sain koulussa opea

Anonyymi

olin ala asteella 3 tai 4 luokalla ja yhen aineen numero oli surkea ja ope tuli mun luo ja sano että jää koulun jälkeen niin jutellaan asiasta sitkun muut oli lähteny se lukitsi luokan oven ja vetas valvontakameran piuhat irti ja kään salekaihtimet kii ja tuli mun luo ja sano että haluanko että se nostaa mun numeroa 1--2 numeroa ja mä sanoin että sopiihan se

sit se sano maa latiialle makaan ja mä tein työtä käskettyä ja sit se otti taskusta neljät sukka housut ja ensten se vetas multa vaatteet pois ja sit se sito mit pulpetteihin kii sukka housuilla ja kysy onko liian kireällä mä vaan sanoin ei jasit se otto vielä korsetin ja tyttöjen uimapuvun se oli sellanen veti ketjullinen malli ensten se puki mulle sen uimapuvun ja sen päälle sen korsetin niin tiukkaan kuin se sai sen ja sit se riisu itten sä ja puki itelleen jonku mekon ja tuli sit mun päälle ja alko pomppia mun pippelin päällä se hyppi jotain 15 minuttia ja sit mä laukesin ja sit se puhisti munpippelin ja anto mun olla siinä 5 minuttia ja sit tuli taas mun päälle ja hyppi nyt 1 tunnin mun päällä ja sit se lopetti ja riisu mut ja irrotti mut ja kysy miltä tuntu mä sanoi ihanalta se sano että nostaa numeroa 1 mut jos tehään uudestaan jokukerta hänen luonaan niin nostaa vielä 2 ja mä sanoin että sopii mä kävin sen luona 20 päivä ja joka kerta se hyppi mun päällä ja sain silleen numeron ylös päin oi niitä aikoja olispa joku henkilö jota saisin panna taas

2

4360

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Oikein hyvä juttu. Jatkoa varmaan saadaan kun löydät sen jonkun henkilön jota voisit panna taas.
      Ehkä.

      • Anonyymi

        Täällä ollaan. Tule jo, Kamagrasta loppuu pian sorretun voima.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      134
      5385
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      32
      3337
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1867
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1840
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1685
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      72
      1542
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      12
      1443
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1326
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1317
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      20
      1288
    Aihe