Mietin, että kun isosiskoni ei varmaankaan ole antanut hänen kanilleen ruokaa riittävästi. Tiedän, että kanin tavallinen ruoka on tietenkin heinä, mutta kuinka paljon saa pellettejä kanille antaa?:) Olin vähän paha ja menin antamaan hänen kanilleen salaa pelletin, koska hän vain himoitsi sitä!🙂 isosiskoni antaa joka päivä aamuin illoin yrttejä ja kaksi pellettiä. Mietin vaan, että riittäisikö tämä määrä?
Vastaukset 3
En ole varma. Olisiko jollain muulla vastausta?
- Anonyymi
No jos vinoillaan riippuu pelletin koosta mutta ei niitä tuolleen kannata lasketa.
Meillä on aina semmoinen heinäkasa alue toisessa päässä häkki sitä siis 24/7 ja sitten semmoinen muutaman desin vetoinen kuppi johon laitetaan altromia se muutama desi yöks ja sitten aamulla pois. - Anonyymi
Tavallisena sääntönä kannattaa pitää että maximimäärä mitä pellettejä kanille suositellaan annettavaksi on yksi ruokalusikkallinen per elopainokilo. Ei kani siihen kuole jos saa vain vähän "herkkuja" jos kokoajan on kuitenkin maukasta ja tuorretta heinää ja puhdasta vettä tarjolla. Toki on olemassa pellettejä joissa on eri annostelusäännöt:)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 731140
Tässä ovat Elämäni biisi -vieraat lauantai 3.10. - Yksi vieras on todellinen suomalaisten suosikki
Jos menisit Elämäni biisiin, mikä olisi elämäsi biisi ja miksi? Elämäni biisi tulee suorana lähetyksenä Tampereelta. K15976En voi kertoa meistä kenellekään
Minulla on ikävä sinua mies.. Oon yrittänyt taas unohtaa, mutta silti tulet mieleeni lähes päivittäin. Eihän meitä voi o61940- 65841
- 60760
- 57720
- 61634
SuMetKu konkursissa
Asiakastiedon sivulla oli, SuMetKu asetettu konkurssiin. Tulihan se seinä vastaan lopultakin suuruudenhulluudessa.24630Kadutko mies sitä miten reagoit?
..siihen sotkuun, jonka jälkeen mikään ei ole ollut kuin ennen. 🥺49627- 133606
- 67606
Suutuin lähinnä itselleni
Kun irl juttujen takia näyttää erittäin epätodennäköiseltä, että olisin millään tavoin toivottu henkilö sulle.34581- 50559
Miksi meille jäi
Niin huonot välit vaikka meistä kumpikaan ei ole tunteilleen mitään voinut. Ehkä se kohtalo on sitä mieltä ettei kuitenk35519- 29515
- 33510
- 72486
- 18484
- 40467
- 24449