhokki jää ja liukkaus :/
No toi teitten jäätyminen on hitonmoinen riesa:( Ite ku kelaan pyörällä töihin niin sais olla kolmirattainen alla varsinki pimeällä.
Sunflower Anonyymi kirjoitti:
Ite ajattelin tota samaa. Toi Artsi tuumaili että auttais ku Kittie hankkis uuden koirun, oisko niin että suru häipyis tai ainaski lievenis siten?
SunflowerJokainen toimii tuossa asiassa niinkuin parhaakseen näkee...
Itse en pystyis koskaan ottamaan heti uutta menneen tilalle, koska se ei ikinä voi korvata toista.
Se lemmikki mikä oli, niin on tärkeä ja rakas oma persoonansa. Ei surua voi poistaa sillä, että tulee joku toinen tilalle.
Mä suren ja kaipaan edelleen mun omaani. Sen menetys oli niin iso murhe mulle, etten voi ottaa ikinä enää uutta. Kukaan ei voi tulla sen tilalle.tinttu-liina kirjoitti:
Jokainen toimii tuossa asiassa niinkuin parhaakseen näkee...
Itse en pystyis koskaan ottamaan heti uutta menneen tilalle, koska se ei ikinä voi korvata toista.
Se lemmikki mikä oli, niin on tärkeä ja rakas oma persoonansa. Ei surua voi poistaa sillä, että tulee joku toinen tilalle.
Mä suren ja kaipaan edelleen mun omaani. Sen menetys oli niin iso murhe mulle, etten voi ottaa ikinä enää uutta. Kukaan ei voi tulla sen tilalle.Nii...tiiän kyllä, että jotku on ottanu uuden lemmikin samantien.
Niinku kirjoitinkin, jokainen toimii niinku itelleen on parasta.Anonyymi kirjoitti:
No toi teitten jäätyminen on hitonmoinen riesa:( Ite ku kelaan pyörällä töihin niin sais olla kolmirattainen alla varsinki pimeällä.
SunflowerNo näyttää, että nämä talvet alkaa olemaan tätä eestakasta sään vaihtelua. Vähän sataa lunta, se sulaa, ja perään heti pakkasta jne...
En haluaisi asua missään muualla kuin Suomessa. Suomessa on tilaa elää. Suomessa on ihana luonto. Suomen paras asia on 4 vuoden aikaa.
Talvi on ihanaa ku on kurjat säät ku hyvällä omalla tunnolla voi olla kotona ja katsoa telkkaria.ilmannimiiä kirjoitti:
En haluaisi asua missään muualla kuin Suomessa. Suomessa on tilaa elää. Suomessa on ihana luonto. Suomen paras asia on 4 vuoden aikaa.
Talvi on ihanaa ku on kurjat säät ku hyvällä omalla tunnolla voi olla kotona ja katsoa telkkaria.Ei tässä maassa sinänsä muuten vikaa ole...
Mulla kylläki riittäis kolme vuodenaikaa, kevät, kesä ja syksy.
Tietty olis eri asia, jos vois jäädä kotiin, eikä tarttis pistää nokkaa ulos :}- Anonyymi
Miälenkiintoista.
tinttu-liina kirjoitti:
Ei tässä maassa sinänsä muuten vikaa ole...
Mulla kylläki riittäis kolme vuodenaikaa, kevät, kesä ja syksy.
Tietty olis eri asia, jos vois jäädä kotiin, eikä tarttis pistää nokkaa ulos :}No. Talvi on siksipä ihana aikaa ku sen jälkeen keväät tuntuu aina uudestaan ihanalta
Anonyymi kirjoitti:
SunflowerToisaalta kaamos on ihanaa ku saa nauttia illalla hyvästä ruoasta ja olla kotona vaan.
Kesän paras puoli on se että se kestää vain lyhyen ajan jolloin joka vuosi siitä osaa yhä uudestaan nauttia.
Kaamos on siks ihanaa ku on aikaa olla vaan kotona ku eihän kesällä henno olla kotona ku on ni ihania keliä.
Syksyki on ihanaa..
Mutta ehdottomasti keväästä nauttii eniten koska ku on ollu talvi ni joka kevät ku ensimmäiset muuttolinnut palaa Suomeen tai kevään ensimmäinen kukka kukkii on joka vuonna yhtä ihanaa..
Osaisisko sitä nauttia keväästä jos välillä ei olis pimeetä ja koleaa..??
Talvella on hyvä aika tehdä niitä asioita mitä ei muulloin kerkeä tehdätinttu-liina kirjoitti:
Ei mua pimeys haittaa. Ainoastaan tuo, että on jatkuvaa sään vaihtelua ja sen mukana ykkösinhokki jää ja liukkaus :/
No. Liukkaus on ärsyttävää. Mutta juuri noitten kamalien talvi kelien takia mä ainaki osaan paremmin nauttia keväästä.
tinttu-liina kirjoitti:
No näyttää, että nämä talvet alkaa olemaan tätä eestakasta sään vaihtelua. Vähän sataa lunta, se sulaa, ja perään heti pakkasta jne...
No. Meillä on kuitenkin katto pään päällä. Ja saamme omaan sänkyyn mennä maaten. Meidän ei tarvitse olla kodittomia ja sekin on luksusta että saa olla lämpoisessä kotona...
Kotiin ei tuuli puhalla. Kotona ei ole kylmä. Kotona on jääkaappi. Kotona sähköä. Kotona on rajana. Koti on kaikista tärkein asia ihmiselle.ilmannimiiä kirjoitti:
No. Meillä on kuitenkin katto pään päällä. Ja saamme omaan sänkyyn mennä maaten. Meidän ei tarvitse olla kodittomia ja sekin on luksusta että saa olla lämpoisessä kotona...
Kotiin ei tuuli puhalla. Kotona ei ole kylmä. Kotona on jääkaappi. Kotona sähköä. Kotona on rajana. Koti on kaikista tärkein asia ihmiselle.Uloskin on kuitenki pakko mennä... :{
- Anonyymi
Tulis vaan nyt vihdoinki lunta ja pakkasta illat masentaa kun tv stä tulee pelkkiä uusintoja! ei mikään ihme että tekee kaljaa mieli jua
Mut eikös se kalja helpota vaa hetkeks..
Muutaman päivän ku kaljottelee, niin iskee sen jälkeen matalapaine.
Osuu hyvin se juttu, että juo illalla hilpeänä kaljaa, ja ole aamulla kalpeana hiljaa.- Anonyymi
tinttu-liina kirjoitti:
Mut eikös se kalja helpota vaa hetkeks..
Muutaman päivän ku kaljottelee, niin iskee sen jälkeen matalapaine.
Osuu hyvin se juttu, että juo illalla hilpeänä kaljaa, ja ole aamulla kalpeana hiljaa.Se menee näin: illalla hilpeenä kaljaa, aamulla kalpeena hiljaa.
Anonyymi kirjoitti:
Se menee näin: illalla hilpeenä kaljaa, aamulla kalpeena hiljaa.
Ai jaa... No mitäs suurta eroa tuossa oli mun kirjoittamaan?
- Anonyymi
Hiljaa hyvää haukotella.
- Anonyymi
Ei ole, jos jompi kumpi lakkaa tahtomasta.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1367639Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde361893Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja251870- 911613
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1791535Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p104978- 49910
Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme
Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri28810Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik4769- 32764