Hei miten pakettiin kotona läppärin kun ei ole alkuperäistä paketti tallessa?
Miten postittaa läppäri?
16
5165
Vastaukset
- Anonyymi
Tarpeeksi is loota ja rutattua sanomalehteä alle, päälle ja sivuille sitä ollenkaan säästelemättä.
Tietysti voi ostaa styroksipillereitä. - Anonyymi
Teippaa kiinni ja kylkeen osoiteläpyskä. Käyttöä varten kone on ja kyllä ne siirtelyä kestää ilman mitään paketointeja.
- Anonyymi
Ja sitten jotkut ihmettelee miten "posti särkee" ja "posti varastaa".
- Anonyymi
Voiko siihe laittaa vaikka vessa paperii ympärille kun ei ole mitään kuplamuovia?
- Anonyymi
Laita päälle tyynyliina ja pyydä vastaanottajaa palauttamaan se.
- Anonyymi
Saisiko järkeviä vastauksia?
- Anonyymi
Hanki kuumaliimapistooli ja aaltokennopahvia. Leikkelet pahvista hieman läppäriä isompia palasia, tai niin isoja että jää tila laturille. Liimaat ainakin 3 kerrosta per puoli. Sitten leikkelet ja liimaat 3 kerrosta päätyihin ja sivuihin. Pakkausteipillä viimeistelet.
Jokin ohut vaahtomuovi ei olisi pahaksi laatikon sisään, niin ei ainakaan hölsky.
Puulaatikko on tieten paras vaihtoehto. - Anonyymi
Pystyykö vaikka wc-paperiin kierittää ja pussi sit päälle?
- Anonyymi
Tarvitsetko ohjetta voileipäpalasen voiteluun, olisi yksi joutavana.
- Anonyymi
Minulla olisi hyvä ohje miten tuttipullo saadaan pysymään suussa niin ettei tarvitse käsin pidellä, imemisen aikana.
- Anonyymi
Riippuu laitteen koosta.
15,6" -17,3" menee vähintäänkin M-pakettina maks. 19x36x60 cm, toimitus 7,90 €.
15,6" ja sitä pienemmät saattaa mennä S-pakettinakin maks.11x32x42 cm, toimitus 5,90 €.
Em. hinnat on netistä ostetulle toimitukselle. Postissa maksaen tulee paljon paljon kalliimmaksi.
Näin siis kunnolla pakattuna. Latureineen johtoineen.
Pakkaamisessa on tärkeintä ettei itse pakattava tavara puristu, muttei myöskään liiku paketin sisällä.
Hyvä on kääriä pakattava kannettava tietokone ensin muoviin, suojaan kosteudelta, ja myös ylimääräisiltä hitusilta joita pakkausmateriaalista voi irrota.
Styroksi on tietysti parasta pakkausmateriaalia itse pahvipaketin ja tavaran väliin, mutta käy siihen pahvikin. Munakotelot on hyviä.
Ja pakkausmateriaali kannatta tietysti hakea pahvinkeräyslaatikosta. Niiden läheltä löytyy usein styroksiakin.- Anonyymi
Jos on useampia kannettavia lähetettävänä, niin M-koon pakettiin menee kolmekin kannettavaa, mutta useampia ei kannata alkaa sellaiseen sullomaan. Tällöinkin kannettavat tulee pakata niin etteivät ne paina eivätkä purista toisiaan.
- Anonyymi
Pakettiien teossa on sitten hyvä olla työvälineitä: kynä/tussi, viivoittimia, metrinmitta jossa asteikko väh. 1 cm tarkkuudella, mattoveitsiä; purasin tai muu piikki, jolla voi tehdä taitoskohtia varten uria pahviin; leveämpää ja kapeampaa pakkausteippiä, kuumaliimapistooli ja siihen sopivia -puikkoja.
- Anonyymi
Minulla on vain yksinkertaista aaltopahvia, ja se on vielä ruskeaa, kävisikö sellainen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minulla on vain yksinkertaista aaltopahvia, ja se on vielä ruskeaa, kävisikö sellainen.
Ihan hyvää paketin värkkäämiseen. Leveää pakkausteippiä hommaat lisäksi.
Muista nyt vaan että ne mittasuhteet on tärkeät paketin toimitushinnan kannalta. Eli max. 11x32x42 cm 5,90€ ja max. 19x36x60 7,90€ netistä ostettuna.
https://www.posti.fi/palvelutverkossa/lahettaminen/#/?lang=fi
- Anonyymi
Tänäänkin tuli tehtyä postipaketti aaltopahvista ja että tulikin komea!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen
Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️662288Onko kaivattusi
kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.381883Viulu vaiennut
Eikö pisnikset suju ? Vai miksi pahin yrittäjä vouhka on "kadonnu" maan alle. 🤣241568Vanhuksen varpaankynsien leikkaus 89 euroa...
Huh huh.......Parturikäynti olisi varmasti ollut 250 euroa? Kallis on suomi nykyään.1711540Anne Kukkohovi. Myy likaisia alushousujaan.
Kuka ihme ostaa jonkun naisen likaisia alushousuja, menee lujaa kyllä tälläkin housujen myyjällä.861293Nainen, sellaista tässä ajattelin
Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost1841204Kyllä tekee kipeää
Luopua kaikesta mitä on elämässä saavuttanut😞 ei vaan ole enää yhtäkään hiljaista vuorokautta🤬241120Kauanko skuutteja on siedettävä? Ei tietoa liikennesäännöistä, ajellaan miten sattuu ja missä vain.
Kauanko on kestettävä sähköpotkulautojen terrorismismia? Niillä ajelevat eivät tiedä, tai jos tietävätkin, niin eivät vä1101115En mä tiedä mitä tapahtuu
siis tykkäisitköhän musta oikeasti. Ehkä oot pelannu liikaa rahapelejä, ehkä rakastat tyhjiä arpoja.9942- 77939