Kamala hinta!

Anonyymi

Viimeisin puhelinlaskuni sisälsi numerotiedustelua.
6,52 € minuutilta/DNA/ Numerosta 118!
Elikkäs tunnissa on 60 minuuttia, niin DNA:n tienesti on maksimissaan 3.912 €/tunti per vastaaja!
Tämä ihmettely siitäkin syystä, että Yritysten yhteystiedot ovat usein 'kiven alla'.
Ns. Keskus=asiakaspalvelysta siirretään puhelu nauhalle ja siitä arpomaan sitten vaihtoehdot 1, 2, 3, 4, 5, jne. Siis kuuntelet tämän ja taas jatkoon kuuntelemaan musiikkia, koska aina kaikki asiakaspalvelijat ovat varattuja. Sanotaanko minuuttihintaa? Ei tietenkään.
Kuluttaja-asiamiehellä olisi työsarkaa. Palvelu = rahastusta.
Beng

18

55

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Hän asentaa puhelimeen Fonecta Caller ohjelman. Eihän se ihan kaikkia löydä mutta paljon.

      • Anonyymi

        Hän on tuohduksissa ja asentaa itsensä vaaka-asentoon ja ryhtyy lakkoon ihan itsekseen kotona. Tämä on yhden naisen mielenilmaus eikä se näy missään.
        Arrrgh.
        Beng


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hän on tuohduksissa ja asentaa itsensä vaaka-asentoon ja ryhtyy lakkoon ihan itsekseen kotona. Tämä on yhden naisen mielenilmaus eikä se näy missään.
        Arrrgh.
        Beng

        Hän lakkaa puuttumasta toisten numerotiedusteluihin ja soittaa vaikka minulle. Minulla on vastauksia enemmän kuin apteekin hyllyille mahtuu. Aasta ööhön.
        Otetaan vaikka Kyösti Könöräinen. Köpihän asuu itä-Savon maakunnassa ja hänet tavoittaa joka päivä maitolaiturilta kello yksitoista, jolloin hän vaihtaa kuulumisiaan ilman puhelinta.
        Köpillä on salainen Priipeid ja puheaika loppu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hän lakkaa puuttumasta toisten numerotiedusteluihin ja soittaa vaikka minulle. Minulla on vastauksia enemmän kuin apteekin hyllyille mahtuu. Aasta ööhön.
        Otetaan vaikka Kyösti Könöräinen. Köpihän asuu itä-Savon maakunnassa ja hänet tavoittaa joka päivä maitolaiturilta kello yksitoista, jolloin hän vaihtaa kuulumisiaan ilman puhelinta.
        Köpillä on salainen Priipeid ja puheaika loppu.

        Mitens Mr. Könöräisen puheajattomuutta voisit auttaa? Onko laiturilta pitkäkin matka lähimmälle R-kioskille jatkoaikaa hälle saadaksesi. Tuo salainen priipeti on yleinen salaisuus ja onko hän lirkutellut pitkästikkii siihen. Minust tuollaisen priipetin kanssa kannattaisi opetella revolveri kysymyksiä ja vastauksia. Touhua koko rahan edest.
        Beng
        Olen syönyt.
        Järkytys helpottaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitens Mr. Könöräisen puheajattomuutta voisit auttaa? Onko laiturilta pitkäkin matka lähimmälle R-kioskille jatkoaikaa hälle saadaksesi. Tuo salainen priipeti on yleinen salaisuus ja onko hän lirkutellut pitkästikkii siihen. Minust tuollaisen priipetin kanssa kannattaisi opetella revolveri kysymyksiä ja vastauksia. Touhua koko rahan edest.
        Beng
        Olen syönyt.
        Järkytys helpottaa.

        Montas söit, nakkeja?
        Peräkyliltä on aina pitkä matka lähi kaapuntiin.
        Minullakin ärput kioskille 25,5 km.
        Mutta yhdessä modeemissa on prepeitti netti ja sen voi latata verkossa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Montas söit, nakkeja?
        Peräkyliltä on aina pitkä matka lähi kaapuntiin.
        Minullakin ärput kioskille 25,5 km.
        Mutta yhdessä modeemissa on prepeitti netti ja sen voi latata verkossa.

