Onko tänävuonna minkäänlaista joulunavausta?
Joulunavaus?
4
124
Vastaukset
- Anonyymi
Toivottavasti ei, kun ihmiset ei osaa muutenkaan noudattaa turvavälejä sekä maskeja ei juurikaan käytössä nää.
- Anonyymi
Joulu alkaa siitä kun Jussi Björling laulaa radiossa ensimmäisen kerran O helga natt - Oi jouluyö.
- Anonyymi
Eipä niitä ollut 5 - 60 luvulla ainakaan " joulunavauksia" näin ns. maaseuduilla,mut kummasti se Joulu vain hiipi ajatuksiin ja tulikin sit aikanaan juhlallisena ja jännänä. Sanoisin et siitä oli maailman turha hössötys kaukana, mut tunnelma paljon parempi kaikin puolin. Näin se vaan oli. Tää valtava " lahjahössötys oli kaukana. Onneksi ! Vain olennainen oli tärkeää ,sopivasti. Viel 70 luvun alussakin ok. Raha ei näytellyt niin suurta osaa.
- Anonyymi
Muistan viel n. 60 luvun lopulla hevoskyydin reessä n. 15 km päässä olevien sukulaisten luo tapaninpäivänä. Voi pojat ,mikä tunnelma . Ei voi verrata tänajan tylsään menoon,no nyt vähän himmaa corona touhua.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1848495
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264598- 504158
- 573669
- 513156
- 502920
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262626- 382404
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382083- 292066