Mulla on gerbiili, se tuli meille 2019 syyskuussa. Sen kaveri kuoli myös syyskuussa muistaakseni juuri päivää ennen kun ne olisi ollut mulla vuoden. Mutta siis, oon nyt koko päivän katsellut, että aina kun gerbiilini juoksee terraariossa, näen sillä selässä lähteneen karvaa. Onko se normaalia vai voiko se johtua jostain sairaudesta, aiemmalla gerbiililläni eli kyseisen tän hetkisen gerbiilin kaverilla oli sairaus, en tiedä mikä, koska en koskaan huomannut sitä. Se kuoli siihen ja sen kaveri eli gerbiili jota huoleeni koskee, raateli sen kuoleman jälkeen. Osaisiko joku siellä sanoa mistä karvanlähtö johtuu? Karvaa lähti noin puoli senttiä.
Onko normaalia gerbiilillä?
Anonyymi
1
54
Vastaukset
- Anonyymi
Karvanlähtö voi johtua melkein mistä vain esim:
Tressi kun joutuu elämään yksinään
Ulkoloiset
Vääränlainen ruoka tai uusi ruoka sama kuivikkeissa eli allergiat yks mahis
Karvanlähtöaika eli normaalia
Vanhuus
Joku sairaus
jne. varminta kun viet eläinlääkärille vaikka se kuulostaakin ylireagoinnilta pieneen kaljuun kohtaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 973533
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k232872Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1122431- 431875
Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2421623Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt411555- 321547
- 281350
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä201316- 951191