        En mä knakei, hernaria vain tässä kiireessä, sitä kivikylän savuista, suosittelen.
        Beng


      • Anonyymi

        Puhelimeen ei tarvii asentaa mitään ylimääräisiä sovelluksia, fonectaan pääsee selaimella ihan näppärästi, mulla ollut fonectan ilmainen palvelu käytössä vuosikaudet jo ennenkuin hommasin ensimmäistäkään älykännykkää, sieltä etsin numerot enkä soittele kalliisiin numerotiedusteluihin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hän lakkaa puuttumasta toisten numerotiedusteluihin ja soittaa vaikka minulle. Minulla on vastauksia enemmän kuin apteekin hyllyille mahtuu. Aasta ööhön.
        Otetaan vaikka Kyösti Könöräinen. Köpihän asuu itä-Savon maakunnassa ja hänet tavoittaa joka päivä maitolaiturilta kello yksitoista, jolloin hän vaihtaa kuulumisiaan ilman puhelinta.
        Köpillä on salainen Priipeid ja puheaika loppu.

        Hänellä olisikin kysymyksiä ja paljon.
        Uupuisit.
        Sitten lisäksi kaikenlainen ihmettely.
        Olisit burnoutissa aikas pian.
        Siispä säästän sinua, mutta kiitän syvästi empatiastasi.
        Beng


    • Olen myös joskus monta vuotta sitten havainnut, että numerotiedustelulla on melkoinen ylihinnoittelu. On ihme, ettei kukaan ole puuttunut asiaan.

      • Anonyymi

        Aivan villiä.
        Ihme, kun Mottikaan ei puutu tällaisiinmtyöstöhintoihin, kun kysely johtuu paljonlti piilottelusta kotisivuilla. Puhelujenkin alkaessahan hinta pitäisi kertoa.
        Beng


    • Anonyymi

      Hinta kerrotaan netin tiedoissa. Mieti ennenkuin soitat.
      Yritykset saavat hinnoitella tuotteensa niinkuin haluavat.

    • Anonyymi

      Netistä löytyy halvempiakin vaihtoehtoja ja tietysti kaikki yrityksien numerot.
      Ei ainakaan niitä tarvitse kysyä numerotiedustelusta.

    • Anonyymi

      Katso Astral-tv ja Onnenarpa minuuttihinnat. Soita, mutta älä valita kin puhelinlaskuun on tullut esim 50,02€ lisä.

    • Anonyymi

      Aloittajalla vaan melkoisesti, eli kymmenkertaisesti, heittää tuo tuntiveloitustaksa. Noin 6 Euroa minuutissa tekee sentään "vain" noin 360 Euroa tunnissa!

      • Anonyymi

        Joo. Hyvä kun sun laskurin pilkku meni oikeaan!
        Hyvin kerrottu, kun oikaisit.
        Pyydän anteesi virhettäni, antaakohan DNA.
        Siis 391,20 € tunnissa.
        Haa. Saako tuo vastaajaihminen millaistakin tuntipalkkaa? 15 €?
        Beng
        Edelleen kamala hinta muutamasta minuutista. Ihan ystävällinen palvelu.
        Onnenarpa on ihan humpuukia. Vaikka tietää ei pääse lävitse jollain mielivaltaisella välikysymyksellä ja vaikka sekin on oikein.
        En kestä edes katsoa. Jos pääsee vastaamaan, saako edes puhelinkulujaan kuitatuksi.
        Kaikkea täytyy joskus kokeilla. Vain joskus lottoan. Jos panostaa 4 € ja saa takaisin 2 €, onko se voittoa. Ei laitan 4 € porsaaseen.


    • Anonyymi

      viikonloppuisin ja iltaisin on kalliimpaa soitella muistaisin
      njj

      • Anonyymi

        Ainakin joskus oli niin. En tiedä, onko nykyään enää.


    • Anonyymi

      -totta; meitä rahastetaan kaikin tavoin nykyään, kun nostaa pankista tavalliselta, omalta tililtään omia rahojaan, siitäkin pitää maksaa. Kuka olisi uskonut parikymmentä vuotta sitten?
      äijä-

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 171
      5042
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      126
      4563
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      26
      2921
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      30
      1937
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1794
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1719
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1710
    8. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      108
      1706
    9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1623
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1561
    Aihe